Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 4 [PS4]

4672 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 4 (PS4) (PlayStation 4-spel) 3 7.285714 (20) 543:-

Postad 02 January 2016 - 20:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Va fan är det här nu då? Nu när det är installerat och jag ska gå in och köra så kan jag ju inte välja någon spelstil eller bana. Kommer bara upp en lista med olika alternativ att köpa och ladda ner från storen. När jag trycker på large Scale battles till exempel så kommer det bara upp en lista där jag måste köpa premium för 449kr

Oavsett vad jag trycker på så kommer den listan upp. Vad fan är det jag har betalat 215kr för egentligen?

Postad 03 January 2016 - 16:36

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

kan någon förklara för mig. Jag fattar ingenting.  första bilden visar när jag har tryckt på "quick join"Bifogad fil  AHb8kKlumOnRdl7JA_sTk_ulINDRk1RlFocAZ78SN9U,TpzSmTscLPsl5n4KFeRl0oyKk-R8Wpn9sdrA4eTn_58.jpg   117.64K   0 Antal nerladdningar

trycker jag på något från listan så dyker detta upp (bild nr 2)

Bifogad fil  oHgtGcSQaXjPdkmU-r3vdary3VlDMiJkK1woA5NL4j0,BMVrSERRp2_DTJKkU0atrAfO01fyBJvs6n3fUTuULQM.jpg   126.78K   0 Antal nerladdningar

trycker jag då på något från den listan så kommer jag bara till playstation store (bild 3)

Bifogad fil  sToW2QMX5DMxfqaRnovRq0N_-ov80LmT6QVBhVl4b8k,JeMTHkh3ovIhMfzifJo8Ddmvyj5Jm-8So9H04NHp26E.jpg   66.76K   0 Antal nerladdningar

vad är allting i listan i första bilden? varför kan jag inte välja något och spela?  enda jag kan göra är att bläddra typ längst ner i listan och välja teathmatch eller rush typ och då är det bara den där shanhai banan eller kanske en till. 

när jag köpte battlefield premium skröt dom ju så om att det var mängder nya spelsätt och 20 nya banor och bla bla bla.  

kan någon hjälpa mig att reda ut allt det här för jag är lost.

Postad 03 January 2016 - 16:44

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Jag vet att jag fick något liknande för ett tag sedan, men det löste sig av sig självt om jag inte minns helt fel. Säker på att du installerat DLC:erna och att de inte bara är nerladdade till PS4:an? Provat att starta om konsolen?

Postad 03 January 2016 - 16:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Jag laddade ner battlefield 4 premium. Där ingick ju alla dlc. Det var ju det jag betalade extra för. Menar du att man ändå måste ladda ner dom olika dlc en och en efteråt?

Postad 03 January 2016 - 16:51

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Jag laddade ner battlefield 4 premium. Där ingick ju alla dlc. Det var ju det jag betalade extra för. Menar du att man ändå måste ladda ner dom olika dlc en och en efteråt?

Nja, ja du betalade för premium, men man måste ju ändå ladda ner alla dlcs.

Postad 03 January 2016 - 16:54

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

herregud. hur vet jag vilka som ingår där då?  sjukt osmidigt. Om jag köper ett spel så utgår jag verkligen ifrån att banorna följer med när jag laddar hem det. speciellt när det tog 3 timmar att ladda ner och var på 65gb. 

är det därför jag inte kan välja något från listan i första bilden alltså?    typ legacy operations. antar att det är något man kan spela i vanliga fall? men inte jag för jag blir kastad till playstation store då.

Postad 03 January 2016 - 19:21

tjenna
  • tjenna
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

ladda ner allt som finns i bild 2 så borde det lösa sig. Håller med att det är osmidigt. Allt borde tankas direkt om man köper premiumversionen. 

Postad 03 January 2016 - 20:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

håller på med det nu. har laddat ner två av paketen hittils. men jag ångrar att jag köpte premium. har testat säkert 20 ggr nu att spela på någon av dom nya men jag kommer alltid på en helt tom bana.  helt ärligt alltså, har inte sett en enda människa nån gång . är det INGEN som köpt premium eller dlc?

Postad 03 January 2016 - 20:33

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

herregud. hur vet jag vilka som ingår där då?  sjukt osmidigt. Om jag köper ett spel så utgår jag verkligen ifrån att banorna följer med när jag laddar hem det. speciellt när det tog 3 timmar att ladda ner och var på 65gb. 

är det därför jag inte kan välja något från listan i första bilden alltså?    typ legacy operations. antar att det är något man kan spela i vanliga fall? men inte jag för jag blir kastad till playstation store då.

Så har det alltid varit, man köper själva originalspelet fast med premiumstatus som innebär att du successivt kan ladda ner alla kommande dlc gratis.

Skillnaden här är att du hoppat på båten när alla dlc redan har släppts, annars hade du under tiden laddat ner en och en eftersom.

Såvitt jag minns har inget BF i efterhand ändrats så att alla dlcs ingår i en färdig bundle vid köp av huvudspelet efter att alla släppts.

Postad 03 January 2016 - 20:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

möjligt . har bara spelat bf2 innan och då köpte jag inget.  

hur sona så verkar det onödigt då ingen verkar spela förutom på dom ordinarie banorna

Postad 05 January 2016 - 13:30

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Länge sen jag spelade bf4 nu, men lär dig använda server browsern. Där kan du se hur många spelare det är och vilka banor som spelas osv.

Postad 05 January 2016 - 15:53

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Diggar nya banan rejält!

Postad 05 January 2016 - 16:02

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Diggar nya banan rejält!

Vilken nya bana?

En grej till. Varför är alla dessa dlc banor inte med i vanliga rotationen? Varför måste man välja dom separat liksom?

Postad 05 January 2016 - 22:00

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Vilken nya bana?

En grej till. Varför är alla dessa dlc banor inte med i vanliga rotationen? Varför måste man välja dom separat liksom?

Det har kommit 3 "gratisbanor" utanför dlc:n Zavod Graveyard. Junglenånting och senaste "storsomfanbanan" som jag självklart inte heller minns namnet på.

Varför dlcbanorna inte roterar kan man ju fråga sig, har varit väldigt struligt med det och oftast blir serverna orankade och man måste veta servernamnet för att hitta dem. Det skall finnas några servrar som är blandade...

Postad 05 January 2016 - 22:50

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Tack för den infon. Måste jag på till psstore och ladda ner dom nya banorna eller dyker dom bara upp? Vad kostar dom?

Förövrigt. Jag har fortfarande inte klarat spela någon av banorna på dlc. Kommer alltid bara in på tomma banor. Jäkligt konstigt

Postad 06 January 2016 - 10:49

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Tack för den infon. Måste jag på till psstore och ladda ner dom nya banorna eller dyker dom bara upp? Vad kostar dom?

Förövrigt. Jag har fortfarande inte klarat spela någon av banorna på dlc. Kommer alltid bara in på tomma banor. Jäkligt konstigt

Yepp psn store

https://store.playst...PACK05000000000

https://store.playst...PACK06000000000

https://store.playst...PACK07000000000

Var ett tag sedan jag var inne i bf men det skall gå hitta servers med de nya oxå...

Postad 06 January 2016 - 11:33

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

aha dom har jag redan. min nya favoritbana är den där operation outbreak.    väljer man quick game och sen "community operations" så är det bara den banan som dyker upp. 

förstår inte menyn helt alltså.  eller rättare sagt den där listan. Vad betyder eller vad är community operation för något? och varför finns det bara ett spelsätt och en bana där?  

förstår mig inte på listan överhuvudtaget. 

jag menar denna listan. vad är allt och varför är det en enda bana på dom olika liksom. och varför är dom tre första orangefärgade?

Bifogad fil(er)

Redigerat av andreassofus, 06 January 2016 - 11:34.

Postad 06 January 2016 - 12:12

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Skippa quick match och använd server browsern istället. Då kan du ju välja bana.

Postad 06 January 2016 - 12:32

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

jag vet att man kan välja bana då men det är inte det jag fråga efter. jag frågade vad allt i listan var för något.

Postad 06 January 2016 - 12:46

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

jag vet att man kan välja bana då men det är inte det jag fråga efter. jag frågade vad allt i listan var för något.

Sry. Såg inte bilden i mobilen.

Postad 06 January 2016 - 12:53

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Listan är ju indelad på DLC'n osv. Night Operations är t.ex bara servrar md nattbanan.

Använd server browser så hittar du alltid exakt det du söker och du ser även antal spelare direkt.

Postad 06 January 2016 - 13:55

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 1
Nytt litet hopplock från mig :)

http://youtu.be/RvtlSJgDGl8

Redigerat av beat_strandh, 06 January 2016 - 13:58.

Postad 06 January 2016 - 14:42

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Listan är ju indelad på DLC'n osv. Night Operations är t.ex bara servrar md nattbanan.

Använd server browser så hittar du alltid exakt det du söker och du ser även antal spelare direkt.

aha där fick jag svar på det jag undrade över. det är alltså olika servrar som finns i den listan. Då är jag med :)

att det skulle vara så svårt för mig att fatta :P  det står dock att jag måste köpa vissa än för att kunna spela.  men jag kan ha missat att ladda ner någon som ingår i premiumpaketet som jag köpte.  

en grej kvar bara nu då. varför är dom tre första orange? och varför kan jag inte spela dom? det står ju bara "large scale battles" finns det ett dlc som heter så också?

Postad 06 January 2016 - 15:14

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Gör så att du går in på PSN, klickar dig fram till BF4 och går på Add Ons, ladda sen ner alla saker du kan där. Premium så ingår ju allt, så gå loss på alla ;)

Postad 06 January 2016 - 15:43

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

håller på med det. hade dock redan laddat ner dom flesta

har laddat ner 

community operations

legacy operations

dragons teeth

final stand

naval strike

men dom tre sista har jag inte sett röken av. dom finns ju inte med i den listan. 

Postad 06 January 2016 - 16:03

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Vilka tre sista?

Postad 06 January 2016 - 16:19

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

dom tre sista som jag skrev upp i sista inlägget ;)

Postad 06 January 2016 - 16:41

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

finns det riktigt hardcore läge på Battlefield 4 utan mini maps & hud ?

Postad 06 January 2016 - 17:22

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Inte testat på ps4, men på PC finns det iaf, iofs, där kan ju konfa mer med servrarna...

Tycker det blivit så mycket TK och campande nu för tiden i HC, så köra bara vanliga... :unsure:

Postad 06 January 2016 - 19:06

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Japp, det gör det. Jag har spelat mer och mer hardcore den senaste tiden och jag gillar det!

Postad 07 January 2016 - 12:02

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

jösses vad svårt det är med sniper i detta spel. för mig känns det bara som det är ren tur om man dödar någon. vissa gånger kan man skjuta och han dör, vissa gånger blir det inte ens en träff ifall man skjuter mitt på kroppen. finns det något superbra tips när man ska snajpra ihjäl folk?

har bara första vapnet än om det nu spelar någon roll

Postad 07 January 2016 - 12:33

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Det viktigaste är att öva , så att du lär dig hur mycket bullet drop det är med ett specifikt vapen. Skjut på ett träd på ett avstånd du tror att fienderna kommer finna sig på , kolla kulbanan, och kompensera för det. Du dödar inte en fiende med 100% i hälsa med ett skott om det inte är head shoot.

Redigerat av K1M, 07 January 2016 - 12:34.

Postad 07 January 2016 - 13:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Det viktigaste är att öva , så att du lär dig hur mycket bullet drop det är med ett specifikt vapen. Skjut på ett träd på ett avstånd du tror att fienderna kommer finna sig på , kolla kulbanan, och kompensera för det. Du dödar inte en fiende med 100% i hälsa med ett skott om det inte är head shoot.

kollade lite youtube nyss och fick tips om att det fanns något som hette test range eller vad det var. det var som en skjutbana utan fiender, med pappdockor, både rörliga och orörliga. det var ju ett jättebra ställe att öva in sig på :)

Postad 07 January 2016 - 13:39

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

jösses vad svårt det är med sniper i detta spel. för mig känns det bara som det är ren tur om man dödar någon. vissa gånger kan man skjuta och han dör, vissa gånger blir det inte ens en träff ifall man skjuter mitt på kroppen. finns det något superbra tips när man ska snajpra ihjäl folk?

har bara första vapnet än om det nu spelar någon roll

Skippa att tänka på att hålla andan, led skotten om målet rör sig sidleds, sikta mot huvudet (om det är väldigt långt bort siktar du lite ovanför) och skjut snabbt. Dessutom är det väldigt bra om du står stilla den sekunden du ska skjuta dvs rör inte vänsterspaken för annars får du mycket sämre träffsäkerhet.

Du kan kika på mina montage hur man gör ;)

Postad 07 January 2016 - 15:03

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Skippa att tänka på att hålla andan, led skotten om målet rör sig sidleds, sikta mot huvudet (om det är väldigt långt bort siktar du lite ovanför) och skjut snabbt. Dessutom är det väldigt bra om du står stilla den sekunden du ska skjuta dvs rör inte vänsterspaken för annars får du mycket sämre träffsäkerhet.

Du kan kika på mina montage hur man gör ;)

tack för tipsen.  trodde dock att man skulle hålla andan? 

vart finns alla dina montage?

Postad 07 January 2016 - 16:52

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Upp till 200m så kan man mer eller mindre sikta direkt på huvudet, efter det s måste man börja sikta ovanför. Om man inte "nollar" siktet efter ett visst avstånd såklart.

Postad 07 January 2016 - 17:02

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Ett exempel på när man får sikta över huvudet...  :ph34r: (Siktet är "nollat" på 1000m)

https://www.youtube.com/watch?v=hryyyAUz5R8

Postad 07 January 2016 - 17:15

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

tack för tipsen.  trodde dock att man skulle hålla andan? 

vart finns alla dina montage?

Att hålla andan är mest för långskott. Om du spelar någelunda aggressivt, alltså hjälpa till laget och inte ligga uppe i ett berg som en douche, så behöver du vara ganska snabb och då är det onödigt att hålla andan. Det är bättre att få in en rytm utan att hålla andan. Detta är ifs bara vad jag tycker. Mycket möjligt att du skulle tycka tvärt om hehe men jag har iaf lärt mig att det är viktigare att vara snabb och våga missa än att hela tiden ta tid på sig och vänta på det "perfekta" skottet... iaf om du ska vara effektiv.

min youtube kanal

https://www.youtube.com/user/SStrandh

Postad 07 January 2016 - 18:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

kollade på din senaste montage. riktigt sjyssta kolla alltså :) spelar du in med ps4 eller car du nån capture card?

ett par saker bara,  klippet fryser då och då och ljudet blir bara ett jättehögt sprakande, why?

sen låten du kör i klippet (in time) är det inte strängt förbjudet på youtube att använda andras låtar? är dom inte stenhårda på det?

Postad 07 January 2016 - 18:48

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

kollade på din senaste montage. riktigt sjyssta kolla alltså :) spelar du in med ps4 eller car du nån capture card?

ett par saker bara,  klippet fryser då och då och ljudet blir bara ett jättehögt sprakande, why?

sen låten du kör i klippet (in time) är det inte strängt förbjudet på youtube att använda andras låtar? är dom inte stenhårda på det?

Jag har också råkat ut för det där på iphone men inte med datorn... hmm

Nej det är inte förbjudet. Men man åker på en copyright restriktion... Men vissa låtar får man absolut inte använda och videon blir blockad. Och ibland blir det så att videon inte fungerar på mobila enheter men oftast har det blivit så att man bara inte kan tjäna pengar på videon. 

ps: montaget som heter "Shove It" har enbart sniperkills ;)

Redigerat av beat_strandh, 07 January 2016 - 18:50.

Postad 07 January 2016 - 19:00

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

aha ok.  ska kolla på lite fler klipp.  är själv lite sugen på att göra lite gameplay. verkar kul att ladda upp på youtube :)

Postad 02 February 2016 - 15:16

tjenna
  • tjenna
  • Användare

• 109 inlägg
  • 1

Har börjat lira bf4 igen efter att ha tagit en paus på några månader. Jag är riktigt rostig. Jag spelade fallout 4, som har horribelt långsam look sensitivity. Det förstörde mitt aim helt och hållet i bf4. Missar fortfarande självklara skott, men jag lyckades tillslut skrapa ihop lite korta klipp när jag kör som aggressiv sniper i rush. Jag siktar på att ta den 2:a platsen som bäst rankad sniper i Sverige på ps4  :)

https://youtu.be/DgNJtCGiN40

Postad 05 February 2016 - 11:07

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Fattar inte vart ni hittar precisionen nånstans när ni spelar med HK... har jag brått så går mitt sikte som ett Z fram och tillbaks :P

Testade att cirkulera runt flaggnamnet, tex A med ring runt, och cirkulera runt cirkeln med siktet, med mus följde jag exakt, och kunde göra så snabbt... med HK blir det som en hexagon med alla sidor helt olika längd på kanterna!  :lol:  :blush:

Redigerat av Garrett, 05 February 2016 - 11:10.

Postad 05 February 2016 - 14:56

tjenna
  • tjenna
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

Fattar inte vart ni hittar precisionen nånstans när ni spelar med HK... har jag brått så går mitt sikte som ett Z fram och tillbaks :P

Testade att cirkulera runt flaggnamnet, tex A med ring runt, och cirkulera runt cirkeln med siktet, med mus följde jag exakt, och kunde göra så snabbt... med HK blir det som en hexagon med alla sidor helt olika längd på kanterna!  :lol:  :blush:

Innan jag spelade bf4 så trodde jag helt seriöst att det var omöjligt att spela first person shooter spel med handkontroll. Jag kunde knappt klara killzone 2 med svårighetsgraden normal. När jag började spela bf4 så kunde jag inte ens hantera rekylen med ak-12 assault rifle:n. Jag gick minst 1/18 i k/d varje match haha.

Den största skillnaden blev när jag insåg att jag skulle ha kontakt med tummen på analogen hela tiden. Innan så gjorde jag så att tex när jag skulle byta riktning och springa åt höger, så satte jag tummen på analogen och drog åt höger och släppte tummen från analogen direkt efter. Så där gjorde jag vid varje riktningsförändring, och även när jag siktade och sköt. Det var inte så bra, och jag har märkt att många av mina vänner gör så när de får testa att spela fps på konsol. Jag började sedan att tvinga mig själv till att alltid ha tummen på analogen vid minsta lilla rörelse. Ganska fort så märkte jag att det gick enklare. Jag började träna lite lätt på att göra millimeter rörelser med tummen på analogen och då såg att man kunde göra finjusteringar i sitt aim ganska lätt om man gjorde så.

Sniper började bara spela när jag kände att infanteri inte kändes tillfredställande längre. Att få kills med en AR/carbine/lmg kändes för vanligt och jag hade tröttnat på det. Men med sniper så var jag totalt usel. Jag fick bara in ett headshot på någon om de stod stilla i 10 sekunder. Men jag började träna på test range. Jag lärde mig drag shots. Det är när man scopar in och inte riktigt har siktet på en fiende, då så drar du fort siktet mot fienden (helst huvudet) och time:ar in det med att skjuta. Nästan alla min skott är en variant av det nuförtiden. Så jag sköt på varje docka på test range litegrann nästan varje dag i 5 min. Man får in vanan att drag scopa och det översätts relativt bra till riktiga matcher. Drag scopes är enligt mig enklare med högre sensitivity. Om någon vill ha tips på hur man kan vänja sig vid högre sensitivity så säg gärna till. Jag kan även visa vad för "övningar" jag gjorde på test range genom att ladda upp det på youtube om någon vill det med. Det är bara att säga till. Jag gick från att inte kunna träffa något med sniper till att bli rankad som 3:e snipern i sverige på ps4  :)

Postad 05 February 2016 - 15:21

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Ja, gör gärna det :)

Har du swapat L1/R1 med L2/R2 med eller? Tycker det är lättare att "dutta" skotten då, men att köra fordon då blir ju fu**ed up  :mellow:

Är lite jobbigt när man spelar både på PC och ps4, tar några timmar varje gång att komma in i matcherna... en jag känner spelar på pc, andra på ps4... :P

Edit: Kör ni någonsin Conquest Large?? Blir ju  jäkla FPS drops då, helt ospelbart för det mesta... inga ens 30 fps i medel då kan jag tänka!  :unsure: På ps4 kör jag jag bara CQ, Squad och Team deathmatch... :)

Redigerat av Garrett, 05 February 2016 - 15:50.

Postad 05 February 2016 - 17:07

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Du måste stänga av aim assist så det blir lite utmaning. Det påskyndar utvecklingen väsentligt.

Postad 05 February 2016 - 18:13

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Du måste stänga av aim assist så det blir lite utmaning. Det påskyndar utvecklingen väsentligt.

Vem fan vill utvecklas? Det handlar om att vinna!! =) med mina spasmer hade jag bara träffat första bursten om jag körde utan assist. Tragiskt men sant.

Postad 05 February 2016 - 18:16

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Att spela bf4 och inte lira cq-large så kan man ju spela vilket annat fps som helst. Är ju 64(2) spelar grejen man vill åt.

Men håller med att fpsen är horibel (lirar på xo)

Men vill jag ha 60fps lirar jag cod.

Redigerat av SKIBBE, 05 February 2016 - 18:17.

Postad 05 February 2016 - 18:51

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Att spela bf4 och inte lira cq-large så kan man ju spela vilket annat fps som helst. Är ju 64(2) spelar grejen man vill åt.

Men håller med att fpsen är horibel (lirar på xo)

Men vill jag ha 60fps lirar jag cod.

Jo, men cq small funkar bäst, är ju horribelt att komma från 120fps till 30, -30 blir ju helt bakut :P

Postad 05 February 2016 - 19:03

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Vi spelar i stort sett bara cq small men vi spelar ju competetive. Large är inte speciellt kul eftersom det är sjuka framedrops och lagg.

Ska man spela esb är man tvungen att stänga av autorotation så man har liksom inget val. Men efter en vecka eller två så sitter aimen helt ok.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.