Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 25 July 2008 - 16:25
Postad 25 July 2008 - 16:35
Jag kan nog vara med, fast d skulle vart roligare o spelat mot något annat lag som har bättre ranking...får mer poäng då
Jag tackade ja på en sådan almän utmaningsannons å det råkade vara just dem tyvärr
Postad 25 July 2008 - 16:44
Postad 25 July 2008 - 17:31
Man känner att vara utan cod i 3 veckor leder till total abstinens. Och det kommer antagligen inte gå allt för bra heller efter detta tragiska uppehållet.
Postad 25 July 2008 - 18:00
Ah okey, fast det positiva är väl att vi är host vilket är en ganska stor fördel oftast. Jag kan hosta igen om du vill? har kvar deras lagledare på friends listen.
Ja det kan du få vara brukar inte bli helt bra när jag är host
Postad 25 July 2008 - 22:28
Jag lyckades knäppa ett par greker men var annars helt under isen ikväll.
Solsting och feber är inget vidare när man ska lira COD.
Postad 25 July 2008 - 23:12
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 25 July 2008 - 23:37.
Postad 26 July 2008 - 09:11
förstår inte varför man måste spela cod när man e full
Postad 26 July 2008 - 09:16
Postad 26 July 2008 - 13:40
Dels kör de med juggernaut men främst har de skranglig uppkoppling så de är lite jobbiga att ha ihjäl...Bra spelat grabbar och skönt att vi behåller vår "winning-streak". Jag tyckte det var ganska svårt att spela igår då man tappade rytmen när det blev så många omstarter, därför var det desto skönare att vinna. Förresten alla av grekerna hade juggernaut va? Det kändes som om jag sköt på dem hur mycket som helst men de dog aldrig.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 July 2008 - 15:15.
Postad 26 July 2008 - 23:01
morlock: en kille(SweLion)vill testa att spela mot dig i en CAGE match, jag har han som "spelkompis" här hemma, han vill spela mot dig pga att jag säger att du är en grym spelare(du fattar)...är det ok för dig?
Jag vill se matchen isåfall
cheers!!
Postad 27 July 2008 - 15:20
Jo bra spelat grabbar, var lite vingligt att lira klart matcherna men vi tog dem tillslut iaf. Snacka om att grekerna ruschar, tror de skulle ha väldigt svårt att spela hardcore med tanke på hur många claymores de springer igenom och klarar sig tack vare juggernaut.
Har sprungit igenom 3 st claymores på raken utan att ens bli skadad, UTAN juggernaut...
Så länge man bara SPRINGER så överlever man ju väldigt ofta claymores, även om det naturligtvis delvis beror på att de flesta inte är så värst bra på att placera ut claymores på ett bra sätt, men ändå..
Postad 27 July 2008 - 15:21
Har sprungit igenom 3 st claymores på raken utan att ens bli skadad, UTAN juggernaut...
Så länge man bara SPRINGER så överlever man ju väldigt ofta claymores, även om det naturligtvis delvis beror på att de flesta inte är så värst bra på att placera ut claymores på ett bra sätt, men ändå..
Inte lika lätt i hardcore
Postad 27 July 2008 - 16:07
Jo jag vet, är de klantigt utsatta precis vis en dörröppning så är det lätt att springa över dem, gäller att hinna "bakom" claymoren. Men de här grekerna sprang mest bara in utan att titta och blev skadade av claymores men överlevde ofta p.g.a juggernaut. Hardcore = instakill...Har sprungit igenom 3 st claymores på raken utan att ens bli skadad, UTAN juggernaut...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 July 2008 - 16:07.
Postad 27 July 2008 - 16:17
Postad 27 July 2008 - 16:29
Ska ni inte starta clan i BF:BC snart? Eller väntar ni tills/om dom patchar upp för bättre clanstöd?
Där är väl någon form av clan men vi som hänger här är väl inte så jätteintreserade av bf:bc
Postad 27 July 2008 - 17:02
Där är väl någon form av clan men vi som hänger här är väl inte så jätteintreserade av bf:bc
Ne, kanske för att BF:BC inte är inbakat här, men det kanske det borde vara? Eller har jag fel?
Eller det kanske inte är så poppis som dom andra spelen här, men personligen tycker jag det är det bästa onlinespelet till Ps3 just nu
Postad 27 July 2008 - 21:32
Inte lika lätt i hardcore
Jo, jag vet...
Men det var väl inte HC ni spelade?
Ibland har jag blivit VÄLDIGT förvånad när jag överlevt och i vissa lägen inte ens blivit skadad när jag mer eller mindre stått så illa till man kan göra vid en claymore, dvs. råkat stanna rakt framför en efter att man blivit handlingsförlamad av att man hört "click!"..
Som sagt har jag sprungit igenom 3st som vart efter vartandra i en korridor, vilket borde vara omöjligt, utan att ens bli skadad...
Antar att det är lite buggvarning på det?
Postad 27 July 2008 - 21:57
Så den perken blir inte långvarig hos mig
Postad 28 July 2008 - 07:45
Erlander och jag körde rätt många S&D och vi var väl på toppen i näästan alla matcher.
Var riktigt skoj!
Lirade just nu S&D på Ambush, satt vid hörnet vid B (där hummrarna står på vägen) Hade tagit bambmannen och en kille till.
Då helt plötsligt kommer en kille bakom avspärrningarna och kjuter mig.
Var några snor ungar som sa innan matchen att de skulle glitcha.
Runda 2 gjorde han samma sak, men då fick jag honom iaf.
Sen hoppade nästan hela mitt lag ur pga dem.
Det är en glich om något, vad då stå på stridsvagnen å glitcha.
Postad 28 July 2008 - 09:36
Postad 28 July 2008 - 10:49
Tack för att jag fick bota lite abstinens hos dig i lördags kajoh. Får nog köra lite sp-läge på cod ikväll bara för att få behovet dövat....
Nu är åtminstone lägenheten såld och alla prylar är flyttade till den nya lyan......nu börjar arbetet med att få allting där det ska vara.....
Redigerat av Unregistered32f0b602, 28 July 2008 - 10:51.
Postad 28 July 2008 - 10:55
Snyggt!Nu är åtminstone lägenheten såld och alla prylar är flyttade till den nya lyan......nu börjar arbetet med att få allting där det ska vara.....
Ska du äntligen komma igång och spela på projektorn så att du kommer upp i en högre spelnivå nu?
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 28 July 2008 - 10:56.
Postad 28 July 2008 - 11:02
Suger att internet inte funkar förrän 1 september dock. Farsan snackar dock om att köpa en 50-tummare till hem så det kan bli så att Marcus flyttar in den gamla plasman i sitt rum och sitter o spelar cod hela nätterna nu på semestern.....
Redigerat av Unregistered32f0b602, 28 July 2008 - 11:03.
Postad 28 July 2008 - 11:54
Tack för spel igår/natt.
Erlander och jag körde rätt många S&D och vi var väl på toppen i näästan alla matcher.
Var riktigt skoj!
Lirade just nu S&D på Ambush, satt vid hörnet vid B (där hummrarna står på vägen) Hade tagit bambmannen och en kille till.
Då helt plötsligt kommer en kille bakom avspärrningarna och kjuter mig.
Var några snor ungar som sa innan matchen att de skulle glitcha.
Runda 2 gjorde han samma sak, men då fick jag honom iaf.
Sen hoppade nästan hela mitt lag ur pga dem.
Det är en glich om något, vad då stå på stridsvagnen å glitcha.
Har ni kommit fram till nån officiell MHB-logga än?
Hoppas att det var ok att jag lånade en av dina till min avatar, var så trött på den där texten jag hade...
Den du har nu är jävligt cool oxå, fräckt med flaggan på ärmen, är det den officiella?
Postad 28 July 2008 - 12:12
har fixat det tills ikväll bara
Postad 28 July 2008 - 13:04
Har ni kommit fram till nån officiell MHB-logga än?
Hoppas att det var ok att jag lånade en av dina till min avatar, var så trött på den där texten jag hade...
Den du har nu är jävligt cool oxå, fräckt med flaggan på ärmen, är det den officiella?
Nej, både min ena och l2ickards ligger på Gamebattles.
Såg att du snodde min bild, måste tänka ut ett straff där...
Nej men jag fick ju då en idé att man kan ju ha en egen som avatar.
Så det har jag nu!
Merger när åker du neråt så du kan lira online igen?
Postad 28 July 2008 - 13:12
Postad 28 July 2008 - 18:36
Jo det var riktigt skoj igår.Tack för spel igår/natt.
Var riktigt skoj!
Har inte spelat på hur länge som helst så det var befriande.
Spelade några timmar i förrgår med men det var på min gamla 32" Cry så det räknas knappt.
Så igår fick jag upp min 50" ur packlådan o satte den lite temporärt på en kista så att man kan spela lite.
Blir mumma sen när projektorn kommer till min 108" duk. Längtar....
Postad 29 July 2008 - 16:30
Jag tror att min PS3a är på gång, borde komma i nästa vecka.
Längtar efter att få spela med er igen killar!!!!
(Fett OT men jag kunde inte hålla mig...
Postad 30 July 2008 - 11:59
Postad 30 July 2008 - 13:35
Men ikväll har jag tänkt lira!
Ska vi styra upp en klanmatch kanske?
Postad 30 July 2008 - 14:05
För min egen del så är väl solen och vädret den största anledningen.
Men ikväll har jag tänkt lira!
Ska vi styra upp en klanmatch kanske?
En clanmatch eller 2 skulle sitta fint
Postad 30 July 2008 - 14:35
Postad 30 July 2008 - 15:51
Postad 30 July 2008 - 17:47
Tillbaka från några dagars radiotystnad på sjukhuset. Nu är HELA familjen hemma precis som det skall vara.
Jag tror att min PS3a är på gång, borde komma i nästa vecka.
Längtar efter att få spela med er igen killar!!!!![]()
(Fett OT men jag kunde inte hålla mig...)
Roligt att höra att du fått hem den lilla nu och allt är som det ska, dock så är väl inte HELA familjen hemma än då den "lille svarte" fortfarande är på villovägar?
Fick höra igår att min projje antagligen dyker upp imorgon eller på fredag!
Det var färghjulet som hade rasat...
Så snart får ni dras med mig igen kväll in, kväll ut!
Postad 30 July 2008 - 17:59
Roligt att höra att du fått hem den lilla nu och allt är som det ska, dock så är väl inte HELA familjen hemma än då den "lille svarte" fortfarande är på villovägar?
![]()
![]()
Fick höra igår att min projje antagligen dyker upp imorgon eller på fredag!
Det var färghjulet som hade rasat...
Så snart får ni dras med mig igen kväll in, kväll ut!
Du måste ju ha extrem abstinens nu om du inte spelat på så länge!!
Postad 30 July 2008 - 19:33
Du måste ju ha extrem abstinens nu om du inte spelat på så länge!!
Jag tror att han fått en massa lugnande utskrivet av farbror doktor annars hade han inte levt idag
Postad 30 July 2008 - 20:35
Var inte långt ifrån...
Ännu roligare var att den pajjade veckan innan jag hade 3veckor semester, härlig timing, allt för att
j#####s...
Redigerat av Dr. Death, 30 July 2008 - 20:37.
Postad 31 July 2008 - 00:07
Jag blev tydligen utbytt och fick inte spela hardcore mot malta-killarna, men det ser ut som det gick dåligt för er så det var väl lika bra det. Synd på en fin streak dock.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 31 July 2008 - 00:10.
Postad 31 July 2008 - 10:06
Den var jäkligt klantigt att förlora den där matchen...synd synd :/
Ja den skulle vi också ha vunnit, fattar inte hur jag kunde missa sista snubben, jag visste ju vart han tryckte.
Jaja, sånt som händer.
Men om vi ska vara petiga så kan vi faktiskt anmärka på en två grejer, dels att du försvann i en match på BOG och att vi ledde med 1-0 när vi fick starta om partyt för att jag glömt att ställa in sidbyte efter varje runda. Dom vägrade ta självmord utan spelade bara vidare och tyckte att vi fick skylla oss själv som inte kunde hosta.
Postad 31 July 2008 - 10:07
Postad 31 July 2008 - 11:48
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
8 bilder
58 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler