Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3G *

4925 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilka kommer köpa en Iphone 3g (767 medlem(mar) har röstat)

Kommer du köpa dig en iphone 3g?

1. Självklart (233 röster [30.18%])

Procent av omröstning: 30.18%

2. Nej tack (190 röster [24.61%])

Procent av omröstning: 24.61%

3. Jag väntar och ser (349 röster [45.21%])

Procent av omröstning: 45.21%

Hur har Telias prissättning påverkat dig?

1. Lite,jag är lika säker som innan (114 röster [20.69%])

Procent av omröstning: 20.69%

2. Lite,jag är lika osäker som innan (37 röster [6.72%])

Procent av omröstning: 6.72%

3. Mycket, har fått mig att tänka att jag ska köpa en iphone (39 röster [7.08%])

Procent av omröstning: 7.08%

4. Mycket, har fått mig att fundera över om jag ska låta bli att köpa en iphone (271 röster [49.18%])

Procent av omröstning: 49.18%

5. Delat, varken lite eller mycket (90 röster [16.33%])

Procent av omröstning: 16.33%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 27 augusti 2009 - 22:25

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Min iphone slukar batteri och nu har jag bestämt mig att stänga av Push.
Push funktionen är väl att hämta alla mail automatisk och det väljer man var 30:e min eller varje timme.
Påverkar Push annat än bara mitt gmail konto? Jag vill hämta mina mail när jag själv vill och har hört att man sparar ganska mycket batteri på det. stämmer det verkligen?

Jag syncar min kontaktar och kalender via Google, kommer det att påverkas också?

Låter som att du missuppfattat lite om vad Push är. Push-funktionen påverkar alla applikationer som använder sig av Push och som DU VILL ska använda sig av push.

Pushfunktionen är det motsatta jämfört med "Fetch" kan man säga. Fetch är ett initiering av telefonen att typ "ringa och kolla om jag fått några meddelanden".

Ex. Du ställer in mailen på att "fetcha" var 30:e minut; det innebär att mail appen kopplar upp sig mot mailservrarna var 30:e minut och kollar om det finns några nya mail och laddar ner dem om det skulle finnas.

Med Push, däremot, "pushar" servern fram information till just din telefon utan att din telefon behöver "ringa och kolla".

Ex. Du får ett nytt mail till din mailadress, mailservern pushar då denna information till Apples servrar som i sin tur pushar fram informationen till din mail app och du får en alert om att du fått ett nytt mail, i princip i samma ögonblick som mailservrern tog emot mailet.

Om du synkar Google Calendar och Google Contacts via Exchangeprotokollet så kan du använda dig av Push eller av Fetch. Eller så ställer du in manuellt vilket innebär att den refreshar varje gång du går in i kontakt-appen eller kalender-appen.

Under Settings->Mail, Contacts and Calendar kan du välja hur du vill att dina olika konton ska hämta/få sin information. Tyvärr så har det visat sig att Push drar mer batteri än Fetch (var 30:e min/varje timme). Jag har min Mail inställd på Fetch (var 30:e minut) och Kalendern och Kontakterna (som är synkade mot Google) har jag ställt in på Manuellt.

Hoopas det inte blev för rörigt och att du blev lite klokare på det :D

Postad 29 augusti 2009 - 17:19

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0

Låter som att du missuppfattat lite om vad Push är. Push-funktionen påverkar alla applikationer som använder sig av Push och som DU VILL ska använda sig av push.

Pushfunktionen är det motsatta jämfört med "Fetch" kan man säga. Fetch är ett initiering av telefonen att typ "ringa och kolla om jag fått några meddelanden".

Ex. Du ställer in mailen på att "fetcha" var 30:e minut; det innebär att mail appen kopplar upp sig mot mailservrarna var 30:e minut och kollar om det finns några nya mail och laddar ner dem om det skulle finnas.

Med Push, däremot, "pushar" servern fram information till just din telefon utan att din telefon behöver "ringa och kolla".

Ex. Du får ett nytt mail till din mailadress, mailservern pushar då denna information till Apples servrar som i sin tur pushar fram informationen till din mail app och du får en alert om att du fått ett nytt mail, i princip i samma ögonblick som mailservrern tog emot mailet.

