Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
306:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 21 January 2010 - 18:44
Postad 21 January 2010 - 18:58
Postad 21 January 2010 - 19:40
Hur funkar det rent praktiskt förresten, jag har aldrig spelat klanmatch i cod. Jag hajar att man får bestämma innan vilka regler och så men hur gör man med host? Turas om?
Postad 21 January 2010 - 19:43
Postad 21 January 2010 - 20:16
Redigerat av Unregistered73199dd3, 21 January 2010 - 20:18.
Postad 21 January 2010 - 20:17
Vissa verkar ha gett upp spelandet och blivit kära ist? eller? hahahaha
Moahaha
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 21 January 2010 - 20:23.
Postad 21 January 2010 - 20:54
"Vet att denna fråga hör hemma i headset tråden så det behöver ingen påpeka".
Postad 21 January 2010 - 20:58
Använder hörlurar till 99% av tiden och kan då inte använda mitt headset.
Ha headsetet på kragen, ändra i inställningarna så röstchatten kommer ut ur hörlurarna
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 21 January 2010 - 21:00.
Postad 21 January 2010 - 21:05
Redigerat av sumpan77, 21 January 2010 - 21:12.
Postad 21 January 2010 - 21:23
Redigerat av sumpan77, 21 January 2010 - 23:09.
Postad 21 January 2010 - 23:21
Hahaha och ändå ställer du den här"Vet att denna fråga hör hemma i headset tråden så det behöver ingen påpeka".
Gött med vinst, bra jobbat ni som spelade mot ps3bloggen
Postad 21 January 2010 - 23:22
*edit* I rättan tid Rangwald
Bra jobbat gubbs.
Redigerat av Birkanoff, 21 January 2010 - 23:27.
Postad 22 January 2010 - 00:47
Här missar man allt det roliga bara för att man inte kan sitta å surfa MHB på jobbet längre...
Har inte du en iphone fraz?
Postad 22 January 2010 - 01:45
Jag vill inte låta kaxig men det var faktiskt inte mkt till match.
Men stort plus till dom, det märktes att det inte var några fjårtisar vi lirade mot iallafall.
Dom tog förlusten på ett bra sätt och dom lirade fair.
Annat var det med dom vi mötte efter, vad hette dom?!
Också svensk klan, 6:e eller 7:e prestige-rundan var dom väl på.
Men vad hjälpte det? Vi vann ändå! Ok, dom vann en match.
Dom var ganska bra snipers men det var allt också. Det var mest ett ###### tjatter på dom.
Nog för att jag hade mutat dom redan efter 1 minut men ekaa gillar ju att käfta med dom.
Helt rätt ekaa!
Kul kväll boys, tyckte det gick riktigt bra!
Ända tills jag, hippo, doro och l2ickard stöter på..ja, vadå?
Några jefvla spanjacker förstås. Riktigt duktiga.
Fick stortorsk på Demolition men sen tvålade vi dit dom ordentligt på S&D, skönt!
Vissa verkar ha gett upp spelandet och blivit kära ist? eller? hahahaha
Hela kvällen också! Britney på repeat primören, WTF?!?
Postad 22 January 2010 - 07:20
Joh men den är såå svår att hala upp när man måste springa inne i ett renrum med rymdpyjamas på sig hela dagarna...Har inte du en iphone fraz?
Gött att ni tvålade till dem ordentligt igår.. vart det filmbevis l2ickard?
Postad 22 January 2010 - 07:50
Joh men den är såå svår att hala upp när man måste springa inne i ett renrum med rymdpyjamas på sig hela dagarna...
"när man måste springa inne i ett renrum med rymdpyjamas på sig hela dagarna..."
Välkommen till min vardag fraz!
Ja, det var skönt men man tyckte nästan synd om dom. Några av dom låg väl på runt rank 20 på första rundan.
Kanske inte så kul att "börja med" att få stortorsk i en klanmatch, kan ju få vem som helst att tappa suget.
Men, men...dom var som sagt var bra förlorare och vi ställer gärna upp som deras motstånd igen om dom vill.
Hade varit kul om vi hade filmat (eller kanske främst tagit upp ljud!) när vi mötte dom där fjårtissvenskarna efter.
Nose: "Ska inte ni gå och sova nu?"
Nån hette nåt med "PEEENIS", det säger väl allt.
Postad 22 January 2010 - 08:01
Bilder!!!Joh men den är såå svår att hala upp när man måste springa inne i ett renrum med rymdpyjamas på sig hela dagarna...
Postad 22 January 2010 - 08:29
Redigerat av Unregistered32f0b602, 22 January 2010 - 08:30.
Postad 22 January 2010 - 08:44
Fan gubbar.....här kan man inte smyga i kulisserna inte......
.......den låten passade rätt bra igår kan jag säga......men sötnos det var inte jag utan Britney som sa det.......vi snackar suggestiva budskap på hög nivå här.....men jag lovar att göra comeback ikväll med gammalt hederligt fyllecod.....

Skämt åsido, kul för dig primören!
Får se om det blir nåt lira för mig ikväll, ska nog lyssna på Britney och ha lite älskog!
Redigerat av BrittBastard, 22 January 2010 - 08:44.
Postad 22 January 2010 - 09:44
Det är många som refererar att de jobbat, jobbar eller ska jobba lite halvsent på kvällarna. Andra kan inte kolla MHB för att de har en rymdpyjamas på sig.Joh men den är såå svår att hala upp när man måste springa inne i ett renrum med rymdpyjamas på sig hela dagarna...
Vad jobbar ni med? Av ren nyfikenhet..
/Christian
PS Nu börjar jag förstå det roliga i S&D.. från att ha varit skittråkigt så måste jag erkänna att det är bland det roligaste som finns just nu! Så länge man skyddar varandras rygg och lägger en liten taktik. Och tur är väl de gånger man hör från Götet; "- Gå inte fram nu Christian", "Däääär kan du väl inte stå"
Man blir lite bättre
Redigerat av Unregistered1331, 22 January 2010 - 09:47.
Postad 22 January 2010 - 09:46
Jag såg det där i går...WTF?Vissa verkar ha gett upp spelandet och blivit kära ist? eller? hahahaha
Postad 22 January 2010 - 09:50
Det är många som refererar att de jobbat, jobbar eller ska jobba lite halvsent på kvällarna. Andra kan inte kolla MHB för att de har en rymdpyjamas på sig.
/Christian
PS Nu börjar jag förstå det roliga i S&D.. från att ha varit skittråkigt så måste jag erkänna att det är bland det roligaste som finns just nu! Så länge man skyddar varandras rygg och lägger en liten taktik. Och tur är väl de gånger man hör från Götet; "- Gå inte fram nu Christian", "Däääär kan du väl inte stå"
Man blir lite bättre
Jag jobbar som processingenjör på ett läkemedelsföretag (USA-ägt) här i Uppsala.
-----
Själv tyckte jag det var riktigt kul att jag lyckades få Nasty & Co att lira HQ. Jag har alltid gillat HQ.
Bra gick det också.
Trots att dom hade en äcklig skogsnorsk som sprang omkring och tubade och samlade kills istället för att fokusera på HQ.
Postad 22 January 2010 - 10:31
Det är många som refererar att de jobbat, jobbar eller ska jobba lite halvsent på kvällarna. Andra kan inte kolla MHB för att de har en rymdpyjamas på sig.
/Christian
Man blir lite bättre
Jag doktorerar i Lund. Kul att du insett tjusningen med SD
Postad 22 January 2010 - 10:38
Jag doktorerar i Lund. Kul att du insett tjusningen med SD
Jag tror MHB kan ställa upp typ fyra svinbra SD-lag nu om det kom en turre!
Grymt kul när vi fyller en hel publicmatch med bara MHB:are. Desto sämre för winration...
Men håller med dig Benny, vi kan nog lätt plocka ihop 4-5 bra S&D-lag.
Konstigt vore det i o f s annars när vi har typ 150 pers i MW2-listan.
Finns säkert en del dolda talanger där som vi/jag inte sett än också.
Tyckte Pooriya gjorde grymt bra ifrån sig igår.
Postad 22 January 2010 - 10:42
Postad 22 January 2010 - 10:44
/Christian
Man blir lite bättre
Arbetslös nere i Asien 5 månader framåt men när jag kommer hem blir det ett arbete framför TV och cod.
Postad 22 January 2010 - 10:49
Det var lite tungt när de vann 1 match med 4-1 men sen tog vi igen å lärde oss snabbt deras taktik som endast bestod av snipning. Enkelt å anpassa sig om motståndarna gör samma hela tiden.
Jag jobbar på ett konsultbolag som heter något i stil med "ett grekiskt E". Sitter uthyrd till ett litet energiforskningsbolag.....
Postad 22 January 2010 - 10:49
Om man har hunnit halvägs på tex headshot, finns de kvar vid nästa runda eller ?
Svar till sned-skutaren.
Postad 22 January 2010 - 10:52
Men det brukar vara riktigt underhållande så fortsätt med det du ekaa! +1
F*n om man skulle ta och prestiga, det händer inget på lvl70. Blir man av med challanges för alla vapen då eller ?
Om man har hunnit halvägs på tex headshot, finns de kvar vid nästa runda eller ?
Svar till sned-skutaren.
Alla challenges förutom "prestige challenges" försvinner.
D v s dom längst ner är kvar för respektive vapen.
Men du låser ju upp nya challenges om du går prestige. Tryck på knappen!
Du också Nasty!
Postad 22 January 2010 - 10:53
Jag tycker jag hamnar i olika lagkonstellationer varje gång jag spelar med MHB.Grymt kul när vi fyller en hel publicmatch med bara MHB:are. Desto sämre för winration...
Men håller med dig Benny, vi kan nog lätt plocka ihop 4-5 bra S&D-lag.
Konstigt vore det i o f s annars när vi har typ 150 pers i MW2-listan.
Finns säkert en del dolda talanger där som vi/jag inte sett än också.
Tyckte Pooriya gjorde grymt bra ifrån sig igår.
Gemensamt är att vi oftast vinner.
Man märker snabbt hur väl man kan kartorna. På vissa banor brukar jag ofta få höga poäng och på andra blir det ofta statsen 0 "kills" och många "deaths".
För skojs skull körde jag lite S&D "ensam" igår. Det gick mycket bättre än när man kör mot mhb. En match som jag kom in i var ställningen 0-1. När det var färdigspelat var det ställningen 4-1 och jag låg i topp både gällande poäng/kills/most planted etc.
Det händer aldrig när jag lirar med mhb. Ofta är alla motståndare döda innan jag ens sett dom, antagligen för att jag inte lärt mig de vanligaste "vandringslederna" som används i S&D-matcher. Eller så ska jag ha en maraton och lightweightklass.
Edit: Kortkommandon är min fiende.
Utvecklingsingenjör elektronik/data.
Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 22 January 2010 - 10:59.
Postad 22 January 2010 - 10:54
elektriker på volvo
Redigerat av turbotomi, 22 January 2010 - 11:34.
Postad 22 January 2010 - 11:04
själv jobbar man på industri och tillverkar kompostpåsar
Postad 22 January 2010 - 11:21
Själv är jag kanslihandläggare i den statliga tjänsten inom sjöfartsbranchen.
Postad 22 January 2010 - 11:41
Nej det var jag! sa ju till er i micen 4ggr att jag valde fel klassjävel när jag skulle byta specs på klassen till USP men glömde bort skölden.... My bad! dock var jag en äkta MHB hedersman och flyttade den till ryggen vid varje spawn!Tror inte vi kommer lira med FF på men om dom går med på det så kan vi väl göra det.
Angående "flaggfångningen" på Domination så var det väl precis lika på COD4?
D v s att om man gick för långt från flaggan i typ 0,5sek så fick man börja om från 0, eller?!
Att den står stilla på 99% har inte jag upplevt det som, men om det nu har varit så har dom kanske fixat det.
Har förresten kollat med l2ickard om han kan speca och köra lite HD-capture.
---
Högis; ja, FFA i 3:e personvy är riktigt kul faktiskt.
Dock var det ju vissa som "fuskade" och inte körde med USP:en.
"Vissa" av oss sprang ju även omkring med skölden och fjantade. Inga namn men det är en nasty jävel.
blev ändå råägd ut av ***rickard!
Fy fan nasty! kommer aldrig glömma ditt svek igår, kommer jag inte släppa på länge!
hahahaha omg! jag skickade ett pm till han när jag såg det igår med!Vissa verkar ha gett upp spelandet och blivit kära ist? eller? hahahaha
tror det var
-FÖR FAN PRIM-
FÖR HEVLETE! INTE BRITNEY!
ngt sådant var det
Postad 22 January 2010 - 11:43
Jo, det var grymt viktigt och skönt att vinna över dom där fjunisarna. Det var jobbigt när det stod 1-1 i matcher och Wasteland dök upp. Jag kände att det skulle bli tufft men när vi tog det lite lugnare och väntade ut dem så gick det ganska enkelt ändå. Sedan var det roligt med trash-talket, där du (nose) och Ekaa hade ett par sköna förolämpningar.Ja det var skitskoj igår å grymt viktigt att vi tvålade dit [JUL]-klanen som ju var 13-14år men iaf från Sverige.
Det var lite tungt när de vann 1 match med 4-1 men sen tog vi igen å lärde oss snabbt deras taktik som endast bestod av snipning. Enkelt å anpassa sig om motståndarna gör samma hela tiden.
Btw så jobbar jag som transportledare & IT-chef på ett åkeriföretag.
Postad 22 January 2010 - 11:58
- Kvalitetsingenjör inom Fordonsindustrin.
Postad 22 January 2010 - 12:02
hahahaha R E S P E C T!fan vilka flashiga jobb ni har grabbar
själv jobbar man på industri och tillverkar kompostpåsarskäms nästan att säga det
Ha då vet jag precis var du är Noseone
själv konsult och jobbar atm som driftstekniker på ett sjukhus.
Postad 22 January 2010 - 12:09
Ja tappar synk så ofta nu att ja lagt ner spelandet för tillfället...
Postad 22 January 2010 - 12:18
Jo, det var grymt viktigt och skönt att vinna över dom där fjunisarna. Det var jobbigt när det stod 1-1 i matcher och Wasteland dök upp. Jag kände att det skulle bli tufft men när vi tog det lite lugnare och väntade ut dem så gick det ganska enkelt ändå. Sedan var det roligt med trash-talket, där du (nose) och Ekaa hade ett par sköna förolämpningar.
Btw så jobbar jag som transportledare & IT-chef på ett åkeriföretag.
Hahaha! Jag trodde du menade när Nose och ekaa hade en diskussion.
Men det kom ju nåt bra utav det, tyckte det var bra att nose "röt till".
Det behöver jag m fl ibland, då vissa av oss har en tendens att ibland bli dödade onödigt snabbt.
Att man tokruschar en gång tycker jag är ok men när man VET att dom är grymma snipers är det bara dumt.
Vi följde det nose sa och sen vann vi också.
Men jag håller också med ekaa att man måste prova ibland men just i detta fall visste vi ju från första omgången att dom var riktigt bra snipers och då var det självklart ganska dumt att rusa.
Kul som fan var det iallafall!
Både ekaa och nose var ju glödheta igår ( iallafall före klanmatchen ).
Postad 22 January 2010 - 12:24
Vi körde över dom ganska ordentligt, trots att det lagga rejält!
Bra lirat boys.
Postad 22 January 2010 - 12:32
Domination matchen: http://www.youtube.c...h?v=W0LdF2pY88E
S&D matchen (Missade lite i början): http://www.youtube.c...h?v=o6ix8O5QuEo
Postad 22 January 2010 - 12:56
Här är filmerna från igår, dom är helt oredigerade ville få upp dom så snabbt som möjligt. Var ganska svårt o få till det bra eftersom det var så omständigt att byta mellan spelare.
Lugnt, tack för din insats!
Du var ju betydligt snabbare än vad jag var med mina MHB vs SweD videos.
Redigerat av BrittBastard, 22 January 2010 - 12:57.
Postad 22 January 2010 - 13:03
Hahaha! Jag trodde du menade när Nose och ekaa hade en diskussion.
Men det kom ju nåt bra utav det, tyckte det var bra att nose "röt till".
....
Men jag håller också med ekaa att man måste prova ibland men just i detta fall visste vi ju från första omgången att dom var riktigt bra snipers och då var det självklart ganska dumt att rusa.
Både ekaa och nose var ju glödheta igår ( iallafall före klanmatchen ).
Ja, det var lite trist att ni dog så snabbt hela tiden. Har skrivit det förr, på publicmatcher så funkar det att tokrusa. Spelar man mot MHB eller duktiga Claner så funkar det oftast inte. Då blir det lite trist när man märker att man gör om samma misstag fler gånger.
Skillnaden mellan oss å JUL-fjortisarna var att vi lärde oss av våra misstag, de gjorde inte det. Skall jag vara ärlig så var nog de individuellt bättre än vi men vi snackade bättre å lärde oss - iaf efter nån tillsägelse.....
Skulle själv gärna få nån tillsägelse för ibland tenderar man att göra om samma grej fler gånger. Man tänker väl - "den här gången är jag lite snabbare än honom....." Nope......
FÖ skulle jag nog inte åkt på innebandyn, 1 mål å 2 förlustmatcher. Hade varit bättre å spela SD hela kvällen. Slutade ju med två matcher 13-2, å 13-4 har jag för mig. Visserligen mot random people.....
Postad 22 January 2010 - 13:13
Här är filmerna från igår, dom är helt oredigerade ville få upp dom så snabbt som möjligt. Var ganska svårt o få till det bra eftersom det var så omständigt att byta mellan spelare.
Snyggt jobbat l2ickard!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
185 filmer
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna