Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 15 July 2008 - 08:51
Postad 15 July 2008 - 09:33
Va synd.Om solen går ner nån gång ikväll blir det spel. Kan tyvärr inte träffas ikväll, hinner inte hem. Måste ta hand om pärlan....
Själv ska jag gosa med vår lilla pärla till klockan 17
Ser fram emot det mycket...Hon växer så det knakar.
Postad 15 July 2008 - 11:20
Hur gick det då??
Är de SÅ grymma??
Dom här två grek lagen vi mötte var ju inte på ngt sätt omöjliga, som sista matchen t.ex som krävde en
avgörande runda. Sen blev de "host" gräl om vem som skulle vara de. Så dom var ju host i dom 2 sista matcherna vilket resulterade i att dom flesta av oss fick bara 2 "pluppar" så de var då inte lätt att träffa.
Så de de var ju skönt att känna att vi har en chans mot dom därute i världen(självförtroendet i cod dog ju ut totalt efter TDK slakten). Är nog dags att samla ihop dom bästa MHB:arna så ni kan bättra på våran statistik lite
Postad 15 July 2008 - 11:55
På den här sidan som jag hittade fanns det väldigt ingående taktiska beskrivningar.
http://bashandslash....c...0&Itemid=87
Mycket intressant läsning faktiskt!
Bara att studera kartorna och sen göra sig redo för strid.
Postad 15 July 2008 - 15:23
Frasses taktik kändes ju klockren på Broadcast när vi hade genomgången innan första matchen.
Jag satte fram skallen och siktade ut mot stora entrén som vi kom överens om.
Det tog en nanosekund så hade jag ett sniperskott mellan ögonen.
Vi loosade med 4-0 än fast vi hade en taktik och det visar mer på att vi måste träna på taktiken mer än att den inte funkar.
Jag känner mig så koncentrerad på MIN uppgift att man glömmer bort vad som händer runtomkring en.
GAF borde vi faktiskt kunna spöa, det håller jag fast vid än fast vi loosat två matcher irad.
Andra matchen som för övrigt inte kommer att bokföras då det inte fanns någon "challange" för den på PS3leaderboards kändes konstig eftersom det var STOR skillnad hur spelet flöt beroende på vilka som hostade.
Men dom tror jag hade en utalad taktik i större grad än GAF. Åtminstone på Crash.
(Varför valde vi den banan? iofs hämtade vi upp 0-3 första rundan, men dom verkade ha järnkoll på hur dom skulle lira där. Men å andra sidan var det väl ingen som kom med nått annat förslag...)
För övrigt så har vi blivit utmanade ikväll igen av ett par stycken. Kika in på sidan och kolla vilka vi ska möta.
Postad 15 July 2008 - 15:39
Det är ju bara att bestämma en taktik och sen nöta tills allt klaffar.Ja vi åkte ju på pisk igen igår...två gånger.
Frasses taktik kändes ju klockren på Broadcast när vi hade genomgången innan första matchen.
Jag satte fram skallen och siktade ut mot stora entrén som vi kom överens om.
Det tog en nanosekund så hade jag ett sniperskott mellan ögonen.
Vi loosade med 4-0 än fast vi hade en taktik och det visar mer på att vi måste träna på taktiken mer än att den inte funkar.
Jag känner mig så koncentrerad på MIN uppgift att man glömmer bort vad som händer runtomkring en.
GAF borde vi faktiskt kunna spöa, det håller jag fast vid än fast vi loosat två matcher irad.
För övrigt så har vi blivit utmanade ikväll igen av ett par stycken. Kika in på sidan och kolla vilka vi ska möta.
Har kikat in på sidan.
Men fattade inte vart jag skulle hitta tiden för matchen.
Postad 15 July 2008 - 15:42
Man trycker på flaggan framför matchen.
Jag skickade ett medelande och sa att vi ville lira runt 22
Redigerat av Unregistereda1381774, 15 July 2008 - 15:47.
Postad 15 July 2008 - 15:45
Nä den är rörig, minst sagt.
Man trycker på flaggan fram för matchen.
Jag skickade ett medalande och sa att vi ville lira runt 22
Insåg det precis!
Var ju rätt lätt när man bara behövde hoovra pekaren över!
Ska försöka hinna hem till dess.
Skulle vara kul om man kunde vara med!
Vilket spelsätt är det? TDM såg jag nu...
Redigerat av h_z, 15 July 2008 - 15:46.
Postad 15 July 2008 - 17:12
Postad 15 July 2008 - 17:23
Men ni får lycka till och se till o vinna så vi inte sämrar på statistiken ännu mer
Postad 15 July 2008 - 17:30
Postad 15 July 2008 - 17:39
Postad 15 July 2008 - 18:53
Postad 15 July 2008 - 23:31
märkte ett fel till nu. testade att gå in i "prive match lobby" för att se om de funkade,, de gjorde de inte,, går jag in där låser sig hela konsollen och jag får stänga av bak på knappen.
testade att spela grid online och det verkar funka,, testade oxå bad company online,, funkar inte,, när ja ska leta upp ett spel står han och söker och efter ett par minuter står det att han inte hittade nåt ledigt spel..
kan det va min konsoll som håller på att ge upp?? (tänker mest på att konsollen låser sig när jag går in på private match)
Redigerat av andreassofus, 15 July 2008 - 23:52.
Postad 16 July 2008 - 00:08
VonAnka : Tack för alla invites
Postad 16 July 2008 - 00:31
Postad 16 July 2008 - 06:19
någn mer än jag som har problem med att spela COD nu eller? loggar in på min konsoll som vanligt och kommer in i menyerna där ja ska spella online,, ser mig på listan till höger och ser mitt guldkors och allt, sen när ja trycker på "find game" så kommer det fram en grå ruta bara där det står "downloading game settings" sen händer det inget mer,, har startat om konsollen och så..
Ps3an och satelitboxen delar för närvarande nätverkskabel med varandra i mitt provisoriska vardagsrum i källaren.
Om jag sett på tv och drar ur kabeln för att PS3an ska få komma online så händer exakt samma sak. Varje gång.
Jag loggas in på PSN och kan surfa, skicka medelanden, till och med skicka och ta emot invites. Men jag kommer aldrig in på en invite. Enda lösningen är att starta om routern när jag ska byta plats på kabeln från sat-box till PS3, då funkar det.
Men igår tror jag det var väldigt med krångel överlag, invites funkade tex inte nått vidare.
Postad 16 July 2008 - 06:49
Säg inte så där...Det hoppas vi på iaf...! Själv så funderar jag på att slänga kontrollerna genom rutan.. 1 veckas uppehåll och man kan tro att man aldrig har spelat förut....!!
usch, det tar flera veckor innan jag har en ny PS3a
Postad 16 July 2008 - 07:02
Bifogar några suddiga mobilbilder på Merger, Akerren, h_z, Frass3 och Kajoh.
Fördelen med att vara bakom kameran är att jag sällan fastar på bild
TACK FÖR EN RIKTIGT TREVLIG KVÄLL KILLAR!!
Bifogad fil(er)
Redigerat av Numero1, 16 July 2008 - 07:04.
Postad 16 July 2008 - 07:06
Det var bara för skönt!!
(Själv tog jag pyttelite och höll på att storkna)
Redigerat av Numero1, 16 July 2008 - 07:09.
Postad 16 July 2008 - 07:10
[offtopic] Undrar hur mkt det sved när han var på muggen imorse... [/offtopic]En höjdare var när Akerren DOPPADE sina pommes i starka såsen (357 000 Scovillegrader!!!!!!) och sa "ja ja, jag ska bara doppa" på bred skånska
Det var bara för skönt!!
(Själv tog jag pyttelite och höll på att storkna)
Postad 16 July 2008 - 09:15
Tack för en riktigt trevlig kväll!
Hur gick det i matchen igår då gubbar??
Redigerat av Unregistered32f0b602, 16 July 2008 - 09:15.
Postad 16 July 2008 - 09:32
Men det var nått tjall på servrarna (verkade det som) så det blev inget.
Men det såg ju riktigt trevligt ut det där!
Gör mitt sista skift idag så ikväll är det min tur att roa mig!
4 1/2 vecka ledighet framför sig, den känslan är svårslagen
DSC00586.JPG 41.09K
0 Antal nerladdningarNoseone: COD är kul men båt är oslagbart!
Skål!
Redigerat av Unregistereda1381774, 16 July 2008 - 09:44.
Postad 16 July 2008 - 09:43
Postad 16 July 2008 - 09:48
Så det blev ingen match igår alltså? Konstigt i sådant fal,l för kollar man p3leaderboards står det att vi förlorat ytterliggare 2 matcher. Varför står det så?
Den översta matchen som skulle ha spelats igår måste ReUnited Killers ha ansett att dom vann.
Jag skickade ett mail till honom och sa att tiden inte passade men det sket han tydligen fullständigt i.
Sen matchen under var den vi lirade som jag inte trodde skulle registreras, det gjorde den.
Postad 16 July 2008 - 09:50
Blir det någon match ikväll då??
Postad 16 July 2008 - 09:54
Men det låter ju alldeles lysande!Den översta matchen som skulle ha spelats igår måste ReUnited Killers ha ansett att dom vann.
Jag skickade ett mail till honom och sa att tiden inte passade men det sket han tydligen fullständigt i.
Då skickar vi att vi vill spela på helt olämpliga tider.
Så kommer vi snart vara i topp ju!
Postad 16 July 2008 - 10:02
Postad 16 July 2008 - 10:10
Inte för mig, jag laddar båten med bärs (och bensin, ******** vad det börjar kosta...) och drar ut i skärgården.Ser inte helt tokigt ut det där doro.......
Blir det någon match ikväll då??
Så är det säkert, men om man ber om en annan speltid så borde ju hyffset säga att man antingen ställer in eller kommer överens om en annan tid.Läser man i FAQ så står det rätt tydligt att om man har accepterat en utmaning och inte dyker upp så blir det WO och det andra laget får rapportera en vinst.
Men men, webben är ju alla muppars fristad.
Redigerat av Unregistereda1381774, 16 July 2008 - 10:08.
Postad 16 July 2008 - 10:11
Nästa gång får vi se till att lura med några fler
Postad 16 July 2008 - 10:13
heheh..bra idéMen det låter ju alldeles lysande!
Då skickar vi att vi vill spela på helt olämpliga tider.
Så kommer vi snart vara i topp ju!
0438 i morgon bitti till exempel
Postad 16 July 2008 - 10:18
Ja det håller jag med om.Ja, tack för igår gubbar!
Nästa gång får vi se till att lura med några fler
Vore kul att träffa några Coddare uppifrån landet och våra vänner från västkusten.
Merger var inne på att göra en turne i landet och träffa er som inte bor i Stockholm....
Schyst att du plåtade mig mitt i biffen.....man ser ju ut som ett ###### mongo.....
Tack för en riktigt trevlig kväll!
Äsch, Jag tycker du blev bra på bild!
Tack själv, alltid lika trevligt!
Postad 16 July 2008 - 10:52
Postad 16 July 2008 - 11:31
Ja det håller jag med om.
Vore kul att träffa några Coddare uppifrån landet och våra vänner från västkusten.
Merger var inne på att göra en turne i landet och träffa er som inte bor i Stockholm....
Äsch, Jag tycker du blev bra på bild!
Tack själv, alltid lika trevligt!
Får de blir GBG då nästa....måste väl finnas en del såna me här,ja bor ju rätt nära så de skulle ju vara skoj.
Skaffa en turnebuss sen är de bara att köra.
Redigerat av hippo6, 16 July 2008 - 11:34.
Postad 16 July 2008 - 12:08
Ps3an och satelitboxen delar för närvarande nätverkskabel med varandra i mitt provisoriska vardagsrum i källaren.
Om jag sett på tv och drar ur kabeln för att PS3an ska få komma online så händer exakt samma sak. Varje gång.
Jag loggas in på PSN och kan surfa, skicka medelanden, till och med skicka och ta emot invites. Men jag kommer aldrig in på en invite. Enda lösningen är att starta om routern när jag ska byta plats på kabeln från sat-box till PS3, då funkar det.
Men igår tror jag det var väldigt med krångel överlag, invites funkade tex inte nått vidare.
jag har en nätverkskabel fårn satelitbxen till routern och en kabel fårn mitt ps3 till routern så ag delar inte kabel,, för för skoj skull testade jag att dra ur kabeln till digitalboxen och startade om routern och då funkar det att spela COD igen WOHO
men varför är det så? varför kan man inte ha i båda kablar samtidigt?
Postad 16 July 2008 - 12:20
Nån hacker kanske kan svara.
Postad 16 July 2008 - 12:31
Det där såg inte alls tokigt ut!, blir lite avundsjuk på er som går på semester nu när min är slut...COD är kul men båt är oslagbart!
Skål!
Denna bild tycker jag beskriver min semester hyffsat bra...
Postad 16 July 2008 - 12:36
Ja så har ju vädret verkligen varit.
Jag jobbar nästa vecka också, sen blir det semester i 3v.
Postad 16 July 2008 - 12:45
Ja säg det. Nån slags låsning måste ju ske i routern när satboxen går online.
Nån hacker kanske kan svara.
ja de måste väl vara nåt sånt kanske,, men man tycker ju att det måste räcka att stänga av boxen på knappen men icke då.. spelar ju inte så stor roll att dra ur kabeln heller, kollar ju ändå inte på tv samtidigt som jag spelar
Postad 16 July 2008 - 12:47
jag har en nätverkskabel fårn satelitbxen till routern och en kabel fårn mitt ps3 till routern så ag delar inte kabel,, för för skoj skull testade jag att dra ur kabeln till digitalboxen och startade om routern och då funkar det att spela COD igen WOHO
men varför är det så? varför kan man inte ha i båda kablar samtidigt?
Kan ha varit så att du behövde starta om routern, kan ha blitt veising i den helt enkelt. Vad använder boxen internet för?
Postad 16 July 2008 - 13:10
Det kan du fundera på, vi betalar inte fullt pris för vårt tv-tittande om jag säger så...Kan ha varit så att du behövde starta om routern, kan ha blitt veising i den helt enkelt. Vad använder boxen internet för?
Postad 16 July 2008 - 13:25
Förmodligen IPTV, och det kräver en hel del bandbredd.Vad använder boxen internet för?
Postad 16 July 2008 - 13:28
Postad 16 July 2008 - 14:10
Jag har inte IP-tv utan behöver internet i boxen för andra grejer, men det som skickas till boxen tar i princip noll i bandbredd.Förmodligen IPTV, och det kräver en hel del bandbredd.
Måste iaf starta om routern varje gång jag sätter kabeln till PS3:an.
Postad 16 July 2008 - 14:17
Postad 16 July 2008 - 14:21
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
45 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler