Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N900 *

7894 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 December 2009 - 19:51

Unregistered09cbb56e
  • Unregistered09cbb56e
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

De borde tömma hela lastbilen (dvs scanna alla lådorna/paketen) väl!?

Är det några fler som var med på samma "last" och inte heller fått någon LOCATION SCAN GLOSTRUP?

Fick LOCATION SCAN GLOSTRUP precis nu :unsure:

12/9/2009 6:57:00 PM LOCATION SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK

Redigerat av Unregistered09cbb56e, 09 December 2009 - 19:54.

Postad 09 December 2009 - 19:53

pko
  • pko
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0

Ursäkta mig mitt i allt glädjerus och diskussioner om leverans osv. Jag är en av dem som beställt från katshing och väntar med iver på 1.1an. Följt tråden från start och ser verkligen fram emot luren. Jag undrar om det är någon som har någon liten hint om när den nya uppdateringen är klar och kan släppas! jag har läst överallt som man kan tänkas så ni flesta vet säkert inte mer än jag! Men måste bara ställa frågan då jag är så ###### less att vänta nu när ni som beställt från nokia shopen börjar få era lurar! Och någon kanske har fått information om det, men glömt nämna det i all glädjeyra med leveranserna, det är iaf något jag hoppas på :unsure:
Jag borde ha beställt via Nokia jag med, men då jag vill binda den med abonnemang har jag alltså beställt från katshing.
Om ni inte vet, vad tror ni? hinner den komma ut till återförsäljarna innan jul så man har något att smyga iväg med när tomten är på besök.

Den info som står om 1.1 på sidan om N900 i Nokias shop är nog den mest sannolika skulle jag tro. Dvs att 1.1 "beräknas finnas tillgänglig för nedladdning i slutet av december 09".

Så räkna med att det dröjer till mitten på januari innan N900or med 1.1 i dyker upp i butik.

Även om 1.1 skulle släppas idag som är det tveksamt om de skulle hinna tillverka + skeppa några mobiler innan jul. Två veckor är inte såå lång tid ändå :/

Postad 09 December 2009 - 19:54

Clob
  • Clob
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0

Fick LOCATION SCAN GLOSTRUP prec :unsure: is nu

Din är lite snabbare :P

Postad 09 December 2009 - 20:00

Lostit
  • Lostit
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Tja, ingen här som sitter på en n900 och kan skriva några fina eller fula ord om den.?

Vad vill du veta?
Något som jag stör mig på är att uttaget för att ladda den sitter på den kortsida som blir högst upp när man skall prata i den. Märkte det nu vid första laddningen och jag fick ett samtal. Det känns väldigt ovant med en sladd som sticker ut uppåt om ni förstår vad jag menar.

Postad 09 December 2009 - 20:02

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Vad vill du veta?
Något som jag stör mig på är att uttaget för att ladda den sitter på den kortsida som blir högst upp när man skall prata i den. Märkte det nu vid första laddningen och jag fick ett samtal. Det känns väldigt ovant med en sladd som sticker ut uppåt om ni förstår vad jag menar.

hur verkar skärmen, känns det som om den blir repig. Kan du dra en nyckel över den? :unsure:

är video filmingen lika hackig om man kör väldigt få program?

har du testat att göra något med ir?

kan man skrolla med någon annan knapp än space när man inte har pilarna?

har den startat om någon gång utan att du velat det?

har du kollat på t ex svt play eller något liknande?

hur känns det att ha den i byxfickan. är den för fet för det?

har du testat maps och segar den i hop fullständigt då?

Har du tagit emot några samtal. tar det några sekunder innan telfonen kommer upp?

Har du installerat några program?

Stött på något problem?

Klar!

Redigerat av theclone, 09 December 2009 - 20:13.

Postad 09 December 2009 - 20:04

Bagewitz
  • Bagewitz
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Vad vill du veta?

Verkar vara en trend på många av Nokias nya telefoner att placera ladduttaget på toppen av telefonen istället för botten eller sidan. Känns inte riktigt genomtänkt.

Postad 09 December 2009 - 20:05

Clob
  • Clob
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
[font="-->

Postad 09 December 2009 - 20:05

Bagewitz
  • Bagewitz
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0
Ni som inte bokat/köpt en N900:a via Nokia Shop var har ni beställt era? Har ni hört några datum från de ni beställt ifrån?

Postad 09 December 2009 - 20:17

Lostit
  • Lostit
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

hur verkar skärmen, känns det som om den blir repig. Kan du dra en nyckel över den? :unsure:

är video filmingen lika hackig om man kör väldigt få program?

har du testat att göra något med ir?

kan man skrolla med någon annan knapp än space när man inte har pilarna?

har den startar om någon gång utan att du velat det?

har du kollat på t ex svt play eller något liknande?

Svårt att uttala sig om skärmen och jag vill inte "nyckla" den än men den känns bra.

Jag har inte sett något hack vid filmning men det jag har bara provat i någon minut.

Jag har inte provat ir, visste knappt att det fanns.

Pilarna har jag inte kommit underfund med än så svaret får bli nej.

Den har inte startat om för mig och då har jag ändå haft 20+ program igång och säker gjort det mesta med den.

Kollade svt play nu bara för att du frågade och det fungerade fint efter att det fått buffra lite.

Redigerat av Lostit, 09 December 2009 - 20:19.

Postad 09 December 2009 - 20:21

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kanon att svt play funkar..

TV4 play ?

edit
lostit

Är du nöjd med den då i övrigt?

Operativsystemet..
Användarvänlighet osv ?

Redigerat av moparman, 09 December 2009 - 20:28.

Postad 09 December 2009 - 20:21

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
Tackar låter fint. Men filmning menar jag att filma inte att kolla film? var det du det menade?

Om du lyssnar på musik samtidigt som du surfar och använder zoom knappen(på sidan av telefonen), sänks och höjs volymen då?

Redigerat av theclone, 09 December 2009 - 20:27.

Postad 09 December 2009 - 20:25

Arzosah86
  • Arzosah86
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Ni som inte bokat/köpt en N900:a via Nokia Shop var har ni beställt era? Har ni hört några datum från de ni beställt ifrån?

NetOnNet och dessvärre tyst, ingen idé att börja ringa runt heller innan 1.1 släpps hur som helst. Bara att sitta snällt och vänta på Nokia...

Postad 09 December 2009 - 20:26

tieliese
  • tieliese
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

Ursäkta mig mitt i allt glädjerus och diskussioner om leverans osv. Jag är en av dem som beställt från katshing och väntar med iver på 1.1an. Följt tråden från start och ser verkligen fram emot luren. Jag undrar om det är någon som har någon liten hint om när den nya uppdateringen är klar och kan släppas! jag har läst överallt som man kan tänkas så ni flesta vet säkert inte mer än jag! Men måste bara ställa frågan då jag är så ###### less att vänta nu när ni som beställt från nokia shopen börjar få era lurar! Och någon kanske har fått information om det, men glömt nämna det i all glädjeyra med leveranserna, det är iaf något jag hoppas på :unsure:
Jag borde ha beställt via Nokia jag med, men då jag vill binda den med abonnemang har jag alltså beställt från katshing.
Om ni inte vet, vad tror ni? hinner den komma ut till återförsäljarna innan jul så man har något att smyga iväg med när tomten är på besök.

tidigast efter nyår med tanke på vad Nokia skrviti till oss som beställt via dem:

" Vi rekommenderar alla kunder som beställer Nokia N900 från Nokia Online Shop att uppdatera till kommande mjukvaru-uppdatering 1.1 som beräknas finnas tillgänglig för nedladdning i slutet av december."

Uppdateringar tenderar dessutom bli försenade oavsett företag :-/

Postad 09 December 2009 - 20:38

Arzosah86
  • Arzosah86
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

tidigast efter nyår med tanke på vad Nokia skrviti till oss som beställt via dem:

" Vi rekommenderar alla kunder som beställer Nokia N900 från Nokia Online Shop att uppdatera till kommande mjukvaru-uppdatering 1.1 som beräknas finnas tillgänglig för nedladdning i slutet av december."

Uppdateringar tenderar dessutom bli försenade oavsett företag :-/

Dock tror jag dom jobbar väldigt hårt med uppdateringen. Det är nog ganska många som väntar på uppdateringen, samt att kunna få ut telefonen till flertalet återförsäljare i Sverige hoppas jag skyndar på processen.

Postad 09 December 2009 - 20:43

Pfizer
  • Pfizer
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Nu fick jag med, puh!

12/9/2009 7:32:00 PM LOCATION SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK

Nu hoppas jag på en
"LOCATION SCAN BROMMA, SE" innan morgon bitti så man kan hämta den[/color][/size][/font]

Pratade med UPS idag och de sa att mobilen ska vara framme imorgon, efter att ha påpekat att jag måste stanna hemma då ingen kan ta emot den; hon kollade med sin chef för att bli säker och han gav samma svar.
Imorgon gäller det :unsure:

Postad 09 December 2009 - 20:47

Lostit
  • Lostit
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Tv4 play fick jag inte igång men jag tror att det handlar om att min uppkoppling är riktigt dålig just nu. Kör via wlan och mitt bredband är väldigt upptaget just nu samt att min router är väldigt dålig.
Provade även kanal5 play men där står det att jag behöver flashplayer och det orkar jag inte ta tag i just nu. Youtube fungerar bra.

Jag tror att jag är nöjd, gillar konversations programmet där allt finns samlat. efter en timme så fattade jag hur man skulle använda den och systemet känns smidigt.

Märker nu att laddnings adaptern mellan de äldre laddarna till micro usb blir väldigt varm.

Postad 09 December 2009 - 20:49

kurt4n
  • kurt4n
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Update på mitt paket:
12/9/2009 11:58:00 PM IN TRANSIT TO MALMO STURUP, SE
12/9/2009 11:57:00 PM DEPARTURE SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK

En vän har fått:
12/9/2009 7:51:00 PM IN TRANSIT TO VASTERAS, SE

falafelbar
  • falafelbar
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
12/9/2009 7:51:00 PM IN TRANSIT TO MOLNDAL, SE
12/9/2009 7:50:00 PM DEPARTURE SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK

imorgon så är den framme för mig i var fall, ganska övertygad om detta

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
hehe...jag tror jag är nöjd. Dagens kommentar. Ska man tolka den som att du är lite missnöjd?

Postad 09 December 2009 - 20:51

floffe
  • floffe
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Dustin Home säger 28 dec enligt mail 30 nov, innan dess inget datum.

Postad 09 December 2009 - 20:52

Lostit
  • Lostit
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Tackar låter fint. Men filmning menar jag att filma inte att kolla film? var det du det menade?

Om du lyssnar på musik samtidigt som du surfar och använder zoom knappen(på sidan av telefonen), sänks och höjs volymen då?

Jag menade att filma saker inte att titta.
Surfar jag och lyssnar på musik från mediaspelaren samtidig och har webläsaren i ett aktivt fönster så zommar jag in och ut i webläsararen. Byter jag till mediaspelaren så sänks och höjs volymen.

Postad 09 December 2009 - 20:56

lostsoul
  • lostsoul
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0
12/9/2009 7:51:00 PM IN TRANSIT TO VASTERAS, SE

Framme någon gång vid 3-4 i natt? Sedan Eskilstuna kl. ?. Hoppas de hinner köra ut den innan jag börjar jobbet på Em...

Postad 09 December 2009 - 20:58

Lostit
  • Lostit
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

hehe...jag tror jag är nöjd. Dagens kommentar. Ska man tolka den som att du är lite missnöjd?

Inte då!
Det jag säger är att det tar längre tid än 6 timmars användning för att säga om det blir ens nye bäste vän eller inte. Det är ju i det dagliga bruket som man begriper hur nallen fungerar och det är så mycket mer än vad jag lärt mig under denna korta tid.

Postad 09 December 2009 - 20:59

tieliese
  • tieliese
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

Tyvärr verkar det ju inte hjälpa, först klantar dom sig att ta betalt, sedan med EXAKT samma uppgifter fungerar det, och vem bli lidande,,,, jag... Någon goodwill eller "glida före i kön till den platsen man hade system" finns inte......

Och bli förbannad på idioterna när man talar med dem är ju som att hälla syra.... vatten på en gås... helt menlöst...

Tror nog inte det är personalens fel heller att det är som det är, skit rinner alltid nedåt, så nog snarare chef.. ledning..... vd?

(Lika irriterad idag som igår)

Fuck. Nåkja

Ja stackas dig med det resonemanhgget ska alltså ingen komma först i kön eftersom du SÄÄÄKERT e den ända som drabbats av leverans poroblem.

Det handlar för sjutton om dagar/vecka nu vad fan e det att bråka om!? Sätt igång och skriv en Maemo applikation eller gör nåẗ annat så länge och var glada att ni inte har nån dödlig sjukdom eller svininfluensan..

Postad 09 December 2009 - 21:01

Rutger_J
  • Rutger_J
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Äntligen kom den till Sverge....
Bara 5 dar kvar. ;-)

Your Tracking Information
Last Scan: 12/9/2009 7:51:00 PM IN TRANSIT TO BROMMA, SE
BROMMA, SE
Carrier: UPS
Service: STANDARD
Expected: 12/14/2009
UPS Tracking Number: XXXXXXXXXXXXXXXXX
Scan History:

12/9/2009 7:51:00 PM IN TRANSIT TO BROMMA, SE
12/9/2009 2:00:00 PM UNLOAD SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK
12/9/2009 1:45:00 PM ARRIVAL SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK
12/9/2009 3:51:00 AM DEPARTURE SCAN HERNE-BOERNIG, DE

Postad 09 December 2009 - 21:04

ekeneken
  • ekeneken
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Skriver från N900an som jag fick åka o hämta själv tillslut. Ups hävdade att de hade varit här men det stämmer inte då jag suttit bänkad vid fönstret sen kl 16...

Grymt imponerad av telefonen, något större o tyngre än vad jag hade väntat mig men den är ju fullmatad med godsaker så det är okej. Håller på att fylla upp de 32gb med allt möjligt jag inte behöver hehe.

Postad 09 December 2009 - 21:07

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Skriver från N900an som jag fick åka o hämta själv tillslut. Ups hävdade att de hade varit här men det stämmer inte då jag suttit bänkad vid fönstret sen kl 16...

Grymt imponerad av telefonen, något större o tyngre än vad jag hade väntat mig men den är ju fullmatad med godsaker så det är okej. Håller på att fylla upp de 32gb med allt möjligt jag inte behöver hehe.

något med blåtand?

jensw
  • jensw
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Med tanke på hur nokia valt att lansera N900 så tror jag att sannolikheten att rätt personer läser mitt inlägg här än om jag mailar supporten är mycket större.
Du verkar vara rätt blåst och förstår inte bristen i deras system så du ska nog bara vara tyst.
Eller du kanske vill att ditt namn, adress, telefonnr, orgnr, epostadress, delar av ditt kortnr, dina beställningar etc sprids ut på nätet? Jag vill inte att mina gör det men om du vill så kan du få skriva dem direkt i denna tråd!!

frågan är hur konstruktivt de tär att skriva inlägg som liknar "jä**a skit nokia, de är helt dumma i huvudet" och liknande. jag personligen hade nog slutat läsa inlägget direkt när det börjar så. självklart får man vara sur o ledsen o tycka att det är fel, det som hänt, för det äre ju i detta fall. men man måste ju kunna hålla det på en vuxen nivå. Just my two cents.

lostsoul
  • lostsoul
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Äntligen kom den till Sverge....
Bara 5 dar kvar. ;-)

Your Tracking Information
Last Scan: 12/9/2009 7:51:00 PM IN TRANSIT TO BROMMA, SE
BROMMA, SE
Carrier: UPS
Service: STANDARD
Expected: 12/14/2009
UPS Tracking Number: XXXXXXXXXXXXXXXXX
Scan History:

12/9/2009 7:51:00 PM IN TRANSIT TO BROMMA, SE
12/9/2009 2:00:00 PM UNLOAD SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK
12/9/2009 1:45:00 PM ARRIVAL SCAN GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK
12/9/2009 3:51:00 AM DEPARTURE SCAN HERNE-BOERNIG, DE

Ojdå! 5 dgr. Vad bor du i för avkrok? :unsure:

Redigerat av lostsoul, 09 December 2009 - 21:08.

Postad 09 December 2009 - 21:15

jensw
  • jensw
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
bara en liten undran, alla ni som drabbades av att de inte kunde dra pengar, vad har ni för bank?

Postad 09 December 2009 - 21:16

Rutger_J
  • Rutger_J
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Ojdå! 5 dgr. Vad bor du i för avkrok? :unsure:

I Nordens Riviera ;-)
Dvs Norrland / Pite

Postad 09 December 2009 - 21:18

åklagare
  • åklagare
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

I Nordens Riviera ;-)
Dvs Norrland / Pite

och jag bor i lule och har inte fått leverans än

Postad 09 December 2009 - 21:18

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Läste just att det finns ett FTP server program till N900

Coolt :unsure:

Postad 09 December 2009 - 21:19

tieliese
  • tieliese
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

bara en liten undran, alla ni som drabbades av att de inte kunde dra pengar, vad har ni för bank?

En annan intressant fråga i samanhanget e om folk har sk. Virtuella Visakort/Ekort som i mitt fall Swedbank. Såna går nämligen ut efter 30 dagar och däörmed kan Nokioa ej dra pengar.

Postad 09 December 2009 - 21:23

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
@Klas Ström

Har saxat några citat här från dig...

Vi är några stycken här på forumet som inte får några mobiler trots dina löften, för det var väl löften?

4dec

"ja även om ni beställt sent ska ni komma med i första leveransen om ni beställt via nokia shop vill säga."

1dec

Fan vad härligt. Då tar jag och skriver ut ditt inlägg och har den som kvitto

"Haha ! Ja gör det om det känns tryggare. Ska fixa en personligen till dig annars ;-)"

1dec

"Hej,
ja du kommer få den med den första leveransen.... det finns viss tillgång kvar så även om du skulle beställa den idag skulle du få del av den första leveransen.

-Klas"

Jag undrar hur du vill lösa detta? Dina kollegor säger att dom är slut. Vem har rätt?

Postad 09 December 2009 - 21:26

åklagare
  • åklagare
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

@Klas Ström

Har saxat några citat här från dig...

Vi är några stycken här på forumet som inte får några mobiler trots dina löften, för det var väl löften?

4dec

"ja även om ni beställt sent ska ni komma med i första leveransen om ni beställt via nokia shop vill säga."

1dec

Fan vad härligt. Då tar jag och skriver ut ditt inlägg och har den som kvitto

"Haha ! Ja gör det om det känns tryggare. Ska fixa en personligen till dig annars ;-)"

1dec

"Hej,
ja du kommer få den med den första leveransen.... det finns viss tillgång kvar så även om du skulle beställa den idag skulle du få del av den första leveransen.

-Klas"

Jag undrar hur du vill lösa detta? Dina kollegor säger att dom är slut. Vem har rätt?

vad menar du? är det bekräftat att dom är slut.

Postad 09 December 2009 - 21:27

Rutger_J
  • Rutger_J
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

SSHD.....
Super Coolt ;-)

Postad 09 December 2009 - 21:34

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Vad menas med

GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 09/12/2009 23:57 AVGÅNGSSKANNING

Kommer den inte börjas behandlas i köpenhamn förren 23.57???

Postad 09 December 2009 - 21:34

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0

Kanon att svt play funkar..

TV4 play ?

edit
lostit

Är du nöjd med den då i övrigt?

Operativsystemet..
Användarvänlighet osv ?

yes, nån som vill byta mot en n97. vill kunna kolla på play kanalerna,,. :unsure: den som vill byta får en Samsung Soul telefon på köpet. :P Menar allvar.

Redigerat av passan1, 09 December 2009 - 21:36.

Postad 09 December 2009 - 21:38

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Till alla som förväntar sig att få sin telefon imorgon:

Se till att vara på UPS och se till att de har portkod osv. RING!
Till mig kom de inte alls idag och när jag ringde de vid halv fem lovade de att den skulle komma idag, men när jag sedan ringde vid sju sa de bara att de skulle kontakta mig innan imorgon. MEN INTE FAN HAR DE GJORT DET! Imorgon ska jag ringa och vara riktigt arg när de öppnar klockan åtta. Att sitta hemma en hel dag och vänta på något som inte kommer är fruktansvärt irriterande. Speciellt med tanke på att jag är upptagen imorgon.

Postad 09 December 2009 - 21:40

Unregistered291b33b4
  • Unregistered291b33b4
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
Sådärja nu är min på väg mot sin slutdestination i Mölndal, då kan man nog få telefonen imorn.

tokigt
  • tokigt
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

Ja stackas dig med det resonemanhgget ska alltså ingen komma först i kön eftersom du SÄÄÄKERT e den ända som drabbats av leverans poroblem.

Det handlar för sjutton om dagar/vecka nu vad fan e det att bråka om!? Sätt igång och skriv en Maemo applikation eller gör nåẗ annat så länge och var glada att ni inte har nån dödlig sjukdom eller svininfluensan..

Tycker i rimlighetensnamn att man nokia borde köra en retry på sina ordrar, jag bokade min den 16okt och hamnade sist för "något" fel som inte var något fel 1h senare... Surt ja.......

Några dagar? Fine visst, det var NÅGRA dagar sedan jag skulle få den första gången.... Har jag tid att vänta? nääää åker utomlands på fredag och hade ju vari trevligt att ha med en fungerande mobil eftersom N5800 var en miss utan dess like...... Och killen i shopen lovade ju dyrt och heligt att det var ju inga problem.....

sur: Check..
besviken: check
grinig: Check
typiskt svensk godtrogen: Check....

Danskebank

En annan intressant fråga i samanhanget e om folk har sk. Virtuella Visakort/Ekort som i mitt fall Swedbank. Såna går nämligen ut efter 30 dagar och däörmed kan Nokioa ej dra pengar.

Vanligt hederligt Mastercard :unsure:

Icee
  • Icee
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0

Klar!

Kan jag svara på, känslig som fan, haft den i snart en vecka och har redan fått en liten repa. Har hela tiden aktat så jag inte haft något annat i fickan. Iofs har jag inte världens renaste saker på gång, väldigt skitigt miljö.

Funderar på om jag skall ta å skaffa min första screenprotector. Dock aldrig använt en sådan så undrar hur mycket sämre känslighet de blir. Vad för ställe brukar folk skaffa från?

Postad 09 December 2009 - 21:41

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Till alla som förväntar sig att få sin telefon imorgon:

Se till att vara på UPS och se till att de har portkod osv. RING!
Till mig kom de inte alls idag och när jag ringde de vid halv fem lovade de att den skulle komma idag, men när jag sedan ringde vid sju sa de bara att de skulle kontakta mig innan imorgon. MEN INTE FAN HAR DE GJORT DET! Imorgon ska jag ringa och vara riktigt arg när de öppnar klockan åtta. Att sitta hemma en hel dag och vänta på något som inte kommer är fruktansvärt irriterande. Speciellt med tanke på att jag är upptagen imorgon.

tackar
Japp. ska ringa. måste byta leveransadress. Någon som lyckats göra det på nätet?

Redigerat av theclone, 09 December 2009 - 21:41.

Postad 09 December 2009 - 21:47

Unregistered291b33b4
  • Unregistered291b33b4
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0

Kan jag svara på, känslig som fan, haft den i snart en vecka och har redan fått en liten repa. Har hela tiden aktat så jag inte haft något annat i fickan. Iofs har jag inte världens renaste saker på gång, väldigt skitigt miljö.

Konstigt, stress testet från tehkseven visade ju att den tålde en del iaf.

Tech: Beställde du efter 4e?

Postad 09 December 2009 - 21:51

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0

Funderar på om jag skall ta å skaffa min första screenprotector. Dock aldrig använt en sådan så undrar hur mycket sämre känslighet de blir. Vad för ställe brukar folk skaffa från?

Vet inte om det finns nån invisi scield till N900'an än, men den blev jäkligt bra, ibörjan va den inte så hal som man önskade sig men det blev bra typ en vecka efter, då blev den också mycket känsligare, det går inte att repa den i princip, jag skar av ett hörn på min och bara det va inte lätt och jag hade en jäkligt vass Spyderco kniv till det ändamålet. tror inte det går att repa den med nycklar. Beställde min från Elgiganten 149kr

Postad 09 December 2009 - 21:51

buxxer
  • buxxer
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

SSH-server också.

Postad 09 December 2009 - 21:53

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
För er som missat vattentestet av tehkseven: http://www.youtube.c...player_embedded

Skönt! :unsure:

Postad 09 December 2009 - 21:54

molm
  • molm
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Jag fick min idag vid klockan 15. 16:15 lämnade jag in den på posten för retur.

Så här var det:

Startar telefonen och fyller i land/tid/datum. Allt drar igång och verkar funka. Sen stänger jag av den och sätter in ett minneskort. Efter detta vägrar telefonen att starta. En Nokia-logga dyker upp men efter det inget mer... Ett snabbt samtal med supporten och killen konstaterar att det är inget att göra mer än att skicka in den.

Det är nog bara osis och jag kommer ju att få en ny i utbyte. Men det känns surt då de verkar vara slut i Sverige och jag måste vänta på nästa sändning.

Beställde min den 15:e oktober med express.

//Martin

Postad 09 December 2009 - 21:54

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
vill ni ha billig screen protector. köp på media markt 39 kr och såga ut själv enkelt

Redigerat av theclone, 09 December 2009 - 21:54.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.