Men ibland så gör jag saker exakt likadant flera gånger irad pga. att man tror att fienden inte tror att man är så dum att man springer där IGEN med tanke på vad som hände förra gången.
Detta lär funka bättre och bättre ju viktigare matchen är.
Jag menar oddsen på att en snubbe gör exakt likadant igen direkt efter att han blivit dödad (i en viktig match) är/tros vara väldigt liten, det ska utnyttjas enligt mig.
Går att jämföra med poker, läsa av situationen och försöka förstå hur fi tänker, samt att folk har en tendens att
fega och överannalysera när mycket står på spel.
Kommer ihåg i början när man lirade S&D i CoD4, det var då jag blev förälskad i extreme condition och att göra tvärt om vad de flesta känner att man ska göra, dvs. springa som en galning och spela AGGRESIVT. Man kunde få
en hel del kills på det då folk förväntar sig smygochfegspel även från motståndarna. Folk är helt enkelt rädda för att
dö.
Nuförtiden funkar det sådär, beror på vem man möter, folk har ju lärt sig...
Jag ser inte min uppgift att vara hjälte/bombplanterare/defusare, utan snarare som en självmordskandidat med uppgift att slå ut så många man kan innan man får sina 72? oskulder...
HATAR när medspelarna dör FÖRE mig och jag lämnas ensam kvar, är så ovanligt att jag knappt vet vad jag ska ta mig till...hehe
va dom bara 4 st?
Scroll.....
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?