LG B7, C7, E7, G7 och W7 2017
5776 svar till detta ämne
Postad 13 March 2018 - 18:07
PERSSA
-
PERSSA
-
Lärjunge
-
-
335 inlägg
Ja jag använder Apple tv helst före både Ultran och den inbyggda appen vid film Perfekt rörelsehantering och iTunes materialet..!
Nej tyvärr min sitter på väggen nu.! Köp billiga tassar från Jysk att sätta under 
ok fixade det, blev ju bra men funderar att sätta upp på väggen , vilket fäste köpte du?
Postad 13 March 2018 - 23:31
axion84
-
axion84
-
Forumräv
-
-
748 inlägg
köpte en 55b7v och undrar lite över några saker....
Vad ska man köra netflix ifrån för att få så bra bild på tvn som möjligt?
Själv föredrar jag köra DV material på inbyggda appen och sdr hd/4k på chromecast ultra.
AppleTV 4K! Den kan visa DV, och netflix mfl appar körs i auto hz, vilket är en riktig stor big deal! 
Kollade på dark igenom atv4k och det var stutter. Kör med matchning. Kanske för den är europeisk och ligger på 50hz antar jag. Så inte helt bra. Men visst flyter det lite bättre en på ccu och inbyggda appen för det mesta. Och färgerna är bra och skarp bild på sdr, ljudet också bra. Men atv 4k har ju flasning i backgrunden vid svart när undertexter kommer fram vid DV också. Plus att jag ser pulserande flashande ljus vid svart på sdr i visa scener. Så inte så nöjd med atv 4k.
Redigerat av axion84, 13 March 2018 - 23:47.
Postad 14 March 2018 - 18:30
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
ok fixade det, blev ju bra men funderar att sätta upp på väggen , vilket fäste köpte du?
Jag hade ett gammalt kvar sedan plasma tiden, lite stort men behövde inte göra några nya hål i väggen heller 
https://www.discaton...r-15-silver.php
Redigerat av mcmike, 14 March 2018 - 18:32.
Postad 14 March 2018 - 18:55
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Hur tycker ni som har B7an, med relfexer? Speglar den mycket eller är det bra reflexfilter? Läste ju att en här på forumet tyckte den speglade en del, och va lite orolig när sommaren kommer...
Bump... nån mer som kan "reflektera" hur det är med reflexfilter på den? Är det bättre reflexfilter eller samma på tex C7?
Postad 14 March 2018 - 18:58
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Det enda reflexfilter på marknaden som är bättre är möjligen det som sitter i Samsungs Q-serie.
Samma filter i B7 som C7.
Redigerat av pacman, 14 March 2018 - 19:19.
Postad 14 March 2018 - 19:01
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Det enda reflexfilter på marknaden som är bättre är det som sitter i Samsungs Q-serie.
Samma filter i B7 som C7.
Ah, då är det bra då? 
Kollade ju på 55" på audio video en gång, men tänkte inte på reflexerna, va ju sjukt bra bild, så bländades väl av det istället.. 
Dom körde Passengersfilmen, och den är ju rätt mörk... skulle ju passat på att kolla reflexfiltret då med... men eftersom jag inte kommer ihåg störande reflexer, så va det nog bra 
Värsta "spegel" Tvn jag haft va ju LG 250 plasma, grym bild, men en reeen spegel också... 
Är lite inne på att antingen köpa en react eldriven rullduk till projjen, eller en Oled TV... 
Kommer nog sakna storleken om man väljer TVn... men bilden lär välkomnas ! 
Redigerat av Garrett, 14 March 2018 - 19:06.
Postad 14 March 2018 - 19:04
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Ah, då är det bra då? 
Nä det behöver inte alls betyda att det är bra.! Vad du själv tycker, åk och kika.. 
Redigerat av mcmike, 14 March 2018 - 19:06.
Postad 14 March 2018 - 19:18
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Nä det behöver inte alls betyda att det är bra.!
Ehh, det gör det faktiskt. Relativt marknadens utbud då.
Postad 14 March 2018 - 19:21
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Ehh, det gör det faktiskt. Relativt marknadens utbud då. 
Eh nej, du kan väl inte veta hur andra upplever filtret,,! Tänkte fråga hur du själv upplever det, men kom på att det inte var någon mening.. 
Postad 14 March 2018 - 19:26
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Eh nej, du kan väl inte veta hur andra upplever filtret,,! Tänkte fråga hur du själv upplever det, men kom på att det inte var någon mening.. 
Svara hur DU upplever det då?
Postad 14 March 2018 - 19:33
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Svara hur DU upplever det då? 
Sämre än reacten Har du en ljuskälla syns den här hemma i tv:n, lite störigt..! Å andra sidan är inte sovrummet allt för stort..! Men när du har varit och kikat på duk framöver, tror jag att du väljer en .. 
Redigerat av mcmike, 14 March 2018 - 19:38.
Postad 14 March 2018 - 20:23
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Eh nej, du kan väl inte veta hur andra upplever filtret,,!
Frågan var om det var bra.
Eftersom jag vet hur det dämpar samt diffuserar relativt andra filter så kan jag utan svårighet svara med den objektivitet frågan kräver.
Sen kan du inbilla dig att det bara är random tycke och smak som gäller här och att folk upplever olika filter på helt olika sätt men det är för att du inte begriper bättre.
Postad 14 March 2018 - 20:28
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Sen kan du inbilla dig att det bara är random tycke och smak som gäller här och att folk upplever olika filter på helt olika sätt men det är för att du inte begriper bättre. 
Att man kan tycka olika är väl inget konstigt, fast det begriper tydligen inte du.! Rocka på du.. 
Postad 15 March 2018 - 03:57
sune bejas
-
sune bejas
-
Beroende
-
-
1002 inlägg
Bump... nån mer som kan "reflektera" hur det är med reflexfilter på den?
Bra
inte för glossy och inte för matt
Reflektionerna dom som blir är neutrala på B7an så färgerna ser bättre ut dagtid.
B6an däremot hade en lila ton i filtret så alla reflektioner i bilden vart lila.
Då drar även alla färger åt det lila hållet.
Man kan säga att du ser fler färger dagtid på B7an jämfört med B6an.
Sen håller sig tvn riktigt svart utan att vattnas ur som en Plasma tv gör med lite solljus.
Hög kontrast i bilden även dagtid då.
(Ingen skillnad på det området sen 2013 när dom första oledsen släpptes.)
Men det där är ju enkelt att kolla själv.
upplyst affär kan inte vara bättre än att utvärdera hur AG filtret är.
Redigerat av sune bejas, 15 March 2018 - 04:10.
Postad 15 March 2018 - 08:03
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Ah, då är det bra då? 
Att vara bäst/näst bäst brukar räknas som ganska bra ja. Eller iaf minst dåligt. 
Precis som alla bättre reflexfilter så ger det relativt hårda/skarpa reflexer, av den enkla anledningen att alternativet, att reflexen diffuseras ut över en större yta, dödar såväl kontrast och skärpa i bilden som helhet. Och rent fakiskt är det så att t.ex. B7 reflekterar mindre mängd ljus än de flesta andra tvs och det får man ju ändå säga är reflexfiltrets huvuduppgift. Därav bäst/näst bäst.
LG 250:n är i rakt mostående ände av skalan. Hårda reflexer OCH ändå att kontrast och skärpa likförbaskat dödas pga av den stora mängden reflektion. Det är nog diskutabelt huruvida den ens har ett reflexfilter. Och det är ju, ahm, ett rätt dåligt reflexfilter.
Postad 15 March 2018 - 08:50
Greedy
-
Greedy
-
Forumräv
-
-
744 inlägg
Gick från en 6-7 år gammal 50" LG Plasma och gällande reflektioner så är ju skillnaden som natt och dag gällande reflexer. Min LG 65B7 lider inte alls av reflexer, har förövrigt tv:n ståendes på samma plats som innan.
Postad 15 March 2018 - 10:11
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Tack för input! 
Ska försöka se den live igen...
Postad 15 March 2018 - 17:40
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Tack för input! 
Ska försöka se den live igen...
Det tycker jag absolut du ska göra  Som jag skrev tidigare skulle jag gärna vilja att det gick att ha en ljuskälla bakom sittplatsen, som inte syntes så väl. Annars en tipp topp tv med kvalitet framför kvantitet..!
Redigerat av mcmike, 15 March 2018 - 17:45.
Postad 15 March 2018 - 18:06
Alan31
-
Alan31
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Ny firmwareversion är ute 4.70.76, än så länge bara på den koreanska sajten dock.
Postad 16 March 2018 - 19:49
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2953 inlägg
Rätt märkligt man kan vara imponerad av en bild 3 månader efter man köpte TV
Ser på Bilar 3 på VIASATFILM HD klockren bild!
Börjar komma in i "rutinerna" nu vilka bildprofiler jag ska använda
Ska jag se film använder jag HDR profilen
Ser jag på vanlig TV men få mer "tryck" i bilden har jag ett par profiler att välja på
Men alltid lika imponerande bild!
Redigerat av Ironse, 16 March 2018 - 19:49.
Postad 16 March 2018 - 23:30
Ordell81
-
Ordell81
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Skriv gärna ned inställningarna du använder 
Rätt märkligt man kan vara imponerad av en bild 3 månader efter man köpte TV
Ser på Bilar 3 på VIASATFILM HD klockren bild!
Börjar komma in i "rutinerna" nu vilka bildprofiler jag ska använda
Ska jag se film använder jag HDR profilen
Ser jag på vanlig TV men få mer "tryck" i bilden har jag ett par profiler att välja på
Men alltid lika imponerande bild!
Postad 17 March 2018 - 01:31
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2953 inlägg
Skriv gärna ned inställningarna du använder 
Inte så mycket jag ändrar på
Beroende kanaler program kör jag standard eller sport, men ändrar mest på skärpa och färg
Ser jag film går jag över till HDR det är saker som skiljer sig i profilerna på de inställningarna
Postad 17 March 2018 - 09:48
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
C7 nedsatt några kronor under helgen, även om den varit nere lägre tidigare 
https://www.elgigant...P_PRISJAKT_EGAB
https://www.elgigant...P_PRISJAKT_EGAB
Inte så mycket jag ändrar på
Vilken HDR effekt använder du då?
Postad 17 March 2018 - 11:57
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Angående hur tv hanterar inkommande ljus, skulle jag personligen tänka mig för med ett fönster bakom och inga planera på att mörklägga dagtid.! Då hade den valts bort här hemma utan tvekan om jag haft det. Det finns en verklighet bortom tangentbordet 
Redigerat av mcmike, 17 March 2018 - 11:58.
Postad 17 March 2018 - 12:09
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Tack för dina "reflektioner" där mcmike. 
Ser ut som våra reflektioner på 55" lcd samsung, vilket jag måste säga är ok.
Vi har ett fönster snett bakom oss, där får vi faktiskt dra för det fönstret, mörkläggningsgardiner, om vi kollar på film på TVn, men vanliga TV sändningar, sport, etc, så går det bra med dom ljusa persiennerna nere, typ såna du har... 
Postad 17 March 2018 - 12:45
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Ja det är ju så alla bättre reflexfilter hanterar inkommande ljus.
Att man bör tänka på ljuskällor mitt emot tvn gäller alla tv apparater. Lite grundkurs 1A där.
Kanske extra viktigt för oled och fald lcd:er, där har man ju så att säga betalat extra för dynamik och djupsvärta - rätt oklokt om man då inte ämnar att ta tillvara på det man betalat för...
Vad som gäller specifikt för dessa LGs är att de reflekterar mindre ljus än iprincip alla andra tv-apparater.
Postad 17 March 2018 - 12:49
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Tack för dina "reflektioner" där mcmike. 
Varsågod direkt från verkligen, man ska inte tro på allt man läser.! Har du varit och kikat ännu om filtret är passar eran omgivning 
Postad 17 March 2018 - 13:03
mikkiz
-
mikkiz
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
Ja det är ju så alla bättre reflexfilter hanterar inkommande ljus.
Att man bör tänka på ljuskällor mitt emot tvn gäller alla tv apparater. Lite grundkurs 1A där.
Kanske extra viktigt för oled och fald lcd:er, där har man ju så att säga betalat extra för dynamik och djupsvärta - rätt oklokt om man då inte ämnar att ta tillvara på det man betalat för...
Vad som gäller specifikt för dessa LGs är att de reflekterar mindre ljus än iprincip alla andra tv-apparater.
Är det nåt dom mäter eller är det din egen slutsats? Ang ljusreflektionen?
Själv tyckte jag att sonys oled nästan hade mindre reflektioner.
Redigerat av mikkiz, 17 March 2018 - 13:08.
Postad 17 March 2018 - 13:06
Templo
-
Templo
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Det beror väl också hur man tar bilder. Detta är också frn verkligheten.
Postad 17 March 2018 - 13:23
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Det beror väl också hur man tar bilder. Detta är också frn verkligheten.
Den bekräftar bara det jag påpekar, dvs var man sitter och ljuskällan kommer ifrån 
Postad 17 March 2018 - 13:42
Unregistered11bf6fd0
-
Unregistered11bf6fd0
-
Forumräv
-
-
848 inlägg
Återigen helt fel. Man behöver inte provocera fram på det, det kommer fram tydligt ändå på vissa paneler. Kollade inte ens på några gråskalor på runt 2 veckor på min C7a eftersom jag tänkte att det är onödigt att stressa upp sig när det ofta ser dåligt ut i början men det gjorde absolut noll skillnad, det dök upp i riktigt material ändå utan att behöva leta efter det med mina vanliga isf dark room-inställningar men jag och andra provocerar alltså fram en bild vi inte gillar? Tråkigt att alltid bli anklagad med sånt.
Grattis, du har bara sett det en gång men många av oss har haft en annan erfarenhet. Verkar tydligen vara svårt att fatta alla paneler beter sig olika.
Det är absolut inte godkänt när banding dyker upp i fotboll, när banding dyker upp när den panorerar mot berg eller motorvägar, mörka trottoarer eller när någon har en mörk tröja på sig och står nära kameran och man kan se en tjock vertikal rand längst tröjan. Bara några exempel där jag sett banding på vissa OLEDs.
Och ja, jag är jäkligt tjatig och ber om ursäkt för det men det är tråkigt att vissa anklagar en att leta upp fel och vara petig när det dyker upp i så många scener och som har hänt många av oss.
Det jag menar är att att många använder 5% bilden för att upptäcka detta. När man väl börjat fokusera på det skulle jag tro det är svårt att släppa det. Självklart förstår jag att olika paneler beter sig olika precis som olika konsumenter har olika förväntningar på appraten. Men alla OLED har mer eller mindre banding, det är en del av tekniken. När man läser mycket av det som skrivs här får man uppfattningen av att en del letar fel på sin TV. Jag var själv lite orolig på grund av det som skrevs men när jag kom hem med TV:n var jag extremt glad jag chansade och köpte! 
Postad 17 March 2018 - 13:49
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Är det nåt dom mäter eller är det din egen slutsats? Ang ljusreflektionen?
Själv tyckte jag att sonys oled nästan hade mindre reflektioner.
Mäter.
Egna slutsatsen överensstämmer sen med mätningar men det här är faktiskt uppenbart för vem som helst som kliver in i ett el-varuhus. Det är väldigt lätt att se vilken sorts filter som tilhör de mest effektiva (leta efter "pop"  ) Det viktiga här är ju just att man gör samtidiga jämförelser så man förstår vad (de objektivt sämre) alternativen till förhållandevis hårda reflexer ger för effekter.
(stoppade in A1:an i samma fack som LG, möjligt att Sony är bättre men på det stora hela är de att betrakta som snar-lika)
Alla topp-modeller ger förövrigt hårda reflexer i stil med LG, av skäl som redan har förklarats. Va väl bra att det las in bilder som bekräftar det jag skriver men annars finns det ju reviewsajter som tillhandahåller bättre bilder...
Redigerat av pacman, 17 March 2018 - 13:58.
Postad 17 March 2018 - 13:59
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
. Va väl bra att det las in bilder som bekräftar det jag skriver men annars finns det ju reviewsajter som tillhandahåller bättre bilder...
Naturligtvis 
Postad 17 March 2018 - 14:11
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Ja värdet i enskilda bilder utan jämförelser som belyser bra resp mindre bra i sammanhanget är väldigt begränsat.
Att du inte begriper det var förstås inte överraskande.
Bilderna visar att LG ger förhållandevis hårda reflexer (hade vi haft nått att jämföra med hade de även påvisat de motsatta positiva effekterna...). Ingen har påstått nått annat, så vad trodde du dig försöka "bevisa" med dem?
Redigerat av pacman, 17 March 2018 - 14:11.
Postad 17 March 2018 - 14:21
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Ja värdet i enskilda bilder utan jämförelser som belyser bra resp mindre bra i sammanhanget är väldigt begränsat.
Ingen har påstått nått annat, så vad trodde du dig försöka "bevisa" med dem?
Jag hoppas att det är ok att man som ägare av trådprodukten får dela med sig av sina erfarenheter.! Vad du själv försöker bevisa än märkligare men ej föga förvånande.. 
Redigerat av mcmike, 17 March 2018 - 14:21.
Postad 17 March 2018 - 14:23
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Haha, slingra dig inte nu.
Du följer upp din bild med "man ska inte tro allt man läser". Korrekt iofs men inte på det sättet du tror. "D
Redigerat av pacman, 17 March 2018 - 14:28.
Postad 17 March 2018 - 14:27
mikkiz
-
mikkiz
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
Mäter.
Egna slutsatsen överensstämmer sen med mätningar men det här är faktiskt uppenbart för vem som helst som kliver in i ett el-varuhus. Det är väldigt lätt att se vilken sorts filter som tilhör de mest effektiva (leta efter "pop" ) Det viktiga här är ju just att man gör samtidiga jämförelser så man förstår vad (de objektivt sämre) alternativen till förhållandevis hårda reflexer ger för effekter.
(stoppade in A1:an i samma fack som LG, möjligt att Sony är bättre men på det stora hela är de att betrakta som snar-lika)
Alla topp-modeller ger förövrigt hårda reflexer i stil med LG, av skäl som redan har förklarats. Va väl bra att det las in bilder som bekräftar det jag skriver men annars finns det ju reviewsajter som tillhandahåller bättre bilder...
Okidoki
Postad 17 March 2018 - 14:32
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Haha, slingra dig inte nu.
Du följer upp din bild med "man ska inte tro allt man läser". Korrekt iofs men inte på det sättet du tror. "D
En bild säger mera än 1000 google ord..! Snacka om att vara offside 
Postad 17 March 2018 - 14:54
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
En bild säger mera än 1000 google ord..!
Det har iofs en helt annan betydelse än att man inte ska tro på orden. 
En bild säger förövrigt, som redan konstaterats, rätt lite i en diskussion runt trådproduktens relativa prestanda.
Postad 17 March 2018 - 15:04
Templo
-
Templo
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Jag ville säga att jag inte stör mig för reflektioner även om jag har ganska ljust rum och fönster till höger ca. 1,5m. Tycker att TV klarar det galant, även på kvällen med frugans alla lampor.
Postad 17 March 2018 - 15:11
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
En bild säger förövrigt, som redan konstaterats, rätt lite i en diskussion runt trådproduktens relativa prestanda.
Det är fortfarande vad du tycker om du tror annat i detta fall.. !
Redigerat av mcmike, 17 March 2018 - 15:16.
Postad 17 March 2018 - 15:12
mikkiz
-
mikkiz
-
Beroende
-
-
1185 inlägg
Att du inte begriper det var förstås inte överraskande
Va väl onödigt sagt?
Redigerat av mikkiz, 17 March 2018 - 15:12.
Postad 17 March 2018 - 15:18
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Jag ville säga att jag inte stör mig för reflektioner även om jag har ganska ljust rum och fönster till höger ca. 1,5m. Tycker att TV klarar det galant, även på kvällen med frugans alla lampor.
Jag stör mig inte heller, så länge jag sitter framifrån eller det är mörkt. Men att någonting som är bra, inte kan bli bättre tycker jag fortfarande 
Redigerat av mcmike, 17 March 2018 - 15:18.
Postad 17 March 2018 - 15:24
Templo
-
Templo
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Sitter man i samma vinkel som på min bild 3 mot fönster,tror jag inte att något hjälper.
Postad 17 March 2018 - 16:16
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Nä då är det mörkläggning som gäller Testade lite Ultra Hd material med persiennerna nere denna tid på dygnet, ganska ljust ute. Tycker tv gör ett kanon jobb där, även om den briljerar i mörker 
Redigerat av mcmike, 17 March 2018 - 16:19.
Postad 17 March 2018 - 16:28
magnus76
-
magnus76
-
Veteran
-
-
2453 inlägg
Var och införskaffade ett xbox x till min b7:a.
Funderar på en av inställningarna. Jag kan välja, 24 bitar per bildpunkt (8-bitars), 30 bitar per bildpunkt (10-bitars), 36 bitar per bildpunkt (12-bitars). Vad ska man välja som standard för att få ut det mesta med min tv?
Postad 17 March 2018 - 20:17
axion84
-
axion84
-
Forumräv
-
-
748 inlägg
Angående hur tv hanterar inkommande ljus, skulle jag personligen tänka mig för med ett fönster bakom och inga planera på att mörklägga dagtid.! Då hade den valts bort här hemma utan tvekan om jag haft det. Det finns en verklighet bortom tangentbordet 
Japp. Oled som gjort för mörkt rum.
Postad 18 March 2018 - 18:24
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2986 inlägg
Någon som vet om det går att nedgradera fw?
Postad 18 March 2018 - 18:36
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10990 inlägg
Japp. Oled som gjort för mörkt rum.
Den är grym där, när man matar den med material den förtjänar Kommer nog att behålla denna trots lite banding, vilken man inte kommer ifrån.Jag vill då inte l ha en tv med clouding och sånt sk.t iiallafall 
Redigerat av mcmike, 18 March 2018 - 18:40.
Postad 18 March 2018 - 19:24
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2953 inlägg
Ser på AIK DIF
Mycket grönt och grått pga pyro
Ser ingen banding som stör
Redigerat av Ironse, 18 March 2018 - 19:24.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|