Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
13 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 14 februari 2011 - 15:47

Fan känner att vi måste komma igång o spela in lite sådana här videos snart!
Ja o madde har ju hårdvaran som krävs för det iaf.
Postad 15 februari 2011 - 10:56
haha ja tyckte jag mest!Tuk-tukarna i slutet är ju coolast
Game on 2nite!
Postad 15 februari 2011 - 12:17
Oyeah, måste kniva Rick igen.Game on 2nite!
Det står 1-1...
Gårdagens referat: (Sitter i tanken med Thomasson)
"Det kommer en j-vel springades mot oss"
Jag kollar, hm - medic med Saiga - vem kan det vara...
"Det är lugnt, han är medic"
"Vad f-n gör han utanför tanken!"
"Väntar på att kniva den som hoppar ut och lagar?"
osv.
Postad 15 februari 2011 - 13:07

Är genuint nyfiken då det alltid är kul att veta hur andra upplever saker och ting.
Själv när jag nu tagit alla trophies i Vietnam blir det inte särskilt mycket spelande där, men det är mest för att jag har tröttnat ganska ordentligt på alla banor. Vietnam känns däremot lite mer "hardcore" tycker jag, när man inte kan fästa super-duper-sikten på sina grejer. Att det inte heller finns motion mines, (vilket jag förövrigt är ett stort fan av i vanilla, missförstå mig inte), bidrar också det till en på något sätt mer "ren", avskalad spelupplevelse. Däremot tycker jag banorna överlag kunde varit bättre. Nu är det egentligen bara Operation Hastings och Phu Bai Valley som åtminstone jag tycker motsvarar de bästa i vanilla. Detta beroende på dess öppenhet/valfrihet, samt att de är åtminstone rätt bra balanserade.
Redigerat av joos, 15 februari 2011 - 13:09.
Postad 15 februari 2011 - 13:33
Men som sagt, efter att ha spenderat en månad o över 100 timmar i det så är de jävligt najse o komma tillbaka
till gamla hederliga igen.
Tycker faktiskt att alla kartorna i Vietnam håller mkt hög klass.
Visst de når inte upp till Arica Habour lr Port Valdez/ Valpariso
Men de känns trevligare än t ex Laguna Presa o Nelson Bay.
Postad 15 februari 2011 - 14:00
Men kan ju lova att det blir fler vietnam perioder innan man sitter med BF3 i sin ps3:a.
Men va fan är de för fel på Laguna Presa nu då?
Postad 15 februari 2011 - 14:18

Så vi stoppar motståndarna på första m-com, sen springer vi igenom banan som attacker.
Nu äre ju förvisso så på de flesta banorna, men Laguna Presa när man möter Sniper Team så tar de 40min o få ner dem till 0 tickets

Postad 15 februari 2011 - 15:26
Oyeah, måste kniva Rick igen.
Det står 1-1...
Gårdagens referat: (Sitter i tanken med Thomasson)
"Det kommer en j-vel springades mot oss"
Jag kollar, hm - medic med Saiga - vem kan det vara...
"Det är lugnt, han är medic"
"Vad f-n gör han utanför tanken!"
"Väntar på att kniva den som hoppar ut och lagar?"
osv.
Jag svor en del igår

Enda vapnet som man kunde döda någon hyfsat med var kniven. De andra vapnen kunde man lägga på hylla då det gjorde lika mycket skada som att skjuta softairgun på varandra.
Nej, ikväll blir det Hardcore för hela slanten och för att kompensera för min ynkedom igår så blir det till att ta ut vreden på diverse ströfolk från bland annat Polen och USA.

Redigerat av Pip, 15 februari 2011 - 15:27.
Postad 15 februari 2011 - 15:46
Epic knife...Jag svor en del igår
De jag ville kniva satt antingen i en tank eller fick någon gudomlig kraft så de emotstod ett regn med Saiga-skott.
Förstår dock inte hur du kunde döda mig med saigan när jag knivade dig...
Eller kanske tvärt om, hur kunde jag kniva dig i luften

Postad 15 februari 2011 - 16:00
På min skärm så sköt jag dig så att du flög på mig.

Redigerat av Pip, 15 februari 2011 - 16:13.
Postad 15 februari 2011 - 23:21
Nu ska här spelas! (Bl.a bfbc2 vietnam, fifa11 och need for speed hot pursuit).

