Officiell tråd - D-link Boxee
8094 svar till detta ämne
Postad 22 januari 2012 - 10:55
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Kan tänka mig att folk under 100 Mb icke gör sig besvär och nu får vi snart 250 Mb och 1 Gb.
Först och främst finns det inget köpmaterial med en högre transferrate än 54Mbit/s. Har du köpt dina nätverksprylar under de senaste 15 åren stödjer alla autonegotiation och auto MDI/MDIX, vilket innebär att allt ditt tjafs om Gbituppkopplingar är helt oväsentligt. I och med att spelaren saknar hårddisk ska du inte överföra all data på en gång utan den lagrar temporärt det som krävs för att spela upp datan för stunden. Köp valfri spelare och testa, gillar du inte spelaren lämna tillbaka den... svårare än så är det inte för de flesta. Lycka till.
Postad 22 januari 2012 - 10:58
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2 744 inlägg
Hej Majorn,var fixade du Ember,den jag fick hem funkar inte,får felmedd. vid installation om att filelist kan ej laddas.
Hittade den nya varianten.
Postad 22 januari 2012 - 11:08
TCM
-
TCM
-
Forumräv
-
-
781 inlägg
Jag är en relativt ny användare, men hittills är jag mer än nöjd till det jag använder den till (play-kanaler och kolla på film). Ok!
Kan tänka mig att folk under 100 Mb icke gör sig besvär och nu får vi snart 250 Mb och 1 Gb.
Jag har en 8 Mbps adsl uppkoppling och det funkar utmärkt med play-kanaler (95 % av gångerna). Jag TROR nog också att det lokala nätverket påverkar mer (läs trådlöst). Hur är det att använda det lilla tangenbordet om man ska ut och se något program på någon play-tjänst?
Jag tycker att tangentbordet funkar bra, åtminstone i jämförelse med att knappa sig runt på ett virtuellt tangentbord på skärmen. Däremot skulle jag önska mig en bättre lösning på att styra muspekaren.
Postad 22 januari 2012 - 11:16
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Jag har en 8 Mbps adsl uppkoppling och det funkar utmärkt med play-kanaler (95 % av gångerna). Jag TROR nog också att det lokala nätverket påverkar mer (läs trådlöst).
Stämmer bra, det finns extremt få konsumetrouter som klarar av att leverera 100Mbit/s throughput i uplink trådlöst. Använder du både down och uplink samtidigt blir det ännu värre. Trådat är säkraste lösningen.
Redigerat av Unregistered577c6879, 22 januari 2012 - 11:18.
Postad 22 januari 2012 - 15:29
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Har kollat detta under 6 månader, har du?
Varför har du kollat så mycket på detta? En Boxee Box går att få tag på för cirka 1500:- (max 1800:-), och måste väl tillhöra bland de billigaste prylarna man kan köpa när man diskuterar filmtittande hemma. Du verkar grubbla lite för mycket ;-).
Redigerat av Manor, 22 januari 2012 - 15:29.
Postad 22 januari 2012 - 16:33
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Kan inte rekommendera denna beta eftersom bläddra manuellt efter subtitles inte fungerar.
Men om man har subtitles med samma filnamn så autoladdas de fortfarande eller? Jag är lite sugen på att uppgradera då resume för ISO-filer ska vara fixad (den hade ju gått sönder i förra betan).
Postad 22 januari 2012 - 16:44
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Fungerar Boxee smärtfritt för någon här (handen på hjärtat) eller vad är de största problemen med den?
Det är lite konstigt att folk som köpt denna säljer den på Blocket men i många fall tror att de kan få lika mycket för den som de betalade i butik. Ingen anger en normal anledning till varför de säljer den så den kanske kommer med en massa buggar eller så är den inte så lätt att få att fungera som en del vill påstå.
Tycker allt det här gör den intressant och det tycks finnas många som mörkar problemen med den. Det är samma intressanta fenomen som med ASUS bärbara datorer som ju hyllats i olika forum men en vän köpte en och den visade sig komma med ett tillverkningsfel som tillverkaren och försäljarna vetat om i flera år men inte informerat om eller gjort något åt.
Man ska inte tro på hypen och därför är de ärliga kritiska rösterna med egna erfarenheter ovärderliga och jag välkomnar era erfarenheter med nyfiken spänning.
Allt beror på vad du ska ha den till. Jag använder den för att få ett snyggt gränssnitt för att bläddra i ett DVD-ISO och mkv arkiv och SVT-play. Som filmvisar så tycker jag den fungerar mycket bra, det enda jag saknar där är att HD-ljud ännu inte fungerar tillfredställande, men en lösning är i sikte. Som SVT-play så är det ok att bläddra runt i appen och helt ok att titta, men....räkna med 30 sek från att du trycker på spela tills klippet startar. Räkna även med uppstartstid på över 1 minut som jag tycker är extremt långt för en dedikerad mediaspelare med linux i botten. Jag ger den 8 av 10 i betyg. Inte perfekt, men klarar det mesta över förväntan. Dock kan den uppfattas lite slö i gränssnittet (särskilt nu när de flesta är vana vid smartphones med ett helt lagfritt GUI) Sedan kan jag tycka att den är lite dyr om man jämför med vad man får om t.ex. köper en PS3a eller X-box istället. Hade Sony eller Microsoft tillåtet XBMC/Boxee på sina maskiner så hade de helt dödat marknaden för boxee box och liknande spelare. Jag köpte min boxee för att ersätta min PS3a som filmvisare just p.g.a. att PS3ans inte klarar att tagga filmer och har dåligt formatstöd. Ska man svara kort på din fråga så: Ja, den fungerar tillräckligt smärtfritt för mig.
Postad 22 januari 2012 - 16:49
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Hur är det att använda det lilla tangenbordet om man ska ut och se något program på någon play-tjänst?
Knapparna i sig är det inget större fel på förrutom avsaknaden av ÅÄÖ, men det är en klar nackdel att det är inte belyst och det är svårt att se så fort det börjar skymma (eller så börjar jag bli gammal  ) Jag använder nästan aldrig tangentbordet utan hoppar runt i appen med piltangenterna istället.
Postad 22 januari 2012 - 17:46
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2 053 inlägg
Men om man har subtitles med samma filnamn så autoladdas de fortfarande eller?
Jag är lite sugen på att uppgradera då resume för ISO-filer ska vara fixad (den hade ju gått sönder i förra betan).
Det fungerar som vanligt
Postad 22 januari 2012 - 19:13
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Jag är lite sugen på att uppgradera då resume för ISO-filer ska vara fixad (den hade ju gått sönder i förra betan).
Resume av ISO-filer fungerade inte i den senast officiella versionen heller. Det har varit ett problem som lösts och återkommit ett antal gånger... Om det ska vara löst i senaste betan så blir det till att byta  . Edit: Senaste betan pålagd, och inte tusan fungerade resume av ISO-filer för mig inte. Jag testade några olika filmer och TV-serier, men ingen förbättring på den punkten inte  .
Redigerat av Manor, 22 januari 2012 - 19:37.
Postad 23 januari 2012 - 00:36
Gundeho
-
Gundeho
-
Lärjunge
-
-
287 inlägg
OK! Min BITCH till ex. Har slängt min remote till Boxee´n. (och till min reciever) Hur dum i huvudet får man bli?
Nån som vet vart man får tag i en ny till Boxxee??
Postad 23 januari 2012 - 00:42
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1 194 inlägg
OK! Min BITCH till ex. Har slängt min remote till Boxee´n. (och till min reciever) Hur dum i huvudet får man bli? Nån som vet vart man får tag i en ny till Boxxee??
http://www.amazon.co...f=pd_rhf_shvl_5
Postad 23 januari 2012 - 12:47
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
OK! Min BITCH till ex. Har slängt min remote till Boxee´n. (och till min reciever) Hur dum i huvudet får man bli? Nån som vet vart man får tag i en ny till Boxxee??
Ajfan, mannens näst viktigste prylar kan man inte slänga
Postad 23 januari 2012 - 19:08
Gundeho
-
Gundeho
-
Lärjunge
-
-
287 inlägg
Ajfan, mannens näst viktigste prylar kan man inte slänga 
Näst viktigaste??? Nää va fan tänker hon med?
Postad 24 januari 2012 - 10:13
mmm
-
mmm
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Har än så länge bara installerat Boxee på min PC, men funderar eventuellt på att köpa boxen också. Men undrar vilken Android-app som ni rekommenderar för att styra den? Helst en som fungerar bra med uppspelning av musik och foton också...
Postad 24 januari 2012 - 14:37
zees
-
zees
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Måste säga att jag verkligen gillar det nya UI:t. Lättare att ta sig tillbaka till homescreen och lite små saker här och där. Det enda problemet jag stött på är det där med att leta efter sub.
Postad 24 januari 2012 - 17:19
Unregistered40562de1
-
Unregistered40562de1
-
Forumräv
-
-
916 inlägg
Postad 24 januari 2012 - 17:27
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
sweet.. update ikväll dårå
Postad 24 januari 2012 - 18:23
Grensman
-
Grensman
-
Användare
-
-
102 inlägg
Jag kan inte längre söka lokalt efter subs, kunde det i 1.5 Betan jag hade
Postad 24 januari 2012 - 21:56
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Resume av ISO-filer fungerade inte i den senast officiella versionen heller. Det har varit ett problem som lösts och återkommit ett antal gånger...
Om det ska vara löst i senaste betan så blir det till att byta .
Edit: Senaste betan pålagd, och inte tusan fungerade resume av ISO-filer för mig inte. Jag testade några olika filmer och TV-serier, men ingen förbättring på den punkten inte .
Resume fungerade på 1.2.2 utan problem för mig. Däremot så slutade det fungera i 1.5.0.2342 och 1.5.0.23556.Men nu skriver en del att fungerar i 1.5.0.23615 igen så kan vara värt att prova ändå:http://forums.boxee....ead.php?t=52085Jag kan inte längre söka lokalt efter subs, kunde det i 1.5 Betan jag hade 
Verkar som de släppt 1.5.0.23615 skarpt vilket har den buggen. Märkligt att de inte släppte en tidigare version istället när den blev skarp
Postad 24 januari 2012 - 22:01
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Ganska ologiskt att släppa en gammal version när de har en massa andra buggfixar. Borde du väl veta efter 12 år i mjukvarubranschen 
De resonerar så att det går bra att spela sub som ligger i samma katalog. Kommer väl en fix på resten sen när de orkar bry sig...typ aldrig.
Postad 24 januari 2012 - 22:08
Unregistered0e5c46c2
-
Unregistered0e5c46c2
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Testade nya UI:et lite snabbt, verka väl OK. Skulle dock surfa in på mitt NBA League Pass och möttes av en varning att en popup ska öppnas, vill du godkänna? Det vill jag eftersom videofönstret är ett popup..då hamnar jag på bing.com när jag godkänner det. Ovärt.
Postad 24 januari 2012 - 22:20
dimaz
-
dimaz
-
Amatör
-
-
58 inlägg
HDMI Output, vilket läge ska man använda?
HDMI Pixel depth, hur många Bit ska man använda?
Har en massa barnfilmer på min usb disk som är kopplad till boxee, när jag kör dem så visas nästan alltid bilden i 4:3,
använder knappen Z för att byta till 16:9, men det måste man väl kunna ställa
in som standrad på något sett? När jag tittar på tv serier så är allt alltid i 16:9..
Postad 24 januari 2012 - 22:51
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Ja 1.5 var helt ok.
Städat upp lite och snyggat till det, bra
Att dom fibblade bort sub browsing (både lokalt och på open sub) känns rejält klantigt.
Postad 24 januari 2012 - 23:35
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Ganska ologiskt att släppa en gammal version när de har en massa andra buggfixar. Borde du väl veta efter 12 år i mjukvarubranschen  De resonerar så att det går bra att spela sub som ligger i samma katalog. Kommer väl en fix på resten sen när de orkar bry sig...typ aldrig.
Om du vill ha min åsikt så är det mer ologiskt att släppa en version skarpt efter endast 4 dagars betatestning. Även om du har rättat ett antal buggar så har du även skapat nya och fyra dagar är för kort tid för att avgöra om det tillkommit ytterligare nya buggar. Som tur är så drabbas inte jag av subtitlebuggen så... Nåt helt annat. i 1.2.2 fanns det PREVIOUS och NEXT pilar man kunde trycka på för byta episode i TV-serier. Jag hittar inte dessa i 1.5. Någon som vet?
Postad 25 januari 2012 - 22:29
maccswe
-
maccswe
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
Har massa delade mappar i mitt nätverk hemma för att kunna komma åt dessa på min boxee box. Och jag kom idag på att förmodligen kan alla i mitt lägenhetshus komma åt dessa.Jag har nu aktiverat lösenordsskyddad delning men testade på frugans dator och hon får ingen förfrågan om att skriva in lösen.Jag fick inte heller någon fråga vilket lösen som ska sättas. Så min fråga är:Hur gör jag för att att ingen annan än jag ska kunna ta del av mapparna jag delar ut till boxee boxen? Samt sätter ett lösenord. Tacksam för svar, gärna så enkelt och utförligt som möjligt! är novis när det kommer till sånt här!Kör win7
Postad 25 januari 2012 - 23:08
Sammet10
-
Sammet10
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Hur gör jag för att kunna skriva svenska bokstäver som åäö ?
Jag har nämligen ett ä med i mitt användarnamn för spotify.
På det medföljande tagnetbordet finns ju inget ä , testat med en mobil app för android där finns ju såklart ä men inget händer när jag trycker på just den tagneten.
Postad 25 januari 2012 - 23:15
KnasenXXX
-
KnasenXXX
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
nån mer än jag som har prob att få sub att funka sant hitta efter senaste updaten av boxee box
Postad 26 januari 2012 - 00:56
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
nån mer än jag som har prob att få sub att funka sant hitta efter senaste updaten av boxee box
Känd bugg som ska fixas asap enligt utvecklarna...
Postad 26 januari 2012 - 12:41
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Hur gör jag för att kunna skriva svenska bokstäver som åäö ? Jag har nämligen ett ä med i mitt användarnamn för spotify.
På det medföljande tagnetbordet finns ju inget ä , testat med en mobil app för android där finns ju såklart ä men inget händer när jag trycker på just den tagneten.
åäöÅÄÖ ska man aldrig använda inom datavärlden...då är man förr eller senare in deep shit  . Mitt tips är att du byter användarnamn på Spotify.
Postad 26 januari 2012 - 12:45
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Resume fungerade på 1.2.2 utan problem för mig. Däremot så slutade det fungera i 1.5.0.2342 och 1.5.0.23556.
Men nu skriver en del att fungerar i 1.5.0.23615 igen så kan vara värt att prova ändå: http://forums.boxee....ead.php?t=52085
Nja, om du läser vidare i den tråden så ser du detta:
Quote: Originally Posted by Manor Nah, not for me...I've tested with several movies and TV-series...and it always starts from the beginning . Yea strange.... I just did 3 quick tests with iso movies to see if it would start where I left off (desired) or restart from the beginning (not desired). - Dumb and Dumber Standard Definition did NOT start where I left off and restarted from the beginning (even though I choose "Resume from xx:xx")- Big Trouble in Little China Standard Definition did NOT start where I left off and restarted from the beginning (even though I choose "Resume from xx:xx") - Dumb and Dumber Bluray DID start where I left off.I just happened to pick the "good" movie to test with when I originally said iso's starting where they left off from was fixed. Looks like it's not totally fixed.
Postad 26 januari 2012 - 15:08
KnasenXXX
-
KnasenXXX
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
tack så mycket för svaret majorglenn hoppas völdigt snart=)
Postad 26 januari 2012 - 16:26
Sammet10
-
Sammet10
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
åäöÅÄÖ ska man aldrig använda inom datavärlden...då är man förr eller senare in deep shit . Mitt tips är att du byter användarnamn på Spotify.
Försökt det redan, men tyvärr man kan inte byta användarnamn på Spotify.
Postad 26 januari 2012 - 16:35
mukitelan
-
mukitelan
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Härlig uppdatering. Det känns mycket rappare och är dessutom snyggare än innan. Givetvis är den kända buggen med subbarna ett stort problem men det borde ju lösas vilken dag som helst.
Jag har inte testat någon tung videosnutt - är det något som borde ha blivit bättre i och med uppdateringen? Jag har haft problem innan med Planet Earth som har buffrat. Kan bero på nätverket, men det känns som om Boxeen inte gillade filen innan heller...
Postad 26 januari 2012 - 16:43
Tresor
-
Tresor
-
Användare
-
-
139 inlägg
Jag upptäckte till min besvikelse att filmer som har exakt 24p fortfarande verkar visas i 23.976 (som 95%) av alla mkv'er har men rätt irriterande ändå då den helt enkelt inte kan visa dem filmerna utan attt få ryck och hack ibland.
//Tresor
Postad 26 januari 2012 - 17:06
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Försökt det redan, men tyvärr man kan inte byta användarnamn på Spotify.
Inte ens genom att kontakta dem på Spotify? Då kan du göra så här. I Boxee Boxen välj Inställningar - Allmänt - Språk. Välj ett andra tangentbord...Svenska. Backa ur inställningar. Navigera där du vill ange ditt namn med åäö. Tryck på mittknappen på fjärren (select) så ges ett virtuellt skrivbord på skärmen. Välj symbolen av en jordglob till vänster om mellanslag...voila så har du ett virtuellt tangentbord med våra svenska tecken (åäö). Hoppas att det fungerar för dig  .
Postad 26 januari 2012 - 19:37
Unregistered210db34e
-
Unregistered210db34e
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Fortfarande ingen support för silverlight till Boxeeboxen? Jag är i valet och kvalet, framförallt handlar det om att jag vill kunna se viaplay..
Förslag på andra mediaspelare som klarar silverlight?
Postad 26 januari 2012 - 19:55
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Fortfarande ingen support för silverlight till Boxeeboxen? Jag är i valet och kvalet, framförallt handlar det om att jag vill kunna se viaplay..
Förslag på andra mediaspelare som klarar silverlight?
Silverlight är väl på väg ut...Microsoft droppar väl sin vidareutveckling. Jag håller det för otroligt att Boxee Box kommer att supporta det...
Postad 26 januari 2012 - 21:11
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
I princip alla extenders kör linux, så silverlight kommer aldrig komma.
Postad 26 januari 2012 - 22:07
Stormload
-
Stormload
-
Användare
-
-
204 inlägg
Nya uppdateringen känns överlag ok.
Buggar som jag har fått:
- Loggan på boxen fadar inte ner när man kör igång en film längre.
- När man stängt av en film så är menyljuden ashöga.
Det kanske finns lösningar men det är inga jätteproblem så det löser sig väl...
Postad 26 januari 2012 - 23:12
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Nu får även jag hålla med att det går lite för långt. Just detta problem omnämns ca 10 gånger om du orkar bläddra 1 sida tillbaka i detta forum  Silverlight är så gott som dött och kommer ersättas med något annat baserat på html5.
Postad 27 januari 2012 - 06:15
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
Buggar som jag har fått: - När man stängt av en film så är menyljuden ashöga.
Varför stänger du inte av ljudet i menyn.. sjukt irreterande ju..
Postad 27 januari 2012 - 10:02
cliff666
-
cliff666
-
Användare
-
-
187 inlägg
Hej, när jag loggar in på ATG Live via boxeen och kollar på trav så loggar den ut efter ca 15min när jag kollar på trav i helskärm. En om ständig lösning är att ta bort helskärmsläget på det som visas och att klicka någonstans ibland. Men det känns ju jäkligt drygt. Någon som vet hur jag ska göra för att få det att funka?
Postad 27 januari 2012 - 14:04
Unregistered210db34e
-
Unregistered210db34e
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Två frågor:
1. Kan man söka låtar i spotify? Eller är det bara så att man kan spela upp de playlists man redan har?
2. Om man kör airfoil, måste datorn vara kopplat trådad till boxeen då, eller fungerar airplay över WiFi?
tacksam för svar, om någon skulle slänga så mycket som en liten dammtuss i vågskålen "köp boxeebox" så skulle den väga över
Postad 27 januari 2012 - 14:08
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2 053 inlägg
Två frågor:
1. Kan man söka låtar i spotify? Eller är det bara så att man kan spela upp de playlists man redan har?
2. Om man kör airfoil, måste datorn vara kopplat trådad till boxeen då, eller fungerar airplay över WiFi?
tacksam för svar, om någon skulle slänga så mycket som en liten dammtuss i vågskålen "köp boxeebox" så skulle den väga över 
2: Namnet Airplay tycker jag skvallrar om hur det fungerar  Om du har en router med wifi och BB är kopplad trådat fungerar Airplay
Postad 27 januari 2012 - 14:26
Unregistered210db34e
-
Unregistered210db34e
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
2: Namnet Airplay tycker jag skvallrar om hur det fungerar  Om du har en router med wifi och BB är kopplad trådat fungerar Airplay
hehe, jag tar på mig dumstruten  Men måste BB vara kopplat trådad till routern för att airfoil ska fungera? Alltså min lösning jag vill ha är: Laptop (med airfoil) ---- trådlöst ----> BoxeeBox (som är trådlöst kopplad till router) Skulle min lösning funka? (Svarar nån ja på min fråga så löper jag direkt till net-on-net, likt en kenyan med eld i baken  )
Redigerat av Unregistered210db34e, 27 januari 2012 - 14:26.
Postad 27 januari 2012 - 14:32
Unregistered210db34e
-
Unregistered210db34e
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
hehe, jag tar på mig dumstruten 
Men måste BB vara kopplat trådad till routern för att airfoil ska fungera?
Alltså min lösning jag vill ha är:
Laptop (med airfoil) ---- trådlöst ----> BoxeeBox (som är trådlöst kopplad till router)
Skulle min lösning funka?
(Svarar nån ja på min fråga så löper jag direkt till net-on-net, likt en kenyan med eld i baken )
eller hmm, är jag ute o cyklar nu kanske? Man kanske aldrig blandar in routern ö.h.t. när man kör airfoil, utan kommunikationen går direkt från laptopen till boxee boxen?
Postad 27 januari 2012 - 14:36
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2 053 inlägg
hehe, jag tar på mig dumstruten 
Men måste BB vara kopplat trådad till routern för att airfoil ska fungera?
Alltså min lösning jag vill ha är:
Laptop (med airfoil) ---- trådlöst ----> BoxeeBox (som är trådlöst kopplad till router)
Skulle min lösning funka?
(Svarar nån ja på min fråga så löper jag direkt till net-on-net, likt en kenyan med eld i baken )
Naturligtvis kommer det fungera så spring du....Run Forrest Run
Postad 27 januari 2012 - 16:53
Unregistered210db34e
-
Unregistered210db34e
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Naturligtvis kommer det fungera så spring du....Run Forrest Run 
Haha, mission accomplished, Boxxen håller på och bootar för första gången as we speak
Postad 27 januari 2012 - 16:58
Unregistered7e357925
-
Unregistered7e357925
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Ny på boxen med en fråga.
Smackade in senaste fw direkt när boxen anlände.
Hur höjer man undertexterna så att dom hamnar ovanför undre sorgkanten vid 2.35 läge??
Snälla säg att detta går annars åker den ut lika fort den kom in ;-)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Mediaspelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|