Microsoft Xbox One 500GB (inkl. Kinect) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(38)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB - Day One Edition (inkl. Kinect + FIFA 14) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB 2014
(Spelkonsoler)
|
8
|
(114)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 15 + Forza 5) - Nordic Day One Edition
(Spelkonsoler)
|
7
|
(10)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 16) 2015
(Spelkonsoler)
|
7
|
(8)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(26)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 2TB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(6)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB (inkl. FIFA 17)
(Spelkonsoler)
|
7
|
(12)
|
Inga priser |
Xbox One S (450 inlägg)
|
6 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Xbox One S, UHD Blu-ray spelare från $299 (87 inlägg)
|
8 år sedan |
KODI Xbox One (2 inlägg)
|
8 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Snuvad på xbox one + kinect på teknikproffset (14 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 22 November 2013 - 18:28
Och hur fungerar internet explorer? stödjer den flash? så man kan tex spela upp filmer/klipp via internet?
Postad 22 November 2013 - 18:35
(Själv så avbokade jag min Amazon UK order och beställde ifrån Webhallen istället, smidigare om det skulle bli något garantiärende. Enligt deras kundsupport ska det ta ca en vecka från idag. Fingers crossed...)
Postad 22 November 2013 - 19:30
Postad 22 November 2013 - 19:54
Jag lade in mitt svenska kreditkort, plockade en adress i Nottingham och det gick hur bra som helst att handla. Har jag gjort något dumt kanske?
Tror inte det är så smart att ange en faktureringsadress som inte överensstämmer med den som är till kortet, kan nog leda till problem. Brukar ju vara väldigt noga annars när man handlar på nätet med kortet att adress stämmer så.
Det är nog bäst att använda sig av prepaid till den lanseras i Sverige och man byta till svenskt marketplace.
Redigerat av wankstah, 22 November 2013 - 20:00.
Postad 22 November 2013 - 20:12
Postad 22 November 2013 - 20:17
Postad 22 November 2013 - 20:20
Postad 22 November 2013 - 20:28
Tror jag chansar!
Postad 22 November 2013 - 21:15
Postad 22 November 2013 - 21:33
Postad 22 November 2013 - 22:41
Inga intryck från er än som fått den?
Bara spelat BF4 än så länge och det är skit grymt när man kommer ifrån 360 versionen. 60 fps och 64 pers det är ett helt annat spel. Lite halv buggigt dock har crashat ett antal gånger, men det är väl sånt man får räkna med dom första dagarna.
Basenhet är knäpptyst till och med när man spelar för fullt och verkar inte bli särskilt varm heller har ändå min inne i tvbänken.
Nya handkontrollen tycker jag om det mesta på, dom nya triggersena är grymma med rumble i. Gillar inte riktigt rb och lb (axelknapparna) tycker dom är aningen för stora. Men överlag är den schysst. Inte så stor skillnad mot gamla kontrollen man vänjer sig direkt typ.
Mitt råd till dom som är sugna är att sitt inte och vänta på den svenska releasen. Funkar hur smidigt som helst med importerad, bara att logga in med sitt befintliga livekonto och handla med prepaid alternativt importera fysiska spel.
Postad 22 November 2013 - 23:50
Postad 22 November 2013 - 23:58
Postad 23 November 2013 - 00:03
Postad 23 November 2013 - 00:43
Trevligt det var en schysst gjort av MS där.Detta är den användare som har högst gamerscore i världen och anledningen till hans lifetime gold
Microsoft valde ju att belöna avändare med nya x1'or och annat gott för just deras GS för någon vecka sedan.
Jag hänger liksom inte riktigt med i Xbox världen sedan nåt år tillbaka, har andra "sysslor" så att säga, dock lägger störst fokus på filmdelen av forumet
Postad 23 November 2013 - 01:50
Får mig ju att önska att man hade beställt en själv!
Av dom intryck jag fått från forum over there så verkar ju folk vara mer imponerade över kinect och tv och multitaskingen än spelen hehe
Kul med tanke på allt negativt ända sedan dom visade upp den.
Postad 23 November 2013 - 04:30
Dance Central 3
http://www.ign.com/a...entral-3-review
The Gunstringer
http://www.ign.com/a...stringer-review
Redigerat av Zerox_no1, 23 November 2013 - 04:31.
Postad 23 November 2013 - 09:31
Tack för svaret. Folk måste ha misstolkat Albert Penello.
http://n4g.com/news/...e-region-locked
Låsningen gäller vad jag förstår mot vilken marketplace du har kopplat dig. Så om du köper i Tyskland men kopplar dig mot engelska marketplace så blir det engelska som språk. Men sen när konsolen släpps i Sverige och du kopplar dig till svenska marketplace kommer du vara tvungen att använda svenska kommandon.
Postad 23 November 2013 - 09:46
Min har en fläkt som jobbar konstant. Störande ljud!
Postad 23 November 2013 - 10:10
Om ni bara stänger av xbox one med kommandot. Låter då er strömdosa mkt?
Min har en fläkt som jobbar konstant. Störande ljud!
Har inte provat att stänga av med röstkommando, men mitt låter ingenting när det är avstängt och jag har den inställd på "Instant on".
Edit: Lyssnar man väldigt nära och noga så hörs det ett litet brummande ljud, men man måste typ lägga örat imot för att höra något.
Låter den så mycket så att du störs av det då är det nog risk att det är något fel på den.
Redigerat av wankstah, 23 November 2013 - 10:33.
Postad 23 November 2013 - 10:29
Har inte provat att stänga av med röstkommando, men mitt låter ingenting när det är avstängt och jag har den inställd på "Instant on".
Lägg av nu killar. Ni gör mig sugen ju
Postad 23 November 2013 - 10:38
Jag har också instant on. Så du stänger av med att hålla in xbox knappen? Är den instant on då?
Postad 23 November 2013 - 10:48
Jag hör ljudet från ett par meter.
Jag har också instant on. Så du stänger av med att hålla in xbox knappen? Är den instant on då?
Provade och stänga av med hjälp av röstkommandot nu och det var ingen skillnad mot när jag använde handkontrollen. Så länge du har den inställd på "Instant on" på inställningar så kvittar det nog om man använder röstkommande eller handkontrollen.
Postad 23 November 2013 - 10:51
Min kör fläkten konstant på högsta läget. Stänger jag av den helt så tystar den annars full fräs jämt
Postad 23 November 2013 - 10:59
Hur mkt låter er strömdosa när ni har på xboxen?
Min kör fläkten konstant på högsta läget. Stänger jag av den helt så tystar den annars full fräs jämt
Hör inget "fläktljud" från min nätdel alls. Man kan höra ett litet brummande ljud om man lägger örat emot den och detta verkar inte skilja sig nått om den är på eller i sleepmode.
Redigerat av wankstah, 23 November 2013 - 11:01.
Postad 23 November 2013 - 11:04
Postad 23 November 2013 - 11:08
Postad 23 November 2013 - 11:09
Då är det fel på min då. Har den i ett skåp o hör ändå på flera meters avstånd
Nej, fan va tråkigt.
Testa att skaka nätdelen. Kan det vara ngt som ligger emot fläkten i den?
Postad 23 November 2013 - 11:13
Den kanske blir för varm av att vara i ett skåp och därför går fläkten?
Ja precis, testa o kör den utanför skåpet.
Bra att du påpekar det, då kanske jag får planera om lite här hemma tills på måndag med min placering på lådan.
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 23 November 2013 - 11:13.
Postad 23 November 2013 - 11:18
Då är det fel på min då. Har den i ett skåp o hör ändå på flera meters avstånd
Har mina grejer stående inne i tvbänken den är visserligen lite ventilerad, men var imponerade över att konsolen var knäpptyst även när jag spelade BF4 med 64 spelare igår. Kan du höra den genom ett skåp på flera meters avstånd så tror jag definitivt att det är något fel på den.
Postad 23 November 2013 - 11:22
Stömlådan låter ganska exakt lika mkt konstant som xbox 360 lät när fläkten i den körde för fullt
:-(
Har mina grejer stående inne i tvbänken den är visserligen lite ventilerad, men var imponerade över att konsolen var knäpptyst även när jag spelade BF4 med 64 spelare igår. Kan du höra den genom ett skåp på flera meters avstånd så tror jag definitivt att det är något fel på den.
Xboxen o strömlådan är i olika skåp. Xboxen låter inget alls
Postad 23 November 2013 - 11:24
Prövat att köra utanför skåpet nu men ingen skillnad hittills. Kul att bråka med MS Tyskland om det.
Stömlådan låter ganska exakt lika mkt konstant som xbox 360 lät när fläkten i den körde för fullt
Går den att skruva upp?
Har den låtit hela tiden? Finns det någon lampa som lyser på den? Tänkte om den blinkade eller hade fast sken.
Postad 23 November 2013 - 11:26
Prövat att köra utanför skåpet nu men ingen skillnad hittills. Kul att bråka med MS Tyskland om det.
Är nog fel på din nätdel då, har svårt att tro att den skall låta mer än själva basenheten.
Redigerat av wankstah, 23 November 2013 - 11:28.
Postad 23 November 2013 - 11:35
Strömlådan lyser vitt på den lilla lampan hela tiden
Troligen fel på den! 😡
Postad 23 November 2013 - 11:51
Skruva upp?
Strömlådan lyser vitt på den lilla lampan hela tiden
Troligen fel på den!
Tråkigt att få grejer det är fel på. MS har dock alltid vart bra när det gäller sånt enligt min erfarenhet. Hade problem med ett 360 en gång och det kom dom och hämta vid dörren och sen lämnade en ny enhet.
Så här stod det när jag registrerade min enhet igår:
"Utbyte av enhet och medföljande tillbehör görs utan extra kostnad till och med standardgarantins förfallodatum som infaller den feb 19, 2016."
Postad 23 November 2013 - 11:56
Vem ska jag kontakta ang strömlådan? Microsoftstore i Tyskland som bara har chatten uppe ibland?
Postad 23 November 2013 - 11:59
Vart registrerade du enheten?
Vem ska jag kontakta ang strömlådan? Microsoftstore i Tyskland som bara har chatten uppe ibland?
På xbox.com. Går du till "my account" så finns det ett val som heter "Registrera enhet".
Postad 23 November 2013 - 12:30
fläkt i strömdosan?
första gången jag hört om nåt sånt
Låter som en fläkt iaf!
Första gången jag startade xboxen varvade den upp men blev tyst strax efter men nu låter den konstant
Postad 23 November 2013 - 12:43
Låter som en fläkt iaf!
Första gången jag startade xboxen varvade den upp men blev tyst strax efter men nu låter den konstant
Japp, det finns en fläkt i "power bricken". Det finns även fläkt i "bricken" till 360n.
Varvar fläkten alltså hela tiden? Isf skulle tippa på att det är ngn givare som är taskig. Som gör så att fläkten går konstant, utan att ens behöva göra det. Tror inte att det är ngn fara att köra på. Den kyler ju komponenterna i "bricken". Men det är ett störande ljud.
Du bör ju få en ny, utan att du ska behöva skicka iväg den gamla innan du får en ny.
Postad 23 November 2013 - 12:46
Det sitter fläkt i 360ins strömdosa också. Om jag inte minns helt fel?fläkt i strömdosan?
första gången jag hört om nåt sånt
Postad 23 November 2013 - 12:51
Det sitter fläkt i 360ins strömdosa också. Om jag inte minns helt fel?
Korrekt
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Xbox One S
1 bild
85 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?