Själv så tänkte jag börja med trumpet, av samma snledninggrannen under har en unge som springer omkring och låter en massa så jag tänkte jag skulle störa tebax.
skämt å sido så hoppas jag kunna lära mig spela fiol.
Postad 06 March 2013 - 18:18
Postad 06 March 2013 - 20:12
Jag hoppas verkligen du inte kan spela för fem öre, mer effekt då!
inte för fem öre, men det gnisslar inte riktigt så farligt som det brukar göra i tecknad film
Postad 06 March 2013 - 20:15
Nu har de kommit, uppdaterade med riktiga bilder (tog med mobben utan blixt så kvalitén blev krap).
Har inte fått upp dom på väggen ännu.
Bifogad fil(er)
Redigerat av fristil, 08 March 2013 - 17:47.
Postad 06 March 2013 - 22:08
grannen under har en unge som springer omkring och låter en massa så jag tänkte jag skulle störa tebax.
Vackert instrument! Såg fint ut - hoppas att den klingar lika fint!
Redigerat av Alban, 06 March 2013 - 22:09.
Postad 07 March 2013 - 20:47
Bifogad fil(er)
Postad 07 March 2013 - 20:59
Postad 07 March 2013 - 21:01
Inte undra på att du brukar ha magproblem efter dina Kebab-Tisdagar om du dessutom proppar i dig dessa elakingar till chipsjakten på starka chips går vidare :-) habanero Pepper hade lite styrka :-) men absolut inte starkaste jag smakat .. max 40000 scoville units
Postad 07 March 2013 - 21:12
Inte undra på att du brukar ha magproblem efter dina Kebab-Tisdagar om du dessutom proppar i dig dessa elakingar till chips
haha .. jag härdar mig :-)
Postad 08 March 2013 - 14:09
grannen under har en unge som springer omkring och låter en massa så jag tänkte jag skulle störa tebax.
Postad 08 March 2013 - 14:40
Är det en äkta Stradivarius?
Spelade själv fiol från att jag var 7 år till 14
Sen när jag fyllde 15 ville jag köra moppe istället så då gav jag upp det men en del minns man ju som att strängarna hette G D A E iaf och att det var hästens svans på stråken, stackars häst
ooh i wish, men dom pengarna har jag tyvärr inte
Postad 08 March 2013 - 20:30
Fick dock äntligen hem min sista elverans av LEGO-bitar till min MOC
Det är en SuperCar enligt LEGOVad är det för en till höger i bild?
Ser lite ut som en Renault Alpine
B-modellen är rätt fet den med
Redigerat av MartinAberg, 08 March 2013 - 20:31.
Postad 09 March 2013 - 10:08
Hahaha, fan vad jag garvade när jag läste. Kan bara se framför mig hur en hes gås sitter och suckarHaha, påminner mig om när mina föräldrar köpte en säckpipa till mig på någon auktion (har alltid velat ha en sådan) och jag försökte lära mig att spela ledmotivet till Braveheart i min lägenhet.
Det lät som en skadeskjuten gås sprang runt här hemma och jag kan tänka mig att grannarna blev tokiga när jag drog igång, fast det var aldrig någon som kom över och frågade vad i h-e jag höll på med.
Postad 09 March 2013 - 18:23
beställde 2 absorbenter.
Nu har de kommit, uppdaterade med riktiga bilder (tog med mobben utan blixt så kvalitén blev krap).
Har inte fått upp dom på väggen ännu.
snygga som f-n. var har du köpt dom?
Postad 09 March 2013 - 18:28
ah tack,, den sidan har jag varit inne på förr. gillar verkligen tavlorna med småhusen/staden på.
Postad 12 March 2013 - 19:51
jakten på starka chips går vidare :-) habanero Pepper hade lite styrka :-) men absolut inte starkaste jag smakat .. max 40000 scoville units
Blair har ju Jolokia-chipsen här i Sverige nu. Tryckte en påse härom veckan. Brände rätt bra.
Tycker dock inte att dom var speciellt goda.
Redigerat av La Cucaracha, 12 March 2013 - 19:51.
Postad 13 March 2013 - 08:00
Blair har ju Jolokia-chipsen här i Sverige nu. Tryckte en påse härom veckan. Brände rätt bra.
Tycker dock inte att dom var speciellt goda.
dom har tyvärr varit slut i de butiker jag varit i
Postad 13 March 2013 - 09:45
dom har tyvärr varit slut i de butiker jag varit i
Beställ från extremefoods?
Köpte så j*vla goda mango/habanero-chips i USA i somras. Inte lika starka som Blairs Habanero men betydligt godare.
Postad 14 March 2013 - 16:18
En ny högtryckstvätt då den gamla har tjänat ut, har testat en liknande modell som denna jag beställt och det var en trevlig upplevelse
Postad 14 March 2013 - 17:31
Postad 14 March 2013 - 17:39
jojjeblom, ser fin ut... är det retur på slangvindan eller måste man rulla upp den efteråt?
Hupps det vet jag inte riktigt, men jag har för mig att den ska vara helt manuell.
Den liknande tvätten jag testat innan hade ingen vinda alls.
Postad 16 March 2013 - 08:00

jag bjuder på de snyggaste monoblocken på forumet. veckan innan så kom den där silvriga anthem'en in också. ser rätt bra ut på möbeln för närvarande
Postad 16 March 2013 - 18:39
Alla med gul prislapp kommer från Rusta (Kållered) och kostade 25:- styck.
Steelbooksen är från Amazon.ca (NCFOM och KB1 = 220:- ) samt Play.com (Ted = 140:-)
IMG_0624.JPG 2.04MB
7 Antal nerladdningar
Postad 17 March 2013 - 18:45
Men se på fan! Lägg upp lite i galleriet nu! Sitter dagarna i ända och uppdaterar i hopp om bilder!
jag bjuder på de snyggaste monoblocken på forumet. veckan innan så kom den där silvriga anthem'en in också. ser rätt bra ut på möbeln för närvarande
Postad 17 March 2013 - 19:00
Postad 18 March 2013 - 07:00
HärligtJag har min gamla fungerande mobil igen så nu kan jag fota och lägga upp lite tror jag
Postad 19 March 2013 - 18:25
Mitt första egna bilprojekt.
Så nu lär man ha att göra på eftermiddagarna.
/ Lukas
Bifogad fil(er)
Redigerat av Mr carrot, 19 March 2013 - 18:27.
Postad 19 March 2013 - 22:37
mer ute efter att behålla original looken (på utsidan åtminstone)
/ Lukas
Postad 19 March 2013 - 23:14
Bortsett från sänkningen så är det orginallookJa jo den var fräck, jag är dock personligen
mer ute efter att behålla original looken (på utsidan åtminstone)
/ Lukas
Postad 20 March 2013 - 08:59
något så när original. ;-)
/ Lukas
Postad 20 March 2013 - 09:34
Färgen ÄR orginal.Bortsett från sänkningen,fälgarna, stancen och färgen så ser det ut att kunna vara
något så när original. ;-)
/ Lukas
Fälgar byter ju alla nästan, och dessa ser ju faktiskt ut att kunna sitta på en Volvo från fabrik...
Jag håller mig fortfarande till att en höjd (typ normal) version är väldigt likt orginalet!
Edit: Ångrar mig med fälgarna efter en närmare titt, trodde först det bara var massa ekrar, ingen stance. Höjd och andra fälgar och den är orginal... Typ
Redigerat av MartinAberg, 20 March 2013 - 09:36.
Postad 20 March 2013 - 12:58
Jag brukar inte gilla Volvo men denna är riktigt brutalt grym, han har tom justerat bakaxeln så att hjulen skall sitta centrerat.
Fitment så det heter duga på den kärran, men endel har inte öga för sådant och för dessa så är det ju bara en sänkt Volvo.
Postad 20 March 2013 - 13:30
http://www.lantbutik...o-1152-tst.html
En ny högtryckstvätt då den gamla har tjänat ut, har testat en liknande modell som denna jag beställt och det var en trevlig upplevelse
Så kom den hem idag, skit att det är så kallt ute att en provkörning får vänta, men men den som väntar på något gott får vänta
Postad 20 March 2013 - 14:51
Jag må ha fel men jag ser fortfarande lätt stance på den...
Jag är för övrig väldig nöjd med mina original turbo-fälgar, höjer värdet på kärran som den ser ut i dagsläget avsevärt och ser riktigt goa ut.
Men som sagt Nicklas F, den är häftigt och det är inte ofta man ser en 240 i så fint skick, men är som sagt ute efter något annat, och är nöjd med förutsättningarna min 240 ger mig :-)
/ Lukas
Postad 20 March 2013 - 16:15
Självklart ska du vara nöjd med den som den är.Mitt misstag när det gäller färgen.. Hade totalt trängt bort att den färgen var original...
Jag är för övrig väldig nöjd med mina original turbo-fälgar, höjer värdet på kärran som den ser ut i dagsläget avsevärt och ser riktigt goa ut.
Men som sagt Nicklas F, den är häftigt och det är inte ofta man ser en 240 i så fint skick, men är som sagt ute efter något annat, och är nöjd med förutsättningarna min 240 ger mig :-)
/ Lukas
240 är en underskattad bil!
Postad 20 March 2013 - 20:00
Jo, det kan man ju imponeras av. Själv tycker jag bara det ser fånigt ut med så sänkta bilar. Dessutom ytterligare fånigt med så låg profil på däcken på en gubbil. Nä, det där är inte snyggt alls.En sån fälg kostar väl ungefär vad Mr Carrot gett för sin bil
Jag brukar inte gilla Volvo men denna är riktigt brutalt grym, han har tom justerat bakaxeln så att hjulen skall sitta centrerat.
Fitment så det heter duga på den kärran, men endel har inte öga för sådant och för dessa så är det ju bara en sänkt Volvo.
Ja, turbofälgarna ska du inte byta bort. Mer klassiskt Volvo än så blir det inte.Mitt misstag när det gäller färgen.. Hade totalt trängt bort att den färgen var original...
/ Lukas
Postad 20 March 2013 - 20:30
Jo, det kan man ju imponeras av. Själv tycker jag bara det ser fånigt ut med så sänkta bilar. Dessutom ytterligare fånigt med så låg profil på däcken på en gubbil. Nä, det där är inte snyggt alls.
Ja, turbofälgarna ska du inte byta bort. Mer klassiskt Volvo än så blir det inte.
fel fel fel .. sänkta bilar är snygga! bara man inte sänker för mycket och det är alltid snyggare att se fälg än däck.
Men som sagt en balans ska det vara.
Postad 20 March 2013 - 22:19
Postad 21 March 2013 - 10:04
Bara fjotisar som gör sånt.
Däremot kan dom bli fina om man låter dom va original
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning

65 bilder
46 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna