Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 2

10726 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (278 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 1 (10 röster [3.60%])

Procent av omröstning: 3.60%

2. 2 (16 röster [5.76%])

Procent av omröstning: 5.76%

3. 3 (71 röster [25.54%])

Procent av omröstning: 25.54%

4. 4 (111 röster [39.93%])

Procent av omröstning: 39.93%

5. 5 (70 röster [25.18%])

Procent av omröstning: 25.18%

Mulitplayer

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (9 röster [3.24%])

Procent av omröstning: 3.24%

3. 3 (30 röster [10.79%])

Procent av omröstning: 10.79%

4. 4 (79 röster [28.42%])

Procent av omröstning: 28.42%

5. 5 (146 röster [52.52%])

Procent av omröstning: 52.52%

Spec-Ops

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (8 röster [2.88%])

Procent av omröstning: 2.88%

3. 3 (56 röster [20.14%])

Procent av omröstning: 20.14%

4. 4 (119 röster [42.81%])

Procent av omröstning: 42.81%

5. 5 (81 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 13 januari 2010 - 21:21

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

http://www.youtube.c...h?v=ziSCrNeCHBc

Han har helt rätt...

.... sen kan IW dumpa shotguns som sekundär och göra dem primära samt, eller iaf slopa akimbo. Det är bara efterblivet.... :)

Fast även om dom skulle ta bort one man army så kan du ju fortfarande använda scavanger för att fylla på ammo samt köra med RPG för ännu mer sprängkraft.

Postad 13 januari 2010 - 21:26

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Fast även om dom skulle ta bort one man army så kan du ju fortfarande använda scavanger för att fylla på ammo samt köra med RPG för ännu mer sprängkraft.

Men då måste man ju faktiskt gå över lik först. :)

Stör mig mest på akimbo shotgun och commando pro egentligen. Skitperk.

Postad 13 januari 2010 - 21:41

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

Han har helt rätt...

.... sen kan IW dumpa shotguns som sekundär och göra dem primära samt, eller iaf slopa akimbo. Det är bara efterblivet.... :)

Fyfan vad jag inte klarar av hans videos. Pratar mest om hur bra han är, plus att han smackar konstant. Och det var ju jäkligt bra av honom att slänga upp denna videon, tro fan att folk kommer missbruka det nu...

Postad 13 januari 2010 - 21:57

Unregisteredae48d9f2
  • Unregisteredae48d9f2
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0

Han har helt rätt...

Haha men grattis, allting med det här spelet är en smula fucked up, det är därför det är roligt. Folk kommer testa detta kittet om dom inte redan gjort det (?), det är ju inte direkt "nytt", sen kommer dom tröttna och folk kommer dampa på dom. Precis som med akimbo 1887, även fast dom kanske fått sig en liten patch :D. Så jag håller verkligen inte med han, han sa ju själv att han inte skulle använda det, fast iochförsig så lär han ju göra det ändå.

Postad 13 januari 2010 - 22:17

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Om något behöver ändras på så är det ju UMP:n, med ljuddämpare så är den ju heeelt uppåt väggen bra.

Postad 13 januari 2010 - 22:23

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Har ett gejmingfejs här som svar på britts request :)

Bifogad fil  IMG_0162.jpg   1,22MB   2 Antal nerladdningar

Postad 13 januari 2010 - 23:43

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Lirade en omgång TDM i väntan på andra halvlek i fotbollen. Avslutade med en trippel-kill med ett LMG-vapen, som dessutom var game winning kill. Man får vara glad för det lilla. :D

Apropå sura vapen-varianter lägger jag definitivt min röst på den där kniv-perken där folk springer skitfort och blir i stort sett ODÖDLIGA. Att de springer xtra fort kan jag väl köpa men odödligheten kan de dra ett fett streck över. Ett 10-tal skott i bröstet borde stoppa vem som helst... :)

Det är fler "vapen-buggar" i MW2 än i COD4.

Postad 13 januari 2010 - 23:50

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1 058 inlägg
  • 0

Et råd är att lägga ner din LMG/jumbobössa och köra med nåt som är lättare och bättre pricksäkerhet i. :)
Samt att inte sitta still för mycket, min kniv älskar folk som sitter still på samma ställe runda efter runda.. :D

Jo, jag märkte det. Haha. Har inte låst upp så mycket. Famas har jag iaf.

LMG har funkat ganska bra mot slumpmässiga spelare. Värst vad alla satte sig mot att jag bytte klan då. Grrrr...

Postad 14 januari 2010 - 08:02

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Japp första är påväg.

Nedslag i juli. Sen är livet slut....

GRATTIS!!!
Sedan börjar livet brorsan!
Det är grymt med barn!!
Jobbigt ibland men grymt den mesta tiden!
Se till att vara pappaledig så kan du ju spela rätt mycket :-)
Små barn sover ju mesta delen av tiden....

Postad 14 januari 2010 - 08:27

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0

Har ett gejmingfejs här som svar på britts request :)

Bifogad fil  IMG_0162.jpg   1,22MB   2 Antal nerladdningar

Shit Benny.....vad är det där för sängkammarblick....du skräms lite....... :D

Postad 14 januari 2010 - 08:32

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0
Roliga nyheter noseone! Grattis! :)

Fränt med foton! Fortsätt att lägga upp! :D

Postad 14 januari 2010 - 08:37

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2 296 inlägg
  • 0
Vilka otroligt roliga Engelsmän vi möte igår. De var heldåliga men de skojade å skämtade å gav inte upp. De la tom till MHB som klan-tag å snackade om att de kunde vara vår supportklan.... Sånt motstånd vill man ha!

Kommentarer om deras egna medspelare som:

"dude you camped all this time and still you got killed"

var ju fantastiskt rolig att höra .

Postad 14 januari 2010 - 09:45

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0

Vilka otroligt roliga Engelsmän vi möte igår. De var heldåliga men de skojade å skämtade å gav inte upp. De la tom till MHB som klan-tag å snackade om att de kunde vara vår supportklan.... Sånt motstånd vill man ha!

haha underbart :)

btw

CONGRATZ! to the kid!

Postad 14 januari 2010 - 11:13

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Hahaha, ja dom var roliga. Vi mötte även 2 svenska klaner (?) innan dess. Vilka snorungar säger jag bara.
När den andra "klanen" (2 pers bara, dock var dom såklart fullt lag) märkte att dom skulle få stryk:
"Shit asså, dom spelar verkligen på allvar för att vinna". Hahaha! Det var mitt dagens citat.
Mkt "din mamma" var det också, härliga killar.

Är hemma idag och lirade lite public själv nyss, det suger verkligen.
TDM funkar och faktiskt S&D också p g a att det inte är någon respawn så då kan man ju iallafall plocka ut hela andra laget själv om dom inte är så duktiga.
Finns så många nötter där ute så man blir mörkrädd.
Ska nog ge mig i kasst med AC2 istället.

Postad 14 januari 2010 - 11:24

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Hahaha, ja dom var roliga. Vi mötte även 2 svenska klaner (?) innan dess. Vilka snorungar säger jag bara.
När den andra "klanen" (2 pers bara, dock var dom såklart fullt lag) märkte att dom skulle få stryk:
"Shit asså, dom spelar verkligen på allvar för att vinna". Hahaha! Det var mitt dagens citat.
Mkt "din mamma" var det också, härliga killar.

Är hemma idag och lirade lite public själv nyss, det suger verkligen.
TDM funkar och faktiskt S&D också p g a att det inte är någon respawn så då kan man ju iallafall plocka ut hela andra laget själv om dom inte är så duktiga.
Finns så många nötter där ute så man blir mörkrädd.
Ska nog ge mig i kasst med AC2 istället.

Ja public är inte nån höjdare längre nu när man är bortskämd med att ha 5+ MHBare att lira med oavsett tidpunkt på dagen.

Btw, vi mötte ju faktiskt en dansk med den där klassen som det snackades om i y00btube-klippet på förra sidan. Han var lite jobbig i början men det blir ju inte samma problem i SD som det blir i domination.

Postad 14 januari 2010 - 11:52

CharlesZidler
  • CharlesZidler
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Tjena!
Är det mest S/D ni lirar?
Har fastnat lite för CTF och tycker om även andra spellägen när man har ett mål förutom att bara kill kill kill, men svårt att hitta vettigt folk att lira med. Spelade precis en match av sabotage där folk faktiskt tog sig besväret att springa RUNT bomben hela tiden för att komma i position för att panga ner motståndarna. Och så fort jag kom till motståndarnas bas så var det självklart ett par som satt där och campade, blev nedskjuten en gång vid deras bas och bomben låg nog där i 3-4min utan att nån tog den. Aja haha det är bara ett spel.

// Hans
PSN CharlesZidler

Postad 14 januari 2010 - 12:13

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Jag tror att vi har missuppfattat hela spelidén med sabotage. Vi tar bomben, plantar och vinner. Verkar inte vara så man ska spela den spelformen om man ser till en majoritet av sabotage-spelarna.

Postad 14 januari 2010 - 12:14

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2 296 inlägg
  • 0
Youtube klippet funkar inte hos mig, nån som har lust att förklara tricket?

Postad 14 januari 2010 - 12:54

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Jag tror att vi har missuppfattat hela spelidén med sabotage. Vi tar bomben, plantar och vinner. Verkar inte vara så man ska spela den spelformen om man ser till en majoritet av sabotage-spelarna.

:) är nog inte bara sabotage vi har missuppfattat...

Postad 14 januari 2010 - 13:01

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Youtube klippet funkar inte hos mig, nån som har lust att förklara tricket?

Den funka bara i min telefon av någon anledning. Vet inte vad det var för skumt med den.

Postad 14 januari 2010 - 13:18

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0

Har också märkt att det mest blir en tdm av det hela. När någon väl tar bomben så blir det mest WTF?

Postad 14 januari 2010 - 13:19

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Tjena!
Är det mest S/D ni lirar?
Har fastnat lite för CTF och tycker om även andra spellägen när man har ett mål förutom att bara kill kill kill, men svårt att hitta vettigt folk att lira med. Spelade precis en match av sabotage där folk faktiskt tog sig besväret att springa RUNT bomben hela tiden för att komma i position för att panga ner motståndarna. Och så fort jag kom till motståndarnas bas så var det självklart ett par som satt där och campade, blev nedskjuten en gång vid deras bas och bomben låg nog där i 3-4min utan att nån tog den. Aja haha det är bara ett spel.

// Hans
PSN CharlesZidler

Jag gillar CTF!
PSN: h0gb3rg

Postad 14 januari 2010 - 13:34

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Har ni hört talas om lag-switchar? Kolla den här filmen.

http://www.youtube.c...h?v=XDbxZurZrJQ (kvallen ä kass men man fattar poängen)

Antar att effekten är olika från spel till spel men i CoD blir det ju helt sjukt...

Postad 14 januari 2010 - 14:04

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Samma sak med CTF, vi brukar oftast ta flaggan direkt.
Som igår när vi lirade CTF på Highrise, min k/d var inte speciellt kul men jag låg nog ändå i topp på poänglistan.
Dock går det ju lättare att ta flaggan med MHB:are, spelare man med random har man ju ofta noll backup/täckning.
Samma sak med Sabotage med random spelare, jag brukar försöka ta bomben i början, man märker ju snabbt om dom är villliga att hjälpa till. Är dom inte det brukat faktiskt jag också skita i den och springa runt och samla kills istället.

Postad 14 januari 2010 - 14:07

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Antar att effekten är olika från spel till spel men i CoD blir det ju helt sjukt...

Kan tänka mig att det finns små äckliga snorungar som sitter med en sån där.
Det förklarar alla dåliga dagar man har. Perfekt. :)

Postad 14 januari 2010 - 14:11

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Samma sak med CTF, vi brukar oftast ta flaggan direkt.
Som igår när vi lirade CTF på Highrise, min k/d var inte speciellt kul men jag låg nog ändå i topp på poänglistan.
Dock går det ju lättare att ta flaggan med MHB:are, spelare man med random har man ju ofta noll backup/täckning.
Samma sak med Sabotage med random spelare, jag brukar försöka ta bomben i början, man märker ju snabbt om dom är villliga att hjälpa till. Är dom inte det brukat faktiskt jag också skita i den och springa runt och samla kills istället.

När jag är med i laget så kan du räkna med att jag tar flaggan först, plantar på direkten.
jag kör oftast med marathon/lightweigt och en lätt puffra så jag är oftast först på plats.
Sedan dör jag ju oftast först med men det är en annan femma :-)

Postad 14 januari 2010 - 14:14

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Det förklarar alla dåliga dagar man har. Perfekt. :)

Precis vad jag tänkte :P

Postad 14 januari 2010 - 14:35

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Var ett hett ämne på Killzone 2, en av de som låg i topp på leaderboard utnyttjade detta kraftigt.

Kolla den här; http://www.youtube.c...h?v=3AbHZJUdPY0

Postad 14 januari 2010 - 14:52

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Uhh, minns du den matchen som du, jag och l2ickard spelade på terminal? När motståndarna slingrade in sig bland bagaget längst bak med bomben så man fick åla sig in som en mullvad för att döda aset? Kan var en av de allraste dryga rundor jag kört.

Minns även när jag och Britt körde en TDM mot några grabbar som var så campiga så man hade större chans att klara sig om man backade in i rummen eftersom dom alltid satt i hörnen runt dörröppnngarna.

Postad 14 januari 2010 - 15:14

CharlesZidler
  • CharlesZidler
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Hehe nä överlag så verkar det ju inte vara det, utan en K/D boost runda!
Lirar ofta själv och man känner ganska fort av om folk vill hjälpa till och vinna rundan, om inte så brukar jag med luta mig tillbaks och försöka panga på lite istället, för det är inte alltid så kul att leka springdocka som motståndarlaget kan öva prickskytte på.

Postad 14 januari 2010 - 15:40

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0

Var ett hett ämne på Killzone 2, en av de som låg i topp på leaderboard utnyttjade detta kraftigt.

Kolla den här; http://www.youtube.c...h?v=3AbHZJUdPY0

Fan va löjligt!

Kanske bara är jag men blir jäkligt sugen på att lira KZ2 nu... vilken jäkla graffe det är i det där liret! :)

Postad 14 januari 2010 - 15:45

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Spelade Killzone igår.......

Postad 14 januari 2010 - 15:53

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0
Vi borde kanske göra en comeback i KZ i helgen? Har inte varit på spelhumör de senaste dagarna. PS3an har till och med varit avstängd i en vecka :)

Postad 14 januari 2010 - 16:59

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0
Vi körde Killzone igår ett helt gäng. Bytte rätt fort till MW2...
Man måste nöta flera kvällar för att få kul i KZ igen, iaf jag.
Eftersom jag inte känner mig klar med MW2 än så orkar jag inte ställa om.
Sen är det ju det där flygbottarna, shotguns, dubbel-kill, bara RADEC. Drygt.
En annan trist grej med KZ man kommer på är att det inte finns killstreak belöningar, behöver ju inte vara som i MW2 men nån liten grej kunde man väl få. En till granat är väl inte att önska för mycket?

Postad 14 januari 2010 - 19:24

SamuelA
  • SamuelA
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Hittade även denna: http://www.youtube.c...EG0&feature=fvw. Såna här gånger är ju youtube mindre bra, fattar inte varför man ska lägga upp sån här skit? Men tydligen finns de ju ingen gräns för folks påhittighet när det kommer till att kunna fuska ...

Postad 15 januari 2010 - 07:16

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Vi borde kanske göra en comeback i KZ i helgen? Har inte varit på spelhumör de senaste dagarna. PS3an har till och med varit avstängd i en vecka :)

Akta dig så du inte trillar ur min friendslist :-)
Jag brukar rensa "bottenskrapet" (dvs de som vatit inaktiva i typ 2 månader) med jämna mellanrum.

Postad 15 januari 2010 - 07:20

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Vi körde Killzone igår ett helt gäng. Bytte rätt fort till MW2...
Man måste nöta flera kvällar för att få kul i KZ igen, iaf jag.
Eftersom jag inte känner mig klar med MW2 än så orkar jag inte ställa om.
Sen är det ju det där flygbottarna, shotguns, dubbel-kill, bara RADEC. Drygt.
En annan trist grej med KZ man kommer på är att det inte finns killstreak belöningar, behöver ju inte vara som i MW2 men nån liten grej kunde man väl få. En till granat är väl inte att önska för mycket?

Jag håller helt och hållet med dig! KZ var spännande i början men jag fick aldrig riktigt det där Nu-ska-jag-spela-en-timma-fan-va-kul-det-ska-bli känslan.
...eller en claymore extra vore ju inte heller för mycket begärt.

Jag tycker inte att det gör något att de har minskat på en claymore och 2 fraggranater i MW2.
Det känns som om det är bättre drag i claymorsen nu och det var lite väl mycket fragspam på vissa banor i CoD4....

Jag gillar med att challenges är uppdelade på perk, equipment, killstreak osv

Postad 15 januari 2010 - 08:41

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0

Akta dig så du inte trillar ur min friendslist :-)
Jag brukar rensa "bottenskrapet" (dvs de som vatit inaktiva i typ 2 månader) med jämna mellanrum.

Det är ingen fara. Har en känsla av att den kommer att gå varm i helgen :)

Postad 15 januari 2010 - 13:15

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0

Tror inte det funkar lika bra på MW2 då det verkar bli host-migration när hosten laggar/krånglar för mycket. Alltså även om den som är host inte går ur matchen.

Postad 15 januari 2010 - 13:24

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Vilka är med på S & D ikväll......??

( Tack för trevlig lunch för övrigt bröderna Högberg.....)

Postad 15 januari 2010 - 13:26

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Vilka är med på Mosh pit ikväll ...... ??

Postad 15 januari 2010 - 13:29

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Tror inte det funkar lika bra på MW2 då det verkar bli host-migration när hosten laggar/krånglar för mycket. Alltså även om den som är host inte går ur matchen.

Det är sant. Bra observation.

Jag är med. Sätter på mig sängkammarfejset o sen kör vi!

Postad 15 januari 2010 - 13:40

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Jag vill gärna lira lite, får se vad frugan och Ida har för planer.
Tack själv brorsan!
Alltid trevligt att träffa dig!!!

Postad 15 januari 2010 - 13:45

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Jag är gärna med på mosh pit med....

Postad 15 januari 2010 - 13:56

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0
Men herregud vad j*vla dåligt det gick för mig idag... Ekaa, Eapea, Britt78... förlåt.. men jag tror ni MHB'are drar med er någon förbannelse. När jag inte spelar med er ligger jag i topp. När jag får spela med en eller flera MHB'are så är jag i botten..

Fick ta mig tusan inte in ett skott!

Jaja.. som ni säkert kom fram till är jag ChristianSVERIGE, sämst i matchen..

/Christian

Postad 15 januari 2010 - 13:59

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Men herregud vad j*vla dåligt det gick för mig idag... Ekaa, Eapea, Britt78... förlåt.. men jag tror ni MHB'are drar med er någon förbannelse. När jag inte spelar med er ligger jag i topp. När jag får spela med en eller flera MHB'are så är jag i botten..

Fick ta mig tusan inte in ett skott!

Jaja.. som ni säkert kom fram till är jag ChristianSVERIGE, sämst i matchen..

/Christian

Jobbar ni hemifrån idag med Ekaa o Britt.. det var det jefligaste.. Det höjer inte arbetsmoralen på det här bygget jag sitter på iaf :)

Postad 15 januari 2010 - 14:18

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Hehe, ja säg det...

Postad 15 januari 2010 - 15:02

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0

Jag är gärna med på mosh pit med....

ME! efter träningen :)

Postad 15 januari 2010 - 15:10

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2 625 inlägg
  • 0
Han med en match mot ett MHB-party med bland annat hippo, eapea och döden igår. Hade ni bestämmt er för att bara köra med noobtuben eller? Blev en hel del svordomar i mitt lag när ni sprang runt och tubade hej vilt :)

Postad 15 januari 2010 - 15:14

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0

Han med en match mot ett MHB-party med bland annat hippo, eapea och döden igår. Hade ni bestämmt er för att bara köra med noobtuben eller? Blev en hel del svordomar i mitt lag när ni sprang runt och tubade hej vilt :)

kan det vart en demolition eller HQ möjligtvis? Har för mig det, och då kör jag ofta tuben med scavenger och danger close. Bomb-squad :D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Baslåda nr5
    Anton
    2025-06-02 13:28:15
  • Nya stativ
    Anton
    2025-05-30 12:20:04
  • Powercon ”grendosa”
    Anton
    2025-05-28 20:37:24
  • Baffelvägg
    Anton
    2025-05-24 08:28:29
  • JBL 4309 vs 708i
    Anton
    2025-05-23 13:58:22
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.