Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3G *

4925 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilka kommer köpa en Iphone 3g (767 medlem(mar) har röstat)

Kommer du köpa dig en iphone 3g?

1. Självklart (233 röster [30.18%])

Procent av omröstning: 30.18%

2. Nej tack (190 röster [24.61%])

Procent av omröstning: 24.61%

3. Jag väntar och ser (349 röster [45.21%])

Procent av omröstning: 45.21%

Hur har Telias prissättning påverkat dig?

1. Lite,jag är lika säker som innan (114 röster [20.69%])

Procent av omröstning: 20.69%

2. Lite,jag är lika osäker som innan (37 röster [6.72%])

Procent av omröstning: 6.72%

3. Mycket, har fått mig att tänka att jag ska köpa en iphone (39 röster [7.08%])

Procent av omröstning: 7.08%

4. Mycket, har fått mig att fundera över om jag ska låta bli att köpa en iphone (271 röster [49.18%])

Procent av omröstning: 49.18%

5. Delat, varken lite eller mycket (90 röster [16.33%])

Procent av omröstning: 16.33%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 23 juni 2009 - 08:59

endumen
  • endumen
  • Forumräv

• 543 inlägg
  • 0
Ultrasn0w är nu ute!

http://blog.iphone-dev.org/

Postad 23 juni 2009 - 09:18

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Ultrasn0w är nu ute!

http://blog.iphone-dev.org/

Detta ska ju postas i Jailbreak-tråden och inte här.

Postad 23 juni 2009 - 09:21

endumen
  • endumen
  • Forumräv

• 543 inlägg
  • 0

Detta ska ju postas i Jailbreak-tråden och inte här.

jaja, var väl lite för snabb då... :)

Redigerat av endumen, 23 juni 2009 - 09:22.

Postad 23 juni 2009 - 09:49

Unregisteredcb1a50ee
  • Unregisteredcb1a50ee
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
beejive uppdatering med PN har släppts ifall någon är intresserad.

Postad 23 juni 2009 - 10:25

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

beejive uppdatering med PN har släppts ifall någon är intresserad.

Jag ber om ursäkt för min okunskap här men...PN? Push Notification?

Generellt, är Beejive den bästa IM-appen? Jag har dålig koll, ska jag erkänna.

Postad 23 juni 2009 - 10:53

Unregisteredcb1a50ee
  • Unregisteredcb1a50ee
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
PN står som sagt för Push Notification. Och i mitt tycke är Beejive den absolut bästa IM appen till iphone, ser och funkar bättre än tex IM+.
Enda den saknar i dagsläget är ju Skype men det är inget som bekommer mig personligen.

Redigerat av Unregisteredcb1a50ee, 23 juni 2009 - 10:55.

Postad 23 juni 2009 - 11:17

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

PN står som sagt för Push Notification. Och i mitt tycke är Beejive den absolut bästa IM appen till iphone, ser och funkar bättre än tex IM+.
Enda den saknar i dagsläget är ju Skype men det är inget som bekommer mig personligen.

Låter bra.

Dock kollade jag upp appen i AppStore och...75 kr?! Haha, no way josé :)

En sak att betala 75 kr för en tyngre diger App men då ska den vara riktigt vass...men för en simpelt IM-app? No no.

Postad 23 juni 2009 - 11:50

bele_75
  • bele_75
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Navigon GPS ute på Appstore, 699:-
http://www.pocketgps...pStore-8993.php

En fråga till er som vet!

Ska man ta denna eller ska man vänta på TomTom?

Postad 23 juni 2009 - 12:44

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

75 spänn är billigt för BeeJive, den kostade 119 spänn innan. Och till och med då var det billigt. Den är lätt den grymmaste IM appen till iPhone. Och helt ärligt... 75 spänn lixom... Det är ju en kopp kaffe och en muffins på stan.

Bara för att det är billigare än tidigare så är det inte billigt :(

Nej, jag tycker att 75 kr är väldigt mycket för en sådan simpel app. 15 kr kanske hade gått an men absolut inte mer.

Postad 23 juni 2009 - 13:04

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Bara för att det är billigare än tidigare så är det inte billigt :(

Nej, jag tycker att 75 kr är väldigt mycket för en sådan simpel app. 15 kr kanske hade gått an men absolut inte mer.

IM+ kommer ut med en uppdaterad version av deras gratis klient när som och den är ett fullgott gratis-alternativ. Kan inte jämföra då jag som du tycker att 75:- för ett IM program är alldeles för mycket pengar ;).

Postad 23 juni 2009 - 13:11

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

IM+ kommer ut med en uppdaterad version av deras gratis klient när som och den är ett fullgott gratis-alternativ. Kan inte jämföra då jag som du tycker att 75:- för ett IM program är alldeles för mycket pengar :(.

WORD ;)

Postad 23 juni 2009 - 14:26

Unregisteredcb1a50ee
  • Unregisteredcb1a50ee
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
Klart ska man alltid komma undan gratis så får man ju ta det som bjuds om man säger så.

Faktumet kvarstår att Beejive är snabbare och mer sofistikerat än tex IM+, klar att många vill hävda motsatsen för att de tycker att det kostar för mycket.
Slutsatsen är ju att vi som köpt Beejive sitter på en mycket BÄTTRE im app än ni som kör gratis, och försök inte att bolla bort det.

Postad 23 juni 2009 - 14:44

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0

...
klar att många vill hävda motsatsen för att de tycker att det kostar för mycket.
Slutsatsen är ju att vi som köpt Beejive sitter på en mycket BÄTTRE im app än ni som kör gratis, och försök inte att bolla bort det.

Nu säger jag inget om just dessa applikationer då jag inte testat något av dem, men tror det där resonemanget kan användas precis lika bra tvärt om. Ni som betalt för en app kommer givetvis hävda att den är bättre, för att inte känna att ni betalat i onödan...

Postad 23 juni 2009 - 14:49

endumen
  • endumen
  • Forumräv

• 543 inlägg
  • 0
Jag testade IM+ lite nu som är gratis... Vad är det Beejive gör så mycket bättre? Allt funkar ju kalasbra med IM+, enligt mig iaf!

Postad 23 juni 2009 - 15:01

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Jag testade IM+ lite nu som är gratis... Vad är det Beejive gör så mycket bättre? Allt funkar ju kalasbra med IM+, enligt mig iaf!

Har de implementerat Push Notifications i IM+ nu? Så att man får meddelandet fast programmet inte är uppe...?

Postad 23 juni 2009 - 15:18

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Har de implementerat Push Notifications i IM+ nu? Så att man får meddelandet fast programmet inte är uppe...?

De har skickat in en uppdatering och inväntar Apples godkännande.

Jag tror säkert att Beejive det är ett jätte bra program (säkert bättre än IM+), men IM+ fungerar mycket bra och är troligtvis fullt tillräckligt för de flesta.

Postad 23 juni 2009 - 15:20

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Beejive är otroligt mycket bättre tycker jag. Mycket smidigare, stabilare och genomtänkt. Om man chattar mycket så rekommenderar jag verkligen att köpa Beejive, trots att det kostar alldeles för mycket.

Redigerat av shapic, 23 juni 2009 - 15:21.

Postad 23 juni 2009 - 15:32

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Du har push notification, snyggare och snabbare gränssnitt som du dessutom kan ändra utseendet på, ljudteman, integrerad push mail, filöverföring, obegränsade samtidiga inloggade IM-konton. Hela känslan över appen känns mer överskådlig och följsam. Snabbt att byta mellan chatfönster och kontaktlistor. Lätt att lägga in egna "status" som man aktiverar med ett klick.

jag håller med om att "Gratis är bra", men herregud killar, det är 75 spänn vi pratar om. På er låter det som att ni står i valet eller kvalet om att köpa en ferrari... VAd får man för 75 spänn idag? Man får knappt en stor latte och en muffins på espressohouse för det.

Att diskutera huruvida 75 kr är mycket eller ej är ju meningslöst då det är olika från person till person. Jag tycker att 75 kr är jättelite för två pilsner på krogen men för en simpel IM-app i min telefon tycker jag det är väldigt mycket. Jag kan ju som exempel få hela fem mer avancerade spel för samma summa...

Vad man sedan kan göra med Beejive är ju inte alls lika intressant för diskussionen som vad som skiljer Beejive från IM+.

Postad 23 juni 2009 - 16:00

Unregisteredcb1a50ee
  • Unregisteredcb1a50ee
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
Visst ok 75:- är en summa, olika stor för olika personer, men du kommer aldrig ifrån det faktum att beejive ÄR ett bättre im program.

Snabbare, snyggare, mer funktioner är bara några fördelar lägg till pushen som dom var snabbt ute med(jämfört med andra).
Om det nu är så att dessa fördelar inte spelar dig någon roll så köp inte programmet, MEN kom inte och säg att det inte är bättre för det är det.

Postad 23 juni 2009 - 16:00

Unregisteredcb1a50ee
  • Unregisteredcb1a50ee
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
Sen är det väl så att IM+ kostar 45:- medans IM+ lite är gratis, vet inte hur det är med push i gratis versionen?

Redigerat av Unregisteredcb1a50ee, 23 juni 2009 - 16:02.

Postad 23 juni 2009 - 17:01

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Visst ok 75:- är en summa, olika stor för olika personer, men du kommer aldrig ifrån det faktum att beejive ÄR ett bättre im program.

Snabbare, snyggare, mer funktioner är bara några fördelar lägg till pushen som dom var snabbt ute med(jämfört med andra).
Om det nu är så att dessa fördelar inte spelar dig någon roll så köp inte programmet, MEN kom inte och säg att det inte är bättre för det är det.

Hur många gånger ska jag behöva skriva det? :(

Du överöser Beejive med superlativer, som mycket väl kan vara berättigat, men det är fortfarande en bedömning och en subjektiv sådan. Snyggare, snabbare, mer funktioner...vad säger det? Ingenting, det är dina åsikter och inga dokumenterade fördelar.

Jag frågade tidigare vad som skiljer de båda åt men det har du ännu inte svarat på och inte förrän man vet det kan man göra en vettig bedömning.

Postad 23 juni 2009 - 18:10

Unregisteredcb1a50ee
  • Unregisteredcb1a50ee
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
I sådanna här fall är det svårt att hänvisa till dokumenterade fakta, tex är det ena programmet 2sekunder snabbare på att starta, det finns helt enkelt inga sådanna fakta.

Men om jag provar flera program som jag gjort och flera med mig, och jag uppfattar ex beejive vara snabbare och ha mer funktioner än andra program så är det ju snarare fakta än en subjektiv bedömning, däremot användarvänligheten och det visuella är ju högst subjektiva bedömningar.

Tycker för övrigt vi lägger ner detta nu, blir nog jobbigt för övriga att läsa.

Postad 23 juni 2009 - 18:19

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Beskriv då det jag har frågat efter hela tiden, vilka funktioner har Beejive som inte IM+ har? Enkelt och lätt.

Postad 23 juni 2009 - 18:22

Unregisteredcb1a50ee
  • Unregisteredcb1a50ee
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0

Du har push notification, snyggare och snabbare gränssnitt som du dessutom kan ändra utseendet på, ljudteman, integrerad push mail, filöverföring, obegränsade samtidiga inloggade IM-konton. Hela känslan över appen känns mer överskådlig och följsam. Snabbt att byta mellan chatfönster och kontaktlistor. Lätt att lägga in egna "status" som man aktiverar med ett klick.

Där har du lite exempelvis.........

Postad 23 juni 2009 - 18:32

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Ok, så dessa funktioner har inte IM+ alltså? Låter märkligt.

Postad 23 juni 2009 - 21:13

Zapust
  • Zapust
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Jag vet att denna frågan förekommer oftare än frågan "vad åt du idag?!"

Men nu är de så att jag ska föra över alla mina låtar från mitt minneskort till min iPhone 3g...

Hur gör jag för att märkera ett visst antal låtar och skicka dom till min iPhone?
Försökt med itunes.. men den kan typ bara synka alla filer den hittar.. Men den hittar inte mitt minneskort.. =(

hjälp!?

Postad 23 juni 2009 - 21:55

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Jag vet att denna frågan förekommer oftare än frågan "vad åt du idag?!"

Men nu är de så att jag ska föra över alla mina låtar från mitt minneskort till min iPhone 3g...

Hur gör jag för att märkera ett visst antal låtar och skicka dom till min iPhone?
Försökt med itunes.. men den kan typ bara synka alla filer den hittar.. Men den hittar inte mitt minneskort.. =(

hjälp!?

Lägg in låtarna från minneskortet i iTunes (eller först in på datorn och sen i sin tur i iTunes). Inte svårare än så.

Postad 23 juni 2009 - 22:02

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Hur många gånger ska jag behöva skriva det? :(

Du överöser Beejive med superlativer, som mycket väl kan vara berättigat, men det är fortfarande en bedömning och en subjektiv sådan. Snyggare, snabbare, mer funktioner...vad säger det? Ingenting, det är dina åsikter och inga dokumenterade fördelar.

Jag frågade tidigare vad som skiljer de båda åt men det har du ännu inte svarat på och inte förrän man vet det kan man göra en vettig bedömning.

Men du, Zinned78, självklart är det oerhört subjektivt, och det kommer alltid vara subjektivt när man jämför sådana abstrakta saker om vilken känsla ett visst program ger användaren i kontrast mot ett annat program.

Det är som att jämföra två spel till iPhone...självklart finns det ingen dokumenterad fakta om vilket spel som överlag är "bäst". Även om det skulle finnas recensioner så är det ju fortfarande högst subjektivt. Går liksom inte att komma ifrån det.

Men som någon annan skrev, vi släpper det nu ;)

Redigerat av shapic, 23 juni 2009 - 22:53.

Postad 23 juni 2009 - 22:22

Jojje86
  • Jojje86
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Kan man använda Nike+ med iphone 3g?

Postad 23 juni 2009 - 22:59

macmic
  • macmic
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0
http://www.tre.se/te...e.aspx?id=37649

Äntligen börjar det hända saker, nu är det bara att kunna köpa den olåst på apple store kvar :(

Postad 23 juni 2009 - 23:28

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Jag skrev ju hur många konkreta fakta och fördelar som helst?

Men inte skillnader mot IM+...det är det jag vill veta, vad har Beejive som INTE IM+ har som gör Beejive så bra. Det är bara det jag vill veta men det kanske inte finns någon här som har testat båda och vet, utan bara påstår att Beejive är bäst är de kanske båda har samma funktioner så det är hugget som stucket.

Postad 24 juni 2009 - 06:55

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Eh, va? Läste du ens mitt inlägg? Jag skrev ju skillnaderna.

Ok, då har jag missförstått det. Jag hade fått intrycket att IM+ visst då hade bl a PN, möjlighet till flera samtida IM-konton etc.

Postad 24 juni 2009 - 07:39

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

IM+ har nog det ja, men vi pratade väl om IM+ Lite?

IM+ Lite kan hålla dig inloggad på flera konton samtidigt.

With IM+ lite you can:
• Communicate with all your friends in a single buddylist.
• Share your photos.
• Record and send voice messages as links to MP3 files which can be played back on any Mac, PC or mobile.
• Send your geo-location or use geo-status to keep your friends updated on where you are.
• In the IM Push™ mode you may receive IMs as e-mails pushed to your iPhone mailbox. Your replies will be converted to instant messages and will be delivered back to your buddy.
• Stay connected even when IM+ is closed. No more sudden disconnects when someone calls you or you want to play with other apps.
• Twitter functionality: View friends’ timeline, favorites, direct messages and replies. Post pictures and voice messages to your timeline!

I nästa version som väntar Apples godkännande så kommer riktig PN (dock uttrycker de sig inte helt tydligt om detta är för både vanliga och lite). Lite versionen har en reklambanner.

Redigerat av Phindus, 24 juni 2009 - 07:40.

Postad 24 juni 2009 - 08:23

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

IM+ Lite kan hålla dig inloggad på flera konton samtidigt.

I nästa version som väntar Apples godkännande så kommer riktig PN (dock uttrycker de sig inte helt tydligt om detta är för både vanliga och lite). Lite versionen har en reklambanner.

För en som inte använder dessa program speciellt flitigt så ser det ut som om IM+ Lite då skulle ha samma funktionalitet som Beejive. Isåfall, ännu mindre anledning till att kasta 75 kr i sjön :(

Postad 24 juni 2009 - 09:47

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0
Upplever ni också att Safari beter sig konstig efter uppdateringen? Det går inte att kolla på videoklipp längre, det kommer en massa text istället och Safari stängs av!!
Dessutom Safari tar mer minne nu och telefonen blir segare därför köpte jag Free Memory som kör ibland.

Postad 24 juni 2009 - 12:58

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0

Med "videoklipp" menar du då youtube? Jag har inte stött på några problem ännu iallafall. Återkommer ifall jag skulle göra det.

Nej youtube fungerar bra men det finns andra videoklipp på nätet som 3.0 klarar inte av men innan uppdateringen var det inga som helst problem.
Och alla de icke fungerande videoklipp som jag talar om öppnades exakt som youtube men nu får jag fram en massa text istället!! :lol:

Postad 24 juni 2009 - 13:51

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0

Tusan vad konstigt. Kan du ge mig en länk som exempel så kan jag testa på min och se om det är samma.

Är du säker att du vill ha länken?? aiight, PMar dig :lol:

Postad 25 juni 2009 - 07:56

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0

Länk testad, fungerar faktiskt helt okej för min del.

Då är det fel på min telefon, ska lämna in den för lagning i veckan. Innan uppdateringen hade jag inte alls problem med Safari.
Tack för hjälpen

Postad 25 juni 2009 - 08:06

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Då är det fel på min telefon, ska lämna in den för lagning i veckan. Innan uppdateringen hade jag inte alls problem med Safari.
Tack för hjälpen

Testa med att göra en återställning. Verker ju mer som ett mjukvaruproblem än ett hårdvaruproblem.

Postad 25 juni 2009 - 08:12

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0

Testa med att göra en återställning. Verker ju mer som ett mjukvaruproblem än ett hårdvaruproblem.

Återställa alla inställningar eller?
Kan jag hämta mina inställningar från säkerhetskopieringen igen?

Postad 25 juni 2009 - 08:20

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Återställa alla inställningar eller?
Kan jag hämta mina inställningar från säkerhetskopieringen igen?

Återställa iPhonen via iTunes, dvs installera om operativsystemet. Du skulle kunna hämta inställningarna via en backup, men för säkerhetsskull skulle jag starta om från början. Lämnar du in den får du ju säkerligen betala en avgift, detta är iaf ett gratis sätt att testa själv.

Postad 25 juni 2009 - 08:57

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0

Återställa iPhonen via iTunes, dvs installera om operativsystemet. Du skulle kunna hämta inställningarna via en backup, men för säkerhetsskull skulle jag starta om från början. Lämnar du in den får du ju säkerligen betala en avgift, detta är iaf ett gratis sätt att testa själv.

Jag gjorde precis det men hämtade mina inställningar via backup och felet kvarstår. Jag göra ett nytt försök utan att hämta mina inställningar ska se hur det går..

Edit: nu har jag hittat felet. "Insticksfilter" i Safari inställningar var inaktiverad. Aktiverade den och nu fungerar Safari klockrent.

Phindus, tack för tipset, jag hade lämnat mobilen på lagning annars :lol:

Redigerat av Lias08, 25 juni 2009 - 10:08.

Postad 25 juni 2009 - 19:24

Unregisteredcb1a50ee
  • Unregisteredcb1a50ee
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
upp med länken, vill också prova. Snusk är helt ok för min del:)

Postad 25 juni 2009 - 21:46

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0
Tänkte införskaffa lite iphone-tillbehör och hittade rätt bra priser på mailshop.se

Är det någon här som handlat hos dem? Jag är rätt skeptisk till nätbutiker som endast accepterar förskottsbetalning.

Postad 25 juni 2009 - 21:59

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0

Tänkte införskaffa lite iphone-tillbehör och hittade rätt bra priser på mailshop.se

Är det någon här som handlat hos dem? Jag är rätt skeptisk till nätbutiker som endast accepterar förskottsbetalning.

Riktigt bra grejer och schyssta priser. Jag ska beställa en billaddare till min iphone som test och behöver förstås, kommer den fram då beställer jag flera grejer.
Man kan betala med Payson också, svenska versionen av amerikanska Paypal, skillnaden är att Paypal är gratis men Payson tar en avgift på dina köp/betalningar.

Postad 28 juni 2009 - 09:54

Unregistered20209
  • Unregistered20209
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Nån som har lite MMS inställningar till nya 3.0 , kör med operatör tre.
Jag har testat lite inställningar från tre´s hemsida men hittar inga som funkar...

Mvh Henke

Postad 28 juni 2009 - 11:14

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Nån som har lite MMS inställningar till nya 3.0 , kör med operatör tre.
Jag har testat lite inställningar från tre´s hemsida men hittar inga som funkar...

Mvh Henke

Har du de här alltså?

APN: http://data.tre.se
MMSC: http://mms.tre.se/
MMS-Proxy: mmsproxy.tre.se:8799

Postad 29 juni 2009 - 18:41

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Har försökt att hitta nån typ av app för wifi, en snabb knapp så man slipper att gå in i inställningar.
Andra ljud till mail och sms, kan man byta det?
Utan att köra en Jailbreak.

Postad 29 juni 2009 - 22:45

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Har försökt att hitta nån typ av app för wifi, en snabb knapp så man slipper att gå in i inställningar.
Andra ljud till mail och sms, kan man byta det?
Utan att köra en Jailbreak.

Nope, Apple godkänner inte sånt. Tycker personligen att de borde köpa och integrera SBSettings i OS:et. Lätt det som används mest i min telefon.

Sen att man fortfarande inte på "lagligt" sätt kan/får ändra systemljuden (förutom ringsignal) är ju egentligen häpnadsväckande..

Postad 30 juni 2009 - 12:27

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Hej
Funderar på att koppla upp min Iphone mot jobbets Exchange, men är lite rädd att min befintliga kontakter kommer skrivas över med jobbets, stämmer detta? eller får man 2 olika uppsättningar med kontakter?

Ni som kör med exchange, märker ni att det drar massa extra batteri? jag kör idag imap till andra konton och märker att det drar lite extra kräm.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.