Redigerat av Unregistered1659, 15 februari 2011 - 23:26.
Postad 16 februari 2011 - 09:31
detta är bara så grymt! aldrig sett ngn hantera AT4an så här bra, sick!
PRACTICE
PRACTICE
PRACTICE!

http://www.youtube.c...-6R8qSvIW8&hd=1
Redigerat av Unregistered70c626f4, 16 februari 2011 - 09:40.
Postad 16 februari 2011 - 16:28
Hahaha helt otroligt juGer mina krigsbrödrar en highfive för gårdagens krig! Nedman, Pip, KC och Wigge!
detta är bara så grymt! aldrig sett ngn hantera AT4an så här bra, sick!
PRACTICE
PRACTICE
PRACTICE!
http://www.youtube.c...-6R8qSvIW8&hd=1

Postad 16 februari 2011 - 19:49
*frustration ut*

Postad 16 februari 2011 - 21:52
Laggar nånting blåjävulst ikväll för mej iaf. Sprang runt på laguna alta nyss huxflux märker jag att alla andra har "frysit" fast.
Shit tänkte jag hade en liten "only use me blade"-streak innan connection loss. mohaha
Postad 17 februari 2011 - 15:37
o ville ha ammo till min AT134B532B3218 bazooka. Jaga killen tömde min XM8 i huvet på honom inne i hus ute på kartan över allt samtidigt som ja förminska livstiden med 3år på min select knapp. O ja hitta inte aset bland "spelare jag spelat med" så ja kunde inte
skicka ett muntert PM till honom heller. Efter mkt om o kvinna så spawna de in en annan assault på killen
o då fick ja ammo direkt.
Postad 17 februari 2011 - 16:01

Postad 17 februari 2011 - 16:51
hehe underbart med assaults som inte ger ammo, härom dagen sprang ja en halv försvars runda på Oasis första spawn som defender
o ville ha ammo till min AT134B532B3218 bazooka. Jaga killen tömde min XM8 i huvet på honom inne i hus ute på kartan över allt samtidigt som ja förminska livstiden med 3år på min select knapp. O ja hitta inte aset bland "spelare jag spelat med" så ja kunde inte
skicka ett muntert PM till honom heller. Efter mkt om o kvinna så spawna de in en annan assault på killen
o då fick ja ammo direkt.
Det hade aldrig hänt på Hardcore

Nedan vet ju hur det är att inte ge livpaket till t.ex Phille

Postad 20 februari 2011 - 10:47
Redigerat av Ola Thomasson, 20 februari 2011 - 11:11.
Postad 21 februari 2011 - 08:59
Trots att du gick och la dig "tidigt", (och snodde AT-mine kills...)Igår var det gött mos på fältet, nedan68 the silent one och T the drunk. Riktigt nice igår! Game on ikväll igen! ni andra är inte glömda men den fjärde spelaren i squaden byttes ju ut titt som tätt.

Fast jag tror sweden var fulast som C4 dem innan de han köra fram till mina minor

Postad 21 februari 2011 - 09:13
Trots att du gick och la dig "tidigt", (och snodde AT-mine kills...)
Fast jag tror sweden var fulast som C4 dem innan de han köra fram till mina minor
Är Sweden med så kan man lika gärna lämna allt vad sprängmedel heter hemma i lådan, men skam den som ger sig 20 AT-mine's kvar sedan kan jag använda AT4an igen.
Ja det har faktiskt blivit lite tidiga kvällar men igår så körde jag nog framåt 02:30 innan jag var tvungen att krascha i sängen.
Postad 21 februari 2011 - 10:26
Trevligt, själv så letar jag febrilt efter 265st lycklgt lottade - som vi köra över mina minorÄr Sweden med så kan man lika gärna lämna allt vad sprängmedel heter hemma i lådan, men skam den som ger sig 20 AT-mine's kvar sedan kan jag använda AT4an igen.
Ja det har faktiskt blivit lite tidiga kvällar men igår så körde jag nog framåt 02:30 innan jag var tvungen att krascha i sängen.

Pigg idag då? Brukar själv vara lite mör då man själv kör till 01:00 på natten...
Postad 21 februari 2011 - 11:12
Trevligt, själv så letar jag febrilt efter 265st lycklgt lottade - som vi köra över mina minor
![]()
Pigg idag då? Brukar själv vara lite mör då man själv kör till 01:00 på natten...
Fullt ös!
Postad 21 februari 2011 - 20:33
o 24" o lirar för fullt med min HTC Desire som Wifi kopplingspunkt. Det funkar "sådär" ibland
flyter de på riktigt fint, men o gå in i knivfight resulterar i ganska säker torsk ^^
Men idag va de extremt när ja o Revo lira på Arica Habour

j*vlar va de lagga för mig o Reevo satt o garva o förklara vart ja
var egentligen när min bild visa att ja va någon helt annan stans.
Va rätt underhållande när ja körde bilen från första spawn o fastna nästan borta vid skylten
o bilden hacka fram o tillbaka o reevo förklarar att vi inte ens lämnat spawn

Sen vissa stunder hare gått o lira flawless för de mesta.

Som häromnatten med HolliPoli o CloudRabbit, då gick de relativt smärtfritt.
Men vafan man kan ju inte lämna BFBC2 hemma bara för man åker till fjälls en vecka!
Postad 22 februari 2011 - 10:25
hahahahahaha du är galet skön andi!Är ju som några av er redan vet uppe i fjällen sedan i fredags, tog med mig min PS3a
o 24" o lirar för fullt med min HTC Desire som Wifi kopplingspunkt. Det funkar "sådär" ibland
flyter de på riktigt fint, men o gå in i knivfight resulterar i ganska säker torsk ^^
Men idag va de extremt när ja o Revo lira på Arica Habour
j*vlar va de lagga för mig o Reevo satt o garva o förklara vart ja
var egentligen när min bild visa att ja va någon helt annan stans.
Va rätt underhållande när ja körde bilen från första spawn o fastna nästan borta vid skylten
o bilden hacka fram o tillbaka o reevo förklarar att vi inte ens lämnat spawn
Sen vissa stunder hare gått o lira flawless för de mesta.
Som häromnatten med HolliPoli o CloudRabbit, då gick de relativt smärtfritt.
Men vafan man kan ju inte lämna BFBC2 hemma bara för man åker till fjälls en vecka!

Andi är som Batman! ski in the daylight, BC2 in the nighttime!Andi, du glömmer väl inte bort att åka skidor

Postad 22 februari 2011 - 12:05
roligaste vietnamkväll so far!Cel, Vad tyckte du om Vietnam igår?
fick spelat ny map igår med som var jävligt rolig!
fick frispel på alla j*vla tankar som aldrig spränges efter mina RGP hits en efter en efter en and nada shit happends!
Phu Bai Valley och Operation Hastings är lätt dom roligaste när det kommer till Qonquest iaf imo. Knappt spelat Rush då vi nästan alltid kör qonquest

kommer in ikväll vid samma tid ungefär (efter 21 tiden) efter bröst och vadpasset ikväll @ Gym!
Postad 26 februari 2011 - 22:07

Game on i kväll/natt för min del.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 26 februari 2011 - 22:08.
Postad 27 februari 2011 - 10:11
Vänliga Hälsningar B_Lundin (online ID)
Postad 27 februari 2011 - 12:50
Postad 01 mars 2011 - 10:07
>Rick. Dig kan man alltid lita på, det är verkligen stort av dig när du lämnar fulla squads så ingen behöver lira själv.
Speciellt att hoppa in hos en sopa som mig, kan ju inte erbjuda någe vidare bra teamplay.
But still: du dyker alltid upp. All heder åt dig! du förtjänar en Best friend Trophy!
Postad 01 mars 2011 - 11:16
naj! det får han inte förren han slutar spela den drygaste musik som finns i bakgrunden!Riktigt skönt att få lira lite igen efter ett uppehåll som känns som flera år.
>Rick. Dig kan man alltid lita på, det är verkligen stort av dig när du lämnar fulla squads så ingen behöver lira själv.
Speciellt att hoppa in hos en sopa som mig, kan ju inte erbjuda någe vidare bra teamplay.
But still: du dyker alltid upp. All heder åt dig! du förtjänar en Best friend Trophy!

Postad 01 mars 2011 - 11:50
Eller när han slutar spela som medic med Saiga...naj! det får han inte förren han slutar spela den drygaste musik som finns i bakgrunden!

Postad 01 mars 2011 - 11:57
Eller när han slutar spela som medic med Saiga...
... eller begränsar sig till max 2 invites i timmen

Postad 03 mars 2011 - 20:13
Låter som vid ett tveksamt polisingripande.Alltså det var inte mitt fel
"Jag stod still och han sprang rätt in i min kniv"...
Postad 04 mars 2011 - 20:32
Postad 06 mars 2011 - 16:12
Det enda de ville göra var att kniva folk...
Lite tröttsamt i längden, enda fördelen är att ens W/L ratio går kraftigt upp, då man vinner alla matcher.
Tack Thomasson för ditt moraliska support, när man är irriterad...
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar