Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 17 July 2008 - 12:44
Så skriv en rad på forumet vad ni har för användare på gamebattle.com så bjuder jag in till laget.
Mitt id: sun_bird
PS. Regga er så fort ni kan, Eligibility wait period for new members: 12 hours
Redigerat av Unregistereda1381774, 17 July 2008 - 12:46.
Postad 17 July 2008 - 12:44
Fasiken va irriterad jag är fortfarande på detta!
Postad 17 July 2008 - 12:48
En Skorpion till dig MorlockSnyggt! Fast jag tycker vi ska gå över till och köra med Scorpion istället.

(fixade till lite)
Redigerat av h_z, 17 July 2008 - 14:11.
Postad 17 July 2008 - 12:55
Det är stort!Yeah!
Du är nu min idol inZane!
*Njuter så länge det varar*
Postad 17 July 2008 - 13:03
Postad 17 July 2008 - 13:04
Jag reggade mig också:jag tycker vi skiter i den där sidan fullständigt.
Jag håller på att fixa ett nytt lag på sidan som föreslogs tidigare i tråden. http://gamebattles.com
Där står det bla.
"Once a match has finished, one ranking member of each team must report the final score on GameBattles.
Both teams have 30 minutes to report the results upon the completion of a match."
Det känns som en bättre lösning.
Återkommer.
inZaner
Verkar ju seriösare faktiskt.
Hoppas att det funkar bättre!
Postad 17 July 2008 - 13:44
Postad 17 July 2008 - 14:08
Postad 17 July 2008 - 14:08
Det var kul igår på Bog när det var fight om "B". Såna lir gillar jag. Inte bara springa runt solo å hoppas man får tag på nån.
Tyvärr brakade min uppkoppling samman efter endast ETT spel. Kul
Hoppas man kan lira med MHB-folk även om ni nu kör turnering.
Postad 17 July 2008 - 14:14
såg att vi bara var 4st reggade än så länge, lite klent tycker jag
Varför funkar det inte för er att använda era psn id's som användarnamn? Fungerade juh utmärkt för mej
funkade för mig också när jag testede,, men nån sa att det inte funkade med sitt psn namn så ja valde ett annat för säkerhetsskull
Postad 17 July 2008 - 14:17
Funderar lite över vad det kostar?
http://gamebattles.com/terms.phpII. Charges, Billing and Subscription Terms of Service
THIS SUBSCRIPTION AGREEMENT ("AGREEMENT") IS A LEGAL AND BINDING AGREEMENT BETWEEN YOU ("SUBSCRIBER", "YOU," "YOUR" OR "YOURSELF"), AS THE END USER, AND GAMEBATTLES, INC. ("OUR," "US," "WE" OR "GameBattles"). PLEASE READ THIS AGREEMENT CAREFULLY PRIOR TO USING GAMEBATTLES' PREMIUM SERVICE (THE "SERVICE"). BY REGISTERING FOR THE SERVICE, YOU ARE CONSENTING TO BECOME A PARTY TO THIS AGREEMENT AND AGREEING TO BE BOUND BY THE TERMS AND CONDITIONS HEREIN. IF YOU DO NOT ACCEPT AND AGREE TO ALL THE TERMS AND CONDITIONS OF THIS AGREEMENT, YOU MUST DISCONTINUE THE REGISTRATION PROCESS.
1. Payment Obligation and Credit Card Authorization
You are responsible for paying periodic subscription fees. All listed fees are in U.S. dollars.
Det var nog mitt fel faktiskt. Vi spelade ju den där groundwar-bog-matchen och sen började vi på domination på ambush. Sen helt plötsligt så tvärdog allt för mig och tydligen var det jag som var host? Lite synd för jag hade en bra kills-runda på G personligen och vårt lag pressade ner motståndarna ganska hyffsat.Vete f-n om jag ska regga mig för detta
Känns om överkurs.
Det var kul igår på Bog när det var fight om "B". Såna lir gillar jag. Inte bara springa runt solo å hoppas man får tag på nån.
Tyvärr brakade min uppkoppling samman efter endast ETT spel. Kul![]()
Hoppas man kan lira med MHB-folk även om ni nu kör turnering.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 17 July 2008 - 14:17.
Postad 17 July 2008 - 14:19
Postad 17 July 2008 - 14:22
Postad 17 July 2008 - 14:31
Gjorde ett förslag här:den här sidan va mycke bättre tycker jag,, lättare att navigera runt i. hur går det med våran logga?
