Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

BIL-tråden!

7547 svar till detta ämne Bilar Bil Car Cars
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#4551

Postad 25 March 2018 - 20:32

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1185 inlägg
  • 1

http://www.vibilagar...anner-villkorenhttps://www.expresse...ider-mot-lagen/


Vad har detta med Ford å göra?

#4552

Postad 27 March 2018 - 12:20

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0

Kom de inte fram till att den dyraste spolarvätskan var sämst för något år sedan? Typ att den från Biltema var bäst och den som bensinstationer säljer var sämst om jag kommer ihåg rätt.

Edit

Googla fram testet

http://teknikensvarl...-an-dyr-118801/

 

Har använt Biltemas spolarvätska många år, den både luktar illa och rengör dåligt.

Köpte Starta som Jula säljer, brukar finna snorbilligt även på Rusta... och vilken skillnad det är! Kommer aldrig mer någonsin köpa Biltemas spolarvätska! :)



#4553

Postad 27 March 2018 - 17:30

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1185 inlägg
  • 0

Har använt Biltemas spolarvätska många år, den både luktar illa och rengör dåligt.
Köpte Starta som Jula säljer, brukar finna snorbilligt även på Rusta... och vilken skillnad det är! Kommer aldrig mer någonsin köpa Biltemas spolarvätska! :)


Håller med dig där!

#4554

Postad 27 March 2018 - 18:08

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3637 inlägg
  • 0
Jag fyller på på firman. Ingen aning om vilket märke vi köper in men den kommer dunkvis, dock är ju starta bäst enligt testet så det stämmer ju överens med plus i alla fall.

Redigerat av Johan_i_burken, 27 March 2018 - 21:12.


#4555

Postad 27 March 2018 - 19:41

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

  • 1322 inlägg
  • 0
Köpte tre dunkar Kemetyls nu senast, det var ett misstag eftersom det stinker sprit i bilen efter minsta lilla dutt.

#4556

Postad 28 March 2018 - 00:42

Depeche
  • Depeche
  • Forumräv

  • 571 inlägg
  • 1

idag var jag inne och begärde en offert på service på bilen (Ford originalservice)

när jag kollade på lappen så var ena punkten "Kontroll av kaross och lack"

 

Jag frågade då vad det var och han förklarade att dom då går igenom just kaross och lack och ser så bilen inte har rostat och liknande saker.  

Jag frågade om det verkligen var nödvändigt för det kostade 510kr för just den punkten. Han sa då att dom måste gå igenom det och ha med denna punkten för att rostskyddsgarantin ska gälla.

 

Jag blev jätteförvånad och frågade om det verkligen stämde, om jag verkligen måste betala pengar varje år för att garantin ska gälla. 

Då är det väl mer en försäkring än en garanti sa jag, han sa bara att var så här det var. Jag kunde hoppa över den men då försvann rostskyddsgarantin. 

 

Jag sa till honom att detta var det absolut dummaste jag har hört och har aldrig varit med om det tidigare.  Att man måste betala 510kr varje servicetillfälle för att garantin ska gälla. 

 

Är det någon som har varit med om liknande?  Kanske är det så här det är på alla bilmärken?

 

Hur som helst så åkte jag till mekonomen istället och dom tog inte ut denna avgiften och dom sa att garantin gällde ändå. 

Konstigt...jag har aldrig sett att de tagit betalt för "Kontroll av kaross".
I så fall måste det vara inbakat i priset.
Hur som helst är ju Ford servicen riktigt billig enligt mig.
2495:- om jag minns rätt nu.



#4557

Postad 28 March 2018 - 00:46

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1399 inlägg
  • 0

http://teknikensvarl...e=1522054596549

 

Intressant läsning!



#4558

Postad 28 March 2018 - 00:47

Depeche
  • Depeche
  • Forumräv

  • 571 inlägg
  • 0

Köpte för övrigt denna Ford i helgen.  :) 

DZO9BAvWsAELoJj.jpg

 



#4559

Postad 28 March 2018 - 01:17

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1399 inlägg
  • 0

Nice!



#4560

Postad 28 March 2018 - 04:28

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2318 inlägg
  • 2

http://teknikensvarl...e=1522054596549

Intressant läsning!

Men ändå inte.
Har läst liknande artiklar några gånger och det är ett väldans trollande med siffror för att lyckas få elbilen att verka som en miljöbov.
Vet att jag läste en motartikel någonstans som faktiskt var aningen vettigare, om jag hittar den ska jag länka till den.

#4561

Postad 28 March 2018 - 05:31

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Elbilen har väl haft en rejäl uppförsbacke, reservdels industrin slåss ju med näbbar och klor för att få in fler reservdelar i dem med. :P



#4562

Postad 28 March 2018 - 16:22

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10990 inlägg
  • 0

Köpte för övrigt denna Ford i helgen.  :) 

DZO9BAvWsAELoJj.jpg

 

 

Grattis till en riktigt rolig bil att köra, rätt färg med :)


Redigerat av mcmike, 28 March 2018 - 16:23.


#4563

Postad 28 March 2018 - 18:03

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1399 inlägg
  • 0

Men ändå inte.
Har läst liknande artiklar några gånger och det är ett väldans trollande med siffror för att lyckas få elbilen att verka som en miljöbov.
Vet att jag läste en motartikel någonstans som faktiskt var aningen vettigare, om jag hittar den ska jag länka till den.

Sett flera där det är åt andra hållet också.

Men dom nämner inget om dom som dör i gruvorna för att göra dessa batterier och absolut inget om kol eldad energi.

Eller hur man ska klara en riktig vargavinter med massa elbilar i trafik.

Är ännu en bubbla som kommer spricka precis som diesel/e85 satsningarna.

Bara att inse hur vi än ska köra bil så kommer vi påverka miljön.



#4564

Postad 28 March 2018 - 19:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12146 inlägg
  • 0

Konstigt...jag har aldrig sett att de tagit betalt för "Kontroll av kaross".
I så fall måste det vara inbakat i priset.
Hur som helst är ju Ford servicen riktigt billig enligt mig.
2495:- om jag minns rätt nu.


Ej inbakat i priset. Står klart och tydligt specificerat.

Lägg på 1000kr så har du rätt pris på Fords lilla service.
Vad den stora kostar (som ska göras varannat år) vet jag inte

#4565

Postad 28 March 2018 - 19:43

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8528 inlägg
  • 0

Ej inbakat i priset. Står klart och tydligt specificerat.
Lägg på 1000kr så har du rätt pris på Fords lilla service.
Vad den stora kostar (som ska göras varannat år) vet jag inte

Det där stämmer imte, jag servade min tredje Ford i somras som var första "lilla" servicen och den gick på rumt 2.500:-

Och om jag minns rätt ligger den stora på runt tusenlappen mer.

Redigerat av masse70, 28 March 2018 - 19:44.


#4566

Postad 28 March 2018 - 19:47

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1185 inlägg
  • 0
Gjorde ”liten” service (A) på min E klass i höstas, vid ca 7000 mil. Kostnad 2400kr - 500kr rabattcheck. Så Tot 1900kr.
Sjukt billigt tyckte jag. Detta på Sveriges bästa Mercedesverkstad :)

#4567

Postad 28 March 2018 - 20:54

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12146 inlägg
  • 0

Det där stämmer imte, jag servade min tredje Ford i somras som var första "lilla" servicen och den gick på rumt 2.500:-

Och om jag minns rätt ligger den stora på runt tusenlappen mer.

. Fast jag har ju precis fått en offert från Ford 😊

#4568

Postad 28 March 2018 - 21:01

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22892 inlägg
  • 0
Sedär, XC60 knep World Car of the year, nu bara några veckor efter att XC40 knep European Car of the year.

Jäklar vilket år de har, passande att Håkan Samuelsson nyligen knep priset World Car Person of the year...

Redigerat av pacman, 28 March 2018 - 21:01.


#4569

Postad 28 March 2018 - 21:32

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2318 inlägg
  • 1

. Fast jag har ju precis fått en offert från Ford 😊

Olika priser beroende på handlare, skulle jag gissa på.
En service kostar det handlaren/verkstan vill ta.

#4570

Postad 28 March 2018 - 21:53

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12146 inlägg
  • 0

Olika priser beroende på handlare, skulle jag gissa på.
En service kostar det handlaren/verkstan vill ta.


Ja så ör det nog. Det är nog inga fasta priser. Antar att det beror på hur gammal bilen är och hur långt den har gått och så också 😊

#4571

Postad 28 March 2018 - 23:09

Depeche
  • Depeche
  • Forumräv

  • 571 inlägg
  • 0

Grattis till en riktigt rolig bil att köra, rätt färg med :)

Tack.
Jag var lite fundersam vilken färg jag skulle välja.
Den finns i en mörkgrå metallic också som var riktigt snygg men blev den blå till slut.
När jag såg den blå på riktigt tycker jag den blev ännu snyggare än det jag sett på bild.



#4572

Postad 28 March 2018 - 23:15

Depeche
  • Depeche
  • Forumräv

  • 571 inlägg
  • 0

Det där stämmer imte, jag servade min tredje Ford i somras som var första "lilla" servicen och den gick på rumt 2.500:-

Och om jag minns rätt ligger den stora på runt tusenlappen mer.

Stämmer bra det.

Min första service på min Focus ST som jag hade förut kostade 2500:-
Service nr 2 som är stor service gick på 3740:-
Såg nu också att karosschecken faktiskt är specad och kostade 332,50:- 


Redigerat av Depeche, 28 March 2018 - 23:16.


#4573

Postad 28 March 2018 - 23:21

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1399 inlägg
  • 0

Tack.
Jag var lite fundersam vilken färg jag skulle välja.
Den finns i en mörkgrå metallic också som var riktigt snygg men blev den blå till slut.
När jag såg den blå på riktigt tycker jag den blev ännu snyggare än det jag sett på bild.

Köper man en RS så ska den vara blå! :)
Precis som med S/V60 Polestar den ska vara blå.



#4574

Postad 29 March 2018 - 04:07

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2318 inlägg
  • 0

Köper man en RS så ska den vara blå! :)
Precis som med S/V60 Polestar den ska vara blå.

Jag hade valt grönt :)
Fast den kanske inte finns kvar i färglistan för RS?

#4575

Postad 29 March 2018 - 08:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12146 inlägg
  • 0

ringde nyss till en annan fordverkstad. Helmia i Arvika. Dom skulle ha 3980kr för den lilla servicen på min focus.

 

Jag önskar att jag hittade lika billiga sevicar som er. Ni som säger att den kostar ca 2500kr, kan ni säga var det kostar det ?



#4576

Postad 29 March 2018 - 10:18

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8528 inlägg
  • 0
De verkstäder jag servat mina Fiesta STs på är Bilia och Upplands Motor.

Jag hade valt grönt :)
Fast den kanske inte finns kvar i färglistan för RS?


Grönt finns bara för den förra generationen.

#4577

Postad 29 March 2018 - 11:50

Depeche
  • Depeche
  • Forumräv

  • 571 inlägg
  • 0

ringde nyss till en annan fordverkstad. Helmia i Arvika. Dom skulle ha 3980kr för den lilla servicen på min focus.

 

Jag önskar att jag hittade lika billiga sevicar som er. Ni som säger att den kostar ca 2500kr, kan ni säga var det kostar det ?

Jag har inte kunnat serva på riktig Ford-verkstad på många år för det finns inte i staden jag bor i.

Närmaste riktiga Ford-verkstad är Övik för mig och det är lite för långt bort.

Jag servar nu på Bilbolaget (Volvo) i Sundsvall som är 5 mil bort.



#4578

Postad 29 March 2018 - 21:20

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2318 inlägg
  • 0

Grönt finns bara för den förra generationen.

Ja då får man välja blå istället 😆

#4579

Postad 30 March 2018 - 03:29

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1399 inlägg
  • 0

Trodde aldrig man skulle längta till en måndag! :)

Väntar på att få åka och skriva på kontraktet på en ny leasingbil.



#4580

Postad 30 March 2018 - 07:24

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2318 inlägg
  • 0

Trodde aldrig man skulle längta till en måndag! :)
Väntar på att få åka och skriva på kontraktet på en ny leasingbil.

Det är inte som så att du till och med måste vänta till Tisdag?

#4581

Postad 30 March 2018 - 07:33

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12146 inlägg
  • 0

Trodde aldrig man skulle längta till en måndag! :)
Väntar på att få åka och skriva på kontraktet på en ny leasingbil.


Vad blir det för någon? 😊

#4582

Postad 30 March 2018 - 18:13

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4194 inlägg
  • 0
Custom Motor Show på Elmia idag var riktigt bra, hög klass på de flesta bilarna och mycket som tilltalade mig (dvs veteranmopeder och gamla VW)!

#4583

Postad 01 April 2018 - 02:12

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1399 inlägg
  • 0

Det är inte som så att du till och med måste vänta till Tisdag?

 

Det har du väldigt rätt i.

Men men den som väntar på nått gott.

 

Vad blir det för någon?

Peugeot 308sw GT-line



#4584

Postad 02 April 2018 - 18:36

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0

Såg på Top Gear.

De testade en Hyundai.

Verkar som de faktiskt har byggt en kul bil i 2 utföranden.

 

i30N

någon som testat en sådan än??

Ska tydligen försöka utmana Golf GTi. Mer hästar för lägre pris kan ju funka men e den lika usel att sitta i som en vanlig i30 kan man ju bara glömma den.



#4585

Postad 02 April 2018 - 23:11

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1399 inlägg
  • 0

i30N verkar riktigt lovande kommer en sån version på Veloster också!

 

https://www.youtube.com/watch?v=z2FVWk2uGf0


Redigerat av Turtle, 02 April 2018 - 23:13.


#4586

Postad 02 April 2018 - 23:19

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

  • 1322 inlägg
  • 0
Golfen vinnet designpriset åtminstone.

#4587

Postad 03 April 2018 - 06:50

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

I princip allt är snyggare än golf, den ser ju bara ut som en köttbulle, svintråkig.

Nya i30N är rätt frän, säkert rolig att köra också :) 



#4588

Postad 03 April 2018 - 09:53

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

  • 1199 inlägg
  • 1
Polerar å polerar för säsongen, dock ser den långt bort ut än, tinar ju fan ingenting :(

Bifogad fil(er)



#4589

Postad 04 April 2018 - 01:15

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1399 inlägg
  • 0

I princip allt är snyggare än golf, den ser ju bara ut som en köttbulle, svintråkig.

Nya i30N är rätt frän, säkert rolig att köra också :)

Allt är snyggare än Golf kunde inte sagt det bättre själv.  ;)

Dock är dom jävligt trevliga att köra.

Måste vara designade för dom som ska lura frugan. Jag lovar det är en vanlig golf det är bara dekal trim gumman. :)

Och varje gång dom handlar åt frugan så kör dom en extra sväng och skyller på att mjölken var slut på ICA.

 

Jag är rätt nöjd idag då jag skrev på papper på en ny Peugeot 308 sw GT-line. :)

Nu ska man bara invänta leverans i Aug.


Redigerat av Turtle, 04 April 2018 - 01:28.


#4590

Postad 04 April 2018 - 07:22

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Allt är snyggare än Golf kunde inte sagt det bättre själv.  ;)

Dock är dom jävligt trevliga att köra.

Måste vara designade för dom som ska lura frugan. Jag lovar det är en vanlig golf det är bara dekal trim gumman. :)

Och varje gång dom handlar åt frugan så kör dom en extra sväng och skyller på att mjölken var slut på ICA.

 

Jag är rätt nöjd idag då jag skrev på papper på en ny Peugeot 308 sw GT-line. :)

Nu ska man bara invänta leverans i Aug.

 

Ja det är dem säkert, ja de sticker ju inte ut o skriker sportbil precis. 

Har en Type R så de kanske förklarar min smak gällande design, more is better!  :D

 

Ja de nya Peugeot är faktiskt väldigt fina, gillar designen :) Grattis

 

Jag själva ska hämta ut min nya Opel Insignia grand sport nästa vecka :) Så våren får gärna komma nu  :D



#4591

Postad 04 April 2018 - 21:36

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

  • 1322 inlägg
  • 0
Design är ju en smaksak, men Velostern ser ju skev ut från sidan, för liten bakruta, ser ut som att de förlängt axelavståndet i efterhand så bakhjulen hamnade 2 dec längre bak.

Men lite viktigare saker...
Subaru Levorg var rätt trevlig, men en del detaljer i inredningen var rätt grovhugna och skulle må bra av lite förfining, men det stora problemet är att bagaget är drygt 200 l mindre med nedfällt baksäte än i nuvarande bil.

Lutar att man får köra diesel i 3 år till eller skippa 4wd, men utbudet av bakhjulsdrivet är ännu sämre...

Redigerat av qahwa, 04 April 2018 - 21:38.


#4592

Postad 05 April 2018 - 11:33

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0

Design är ju en smaksak, men Velostern ser ju skev ut från sidan, för liten bakruta, ser ut som att de förlängt axelavståndet i efterhand så bakhjulen hamnade 2 dec längre bak.

Men lite viktigare saker...
Subaru Levorg var rätt trevlig, men en del detaljer i inredningen var rätt grovhugna och skulle må bra av lite förfining, men det stora problemet är att bagaget är drygt 200 l mindre med nedfällt baksäte än i nuvarande bil.

Lutar att man får köra diesel i 3 år till eller skippa 4wd, men utbudet av bakhjulsdrivet är ännu sämre...

 

Inte testat Levorg ännu. Som du säger är den ganska liten. Outbacken är den man skall ha om man skall ha lite utrymmen och Forestern om man vill ha en kul bil med lite markfrigång.

Är man ute efter diesel så finns det väl snart ingen japanare att köpa? Subaru skrotar dieselmotorerna helt till kommande modellår! Toyota verkar ha gått samma väg. Nissan har dock några motorer under 100hk så dom räknar jag inte ens som bilar!



#4593

Postad 05 April 2018 - 15:44

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1399 inlägg
  • 0

Tycker Levorgen är skit snygg och ett riktigt lyft från förra generationen Legacy.



#4594

Postad 06 April 2018 - 00:01

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

  • 1322 inlägg
  • 0

Inte testat Levorg ännu. Som du säger är den ganska liten. Outbacken är den man skall ha om man skall ha lite utrymmen och Forestern om man vill ha en kul bil med lite markfrigång.
Är man ute efter diesel så finns det väl snart ingen japanare att köpa? Subaru skrotar dieselmotorerna helt till kommande modellår! Toyota verkar ha gått samma väg. Nissan har dock några motorer under 100hk så dom räknar jag inte ens som bilar!


Provkörde den inte, hade bara tid att kolla den i bilhallen.

Måste inte vara japanare, kan vara tyskt också...

Flera japanska märken har slutat med stora kombibilar, det är antingen småbilar eller SUV som gäller.

Nya Mazda 6 kommer med diesel, kanske även med bensin i kombo med automat och 4wd, det har nya CX-5, men det finns inte mycket info om den och kommer nog först i höst till Sverige vilket är för sent egentligen för mig.

#4595

Postad 11 April 2018 - 16:36

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0

Provkörde den inte, hade bara tid att kolla den i bilhallen.

Måste inte vara japanare, kan vara tyskt också...

Flera japanska märken har slutat med stora kombibilar, det är antingen småbilar eller SUV som gäller.

Nya Mazda 6 kommer med diesel, kanske även med bensin i kombo med automat och 4wd, det har nya CX-5, men det finns inte mycket info om den och kommer nog först i höst till Sverige vilket är för sent egentligen för mig.

 

Har länge gillat Mazdas formspråk, men dom har alltid fallit pga deras plastiga kvalitetskänsla och att dom varit väldigt högljudda i kupen! De skall dock ha blivit betydligt bättre iom de senaste generationerna. CX-5 har fått väldigt pra recensioner överallt, framförallt dieselversionerna om man nu gillar sånt.



#4596

Postad 11 April 2018 - 19:56

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

  • 1322 inlägg
  • 0
Nuvarande Mazda 6 är trevlig i kupén, ingen plastig känsla där, till skillnad från Subarun.
Ljudnivån kunde varit bättre, men det finns många som är sämre.
Det som är problemet är sätet, lite kort sits och svårt att hitta en riktigt bra körställning.

#4597

Postad 12 April 2018 - 14:52

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0

Jaha. exact på dagen en månad efter förra besöket på märkes verkstaden tändes idag motorlampan igen.

Åkte in direkt och de gjorde en felkodskoll.

Sensor på kamaxeln var det denna gången. Kanske är det ytterligare en TSi motor som ger upp. Bokade en mätning av det hela direkt för att kunna veta vad som pågår.Tar några dagar innan den kan göras men har tid den 27april oavsett vad som händer. Oavsett känns det som det kommer bli för dyrt för att ens bry sig om att laga. Offciellt skall ju VW stå för problemen med kamkedjan på TSi motorn men kan ge mig faen på att de kommer hitta nått kryphål så de inte behöver stå för något.

 

Men känns som det lutar åt ett bilbyte ändå.Något som jag kom fram till att det måste vänta ett tag till för bara någon månad sedan. Gillat Golfen men idag e polon såpass stor så den också känns intresant. Har någon koll på vad man bör kolla extra på på dessa båda modeller? T.ex klen kamkedja så man inte köper sig nya problem. Årsmodell mässigt runt 2012 då jag med största sannolikhet kommer köpa begagnat. Kan absolut byta märke också men vill helst ha en bil där märkes verkstad finns i byn där jag bor. Då återstår  VW guppen, Volvo (ford ,renault) Toyota. Toyota är i min mening för dyra för vad man får. Det är dock inget krav på märkesverstad. Sedan vill jag ha lite mer hästar under huven än standard ca 160 ivarjefall. 200+ är inget krav på något vis. Har någon något kul att tipsa om skriv gärna.



#4598

Postad 12 April 2018 - 15:29

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4115 inlägg
  • 0
Småbilar finns väl inte många av med över 115-120 hk? De flesta småbilar brukar ju ligga på 75-90hk.
Då lär det bli någon ”sönderlekt” GTI-modell.

#4599

Postad 12 April 2018 - 17:09

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0
Ford Fiesta ST kanske.

#4600

Postad 12 April 2018 - 18:05

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

Ja, sommar nu va?

Hånda

till.jpg






Även taggad med Bilar, Bil, Car, Cars

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.