Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,85 (33) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9,07 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6,86 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8,33 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 03 augusti 2011 - 19:44

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Personer dör direkt i soft core också bara man kan aima. Det är det här jag gillar med soft det krävs mer kunskap du måste lära dig hur mycket ditt vapen kickar för att kunna sätta sådana hs osv.

Förklara då vad för kunskap jag behöver. För det har hänt mig och f0rsb3rg1 (som sitter bredvid mig) och måånga andra ett flertal gånger att man skjuter en person på långt avstånd med ett prickskyttevapen i huvudet och de överlever.
Du tycker inte att man bör dö av detta?
Och kom inte och säg att det aldrig hänt dig för det är skitsnack. :-)
Som pipen också skriver. Även med ett pansarskott från en tank som träffar i "the kill zone" överlever...löjligt.

Postad 03 augusti 2011 - 19:59

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Förklara då vad för kunskap jag behöver. För det har hänt mig och f0rsb3rg1 (som sitter bredvid mig) och måånga andra ett flertal gånger att man skjuter en person på långt avstånd med ett prickskyttevapen i huvudet och de överlever.
Du tycker inte att man bör dö av detta?
Och kom inte och säg att det aldrig hänt dig för det är skitsnack. :-)
Som pipen också skriver. Även med ett pansarskott från en tank som träffar i "the kill zone" överlever...löjligt.

Det där med att man träffar ngn i huvudet/ kroppen det stänker blod men inget händer existerar både i hc och normal och har med hit detection att göra. Det är lika buggat i båda spellägena.

Postad 03 augusti 2011 - 20:09

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Kan med 100% säkerhet säga att jag alldrig varit med om att träffa någon huvudet med ett bolt action sniper utan att de dör. Sen spelar det ingen roll om det är på 1 meters avstånd eller 2 kilometer sätter du ett hs dör personen i fråga. Är det så att personen inte dör så är det inget hs, hur kan du för övrig va så säker på att du sätter ett hs. Antar att du känner till bullet drop?
Vet för övrigt inte vad detta har med saken att göra går väll inte och one shot döda på kroppen på längre anstånd i hc längre

Är väll så att tankse har lite klent splash damage men är väll ganska så själlvklart att din så kallade "kill zone" blir större i hc

Redigerat av vvv, 03 augusti 2011 - 20:15.

Postad 03 augusti 2011 - 21:24

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Kan med 100% säkerhet säga att jag alldrig varit med om att träffa någon huvudet med ett bolt action sniper utan att de dör. Sen spelar det ingen roll om det är på 1 meters avstånd eller 2 kilometer sätter du ett hs dör personen i fråga. Är det så att personen inte dör så är det inget hs, hur kan du för övrig va så säker på att du sätter ett hs. Antar att du känner till bullet drop?
Vet för övrigt inte vad detta har med saken att göra går väll inte och one shot döda på kroppen på längre anstånd i hc längre

Är väll så att tankse har lite klent splash damage men är väll ganska så själlvklart att din så kallade "kill zone" blir större i hc

Man märker när det händer en själv. Tex springer på en öppen yta pang jag ser blodstänket från kulan som träffat mig tillsammans med det där ljudet som blir när kulan träffar huvudet, låter lite som en kula som genomborrar en hjälm men jag tar absolut noll procent skada, inget rött på skärmen, bara tacka gud och springa vidare. Det har hänt mig flera ggr. Visst har 700 h splelat så inte så många ggr på det stora hela men det kan hända och det gör det. Bara att youtuba på "bc2 hit detection".

Postad 03 augusti 2011 - 21:46

c_willy
  • c_willy
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Jag dör lika enkelt i sc som i hc, möjligen överlever jag lite längre i hc men det beror nog på avsknaden av kartbilden.

Och eftersom jag inte kan vare sig aima lr quickscoopa vettigt så får jag aldrig ihjäl nån heller, mer än på ren tur alternativt kniven som man oftast kan lita på.

men valet är ändå busenkelt: de e mer GOA GUBBAR i HC! :rolleyes:

Postad 03 augusti 2011 - 23:08

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Man märker när det händer en själv. Tex springer på en öppen yta pang jag ser blodstänket från kulan som träffat mig tillsammans med det där ljudet som blir när kulan träffar huvudet, låter lite som en kula som genomborrar en hjälm men jag tar absolut noll procent skada, inget rött på skärmen, bara tacka gud och springa vidare. Det har hänt mig flera ggr. Visst har 700 h splelat så inte så många ggr på det stora hela men det kan hända och det gör det. Bara att youtuba på "bc2 hit detection".

Va inte dig jag tänkte på när jag svara. Hitdetektion grejen känner man ju till men känner inte att man lider av det nå vidare när man snipprar. Men eftersom han säger att han träffar huvudet utgår jag ifrån att han får hitdetektion och då är det ju inte detta som är problemet.
Efter som vi tidigare haft en som vanligt mycket givande diskussion :P om hc eller inte så känns det inte som det är hitdetektion som är problemet.

Postad 04 augusti 2011 - 02:25

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Det där med att man träffar ngn i huvudet/ kroppen det stänker blod men inget händer existerar både i hc och normal och har med hit detection att göra. Det är lika buggat i båda spellägena.

Det må så vara men det är inget jag känner av i hc. Och då har jag endå en jäkla många speltimmar bakom mig.

Är det så att personen inte dör så är det inget hs, hur kan du för övrig va så säker på att du sätter ett hs. Antar att du känner till bullet drop?

Då antar du rätt. Är trotts allt på lvl 41 så jag har väll ett litet hum om hur spelet ser ut.... -.-'
Som jag skrev, det är MÅNGA som råkar ut för det där och det är en av många anledningar som gör sc mycket, mycket dåligt.

Ja, pansarvagn, granatkastare, handgranater. Hamnar det långre bort än 2 meter från fienden så verkar det bara som att dem blir nerdammade. Jag har vid några få tillfällen träffat fiender i sc med tuben och pansarskott och de har överlevt. Men det kanske är en bugg.

Ni kan sitta och skriva "i sc måste man ha skills för man måste kunna aima". Nåja, SIKTA måste man kunna oavsett om det är sc eller hc. Skillnaden är mera att fienderna (och en själv) dör snabbare vilket gör spelet mer realistiskt. Sen så ser jag ingen idé med att markera fienderna så det lyser över hela skärmen. Specielt inte när en prickskytt har automatisk markering på sin bössa. Och tro det eller ej, men de som exploderar i hc är något man faktiskt dör av och inget man dammar bort från axeln som en hip-hop musikvideo.

Som jag skrev förut. Prova på hc lite till så ser du också tjusningen i det hela precis som de flesta andra MHBare börjar göra. :-)

Ps. jag hade totalt ingen aning om att ditt psn var andi one. Så nästa gång jag bjuder in dig. Släpp allt och gör oss sällskap så ska vi visa hur det ska spelas.ds

men valet är ändå busenkelt: de e mer GOA GUBBAR i HC! :P

Amen to that!

Postad 04 augusti 2011 - 06:08

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2 004 inlägg
  • 0

Ja, pansarvagn, granatkastare, handgranater. Hamnar det långre bort än 2 meter från fienden så verkar det bara som att dem blir nerdammade. Jag har vid några få tillfällen träffat fiender i sc med tuben och pansarskott och de har överlevt. Men det kanske är en bugg.

Ni får inte heller glömma att detonation uteblir om granaten inte når längre än 4 meter, dvs som en riktig missil.. utlösaren aktiveras inte förens efter en viss sträcka/tid för att den inte ska smälla direkt efter att ha lämnat mynningen.
Som torpeder, dom aktiveras ju inte förens efter en stund i vattnet.

Så om man skickar en 40mm granat i pannan på någon 2 meter framför en så smäller den givetvis inte, men samtidigt så kan man få sig en rejäl törn av att få en 40mm projektil i pannloben. Detta för att skydda vapenbäraren.

Jag vet inte om det är det ni upplever?

Postad 04 augusti 2011 - 08:32

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0

Fast åandra sidan springer du på en öppen yta i SoftCore och blir skjuten av en lagkamrat i huvudet så
blir de ju exact som du skrev nu. Man hör hur de klingar till i hjälmen men man tar ingen skada av det.

Ps. jag hade totalt ingen aning om att ditt psn var andi one. Så nästa gång jag bjuder in dig. Släpp allt och gör oss sällskap så ska vi visa hur det ska spelas.ds

Va har du rökt nu mannen :D
Det är MadAbility du pratat med här i tråden på sistonde ^^

Ett par av anledningarna till att ja inte vill spela hardcore är t ex att de slutar fan ALLTID förr lr senare med att de är några sopor i laget som tycker de är roligt att teamkill`a. Speciellt om man precis ska hoppa in i en helikopter.
Sen att de är precis värdelösa o kraschar helikoptern 25m efter de lyft de verkar inte spela någon roll för dem.

Sen att man inte går minus i verkligheten utan går plus efter matchen trots att man fick -2500p är ju oxå helt sjukt. Då finns de ju lixom ingen egentlig anledning för asen att sluta teamkill`a heller.

Men ärligt talat, de är väl en smaksak helt enkelt.
Tycker ni att de är roligare att spela hardcore så stör de inte mig för 5öre.
Vi som alltid spelar några timmar tillsammans varje kväll jag , MadAbility, FreeRevo , Jonte , Qonny t ex
föredrar helt klart att spela softcore och de är inget som vi tänker ändra på. :P

Postad 04 augusti 2011 - 10:46

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Teamkillar gör man inte ostraffat när vi kör iaf :P

/Laketown

Postad 04 augusti 2011 - 10:57

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2 004 inlägg
  • 0

Teamkillar gör man inte ostraffat när vi kör iaf :P

/Laketown

Vaddå, blir man teamkillad om man teamkillar? :D

Postad 04 augusti 2011 - 11:03

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Vaddå, blir man teamkillad om man teamkillar? :D

Så kan man ju också se det :P

Men ärligt så tycker jag att Teamkillen blir mindre o mindre i HC, kanske beror det på att fler kör och att folk lär sig att inte spawna med fingret på avtryckaren.

Redigerat av clabbe69, 04 augusti 2011 - 11:05.

Postad 04 augusti 2011 - 12:07

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2 004 inlägg
  • 0

Så kan man ju också se det :P

Men ärligt så tycker jag att Teamkillen blir mindre o mindre i HC, kanske beror det på att fler kör och att folk lär sig att inte spawna med fingret på avtryckaren.

Något som är intressant är att jag har 277 teamkills, och ändå kör jag inte HC :D
I feel a bit proud.. heh

http://bfbcs.com/stats_ps3/NovaLand

Hint:
Spoiler
:P

Redigerat av novaland, 04 augusti 2011 - 13:21.

Postad 04 augusti 2011 - 12:48

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Något som är intressant är att jag har 277 teamkills, och ändå kör jag inte HC :P
I feel a bit proud.. heh

http://bfbcs.com/stats_ps3/NovaLand

Duktigt jobbat :P
jag har 223 och kör nästan bara HC.
tror det står Rick_Pip på säkert hundra av dem :D

Postad 04 augusti 2011 - 14:51

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
:D Förstår inte varför du alltid väljer att ha ihjäl mig :P

Postad 04 augusti 2011 - 15:09

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

:D Förstår inte varför du alltid väljer att ha ihjäl mig :P

väljer o väljer, jag tar den som springer förbi framför mig :P

Postad 04 augusti 2011 - 20:59

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

....men tror ändå det finns fler nackdelar med hc-mode:
T.ex blir det väl obalans bland vapen och utrustning och ens aim spelar mindre roll.

Nja, i HC spelar eldhastigheten på vapnet stor roll. Tex. MG3 och PP2000 är bra vapen. Medans i softcore är vapnen som ger högre skada "bättre", tex. M16.

Eller så spelar man som Rick, med Saigan hela tiden :P

Postad 04 augusti 2011 - 21:05

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

väljer o väljer, jag tar den som springer förbi framför mig :D

Känner mig träffad :P
Leder med 239 teamkills...

Redigerat av nedman, 04 augusti 2011 - 21:15.

Postad 04 augusti 2011 - 21:08

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Jag ligger på stabila 132 teamkills och flertalet av dessa är på Högberg. Något han dock har förtjänat då han älskar att spraya mig med tracern.
Jag råkade föresten ut för en märklig teamkill häromdagen när jag var ute och flög helikopter. Någon lagkamrat kom nerdimpande med fallskärm (vet inte var han kom ifrån) och gjorde en perfekt självmordslandning i mitt rotorblad. Jag fick oförtjänta minuspoäng och köttfärs på rutan. :P

Postad 05 augusti 2011 - 11:02

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Så kan man ju också se det :)

Jag upplever också att det blir mindre. Min teori är att vi ofta är fulla MHB lag. :-) Här om dagen var vi ca 10 MHBare och motståndarlagen hade ingen chans. Blev till slut super tråkigt för vi vann hela tiden.

Postad 05 augusti 2011 - 11:06

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Får övertala polaren att börja köra HC.. vi dominerar för mkt på SC för tillfället :)

Postad 05 augusti 2011 - 11:08

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Jag ligger på stabila 132 teamkills och flertalet av dessa är på Högberg. Något han dock har förtjänat då han älskar att spraya mig med tracern.
Jag råkade föresten ut för en märklig teamkill häromdagen när jag var ute och flög helikopter. Någon lagkamrat kom nerdimpande med fallskärm (vet inte var han kom ifrån) och gjorde en perfekt självmordslandning i mitt rotorblad. Jag fick oförtjänta minuspoäng och köttfärs på rutan. :)

Det är väll inte mitt fel att tracers dras åt ditt håll. :-P

Postad 05 augusti 2011 - 15:00

Unregistered1659
  • Unregistered1659
  • Forumräv

• 534 inlägg
  • 0

Men ärligt talat, de är väl en smaksak helt enkelt.
Tycker ni att de är roligare att spela hardcore så stör de inte mig för 5öre.
Vi som alltid spelar några timmar tillsammans varje kväll jag , MadAbility, FreeRevo , Jonte , Qonny t ex
föredrar helt klart att spela softcore och de är inget som vi tänker ändra på. :)

Normal mode är helt enkelt betydligt bättre och roligare. :)
För att allt finns med, balansen är bra, det krävs skicklighet m.m.
Dock är det som sagt lite synd att killcam finns, men hellre det än hc-mode's alla nackdelar.

När det gäller headshot och andra skott man inte blir fraggad av kan det kanske bero på hur skottet träffar. Det kan ju t.ex bara toucha, inte vara en klockren träff men ändå låta "klonk".

Redigerat av Unregistered1659, 05 augusti 2011 - 15:10.

Postad 05 augusti 2011 - 18:48

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0

Får övertala polaren att börja köra HC.. vi dominerar för mkt på SC för tillfället :)

Lägg till mig: Rick_Pip så får du lira med en grupp Hardcore-Superstars. :)

Redigerat av Pip, 05 augusti 2011 - 18:48.

Postad 05 augusti 2011 - 18:56

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
... och rick_pip :)

Postad 06 augusti 2011 - 06:04

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2 004 inlägg
  • 0

novaland

Med tanke på det du sitter och skriver så verkar du inte ha någon större koll på hur hardcore fungerar.
Du kanske ska ta och spela lite HC med mig och pipen ikväll så ska vi lära dig ett och annat. :-)

Sätt micken på laddningen så ses vi online kl 21. PSN h0gb3rg1

h0gb3rg1

0 3 1

så det bor en liten göteborgare inom dig? =)

Postad 06 augusti 2011 - 07:09

Unregistered38bbb728
  • Unregistered38bbb728
  • Forumräv

• 628 inlägg
  • 0

... och rick_pip :)

och rolle90

Postad 06 augusti 2011 - 10:34

Unregistered1149
  • Unregistered1149
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Kan inte bestämma mig för vad jag ska fortsätta lira med, sc eller hc, fördelar och nackdelar väger lika (med goa gubbar inkluderat) ..

TK stör jag mig mest på, vilket h0gb3rg1 fick känna av igår (min mic var död så jag kunde inte få tyst på din ghettokäft, jag liva upp dig 4ggr på raken den rundan! :)

Ni som lirar sc, lägg gärna till tekknoapa på PSN.

Postad 06 augusti 2011 - 11:31

Unregistered38bbb728
  • Unregistered38bbb728
  • Forumräv

• 628 inlägg
  • 0

Kan inte bestämma mig för vad jag ska fortsätta lira med, sc eller hc, fördelar och nackdelar väger lika (med goa gubbar inkluderat) ..

TK stör jag mig mest på, vilket h0gb3rg1 fick känna av igår (min mic var död så jag kunde inte få tyst på din ghettokäft, jag liva upp dig 4ggr på raken den rundan! :)

Ni som lirar sc, lägg gärna till tekknoapa på PSN.

Det är HC du ska lira ju :)

Postad 06 augusti 2011 - 14:54

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Är det bara jag som är flexibel och klarar av att spela både softcore och hardcore utan några större problem? Måste jag välja så föredrar jag dock det hårdare spelsättet, men är det sköna MHB:are som bjuder med mig i en mjukismatch, så brukar jag ha minst lika roligt där. Det enda jag har att invända mot i softcore är den där förbannade killcamen som gör att jag inte kan råcampa... :)

Postad 07 augusti 2011 - 09:48

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Lirade en del HC med Högis igår där han sparkade rumpa. Märkte själv att jag efter ett tag inte ens tänkte på att det var HC jag lirade, vilket väl måste ses som nått positivt.

Postad 07 augusti 2011 - 11:59

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

h0gb3rg1

0 3 1

så det bor en liten göteborgare inom dig? =)

Nu ska vi inte vara otrevliga! :-P

Är det bara jag som är flexibel och klarar av att spela både softcore och hardcore utan några större problem? Måste jag välja så föredrar jag dock det hårdare spelsättet, men är det sköna MHB:are som bjuder med mig i en mjukismatch, så brukar jag ha minst lika roligt där. Det enda jag har att invända mot i softcore är den där förbannade killcamen som gör att jag inte kan råcampa... :)

Flexiber o flexibel. Antingen är du en liten h*ra som säljer dig själv till högst bjudande eller så är du bara väldigt diplomatisk. :-P hehe

Postad 07 augusti 2011 - 21:51

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Flexiber o flexibel. Antingen är du en liten h*ra som säljer dig själv till högst bjudande eller så är du bara väldigt diplomatisk. :-P hehe

Om jag är en h*ra så måste du vara min stamkund, för du och jag hamnar alltid i samma squad av någon anledning... :lol:

Men näe, jag ser mig nog mer som diplomatisk (och flexibel). :)

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 07 augusti 2011 - 21:52.

Postad 07 augusti 2011 - 23:08

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0

Men näe, jag ser mig nog mer som diplomatisk (och flexibel). :)

Mer som Phoebes kanske. "I'm very bendy!" ;P

Postad 08 augusti 2011 - 01:24

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Mer som Phoebes kanske. "I'm very bendy!" ;P

:)

Postad 08 augusti 2011 - 11:01

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Det var extremt roligt att stöta på lite MHB'are igår.

Tackar för matcherna MadAbility, Aandione, Freerevo och Conny.

Mvh
thomasson

Postad 08 augusti 2011 - 14:57

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Tack själv!

Trist de sluta med att ni sköt sönder mcom stationerna med tank`s bara :)

Resten av kvällen/natten lira ja Reevo o Madde o till viss del Voldoo
lite BF 1943. Gäller o passa på o lira de guldkornet när gossarna är på besök hemma hos mig.
Efterssom voicechatten fortfarande är åt **** i spelet! Något som Qonny fick erfara i förrgår
o Voldoo i natt.

Postad 08 augusti 2011 - 16:11

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Tack själv!

Trist de sluta med att ni sköt sönder mcom stationerna med tank`s bara :D

Resten av kvällen/natten lira ja Reevo o Madde o till viss del Voldoo
lite BF 1943. Gäller o passa på o lira de guldkornet när gossarna är på besök hemma hos mig.
Efterssom voicechatten fortfarande är åt **** i spelet! Något som Qonny fick erfara i förrgår
o Voldoo i natt.

Jag tog faktiskt inte en enda mcom, dock blev det 3 nemesis pins på 21 kills totalt :)

Lite roligt att man bara kan stöta ihop sådär, chansen är ju inte överdriven stor faktiskt

//thomasson

Postad 08 augusti 2011 - 16:11

Unregistered1659
  • Unregistered1659
  • Forumräv

• 534 inlägg
  • 0
Ikväll ska jag lira :)

Postad 08 augusti 2011 - 16:14

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Ikväll ska jag lira :)

I´m in! :D Vilket PSN-nick har du?

EDIT: Såg ditt PM.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 08 augusti 2011 - 16:48.

Postad 09 augusti 2011 - 07:58

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2 004 inlägg
  • 0

Lägg till mig: Rick_Pip så får du lira med en grupp Hardcore-Superstars. :)

Jahopp.. Det va lite omvändande för mig igår.. Jag tänkte inte på att du var en HC-spelare som dessutom spelade Conquest!.. Ta sedan det med Oasis som jag aldrig nånsin har spelat conquest på.. Man vart lite Snurrig där! Men det gick ju bra i slutändan tydligen med min best-player-award =) På White pass så vart det lite mer normalt för min del.. den har man ju iallafall kört innan, heh.

Edit: Som ni märkte så har jag inte mick.. Jag märkte ju att när man kör med "vänner" i HC så är ju mick att föredra. När man blir skjuten av nån smygis så är det ju skönt att få lätta sitt hjärta inför sina vänner, men nu har man ju inget hjärt.. ehm.. mick..

Redigerat av novaland, 09 augusti 2011 - 08:00.

Postad 09 augusti 2011 - 08:46

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Vi vände och vann en match som tillsynes skulle varit förlorad. Hände likadant senare på kvällen när du lämnat och då var det kanske än mer tajt med endast någon tickets skillnad.

Som jag sa igår: MHB kommer strongt på slutet :)

Postad 09 augusti 2011 - 08:50

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Vi vände och vann en match som tillsynes skulle varit förlorad. Hände likadant senare på kvällen när du lämnat och då var det kanske än mer tajt med endast någon tickets skillnad.

Som jag sa igår: MHB kommer strongt på slutet :D

sista matchen tog vi verkligen i sista stund :)

Postad 09 augusti 2011 - 14:22

Unregisteredb33ec5bc
  • Unregisteredb33ec5bc
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

Jag tog faktiskt inte en enda mcom, dock blev det 3 nemesis pins på 21 kills totalt :)

Lite roligt att man bara kan stöta ihop sådär, chansen är ju inte överdriven stor faktiskt

//thomasson

Jag stötte också på dem när jag spelade själv i ett helt random game för ett par dagar sedan(söndags?). Vi hade ett hyfsat lag och fick faktiskt stopp på dem ett par gånger. Men i deras lag fanns väl i stort sett bara dem som försökte göra något ska väl sägas till deras försvar.

Men skoj var det! I alla fall tills skiten hängde sig och det blev dags att gå och lägga sig.

Redigerat av Unregisteredb33ec5bc, 09 augusti 2011 - 14:23.

Postad 09 augusti 2011 - 14:26

Unregistered1659
  • Unregistered1659
  • Forumräv

• 534 inlägg
  • 0
Glömde visst bort att jag hade fotbollsträning igår.
Men idag/ikväll blir det mer lir.

Postad 09 augusti 2011 - 18:18

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Jag stötte också på dem när jag spelade själv i ett helt random game för ett par dagar sedan(söndags?). Vi hade ett hyfsat lag och fick faktiskt stopp på dem ett par gånger. Men i deras lag fanns väl i stort sett bara dem som försökte göra något ska väl sägas till deras försvar.

Men skoj var det! I alla fall tills skiten hängde sig och det blev dags att gå och lägga sig.

Åker på frysningar hela tiden nu, händer när jag ska välja kit, springer, åker tank, flyger helikopter hoppar fallskärm :)

Blev bara 4 matcher innan lagen blev upplösta, men det var roligt så länge det varade.

Är det någon mer än jag som har ledsnat på harvest day? både i rush och conquest det är fasen så jag hellre lirar nelson bay...

Såg även att jag var under rank 90 på leaderboarden nu också, riktigt nice :)

Redigerat av Ola Thomasson, 09 augusti 2011 - 18:19.

Postad 09 augusti 2011 - 18:29

Unregistered1659
  • Unregistered1659
  • Forumräv

• 534 inlägg
  • 0

Är det någon mer än jag som har ledsnat på harvest day? både i rush och conquest det är fasen så jag hellre lirar nelson bay...

Har alltid försökt undvika den banan för tyckt den varit tråkig. Det är först nu jag börjar uppskatta den lite. (Om det är den där banan på landet). Arica harbor hör till en av favoriterna.

Redigerat av Unregistered1659, 09 augusti 2011 - 18:31.

Postad 09 augusti 2011 - 18:40

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
Arica harbor i conquest mode är nog den banan som har störst svordomsfaktor i.o.m att det blir ofta väldigt intensiva och tätta fighter.det flög kulor och rockets mellan husen och glädjen var ett faktum när vi vann matchen igår.
vi lyckades vända ett underläge på 100 tickets där bom i princip våldtog oss till en vinst på minsta möjliga 4-0 :)

Postad 09 augusti 2011 - 20:46

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Hardcore + conquest + Arica Harbor = Kärlek :)

Postad 11 augusti 2011 - 09:34

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Har sett att du spelar Harvest Day ;)

Hardcore + conquest + Arica Harbor = Kärlek :blink:

När man kan spela Oasis...

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.