Postad 17 July 2008 - 14:33
Ok.Du behöver aldrig uppge ditt kortnummer någonstans. Det är bara för vissa turneringar som kostar.
Hej, jag heter morlock och vill vara med och leka.
Postad 17 July 2008 - 14:37
Gjorde ett förslag här:
den va sjysst. om alla tycker om den röstar jag för att vi kör på den.
bra gjort!
Redigerat av andreassofus, 17 July 2008 - 14:38.
Postad 17 July 2008 - 14:44
Då är det dags att börja använda scorpion igen dåGjorde ett förslag här:
Som tur är är inte den den sämsta av sub-vapnena.
Morlock, vilka perks använder du när då spelar med den?
Postad 17 July 2008 - 14:46
Jag brukar ha sleight of hand om det är TDM och stopping om det är S&D. Sen gillar jag också dead silence...Då är det dags att börja använda scorpion igen då
Som tur är är inte den den sämsta av sub-vapnena.
Morlock, vilka perks använder du när då spelar med den?
Scorpion är väl inte världens bästa ärtkastare direkt. Men den är kul att använda och undra om den egentligen inte är bättre på avstånd då den inte kickar lika mycket som t.ex MP5 eller miniuseln.
Sen tror jag folk blir lite retade av att bli dödad av den när de själva kör med assault eller LMG.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 17 July 2008 - 14:48.
Postad 17 July 2008 - 15:02
den va sjysst. om alla tycker om den röstar jag för att vi kör på den.
bra gjort!
Du har alltså ingen egen vilja.......
Postad 17 July 2008 - 15:03
Vilka kan lira ikväll?
Postad 17 July 2008 - 15:08
Du har alltså ingen egen vilja.......
hehe inte riktigt så ja mena
jag kan spela hela kvällen
Postad 17 July 2008 - 15:09
Jag ska se film från 21 ikväll, så ni slipper mig. Men sen är jag gärna på på lite TT mot småtimmarna.Vilka kan lira ikväll?
Postad 17 July 2008 - 15:28
Edit: Ska på begravning långt bort tidigt imon så det blir inget spel efter 00:00 för mig idag men fram tills dess så är jag med på det mesta....
Redigerat av Unregistered36883, 17 July 2008 - 15:30.
Postad 17 July 2008 - 16:05
Den där pajasklanen vi dängde igår verkar vara "känd"...
Skicka detta PM till en klan som blivit utmanad av dem.
och fick svaret;RE: You have been challenged...
..by Lions Of War (Raging Ice Storm).
Beware that this team is a bunch of wankers.
We battled them yesterday and beat them 3-0 on S&D.
Right after we finished playing they reported a WIN for them!
Keep that in mind if you accept their challenge.
Hopefully they'll get banned!
Regards
morlock
cheers m8 new about that fukin wankers cheers tho m8
Postad 17 July 2008 - 16:35
Funderar på att köra hard core. Mer hjärna där
Postad 17 July 2008 - 16:48
Funderar på att köra hard core. Mer hjärna där
Ännu mer campande där än non hardcore kan jag lova :/
Postad 17 July 2008 - 16:49
Synd att det blev skit med den andra sidan, tur att det fanns fler!
Jag saknar min projje så mycket att jag får kramp snart...
Ang. Loggan, tycker att det fattas lite dödskallar, ev. med skotthål i!
Redigerat av Dr. Death, 17 July 2008 - 16:58.
Postad 17 July 2008 - 17:58
Kunde vi lira ikväll? Var man inte tvungen att vänta 12 timmar?Jaha, klanen börjar fyllas med folk och det finns en hel del matcher att lira ikväll.
Vilka kan lira ikväll?
Jag kan i alla fall ikväll!
Postad 17 July 2008 - 18:08
Kunde vi lira ikväll? Var man inte tvungen att vänta 12 timmar?
Jag kan i alla fall ikväll!
Ja som jag fattar det så borde vi kunna det, på dom som har grön bock framför namnet.
Grön bock= Active Member / Eligible to play in matches
Postad 17 July 2008 - 18:14
Okej!Ja som jag fattar det så borde vi kunna det, på dom som har grön bock framför namnet.
Grön bock= Active Member / Eligible to play in matches
Jag reggade i alla fall mig nyss.
Edit: Heter kajoh
Redigerat av Unregisteredda254153, 17 July 2008 - 18:16.
Postad 17 July 2008 - 18:17
Alla har den här statusen nu: " Awaiting eligibility (Recently joined or updated)"
Postad 17 July 2008 - 18:29
Det är ingen som är "tillåten" att spela än av oss, tror man måste vänta 12 timmar eller liknande.
Alla har den här statusen nu: " Awaiting eligibility (Recently joined or updated)"
Det har du nog alldeles rätt i.
Tro vad som händer om man tackar ja till en match?
Postad 17 July 2008 - 18:40
Vore bra om alla läste på så att det inte blir några missförstånd där ute!
#All matches must be played in their entirety unless both teams agree to postpone or cancel the match. A Standard Ladder Match will be played best of 3 maps (first to 2). A referee can be contacted to witness the agreement details.
# * Hosting a clan match: The higher ranked team at match time will host the first map. The lower ranked team at match time will host the second map. This will alternate for each map if/until a tie breaker map is needed. If a tie breaker map is needed, the lower ranked team will host the final map. If neither team is ranked then the team with the id closest to 1 will host. The team that is not hosting will pick which side to play on.
# In a best of 3, the team that is higher ranked picks sides on the first map, the other team chooses their side on the second map. In a best of 5, teams will alternate picking sides for the first four maps, starting with the higher ranked team picking first. In both cases, whichever team won the most overall rounds gets to pick their side for the final map. If both teams have won the same amount of overall rounds, the higher ranked team gets to pick their side on the final map. If neither team is ranked, the team with the ID closest to 1 will be considered the higher ranked team. Rank is determined at the scheduled time of the battle.
#Randomized maps MUST be used. Verbal agreements will not receive staff support via Referees or Support Tickets. The only exception is the use of an Overriding Game Mode in the challenge, which changes all of the generated maps to the selected Game Mode. The staff will support no other agreements, (i.e. verbal, AIM, email). So unless specified otherwise in the challenge details, these default rules will be followed.
#A "Lag Test" must be completed prior to starting the battle. This is a test round that doesn't count and uses the standard game settings that will be used during the match. If the host lags during this test, both teams should attempt to locate another host regardless of what is specified in the challenge notes. If an acceptable host can’t be found by either team, the options are as follows:
*
Both teams submit a ticket requesting a postponement so that an acceptable host can be found. Include in the tickets the date and time of when the match will resume.
*
Both teams submit a ticket requesting the challenge be removed.
*
Each team must drop 1 player and redo the lag test. This is repeated until there are no lag issues.
# Time Limit (Between Rounds) - The in between round time limit is game specific. The maximum hold up time will be 5 minutes. A team can request to have the server count down timer be turned on if there is abuse of this grace period by having a referee come in and authorize the counter. If starting the round means the team plays short handed, so be it. Repeated abuse of this grace period can lead to warnings up to and including forfeits.
# If a member of either team drops during the initial launch of the game, the round will be replayed. Each player will kill themselves and not respawn, and the host will abort the mission so that it can be restarted.
# If a player disconnects after the game has started, the game will continue and the player may be re-invited. The only exception to this rule is for a "Kill Dependent Game Mode".
# If the host drops or disconnects, that round will be replayed. If the host doesn't come back online or drops a second time, choose one of the options in rule 8 (Lag Test) above.
# Spectators will be turned off by default, unless a Staff members needs to enter the room, at which point it will be enabled until the Staff member leaves.
# A "Kill Dependent Game Mode," often referred to as Team Deathmatch, is a game mode whose winner is decided by the overall number of kills, or points gained through kills. A Team who loses a player during this game mode, after the first kill has occurred, forfeits that map.
# Before the next map can start, the team must find eligible substitutes so that they meet the number of players required by the match details. Which will include a 5 minute grace period.
Här är länken för övriga regler: http://gamebattles.c...r/team-eu/rules
Redigerat av Unregistereda1381774, 17 July 2008 - 18:44.
Postad 17 July 2008 - 20:12
Reggad som primare2
är det fortfarsnde lugnt om jag hänger med dig imorgon i så fall så kommer jag gärna över!
hoppas ni sparar en plats i laget till mig pallar inte regga mig från hotelets dator
Postad 17 July 2008 - 20:13
Postad 18 July 2008 - 00:30
Bra att du trash talkar den där piss klanen morlock, har vart upprörd hela dagen för det.
Jag är hos min mamma på besök och kommer inte kunna spela förrens på lördag kväll igen. TVÅ dagar utan COD omg
Postad 18 July 2008 - 07:52
Lite döskallar dåAng. Loggan, tycker att det fattas lite dödskallar, ev. med skotthål i!
![]()
![]()

Redigerat av h_z, 18 July 2008 - 08:06.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
45 bilder
12 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna