Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N900 *

7894 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 December 2009 - 16:56

Unregisteredd6ec6b32
  • Unregisteredd6ec6b32
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Eftersom många fått exakt samma scanntid innan är det troligt.
Fast om en låda då trillar ur på vägen vet man inte var den försvann.
Men det förklara varför det tog så lång tid, mycket fikapauser om man är två som skall stanna och snacka :P
Eller så är det de paketen som chaffisen öppnade för att testa den fina lasten som inte är inscannade än :D

Nu dök den upp i Köpenhamn, 20 minuter efter den andra
12/9/2009 4:22:00 PM LOCATION SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK

12/9/2009 4:13:00 PM LOCATION SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK

Min ligger i samma last ser det ut som :lol: Det där syns inte på ups-trackingen dock

Postad 09 December 2009 - 17:00

Unregisteredf5f0e70b
  • Unregisteredf5f0e70b
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Hej gubbar!

...text
Jag har läst att i Finland är det många som upplever problem med att telefonen stänger av sig själv, eller var det starta om sig själv? Tydligen så hinner man inte ens slå in pin-koden förrän den slår av sig själv. Hade det handlat om 3 eller 4 telefoner hade man haft förståelse, men som jag tolkade det är det ett flertal telefoner....text....

Har haft min sen i morse och den har funkat mycket bra. Har lagt in en Firefox beta, och den verkar inte funka sååå bra. Annars är det inga problem alls, än så länge.....

Ta i trä... :P

Nu ska jag hem o fixa, koppla mig mot hemmanätverket och se hur det går....

Postad 09 December 2009 - 17:05

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Grr, nu bör de verkligen komma snart. Jag har läst på lite och UPS verkar inte vara så jäkla bra på att leverera ända fram till dörren. Om den inte kommer idag får man ringa och skälla lite...

Redigerat av razumichin, 09 December 2009 - 17:13.

Postad 09 December 2009 - 17:08

floffe
  • floffe
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Nu ska man bara köpa portable battery mm.

Nu kommer frågan om nån har fått hem denna: http://portablepower...batterypack.htm och hur pass bra funkar den?

Jag har fått hem den (i oktober, trodde inte det skulle ta så länge innan N900 kom), men inte testat då jag inte har något som laddas från USB nu.

Postad 09 December 2009 - 17:11

åklagare
  • åklagare
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Jag har fått hem den (i oktober, trodde inte det skulle ta så länge innan N900 kom), men inte testat då jag inte har något som laddas från USB nu.

Ni som har fått n900 an när beställde ni den
:P

Postad 09 December 2009 - 17:13

falafelbar
  • falafelbar
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

:P

Med tanke på att vissa som beställt i slutet av november (edit: och fått den skickad) tror jag beställningsdatum kanske inte spelar så mycket roll. De som fått den idag har dock valt Express-leverans vilket verkar skilja. Min kommer anlända imorgon med standard-leverans (beställde i mitten av oktober).

Redigerat av falafelbar, 09 December 2009 - 17:14.

Postad 09 December 2009 - 17:14

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

:lol:

Jag har ju inte fått min riktigt än, men den ligger i en lastbil som förmodligen försöker hitta till min lilla gata för tillfället.
Jag beställde förra veckan :P

Postad 09 December 2009 - 17:15

åklagare
  • åklagare
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Med tanke på att vissa som beställt i slutet av november (edit: och fått den skickad) tror jag beställningsdatum kanske inte spelar så mycket roll. De som fått den idag har dock valt Express-leverans vilket verkar skilja. Min kommer anlända imorgon med standard-leverans (beställde i mitten av oktober).

jag bestälde i sept den 2:a och har inte fått någon lev info , suck

Postad 09 December 2009 - 17:17

ekeneken
  • ekeneken
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Grr, nu bör de verkligen komma snart. Jag har läst på lite och UPS verkar inte vara så jäkla bra på att leverera ända fram till dörren. Om den inte kommer idag får man ringa och skälla lite...

Väntar på min med, skulle varit levererad för en kvart sen. Beställde 1:a dec.

Kanske läge att ringa igen och fråga var dom är?

Postad 09 December 2009 - 17:25

Ethale
  • Ethale
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Ingen som har startat en "Officiel användar tråd för N900" eller vad den skulle heta? :P Läge att börja läsa i en ny tråd nu tycker jag :lol:

Postad 09 December 2009 - 17:28

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0
Hopp..... pengarna dragna, ingen telefon skickad och ingen telefon på lager. Så lät det hos nokia.... Tack för en underbar service! Det lönar sig verkligen att förhandsboka redan i oktober.....
Väldigt kul detta!

Postad 09 December 2009 - 17:29

hagewire
  • hagewire
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Det är väl i alla fall 3-4 st som fått sin N900 nu de senaste dagarna, men jag har inte sett några "utbrott" av glädje, eller några skriverier om hur jäkla bra denna telefon är eller liknande... Skall man tolka det som att de som fått den inte är så nöjda?

Sån otrolig hype som det är kring denna lur och så får vi knappt några kommentarer alls från de som har fått den, är det inte lite märkligt?

Jag fick ju min igår :P ladda upp några bilder, kameran är ju ganska bra :lol: det enda som jag kan klaga på telefonen är just batteritiden :/ 7h ungefär men då har man ju den online hela tiden å sånt men blir säkert bättre med tiden när det kommer nya uppdateringar :D

Postad 09 December 2009 - 17:30

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

Väntar på min med, skulle varit levererad för en kvart sen. Beställde 1:a dec.

Kanske läge att ringa igen och fråga var dom är?

Ring dem!

Jag ringde precis och fick svaret att bilen var påväg tillbaka. Jag fick lämna min portkod och mobilnummer och hon lovade att jag skulle få mitt paket idag hursom. Så nu är det väl bara att vänta lite till... :P

Postad 09 December 2009 - 17:35

ekeneken
  • ekeneken
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Pratade precis med dem och jag är tydligen sist i kedjan pga att jag nästan bor granne med lagret. Men de var på g...

Postad 09 December 2009 - 17:36

clooak
  • clooak
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Hopp..... pengarna dragna, ingen telefon skickad och ingen telefon på lager. Så lät det hos nokia.... Tack för en underbar service! Det lönar sig verkligen att förhandsboka redan i oktober.....
Väldigt kul detta!

Säger densamma men för dig har de iaf dragit pengar:) Du ligger ett steg före mig dvs= )

Postad 09 December 2009 - 17:38

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0

Säger densamma men för dig har de iaf dragit pengar:) Du ligger ett steg före mig dvs= )

hahah joo, Klas skulle väl åka ut personligen och lämna ut en N900 om vi inte fick den... Du är välkommen till Hälsingegatan 32, 11343 Stockholm :P

Postad 09 December 2009 - 17:44

Gäst_dannywtf_*
  • Gäst_dannywtf_*
  • 0

Ingen som har startat en "Officiel användar tråd för N900" eller vad den skulle heta? :P Läge att börja läsa i en ny tråd nu tycker jag :lol:

Exakt. Blir lite väl mycket postande om vart era paket är den här minuten. Posta någon intressant, dammit!

Postad 09 December 2009 - 17:45

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0

Exakt. Blir lite väl mycket postande om vart era paket är den här minuten. Posta någon intressant, dammit!

Det är ju lite svårt när vi inte har telefonen :P

Postad 09 December 2009 - 17:53

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
Vem läser det här meddelandet i en n900? några first impressions?

Postad 09 December 2009 - 17:54

Jimpa76
  • Jimpa76
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Ingen telefon i posten idag! Men ett display kom iallafall... =) VAR ÄR MIN N900!?

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  bild.jpg   122.07K   0 Antal nerladdningar

Postad 09 December 2009 - 18:04

tokigt
  • tokigt
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
så då har man ringt.... igen för att kolla om något tracker id eller om den skickats överhuvudtaget eftersom killen på försäljningen lovade dyrt och heligt att om inte igår så absolut senast idag skulle den skickas...................

Känns knappast som man behöver berätta vad svaret var..................... FY F#N NÅKIA VILKA J¤VLA KLÅPARE NI ÄR!!!!

lovar runt och håller tunt........................

ALDRIG ALDRIG NÅÅKIA ONLINESHOP IGEN...................................

Postad 09 December 2009 - 18:05

clooak
  • clooak
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

så då har man ringt.... igen för att kolla om något tracker id eller om den skickats överhuvudtaget eftersom killen på försäljningen lovade dyrt och heligt att om inte igår så absolut senast idag skulle den skickas...................

Känns knappast som man behöver berätta vad svaret var..................... FY F#N NÅKIA VILKA J¤VLA KLÅPARE NI ÄR!!!!

lovar runt och håller tunt........................

ALDRIG ALDRIG NÅÅKIA ONLINESHOP IGEN...................................

Du är inte själv om att tycka så, jag ringde också idag och han igår lovade dyrt och heligt att den skulle skickas idag men nej? Jag ringer igen idag och mötts av svaret "aaah innan jul, Vi prioriterar ju de som har beställt förlänge sen och tar alla i den ordning som man har bokat"
Vilket ###### skitsnack? Det vet vi ju nu uppenbarligen att det inte stämmer... UPPLYS ER PERSONAL!

-------
Klas, Har ni telefoner i lager eller inte? Jag ringer supporten de har ungefär lika bra koll som jag själv har... Beställde igår och han lova att den skulle bli skickad idag och nej den är inte skickad än..

Trodde ni just delayade för att ni skullle kunna stacka upp och ha i lager för att tillgodose alla förhandsbokningar och lite till ?

Redigerat av clooak, 09 December 2009 - 18:07.

Postad 09 December 2009 - 18:08

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Förstår inte varför dom gör så i shoppen! Då är det ju inte Nokias fel, utan nötter som sitter i kundsupport, dom ska ju inte sitta och lova saker som dom inte har någon kontroll över själva!

Om det nu inte är så att dom är skickade men ni inte fått mailen! Kan man ju hoppas på.

Postad 09 December 2009 - 18:13

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
Lider med er...bara att ligga på dem. Jag kommer inte beställa från nokia shop igen.

Postad 09 December 2009 - 18:23

tokigt
  • tokigt
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

Lider med er...bara att ligga på dem. Jag kommer inte beställa från nokia shop igen.

Tyvärr verkar det ju inte hjälpa, först klantar dom sig att ta betalt, sedan med EXAKT samma uppgifter fungerar det, och vem bli lidande,,,, jag... Någon goodwill eller "glida före i kön till den platsen man hade system" finns inte......

Och bli förbannad på idioterna när man talar med dem är ju som att hälla syra.... vatten på en gås... helt menlöst...

Tror nog inte det är personalens fel heller att det är som det är, skit rinner alltid nedåt, så nog snarare chef.. ledning..... vd?

(Lika irriterad idag som igår)

Fuck. Nåkja

Postad 09 December 2009 - 18:25

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
HAr de resaverat pengar?

Postad 09 December 2009 - 18:34

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

HAr de resaverat pengar?

Det gjorde dom för mig igår...

När jag ringde dom idag sa dom att vi skickar i turordning. Ja sa att jag vet med säkerhet att så är inte fallet.

Då säger han, jo det gör vi.

Kan ni se när ni skickar till mig?

Nej, det kan vi inte se.

Hur kan ni se i vilken ordning ni skickar då?

Den kommer innan jul...

Nu skulle jag vilja skriva en saftig ramsa med runda ord...men det är väl inte OK. Så jag nöjer mig med.

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Nokia

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Klas som ingett FALSKA förhoppningar med sina utalanden att jag vet att det finns över om ni beställer nu.

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY till Nokia Shoppen, ni vet inget och kan / får inte erkänna hur det ligger till.

Postad 09 December 2009 - 18:39

G-vare
  • G-vare
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Hm, jag har fått ett mail där det står att den har kommit in i lager osv, men sen igår morse har det stått såhär på nokia shops hemsida: Nokia N900 Ordern har inte levererats, och att inget är restnoterat, dom har dragit pengar osv, får man tracking number i ett annat mail eller ska det finnas där?

Postad 09 December 2009 - 18:42

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Hm, jag har fått ett mail där det står att den har kommit in i lager osv, men sen igår morse har det stått såhär på nokia shops hemsida: Nokia N900 Ordern har inte levererats, och att inget är restnoterat, dom har dragit pengar osv, får man tracking number i ett annat mail eller ska det finnas där?

Samma sits som mig, det skall tydligen komma ett mail till när dom skickar. Om man inte har något att skicka varför då ta pengarna?

När beställde du?

Postad 09 December 2009 - 18:43

G-vare
  • G-vare
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Okej, Beställde den 5 dec.

Postad 09 December 2009 - 18:44

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Okej, Beställde den 5 dec.

Ja där ser man ju att turordningen verkar vara baklänges, finns någon här som beställde 2 september men inte fått telefonen.

Själv beställde jag mitten nov

Postad 09 December 2009 - 18:46

G-vare
  • G-vare
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Verkar vara som någon skrev här tidigare, att dom inte ids "vända på högen med beställningar" :unsure: men dom som har beställt med express verkar ha fått sina lurar skickade.

Postad 09 December 2009 - 18:47

tokigt
  • tokigt
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

HAr de resaverat pengar?

Pengarna är reserverade.........

Postad 09 December 2009 - 18:49

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Verkar vara som någon skrev här tidigare, att dom inte ids "vända på högen med beställningar" :unsure: men dom som har beställt med express verkar ha fått sina lurar skickade.

Jag har valt express....betalat fullt pris för lur och frakt, hjälper föga.

Det är både standard och express beställningar som gått ut, Nokia Shop verkar dra ordrar ur en hatt.

Postad 09 December 2009 - 18:52

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
När debiteras mitt konto- eller kreditkort?

Vi debiterar ditt konto- eller kreditkort när din order skickas från vårt lager.

Beroende på reglerna för din bank och ditt kort ”reserveras” medel direkt när du gör din beställning. Beloppet är inte tillgängligt för dig och kan visas som ett uttag på ditt konto. Ifall ett köp avvisas (se sektionen Vanliga orderfel), så kan beloppet redan ha ”reserverats” av din bank, dvs. det kommer åter finnas tillgängligt på ditt konto efter 3-5 bankdagar.

Du får en leveransbekräftelse per e-post som ett bevis på ditt köp, din betalning och din leverans.

Redigerat av theclone, 09 December 2009 - 18:53.

Postad 09 December 2009 - 18:58

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

När debiteras mitt konto- eller kreditkort?

Vi debiterar ditt konto- eller kreditkort när din order skickas från vårt lager.

Beroende på reglerna för din bank och ditt kort ”reserveras” medel direkt när du gör din beställning. Beloppet är inte tillgängligt för dig och kan visas som ett uttag på ditt konto. Ifall ett köp avvisas (se sektionen Vanliga orderfel), så kan beloppet redan ha ”reserverats” av din bank, dvs. det kommer åter finnas tillgängligt på ditt konto efter 3-5 bankdagar.

Du får en leveransbekräftelse per e-post som ett bevis på ditt köp, din betalning och din leverans.

När fick du ditt mail igår? Har för mig att du var missnöjd igår men att det löste sig mitt i natten?

Postad 09 December 2009 - 19:00

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

När fick du ditt mail igår? Har för mig att du var missnöjd igår men att det löste sig mitt i natten?

(Det jag skickat ovan, vara saxat från nokia shops sida.)
fick inget mail.
Eller fick ett tidigare på dagen. Bästa kund blabla bla bla. Men ingen info på nokia sidan om att den skickats.

Japp. Min sida på nokia shop updaterades inte förens sent på natten. Stod att den inte leverats. Men sedan plötsligt var länken där och telefeon i tyskland där den forfarande verkar vara.

Redigerat av theclone, 09 December 2009 - 19:07.

Postad 09 December 2009 - 19:06

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

(Det jag skickat ovan, vara saxat från nokia shops sida.)
fick inget mail.

Japp. Min sida på nokia shop updaterades inte förens sent på natten. Stod att den inte leverats. Men sedan plötsligt var länken där och telefeon i tyskland där den forfarande verkar vara.

Ja det förfarandet är nog unikt för dig, i alla fall i detta forumet. Själv börjar jag tröttna rejält nu. För många turer med strul. Nu säger ju shoppen att dom inte har några, så avbeställa verkar vara ett alternativ.
Väntar hellre hos en seriös aktör.

Edit: Har den inte lämnat tyskland ännu så verkar det skumt, du bör ringa ups.

Redigerat av Tech, 09 December 2009 - 19:07.

Postad 09 December 2009 - 19:13

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
HERNE-BOERNIG, DE 09/12/2009 3:51 DEPARTURE SCAN

är det sista som hänt. så den är nog påväg, men inte mycket till express. Men det står att den ska vara framme imorgon så jag räknar kallt med det. kan inte göra något annant nu:)

Postad 09 December 2009 - 19:17

Lostit
  • Lostit
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Fick min idag och började söka lite info och då hamnade jag här, nu blev det nästan en liten roman utav det här inlägget men men.

Förbeställde någon gång under kampanjen med 15% och glömde sedan bort att jag beställt så jag har varit lyckligt ovetande om att den varit försenad tills jag igår fick ett mail om att den nu var på G.

Glad som en lärka så började jag följa den via ups tracking tjänst och klockan 0903 så var den "under leverans" från Jkp som är ca 12 mil från min bostadsort. Jag arbetar hemifrån vissa dagar i veckan och idag var en sådan dag så det passade mig fint.

När jag klockan 1240 uppdaterar tracking sidan så står står det klockan 1220 att " kunde inte levereras då mottagaren inte kunde nås, nytt försöks görs" Lätt upprörd så ringer jag UPS och förklarar att jag är hemma och varit så hela dagen. De lovar att återkomma inom 30 minuter.

1300 så ringer UPS från Jkp och beklagar att något har gått fel men om jag skulle kunna tänka mig att gå ner på gatan utanför min lägenhet om ca 5 minuter så kommer bilen så jag kan få mitt paket. När jag går ner på gatan så ser jag att det står en ups bil parkerad utan förare i utanför.
Efter någon minut så kommer det en herre gående från en lunch restaurang som ligger inom synhåll från där bilen var parkerad.
En mycket trevlig budkille förklarar (på mycket dålig svenska) att han varit hos mig lite innan 12 men inte sett mitt namn på tavlan i trapphuset och insett att han således skulle behöva söka igenom alla våningsplan för att hitta rätt lägenhet men att han var så hungrig och trött så han bestämde sig för att äta lite innan han gjorde denna klättring upp till mig på våning tre.

Han var så jäkla trevlig så det gick bara inte att bli arg på han, faktum var att jag sade till han att "du vet ju hur det är när man väntar på ny telefon" och han blev intresserad så det slutade med att min unboxing skede i en ups bil.

Min slutsats:
Läste igenom några trådar här och tycker det var starkt utav Klas att regga sig på forumet och svara på frågor även om det var väl luddigt ibland.
Jag har inte haft några problem med nokia shop, mest för att jag inte haft kontakt med dem.
Jag hade ett litet problem med ups men det löste sig fint.
Telefonen var väl värd att vänta på, bara känslan när den hittade min mediaserver i nätverket direkt var underbar. Den är snabb och välbyggd. Sen blev jag lite imponerad över ljudet i de inbyggda högtalarna. Nu ligger den framför mig och skriker efter ström,den var halvladdad från fabrik och nu efter 6 timmars hårt användande så vill den ha laddning.

Viktigaste av allt är väl kanske att jag stoppade i mitt 3 kort som jag haft sedan tidernas begynnelse och det fungerar utan problem. Synkningen med min e90 gick helt smärtfritt.

Mvh

Postad 09 December 2009 - 19:19

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
Skönt med lite vettig info...well done :unsure:

Postad 09 December 2009 - 19:19

Homer1
  • Homer1
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Ursäkta mig mitt i allt glädjerus och diskussioner om leverans osv. Jag är en av dem som beställt från katshing och väntar med iver på 1.1an. Följt tråden från start och ser verkligen fram emot luren. Jag undrar om det är någon som har någon liten hint om när den nya uppdateringen är klar och kan släppas! jag har läst överallt som man kan tänkas så ni flesta vet säkert inte mer än jag! Men måste bara ställa frågan då jag är så ###### less att vänta nu när ni som beställt från nokia shopen börjar få era lurar! Och någon kanske har fått information om det, men glömt nämna det i all glädjeyra med leveranserna, det är iaf något jag hoppas på :unsure:
Jag borde ha beställt via Nokia jag med, men då jag vill binda den med abonnemang har jag alltså beställt från katshing.
Om ni inte vet, vad tror ni? hinner den komma ut till återförsäljarna innan jul så man har något att smyga iväg med när tomten är på besök.

Postad 09 December 2009 - 19:22

Berns
  • Berns
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Om man inte är nöjd med en affär (tex Nokiashop) då handlar man väl inte där? Är ju lite motsägelsefullt...
Måste säga att det är sjukt intressant att se var allas paket är också! Mer sån info...

Förresten, nu när vi ändå har N900 uppe: http://www.youtube.c...iaConversations

Postad 09 December 2009 - 19:24

diterham32
  • diterham32
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

HERNE-BOERNIG, DE 09/12/2009 3:51 DEPARTURE SCAN

är det sista som hänt. så den är nog påväg, men inte mycket till express. Men det står att den ska vara framme imorgon så jag räknar kallt med det. kan inte göra något annant nu:)

Samma för mig men söker jag på http://iship.com/tra...aspx?ACCOUNTNO= står det att den är i CPH.

Postad 09 December 2009 - 19:33

Pfizer
  • Pfizer
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Samma för mig men söker jag på http://iship.com/tra...aspx?ACCOUNTNO= står det att den är i CPH.

Min är i Danmark också.. om jag har förstått rätt

12/9/2009 4:44:00 PM LOCATION SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK
12/9/2009 3:51:00 AM DEPARTURE SCAN HERNE-BOERNIG, DE
12/9/2009 2:47:00 AM LOCATION SCAN HERNE-BOERNIG, DE

Postad 09 December 2009 - 19:35

Clob
  • Clob
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Min är i "Transit" fortfarande = "ramlat" ur lastbilen?

Status: IN-TRANSIT
Last Scan: 12/9/2009 3:52:00 AM IN TRANSIT TO GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK
GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK
Carrier: UPS
Service: STANDARD
Expected: 12/10/2009
UPS Tracking Number: XXXXXXXXXXXXXXXXX
Scan History:

12/9/2009 3:52:00 AM IN TRANSIT TO GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK
12/9/2009 2:48:00 AM LOCATION SCAN HERNE-BOERNIG, DE
12/8/2009 11:57:00 PM ARRIVAL SCAN HERNE-BOERNIG, DE
12/8/2009 8:30:00 PM DEPARTURE SCAN ROTTERDAM, NL
12/8/2009 7:32:00 PM LOCATION SCAN ROTTERDAM, NL
12/8/2009 7:26:00 PM ORIGIN SCAN ROTTERDAM, NL
12/8/2009 10:37:00 AM BILLING INFORMATION RECEIVED NL

Postad 09 December 2009 - 19:39

Teknikråttan
  • Teknikråttan
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Min är i Danmark också.. om jag har förstått rätt

12/9/2009 4:44:00 PM LOCATION SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK
12/9/2009 2:47:00 AM LOCATION SCAN HERNE-BOERNIG, DE

12/9/2009 4:14:00 PM LOCATION SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK
Samma här

Postad 09 December 2009 - 19:42

Clob
  • Clob
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
De borde tömma hela lastbilen (dvs scanna alla lådorna/paketen) väl!?

Är det några fler som var med på samma "last" och inte heller fått någon LOCATION SCAN GLOSTRUP?

Redigerat av Clob, 09 December 2009 - 19:46.

Postad 09 December 2009 - 19:46

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
Tja, ingen här som sitter på en n900 och kan skriva några fina eller fula ord om den.?

Postad 09 December 2009 - 19:50

Gäst_dannywtf_*
  • Gäst_dannywtf_*
  • 0

Det är ju lite svårt när vi inte har telefonen :unsure:

Och ändå har det tillkommit 30 sidor på 3 dagar, typ. Blir så svårt att sortera ut de matnyttiga inläggen från alla som inte fått sin än. Så svårt är det väl inte att hålla sig, eller? Aja.. Jag återkommer om några dagar. Mina inlägg är väl inte så mycket vettigare heller :P

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.