Modern Warfare 2
10726 svar till detta ämne
Postad 12 januari 2010 - 22:40
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Fan vad jag gjorde bort mig på "Rundown" S&D match, trodde jag hade stenkoll att de var en fiende kvar, men benny dog tydligen samtidigt som en annan, de missa jag totalt, va stressad och de var tidspress! sprang runt där ensam som en dåre ihopp om att få sätta kniven i benny, låtsades defusa för att locka fram han men förgäves  ******** vad jag skämdes efter de lilla förvirrande ögonblicket! shithappens!
Sen så var döden lite ute på is när han var vid A och bomben plantad på B, stog vid A och kasta granater, sprang som en jävel osv, de var roligt att se
Min "win ratio" gråter efter kvällens lir! Första gången jag förlorat så många matcher på en kväll, MHB är grymt svåra att spela mot! Men grymt roligt!!
Tack för ikväll grabbar! Ser frame mot helgen!
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 12 januari 2010 - 22:49.
Postad 12 januari 2010 - 23:46
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2 625 inlägg
Det var grymt kul att sitta och se på när du sprang runt där, nasty. Fälldes en del sköna kommentarer bland oss "döingar"
Postad 12 januari 2010 - 23:55
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
Fan vad jag gjorde bort mig på "Rundown" S&D match, trodde jag hade stenkoll att de var en fiende kvar, men benny dog tydligen samtidigt som en annan, de missa jag totalt, va stressad och de var tidspress! sprang runt där ensam som en dåre ihopp om att få sätta kniven i benny, låtsades defusa för att locka fram han men förgäves ******** vad jag skämdes efter de lilla förvirrande ögonblicket! shithappens!
Sen så var döden lite ute på is när han var vid A och bomben plantad på B, stog vid A och kasta granater, sprang som en jävel osv, de var roligt att se 
Min "win ratio" gråter efter kvällens lir! Första gången jag förlorat så många matcher på en kväll, MHB är grymt svåra att spela mot! Men grymt roligt!!
Det är sånt här som förgyller COD-vardagen
Postad 13 januari 2010 - 00:01
Unregistered73199dd3
-
Unregistered73199dd3
-
Forumräv
-
-
704 inlägg
Fan vad jag gjorde bort mig på "Rundown" S&D match, trodde jag hade stenkoll att de var en fiende kvar, men benny dog tydligen samtidigt som en annan, de missa jag totalt, va stressad och de var tidspress! sprang runt där ensam som en dåre ihopp om att få sätta kniven i benny, låtsades defusa för att locka fram han men förgäves ******** vad jag skämdes efter de lilla förvirrande ögonblicket! shithappens!
Haha ja ######r va jag garva då, fatta inte vart jag skulle göra av mig själv....!!! Även dödens bedrift var rätt lysande! För att säga som det är om min ålder så är det åldern ni skrivit fast baklänges, nu var jag klurig va
Postad 13 januari 2010 - 01:18
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1 058 inlägg
Jag tycker att det är kul att veta vad alla har för sexuell läggning så jag la till att jag är gay.... (Skojjar bara och jag har inget emot HBT personer) 
Tog inte illa upp. Var bara roligt! F*n vad kass jag är på MW2 MP. Pinsamt dåligt går det för mig. Går bättre när jag spelar med slumpmässigt folk. Hehe
Postad 13 januari 2010 - 08:20
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1 255 inlägg
Haha ja ######r va jag garva då, fatta inte vart jag skulle göra av mig själv....!!!
Även dödens bedrift var rätt lysande!
För att säga som det är om min ålder så är det åldern ni skrivit fast baklänges, nu var jag klurig va 
52,1 eller 5,21? Tittade in i er lobby några minuter igår kväll. Hade en kompis hemma som kollade lite på mw2 innan vi såg avatar. Tänkte visa honom hur man knivar ekaa men jag hamnade i hans lag Blir mer spelande ikväll. /patgu995
Postad 13 januari 2010 - 08:24
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Hahaha, grymt Nasty! Jag svor som fan när du dödade mig, tror det var jag och Benny kvar och vi dog ungefär samtidigt. Sen började skrattet komma mer och mer...jhahahaha! Jag undrar hur många gånger per SD-match jag trycker på "select"...många, många gånger! Det brukar säkert du också göra Nasty men det var fruktansvärt roligt att du inte gjorde det den här gången! Dödens grej var också riktigt rolig. Men vi gör alla våra misstag. Samma här, min winratio gick nog ner 0.20 igår tror jag. Dels för att det var grymt jämna (och roliga) MHB-matcher, dels för att det gick piss för mig i princip hela kvällen. Det var dock kul att jag lyckades döda frasse med snipern en hel del gånger igår. "Camparbritt" fick man höra då, då vet man att man har lyckats!  Jag, morlock och l2ickard lirade lite TDM senare, det var faktiskt riktigt kul även om det inte gick så bra då heller. Körde på ganska hårt som sniper igår, Terminal är en riktigt rolig sniperbana men jag tror faktiskt min favorit är Scrapyard faktiskt. Dom flesta banor funkar men Favela, Karachi och Skidrow är inga favoriter när man kör sniper i m o. Finns väl nåt sniperställe på Skidrow men dom är för få=stillasittande/campande=snart död. Riktigt kul och jämna MHB-matcher var det! Det märks att alla (iallafall jag) tar det betydligt lugnare när man vet vilka man möter. Alla förutom möjligen Döden då.  Man kan säga att Döden är inte rädd för Döden. Som Nose sa; grymt svårt att möta motståndare som vet var man brukar springa, var man brukar stå o s v. Jag lyckades plocka ett headshot på Benny på hans favoritplats på Terminal. Dom som inte vet var han gillar att stå får lista ut det. Det är en mkt bra plats och det är svårt att komma åt honom där han står så jag var nöjd med mitt lyckade skott. Oftast har han nog FAL:en då också...eller hur Benny?
Postad 13 januari 2010 - 08:42
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Ja, man blir betydligt mer defensiv när man möter bra spelare. Oftast lönar det sig oxå. Det är egentligen bara mot random folk som det funkar att tokrusa.
Ikväll blir det nog inget spel för lilla jag blir 31 idag!
Postad 13 januari 2010 - 09:05
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Tog inte illa upp. Var bara roligt!
F*n vad kass jag är på MW2 MP. Pinsamt dåligt går det för mig. Går bättre när jag spelar med slumpmässigt folk. Hehe
Et råd är att lägga ner din LMG/jumbobössa och köra med nåt som är lättare och bättre pricksäkerhet i.  Samt att inte sitta still för mycket, min kniv älskar folk som sitter still på samma ställe runda efter runda..
Postad 13 januari 2010 - 09:27
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1 255 inlägg
Samt att inte sitta still för mycket, min kniv älskar folk som sitter still på samma ställe runda efter runda.. 
+1 Hade en runda på derail i måndags där 3-4 st envisades med att vara på samma ställe hela tiden. Man tackar
Postad 13 januari 2010 - 09:34
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Hahaha, grymt Nasty! Jag svor som fan när du dödade mig, tror det var jag och Benny kvar och vi dog ungefär samtidigt. Sen började skrattet komma mer och mer...jhahahaha! Jag undrar hur många gånger per SD-match jag trycker på "select"...många, många gånger! Det brukar säkert du också göra Nasty men det var fruktansvärt roligt att du inte gjorde det den här gången! Dödens grej var också riktigt rolig. Men vi gör alla våra misstag.
Samma här, min winratio gick nog ner 0.20 igår tror jag. Dels för att det var grymt jämna (och roliga) MHB-matcher, dels för att det gick piss för mig i princip hela kvällen. Det var dock kul att jag lyckades döda frasse med snipern en hel del gånger igår. "Camparbritt" fick man höra då, då vet man att man har lyckats! 
Jag, morlock och l2ickard lirade lite TDM senare, det var faktiskt riktigt kul även om det inte gick så bra då heller. Körde på ganska hårt som sniper igår, Terminal är en riktigt rolig sniperbana men jag tror faktiskt min favorit är Scrapyard faktiskt.
Edit: F.ö. är det stället precis ett sånt jag gillar. Man måste kuta dit snabbt som fan om man inte ska stryka med på vägen och man har en grymt strategisk position där man kan se alla vägar från anfallsspawn o försvara båda bombplatserna från samma spot i princip. Dom flesta banor funkar men Favela, Karachi och Skidrow är inga favoriter när man kör sniper i m o. Finns väl nåt sniperställe på Skidrow men dom är för få=stillasittande/campande=snart död.
Riktigt kul och jämna MHB-matcher var det! Det märks att alla (iallafall jag) tar det betydligt lugnare när man vet vilka man möter. Alla förutom möjligen Döden då. Man kan säga att Döden är inte rädd för Döden. Som Nose sa; grymt svårt att möta motståndare som vet var man brukar springa, var man brukar stå o s v. Jag lyckades plocka ett headshot på Benny på hans favoritplats på Terminal. Dom som inte vet var han gillar att stå får lista ut det. Det är en mkt bra plats och det är svårt att komma åt honom där han står så jag var nöjd med mitt lyckade skott. Oftast har han nog FAL:en då också...eller hur Benny?
Visst är det FALen som gäller på Terminal. Anledningen till att jag stod så fint exponerad var att Britt hade pröjsat en snubbe att agera lockbete genom att stå bakom en fet pelare o vifta med gevärspipan i min riktning. "Easy target" tänkte jag o väntade på att han skulle sträcka ut lite kött också... då sköt britt  Snyggt skott BTW. Sikten var dålig genom det krossade glaset.
Redigerat av BennySlyden, 13 januari 2010 - 09:43.
Postad 13 januari 2010 - 09:37
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1 687 inlägg
Hur många av er spelar med Projektor ??
känns som det är dags för en projje, nu sitter jag på en 32" tjock tv
Postad 13 januari 2010 - 09:40
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Hur många av er spelar med Projektor ?? känns som det är dags för en projje, nu sitter jag på en 32" tjock tv 
Jag gör det nu. Har kört 50/50 TV/Projje tror jag.
Postad 13 januari 2010 - 09:46
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Visst är det FALen som gäller på Terminal. Anledningen till att jag stod så fint exponerad var att Britt hade pröjsat en snubbe att agera lockbete genom att stå bakom en fet pelare o vifta med gevärspipan i min riktning. "Easy target" tänkte jag o väntade på att han skulle sträcka ut lite kött också... då sköt britt Snyggt skott BTW. Sikten var dålig genom det krossade glaset.
Hahha, japp. 200 riksdaler fick han, men det var det värt!  Du är ju väldigt bra på att inte visa dig för mkt därav min glädje när jag lyckades plocka dig. Ja, krossat glas är ingen höjdare när man ska snipra. Det är väl enda gången jag önskar att jag har thermal. Dock kör jag alltid med FMJ på Intervention-bössan. Jag gör det nu. Har kört 50/50 TV/Projje tror jag.
Det är nog ungefär samma här, 50/50 TV/Projje. Dock får jag lira på en 23" LCD när jag är hemma hos tjejen, ingen höjdare när man är van med 42" och 90". Alternativet hos henne är att lira på en 28" tjock-tv=Nej tack.
Postad 13 januari 2010 - 09:47
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
F.ö. är "min" plats precis en sån som jag pratade tidigare om att jag gillar. Man måste kuta dit snabbt som f-n om man inte ska stryka med när man tar sig dit. Man har koll på alla vägar från anfallsspawn och man kan försvara båda bombplatserna från samma spot i princip.
Postad 13 januari 2010 - 09:49
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
F.ö. är "min" plats precis en sån som jag pratade tidigare om att jag gillar. Man måste kuta dit snabbt som f-n om man inte ska stryka med när man tar sig dit. Man har koll på alla vägar från anfallsspawn och man kan försvara båda bombplatserna från samma spot i princip.
Ah, du ger lite ledtrådar till dom som inte vet...haha! Det är väl egentligen den bästa platsen men eftersom många förväntar sig att man ska stå där så brukar jag stå på ett annat ställe. Jag säger inte var...tror i o f s dom flesta MHB:are redan vet. Man är dock betydligt mer utsatt på det stället jag gillar att stå på. Brukar i o f s bara stå där dom första 30sek-1minut och försöka plocka 1-2 pers sen är det dags att flytta på sig. Nu pratar vi alltså om när man ska defenda A och B på S&D.
Redigerat av BrittBastard, 13 januari 2010 - 09:50.
Postad 13 januari 2010 - 09:51
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Det är nog ungefär samma här, 50/50 TV/Projje. Dock får jag lira på en 23" LCD när jag är hemma hos tjejen, ingen höjdare när man är van med 42" och 90". Alternativet hos henne är att lira på en 28" tjock-tv=Nej tack.
Släpar du ps3an runt stan eller? Är det så populärt att ta med sig till tjejen? Borde man inte göra annat när ni träffas.... Kör 84 tum med projektor å har ändå svårt att se Benny å Frasse ibland...
Postad 13 januari 2010 - 09:54
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Et råd är att lägga ner din LMG/jumbobössa och köra med nåt som är lättare och bättre pricksäkerhet i.  Samt att inte sitta still för mycket, min kniv älskar folk som sitter still på samma ställe runda efter runda..  MW2BIBLE34:678- "death by knife awaits you"-They who sit and wait at the same place, shall feel the sharp edge of a blade and a thrusting pain followed by certain death. Move be different and move again, the reward u'll get will be confirmed by the loud cursewords in ur headset.
Postad 13 januari 2010 - 09:59
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Hur många av er spelar med Projektor ?? känns som det är dags för en projje, nu sitter jag på en 32" tjock tv 
Kört på en 100' grandview med en HW10a och kan inte klaga  har dock precis köpt ny tv och provar på den nu (46W5500) så har varit 95% projje och 5% TV för min del. kommer nog dock bli lite mer på TVn i framtiden.
Postad 13 januari 2010 - 10:01
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Släpar du ps3an runt stan eller? Är det så populärt att ta med sig till tjejen? Borde man inte göra annat när ni träffas....
Kör 84 tum med projektor å har ändå svårt att se Benny å Frasse ibland...
Eller så har man 2....  Fan, jag är ju gammal och orkar inte "göra annat" så ofta längre.  Skämt åsido, hemma hos henne är den mest till för filmtittande och "barnspel". Vi letar hus/lägenhet just nu och när vi köpt nåt blir det nog mest lira på projje för mig då tv:n (min 42") kommer vara till för tv-tittande. Grattis förresten Nose! Men jag kommer alltid vara 1 år äldre än dig.
Redigerat av BrittBastard, 13 januari 2010 - 10:06.
Postad 13 januari 2010 - 10:29
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Tackar!
Vi letar oxå hus/radhus....
Har du/hon barn?
Postad 13 januari 2010 - 10:42
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Tackar!
Vi letar oxå hus/radhus....
Har du/hon barn?
Nej, men det är väl dags snart. Hade vi haft det hade jag nog inte haft tid att lira så pass mycket som jag ändå gör. Hon är ganska förstående för mitt spelande faktiskt. Dock har ju jag ett "litet barn", ni brukar ju höra henne skälla i bakgrunden ibland. Här är hon: https://www.minhembi...c_id=332100.jpgSorry för grymt mycket OT grabbar.
Redigerat av BrittBastard, 13 januari 2010 - 10:43.
Postad 13 januari 2010 - 10:48
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
... dels för att det gick piss för mig i princip hela kvällen.
Igår var en sån där kväll igen när inte mycket stämmer... Enda positiva igår var att man tryckte på prestige igen så det plingar och dyker upp div texter på skärmen lite mera och oftare... Vissa matcher var ltie märkliga, inget lagg tycker man sen helt plötsligt hoppar man 10 meter åt sidan genom en vägg eller missar en trapp med 5... flyter på en stund sen samma visa igen. Man blir redigt trött på spelet sådana kväller iaf. Jag, morlock och l2ickard lirade lite TDM senare, det var faktiskt riktigt kul även om det inte gick så bra då heller. Körde på ganska hårt som sniper igår, Terminal är en riktigt rolig sniperbana men jag tror faktiskt min favorit är Scrapyard faktiskt. Dom flesta banor funkar men Favela, Karachi och Skidrow är inga favoriter när man kör sniper i m o. Finns väl nåt sniperställe på Skidrow men dom är för få=stillasittande/campande=snart död.
Jag gillar snipern, speciellt på de trånga banorna och i närstrid. Man förlorar många 1v1 men det får man ta då det är desto roligare när man plockar ett gäng i rad i närstrid.  Noseone: Grattis!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 januari 2010 - 10:54.
Postad 13 januari 2010 - 10:52
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Igår var en sån där kväll igen när inte mycket stämmer... Enda positiva igår var att man tryckte på prestige igen så det plingar och dyker upp div texter på skärmen lite mera och oftare...
Jag gillar snipern, speciellt på de trånga banorna och i närstrid. Man förlorar många 1v1 men det får man ta då det är desto roligare när man plockar ett gäng i rad i närstrid. 
Jag gillar närstrider med burst-vapen också. Det funkar faktiskt riktigt bra att höftskjuta med m16 o co om man siktar lite.
Postad 13 januari 2010 - 11:31
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Igår flöt det bra, men på en av banorna så skulle Ekaa (tror jag) snipa Frasse å precis när han tryckte av så lagga det till å Frasse var 5 meter bort. Jättemysko.
Det finns faktiskt en anledning till varför jag inte tryckt på prestige knappen. Man kan luska sig till det om man läser Britts inlägg 10.42 idag.
hehehe
Postad 13 januari 2010 - 11:40
JSan
-
JSan
-
Forumräv
-
-
732 inlägg
Igår var en sån där kväll igen när inte mycket stämmer...
Japp håller med! vart så förbannad så stängde ner mitt i en match, man blir less fort sitta och kika på killcam hela tiden
Postad 13 januari 2010 - 12:03
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
Igår flöt det bra, men på en av banorna så skulle Ekaa (tror jag) snipa Frasse å precis när han tryckte av så lagga det till å Frasse var 5 meter bort. Jättemysko.
Det finns faktiskt en anledning till varför jag inte tryckt på prestige knappen. Man kan luska sig till det om man läser Britts inlägg 10.42 idag.
hehehe
pga. rädslan för hundar? efter de ilskna hundarna i COD 4? Eapea
Postad 13 januari 2010 - 12:17
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Nä, jag är pälsdjursallergiker. Men han skrev nått annat.
Postad 13 januari 2010 - 12:19
Unregistered5bb908bc
-
Unregistered5bb908bc
-
Forumräv
-
-
718 inlägg
Postad 13 januari 2010 - 12:30
turbotomi
-
turbotomi
-
Lärjunge
-
-
280 inlägg
En väldigt tung sten har trillat från mitt hjärta..
Jag fick min första Nuke inatt, lite besviken att man inte fick något klistermärke men ändå väldigt skönt att ha det gjort nu.
Postad 13 januari 2010 - 12:31
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
En väldigt tung sten har trillat från mitt hjärta.. Jag fick min första Nuke inatt, lite besviken att man inte fick något klistermärke men ändå väldigt skönt att ha det gjort nu. 
Plocka in en till så får du ett "klistermärke".  Eller varför inte 4 till när du ändå håller på, då får du den här:  Den här får man om man tar in en nuke när laget ligger under:
Redigerat av BrittBastard, 13 januari 2010 - 12:41.
Postad 13 januari 2010 - 12:41
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
barn?
Japp första är påväg. Nedslag i juli. Sen är livet slut....
Postad 13 januari 2010 - 12:42
turbotomi
-
turbotomi
-
Lärjunge
-
-
280 inlägg
Plocka in en till så får du ett "klistermärke".

Nää fan inte en till!! orkar inte med den pressen igen
Postad 13 januari 2010 - 12:43
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Nää fan inte en till!! orkar inte med den pressen igen 
Eller så gör du som l2ickard och frasse, då får du den här:  Kanske är nån mer här på MHB som lyckats plocka in 10 nukes?!?
Postad 13 januari 2010 - 13:12
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Japp första är påväg.
Nedslag i juli. Sen är livet slut....
Dubbelt grattis mannen........starkt jobbat.
Postad 13 januari 2010 - 14:14
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
MW2BIBLE
34:678- "death by knife awaits you"
-They who sit and wait at the same place, shall feel the sharp edge of a blade and a thrusting pain followed by certain death. Move be different and move again, the reward u'll get will be confirmed by the loud cursewords in ur headset.
 WORD!
Postad 13 januari 2010 - 14:24
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Grattis *2 näsettan!
Postad 13 januari 2010 - 14:34
qungen
-
qungen
-
Användare
-
-
208 inlägg
Japp första är påväg.
fel fel fel livet börjar då! du ska givetvis vara pappa ledig o då hinner du spela hur mycket som helst. jag har två barn o jag ser inga hinder, dom sover vid halv åtta sen kan jag gå ner i mitt biorum o spela hur mycket jag vill grattis på födelsedagen och framför allt grattis till barnet
Postad 13 januari 2010 - 14:39
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Tackar. Därför orkar jag inte gå prestige. Jag vill bara spela för att det är kul. Å det är skitkul just nu. Känner mig faktiskt ganska bra på MW2, inte jättebra men bra iaf.
Jag lär väl ha fullt upp med att byta blöjor å hinner inte jaga GK....
Redigerat av Unregistered8c00bd99, 13 januari 2010 - 14:39.
Postad 13 januari 2010 - 14:44
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Tackar. Därför orkar jag inte gå prestige. Jag vill bara spela för att det är kul. Å det är skitkul just nu. Känner mig faktiskt ganska bra på MW2, inte jättebra men bra iaf.
Jag lär väl ha fullt upp med att byta blöjor å hinner inte jaga GK....
Du lär ju lätt få GK eller rättare sagt DS på att byta blöjor om inte annat...hehehe.
Postad 13 januari 2010 - 14:54
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Kul spel igår, kerren, döden,högis,l2ickard,eapea mfl.
(tack för defusen eapea)
Eller snarare kul när vi var i samma lag...
De är fasiken inte enkelt att lira mot er, speciellt när man har 3 pluppar i uppkopplingen.
Ja; ursäkten är ens bäste vän....  De hade nog inte hjälp så mycket om det var bättre uppkoppling heller....
Man lär sig en hel del när man lirar med er.
Postad 13 januari 2010 - 15:54
robotlord
-
robotlord
-
Lärjunge
-
-
388 inlägg
Japp första är påväg.
GRATTIS!!! vad roligt se till att få vara hemma tidigt. Jag var hemma med ludvig från att han föddes då tjejen pluggade. Har aldrig spelat så mycket tv spel som när han var lill liten  då var han iofs världens snällaste bäbis (han ger igen nu för den lätta bäbis tiden!!!!) och små bäbisar är svin mysiga. Plus att det är mycket bättre att vara hemma med barn än att jobba och ha små barn. PS Det är nu livet börjar grabben!!!!
Postad 13 januari 2010 - 17:28
gibsa
-
gibsa
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Någon som är sugen på att lira lite?  Skulle va sköj o spela med några från forumet...
Postad 13 januari 2010 - 18:46
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1 059 inlägg
När man spelar S & D, och tittar på för att man har dött, hör den man följer då vad man säger så att man kan tipsa om var man såg en fiende osv? Det är kanske det som är syftet med hela "spectating"-idén?
Tack för trevligt spel nyss förresten.
Redigerat av OWC, 13 januari 2010 - 18:47.
Postad 13 januari 2010 - 18:50
pewi78
-
pewi78
-
Forumräv
-
-
730 inlägg
Japp första är påväg.
Det är ju då det börjar;) tänk alla roliga presenter du ka köpa till ditt barn.....jag fick en anledning och både köpa ps3 och xbox "till" sonen när han föddes;) Sen är det ju radiobilar bilbanor osv:) //Peter
Postad 13 januari 2010 - 19:02
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
När man spelar S & D, och tittar på för att man har dött, hör den man följer då vad man säger så att man kan tipsa om var man såg en fiende osv? Det är kanske det som är syftet med hela "spectating"-idén?
Tack för trevligt spel nyss förresten. 
Dead men tell no tales.
Postad 13 januari 2010 - 19:32
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
http://www.youtube.c...h?v=ziSCrNeCHBcHan har helt rätt... .... sen kan IW dumpa shotguns som sekundär och göra dem primära samt, eller iaf slopa akimbo. Det är bara efterblivet....
Postad 13 januari 2010 - 20:46
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1 833 inlägg
Dead men tell no tales. 
Jag har två ps3or bredvid varandra med varsin 24" monitor och ibland kör jag och grabben tillsammans, ibland hamnar han i motståndarlaget (om man bara tar join) då är det rätt kul med S&D för då hör man svordomarna i hans högtalare när man dödar någon  (inte för att det händer så ofta). Btw: hans nick är TureBjorkman. Det kommer från "Skrot-Nisse och hans vänner" där det finns en dryg stadsingenjör som heter just så.
turebj_rkman.jpg 13,03K
0 Antal nerladdningarTure
Redigerat av Unregistered50fe2819, 13 januari 2010 - 21:04.
Postad 13 januari 2010 - 20:57
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
http://www.youtube.c...h?v=ziSCrNeCHBc
Han har helt rätt...
.... sen kan IW dumpa shotguns som sekundär och göra dem primära samt, eller iaf slopa akimbo. Det är bara efterblivet.... 
Skitspel.
Postad 13 januari 2010 - 21:00
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Btw: Den hans nick är TureBjorkman. Det kommer från "Skrot-Nisse och hans vänner" där det finns en dryg stadsingenjör som heter just så. Ture
Den där TureBjorkman känner jag igen... en dryg fan med tuben.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya stativ
Anton
2025-05-30 12:20:04
-
Powercon ”grendosa”
Anton
2025-05-28 20:37:24
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|