Om du synkar Google Calendar och Google Contacts via Exchangeprotokollet så kan du använda dig av Push eller av Fetch. Eller så ställer du in manuellt vilket innebär att den refreshar varje gång du går in i kontakt-appen eller kalender-appen.

Under Settings->Mail, Contacts and Calendar kan du välja hur du vill att dina olika konton ska hämta/få sin information. Tyvärr så har det visat sig att Push drar mer batteri än Fetch (var 30:e min/varje timme). Jag har min Mail inställd på Fetch (var 30:e minut) och Kalendern och Kontakterna (som är synkade mot Google) har jag ställt in på Manuellt.

Hoopas det inte blev för rörigt och att du blev lite klokare på det B)

Tack för informationen ;)
Ställde tillbaka båda Push och Platstjänster eftersom jag kunde inte använda min TomTom när Platstjänsten var AV.

Postad 04 september 2009 - 18:03

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
hej! jag vill att min display ska vara tänd hela tiden för att jag använder mycket sångtexter i telefonen när jag spelar. men jag hittar inte var och om man kan göra det. någon som vet??

Postad 05 september 2009 - 16:20

Unregisterede2f66bdc
  • Unregisterede2f66bdc
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

hej! jag vill att min display ska vara tänd hela tiden för att jag använder mycket sångtexter i telefonen när jag spelar. men jag hittar inte var och om man kan göra det. någon som vet??

Japp!

Inställningar --> Allmänt - Autolås --> Aldrig

Vassego!

Postad 07 september 2009 - 16:02

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Japp!

Inställningar --> Allmänt - Autolås --> Aldrig

Vassego!

det tackar man för =))

Postad 07 september 2009 - 16:10

suffix
  • suffix
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Jag har en fråga. Går det att på något sätt ta lägga in all musik jag har på min iphone, till datorn, och sedan uppdatera genius osv, utan att Itunes raderar allt jag har på iphonen och sen lägger in den musik jag har på datorn (har inställt manuellt i nuläget). Jag frågar detta eftersom jag inte vill synkronisera min iphone, så att allt riskeras att tas väck, för jag har massa bilder jag lagt in till låtarna, och dom vill jag bibehålla.

Postad 07 september 2009 - 21:26

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Jag har en fråga. Går det att på något sätt ta lägga in all musik jag har på min iphone, till datorn, och sedan uppdatera genius osv, utan att Itunes raderar allt jag har på iphonen och sen lägger in den musik jag har på datorn (har inställt manuellt i nuläget). Jag frågar detta eftersom jag inte vill synkronisera min iphone, så att allt riskeras att tas väck, för jag har massa bilder jag lagt in till låtarna, och dom vill jag bibehålla.

Finns miljarder olika sätt :)

Denna länk listar många olika alternativ till på Windows och Mac:
http://hubpages.com/hub/transfer

Postad 08 september 2009 - 12:29

suffix
  • suffix
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Tack för svaret. har en annan fråga. detta är ganska märkligt, när jag spelar upp en låt i min Iphone, så har jag sedan tidigare lagt in en bild till låten; och då visas ju självklart bilden när låten spelas, men sen om jag kopplar in iphonen till datorn, och sedan spelar upp musiken från iphonen ifrån datorn så visas ingen bild i Itunes, det finns inget bildmaterial där.. varför är det så, bilden visas ju i iphonen?

Redigerat av suffix, 08 september 2009 - 12:35.

Postad 08 september 2009 - 13:41

Unregistered676064e2
  • Unregistered676064e2
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
hallo idag blev det impulsköp av en iphone 3gs hos tre ....vad e det första man ska göra ..lite tips på uppdateringar och lite colla gadgets ??? tacksam för svar ?

Postad 08 september 2009 - 13:58

endumen
  • endumen
  • Forumräv

• 543 inlägg
  • 0

hallo idag blev det impulsköp av en iphone 3gs hos tre ....vad e det första man ska göra ..lite tips på uppdateringar och lite colla gadgets ??? tacksam för svar ?

Grattis till ett väldigt bra impulsköp!
Skaffa premium-konto på Spotify och sen ladda ner appen från App store. :)
Jailbreaka får du göra sen när känner dig mogen och då ladda ner SBsettings, winterboard och backgrounder bland mycket annat.

Postad 08 september 2009 - 17:05

Unregistered676064e2
  • Unregistered676064e2
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Grattis till ett väldigt bra impulsköp!
Skaffa premium-konto på Spotify och sen ladda ner appen från App store. :)
Jailbreaka får du göra sen när känner dig mogen och då ladda ner SBsettings, winterboard och backgrounder bland mycket annat.

tackar tackar men får ju vänta 3-4 v eftersom dem e slut i hela europa....suck

Postad 12 september 2009 - 19:24

maxxess
  • maxxess
  • Beroende

• 1 160 inlägg
  • 0

https://www.minhembi...howtopic=235374

Postad 16 september 2009 - 16:23

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Jag ska byta operatör och får då en 3gs, nu har jag en vanlig 3g.
Apps som jag köpt till den första telefonen, kan man få över dom till den nya?
Nån som gjort ett sånt byte?

Låsa upp en telia telefon, nån som gjort det och vad kostade det?

Postad 16 september 2009 - 17:42

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Jag ska byta operatör och får då en 3gs, nu har jag en vanlig 3g.
Apps som jag köpt till den första telefonen, kan man få över dom till den nya?
Nån som gjort ett sånt byte?

Allt du köper i iTunes är kopplat till ditt itunes-konto, och inte till en speciell telefon eller dator. Dock kan man endast auktorisera 5 datorer/enheter per itunes-konto. Så det är med andra ord inga problem.

Postad 16 september 2009 - 18:43

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0

Allt du köper i iTunes är kopplat till ditt itunes-konto, och inte till en speciell telefon eller dator. Dock kan man endast auktorisera 5 datorer/enheter per itunes-konto. Så det är med andra ord inga problem.

Toppen, tack för snabbt svar.

Postad 24 september 2009 - 18:44

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Har haft inne telefonen hos telia för att låsa upp den, pyntade 300 kr, detta var i måndags, har fortfarande inte fått nått meddelande i Itunes om upplåsning.
Hur lång tid ska det ta?

Postad 24 september 2009 - 18:46

PojPoj
  • PojPoj
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
När jag var inne häromveckan och frågade sa dom att det kan ta upp till 5 dagar innan det dyker upp i iTunes.

Postad 24 september 2009 - 19:10

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0

När jag var inne häromveckan och frågade sa dom att det kan ta upp till 5 dagar innan det dyker upp i iTunes.

Ok, tack för snabbt svar, men fasen vad tid.

Postad 25 september 2009 - 12:03

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Sökt lite snabbt här nu utan framgång och sitter i lite tidsbrist men..

Har en begagnad 3G som är låst till Telenor på gång. Kör själv telenor så inga problem så sett men jag barar undrar om det blir krabb sen när man installerar itunes m.m och sen kopplar in den begagnade Iphonen?

Eller "rensas" den bara och synkas ihop med vad jag har i datorn typ? Bara tänker så den inte är låst till ett visst simkort och ger en en massa problem sen. Att program och applikationer som personen innan mig har köpt kanske försvinner m.m förstår jag ju då jag inte betalt för dom men skall allting funka för övrigt?

Har aldrig kört itunes förr så det blir en ny värld o utforska. :angry:

Postad 25 september 2009 - 20:58

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Gick iaf som en dans och den kör 3.1 programvaran.

Nu börjar man fatta varför folk är så frälsta i Ajfånen. "Ahaa, är det såhär en touchskärm skall funka" :)

Varit så negativ mest p.g.a de orimliga priserna men nu när man kan köpa en 3G för en vettig peng och leka lite med så känns det som en annan femma. Tycker det går riktigt snabbt i menyer och allting så kan inte klaga där.

Nu får man dyka in i appstore och spendera några timmar

Postad 29 september 2009 - 21:15

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
9 dagar sedan och ytterligare en upplåsning så funkar det fortfarande inte att stoppa i ett annat kort än Telias, sur kan man bli.

Kan man forcera det hela på nått vis?

Redigerat av Unregisteredd2619a18, 29 september 2009 - 21:17.

Postad 20 oktober 2009 - 16:48

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
någon som har tips på ett bra program som man kan skriva in noter i?? hittar inget själv...finns kanske inte =(

Postad 21 oktober 2009 - 09:30

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Fråga i tråden som är dedikerad till just appar för iPhone 3G :angry:

Postad 23 november 2009 - 23:13

mange200
  • mange200
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Hej hej!!

Jag har en iphone 3g..
Min laddare verkar har slutat fungera? Trasig?
Det är alltså själva adaptern som det verkar vara fel på som medföljer när man köper telefonen.
Sladden fungerar i datorn..
Undrade bara om det var fler som råkat ut för detta fel?

//mange

Postad 24 november 2009 - 12:21

angelicaan
  • angelicaan
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Nej, men däremot gick sladden sönder på en gång. Skalet på kabeln har lossnat från båda sidor (plupparna, kommer inte på ordet!). Den håller ihop, men glappar lite. Ska kasta den och köra iPod-sladden ist. Den gjorde de rejält! Med tjocka fästen som går över kabeln.

Postad 24 november 2009 - 20:39

mange200
  • mange200
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
okejokej! ;)

jo sladdarna är ju ingen direkt hit heller.;)

Postad 08 december 2009 - 16:11

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

9 dagar sedan och ytterligare en upplåsning så funkar det fortfarande inte att stoppa i ett annat kort än Telias, sur kan man bli.

Kan man forcera det hela på nått vis?

Den låses ju inte upp av sig själv. Du måste köra en Restore, det förutsätter jag att du har gjort? För visst är det en legitim upplåsning genom ursprungsoperatören vi talar om...?

Upplåsning skall ske direkt, utan fördröjning. Har aldig hört talas om att det skall ta flera dagar? Var låste du upp telefonen?

Fördröjning är där visst, beställningen ska först gå från operatören och sedan behandlas av Apple. Efter två, tre dagar+ ska dock telefonen gå att låsa upp.

Postad 15 december 2009 - 08:06

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Nu har jag stört mig ett tag på detta problem och jag har inte hittat nått om det i något forum! När jag ska uppdatera ett program på AppStore så oftast händer det att programmet INTE uppdateras! När jag går in i AppStore igen så ligger det under updates igen! Någon som vet vad detta kan bero på?? Riktigt störigt!

Postad 19 december 2009 - 02:08

Unregistered1809
  • Unregistered1809
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Någon som har koll på hur man gör om man vill surfa hemma på sitt WIFI och inte förbruka data på sitt abonnemang? Är det bara att ansulta till mitt WIFI eller måste jag stänga av ansultningen till Tele2 och sedan in på WIFI?

Postad 19 december 2009 - 02:21

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
nä det räcker med wifi, bara du ser wifi symbolen uppe där 3G brukar stå så e d inga problem..

Postad 21 december 2009 - 09:54

SilverNo1
  • SilverNo1
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Lycklig ägare av en iPhone 3G 8GB och är mycket nöjd med den förutom, vet inte om det är fler som har samma problem, men när telefonen är i låst läge och det ringer till mig, så svarar man som vanligt och när samtalet sedan är slut så när man startar upp telefonen från låst läge har den gått in i telefon (favoriter) fast än det att jag inte var där innan. Den gör så varje gång, varför ? kul om någon hade en lösning på problemet eller om det är fler som har samma problem...

Postad 21 december 2009 - 13:33

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0

Lycklig ägare av en iPhone 3G 8GB och är mycket nöjd med den förutom, vet inte om det är fler som har samma problem, men när telefonen är i låst läge och det ringer till mig, så svarar man som vanligt och när samtalet sedan är slut så när man startar upp telefonen från låst läge har den gått in i telefon (favoriter) fast än det att jag inte var där innan. Den gör så varje gång, varför ? kul om någon hade en lösning på problemet eller om det är fler som har samma problem...

Gå in i Inställningar/Allmänt/Hem. Välj Sök.

Testa om det hjälper.

Postad 21 december 2009 - 18:05

SilverNo1
  • SilverNo1
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Gå in i Inställningar/Allmänt/Hem. Välj Sök.

Testa om det hjälper.

Tack för tipset _Ander_ men tyvärr fungerade det inte, provade alla och startade om telefonen efter varje och provade att ringa men tyvärr så hjälpte det inte.

Postad 23 december 2009 - 14:39

Unregistered1809
  • Unregistered1809
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
kanske dum fråga men,

När man har sin aktuella adress på billing information i itunesstore, innebär det då att man får hem en faktura varje gång man laddar ner något program? Jag laddade ner lite gratis apps bara och på billing information stod det min adress, kommer jag få hem något kvitto eller hur funkar detta?

tack på förhand

Postad 23 december 2009 - 21:49

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

kanske dum fråga men,

När man har sin aktuella adress på billing information i itunesstore, innebär det då att man får hem en faktura varje gång man laddar ner något program? Jag laddade ner lite gratis apps bara och på billing information stod det min adress, kommer jag få hem något kvitto eller hur funkar detta?

tack på förhand

alla saker dras från ditt konto, och informationen mailas
iallafall för mig

Postad 25 december 2009 - 13:25

Unregistered1809
  • Unregistered1809
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Jag får ständigt felmeddelandet "couldnt connect to imap.gmail.com när jag ska kolla min mail på iphonen då jag surfar med 3G, men surfar jag med WIFI fungerar allting som det ska. Jag blir galen hjälp mig!

Redigerat av Unregistered1809, 25 december 2009 - 13:25.

Postad 21 april 2010 - 08:32

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Hej alla glada iphonare, har en fråga ang. exchangesynkning.
Hur blir det om man idag har en massa kontakter, grejer i sin kalender och ett par imap mailkonton och man vill lägga till sin jobbs exchange så att den hamnar "vid sidan av" allt det man redan har. Är det bara att koppla upp sig mot exchangen och den hamnar som en egen kalender, lägger till kontakter från exchangen till befintlig kontaktlista? eller blir man av med allt (kalender, kontakter m.m.) man hade innan.
Innan 3.0 vet jag att det blev det sämre utfallet, alltså allt befintligt raderades och ersattes med det från exchangen. Undrar om det är annorlunda nu på 3.X att den smart bara lägger till kalenderposter och kontakter i befintliga listor.

Hoppas ni förstår hur jag menar.

Postad 21 april 2010 - 09:00

endumen
  • endumen
  • Forumräv

• 543 inlägg
  • 0

Hej alla glada iphonare, har en fråga ang. exchangesynkning.
Hur blir det om man idag har en massa kontakter, grejer i sin kalender och ett par imap mailkonton och man vill lägga till sin jobbs exchange så att den hamnar "vid sidan av" allt det man redan har. Är det bara att koppla upp sig mot exchangen och den hamnar som en egen kalender, lägger till kontakter från exchangen till befintlig kontaktlista? eller blir man av med allt (kalender, kontakter m.m.) man hade innan.
Innan 3.0 vet jag att det blev det sämre utfallet, alltså allt befintligt raderades och ersattes med det från exchangen. Undrar om det är annorlunda nu på 3.X att den smart bara lägger till kalenderposter och kontakter i befintliga listor.

Hoppas ni förstår hur jag menar.

Nä, vad jag vet så raderas allt om du lägger till exchange-konto. Dock kan du ju välja att ha t ex bara kalendern som exchange. När 4.0 kommer så får du dock möjlighet till flera exchange-konton samtidigt så då lär väl detta lösa sig.

Postad 21 april 2010 - 10:23

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Nä, vad jag vet så raderas allt om du lägger till exchange-konto. Dock kan du ju välja att ha t ex bara kalendern som exchange. När 4.0 kommer så får du dock möjlighet till flera exchange-konton samtidigt så då lär väl detta lösa sig.

Så man kan bara ha en kalender samt en kontaktbok fortfarande i iphonen, antingen dom inbyggda eller dom från exchange, inte båda samtidigt?

Postad 21 april 2010 - 15:44

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1 567 inlägg
  • 0

Så man kan bara ha en kalender samt en kontaktbok fortfarande i iphonen, antingen dom inbyggda eller dom från exchange, inte båda samtidigt?

Jo. Du kan ha exchangekontakter vid sidan om vanliga kontakter. När du aktiverar exchangekontakterna får du en fråga om du vill ta bort befintliga kontakter eller behålla dem. Väljer du behålla så varnar den att du kan få dubletter! Samma sak för kalendern, jag har fyra olika kalendrar i min iPod Touch varav en kör exchange mot GMail.

Däremot kan du än så länge bara ha ett exchangekonto i telefonen (men det kommer att ändras i OS 4.0).

(däremot så för du inte döda mig om dina g:a kontakter försvinner :D - jag har aktiverat kontakter över exchange på en kollegas iPhone och där fungerade det ihop med hennes g:a kontakter - men kan inte lämna några garantier att det fungerar för dig ;) )

Postad 22 april 2010 - 09:58

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Jo. Du kan ha exchangekontakter vid sidan om vanliga kontakter. När du aktiverar exchangekontakterna får du en fråga om du vill ta bort befintliga kontakter eller behålla dem. Väljer du behålla så varnar den att du kan få dubletter! Samma sak för kalendern, jag har fyra olika kalendrar i min iPod Touch varav en kör exchange mot GMail.

Däremot kan du än så länge bara ha ett exchangekonto i telefonen (men det kommer att ändras i OS 4.0).

(däremot så för du inte döda mig om dina g:a kontakter försvinner :D - jag har aktiverat kontakter över exchange på en kollegas iPhone och där fungerade det ihop med hennes g:a kontakter - men kan inte lämna några garantier att det fungerar för dig :) )

Hehe, nä jag håller dig inte ansvarig för det om det skulle ske. Skall göra en total backup av telefonen innan jag testar så kan man alltid gå tillbaka om det skulle skita sig.

Postad 22 april 2010 - 10:28

Matte Hedström
  • Matte Hedström
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Dualboot med android på iPhone... =)

http://linuxoniphone...quietly-in.html

Postad 22 april 2010 - 10:35

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0
Jag har fortfarande problem med gmail, när jag raderar mail från inkrog då hamnar de i All Mail.

Finns det nån lösning på detta? Jag använder Push för mail, kalender och mina kontakter.

Postad 22 april 2010 - 10:58

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Jag har fortfarande problem med gmail, när jag raderar mail från inkrog då hamnar de i All Mail.

Finns det nån lösning på detta? Jag använder Push för mail, kalender och mina kontakter.

Testa: http://mail.google.c...p;answer=78892#

Postad 22 april 2010 - 15:15

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0
Grejen med Gmail är att "All Mail" innehåller just All Mail.... Även de som du "raderat"...

Postad 22 april 2010 - 18:30

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1 567 inlägg
  • 0
Enkel lösning är att tömma papperkorgen!

Postad 23 april 2010 - 08:35

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Grejen med Gmail är att "All Mail" innehåller just All Mail.... Även de som du "raderat"...

Grejen med Gmail är att man raderar inte mail, never.

Postad 23 april 2010 - 08:40

endumen
  • endumen
  • Forumräv

• 543 inlägg
  • 0

+1 ;)

Postad 23 april 2010 - 09:45

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

I princip kan jag hålla med dig men spam känns ju inte så motiverat att ha kvar ;).

Postad 23 april 2010 - 13:23

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1 567 inlägg
  • 0
Om man raderar mailet och därefter tömmer papperskorgen, dvs väljer "Radera Permanent" så finns inte mailet kvar i "alla mail" - har precis testat för att vara säker på min sak.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Vy från dörr med ny soffa
    DPC
    2025-05-07 10:19:58
  • Rad 1 och 2
    DPC
    2025-05-07 10:17:56
  • Soffa till salongens andra rad
    DPC
    2025-05-07 10:03:29
  • Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.