Kunde inte se storheten i denna film. Alldeles för mycket skrik och oväsen, Chunk är ruskigt irriterande.
4/10
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 15 August 2012 - 17:17
The Goonies
Kunde inte se storheten i denna film. Alldeles för mycket skrik och oväsen, Chunk är ruskigt irriterande. 4/10 Postad 15 August 2012 - 18:01
inte så att gamla filmer kör filmerna lite fort ibland da ;-) gone in 60 seconds (1974) känns ju som ett fint exempel, där har de döljt det med alla som som är extras i biljakten står stilla eller rör sig inte så mkt i alla fall, effekten är grym och en riktigt bra biljakts scen blir det i alla fall. Kanske de inte lägger ner mer tid och möda i dagens filmer? Men jag tycker nya Gone in 60 seconds också har bra jakt. De har lagt ner mycket pengar där och 6-7 Ellinor bilar byggdes av Rouch (om de heter så??) //mike Redigerat av fristil, 15 August 2012 - 18:06. Postad 15 August 2012 - 21:48
Jag gillar action i mängder! Men när jag läste handlingen för The lucky one stannade jag till:
"Logan is a marine serving in Iraq. While there, he finds a photo of a girl with "keep safe" written on the back. He is admiring it when his unit is attacked. He survives and credits the photo for saving him. He tries to find the owner but can't, assuming he was killed. When he goes back to the States, he finds it difficult to adjust and is still haunted by what happened. Analyzing the photo, he finds in the background a landmark that tells him she is in Louisiana. He then goes there and finds her. He learns her name is Beth. He tries to tell her what happened but can't get the words out. She assumes he's there to apply for the job they advertised looking for someone to help at her family's business, a dog kennel. He says yes but at first she gets an uneasy feeling from him but her grandmother decides to give him a chance. It isn't long that he makes a connection with her son..." Underbar scener, handling och musik. Betyg: 4/5 Redigerat av Unregistereda299ec85, 15 August 2012 - 21:49. Postad 16 August 2012 - 19:02
Sett på flyg med: undermåligt ljud, liten skärm, diverse hack och avbrott.
Avengers - 1/5 Orkade inte se hela, kommer förmodligen se den hemma på BD. Hunger games - 1/5 Jättebra! tyckte mitt tonårsbarn(tjej), själv kunde jag inte låta bli att jämföra med div andra filmer som lyckats betydligt bättre. The Raid: Redemption 3/5 Asiatisk action i högform. Riktigt bra första halvan med grymma shoot-scener sedan tröttnade man lite på allt karate/kung-fu våld. Filmen höjer sig iaf i mängden. Hsue chen Tsien - 3/5 Kinesisk raketforskare bla under kalla kriget, typ biografi. Jag gillar såna filmer. Kunde dock inte finna den på imdb. Postad 16 August 2012 - 23:33
The Straight story
Här har vi en film utan tempo, men alldeles underbar är den likväl. Sitter som klistrad och följer en oerhört sympatisk gammal farbror som kör gräsklippare genom USA. Fantastisk film! 13 år sedan jag såg den senast och då blev jag också tagen trots min ringa ålder. 8.5/10 edit: hur fan bakar man in länkar sådär snyggt? Redigerat av Unregistereda9666aa5, 16 August 2012 - 23:34. Postad 17 August 2012 - 13:53
Skall nog se "The Rutles" ikväll, dvs Eric Idles fenomenala mockumentary om ett fyrmannaband från Liverpool.
Har sett den förr, och den är grymt bra, särskilt om man minns nåt från 60-talet... Postad 19 August 2012 - 16:02
Mandara (1971)
Två studentpar i Japan blir medlemmar i en obskyr sekt. Sekten strävar efter fritt sex och att stå utanför samhällets normer och värderingar. Börjar ruskigt lovande, men enligt mig tappar filmen det mesta mot slutet. Visuellt är det i princip hur häftigt som helst. Massor av snygga åkningar och bildkompositioner, mycket lek med färger, juxtapositioneringar osv. Väldigt abstrakt. Jag gillar premissen med vad sekten och människorna i filmen strävar efter, det är en del intressanta diskussioner om sexualitet och samhället. Men som sagt, mot slutet tycker jag att allt som är bra nästan bara försvinner. Våldtäkterna blir exempelvis rätt tröttsamma och repetitiva. Sedan känns musiken oftast väldigt malplacerad, ibland är den bra och ibland bara helt rutten. Dessutom kan filmen ha varit lite för lång för sitt eget bästa. En besvikelse. 2/5 Moonrise Kingdom (2012) En scoutpojke rymmer ut i skogen tillsammans med en flicka. Då startar folk en lokal sökning för att hitta dem. Rätt så charmig film. Wes Anderson är bra på att jobba ihop med skarpa och sköna färger. Han är lekfull på många sätt, bland annat i sin humor och berättandet. Men han kanske berättar lite väl fort och hastar sig fram ibland, för det känns också som att filmen tar slut väldigt snabbt. Annars är den mysiga stämningen riktigt härlig och full med värme. Känslan av 60-talet är också fin. Inte en dålig skådespelarensemble heller. 3/5 A Zed & Two Noughts (1986) Zoologerna och enäggstvillingarna Oliver och Oswald förlorar sina fruar i en bilolycka orsakad av en vit svan. Bröderna blir besatta av döden och förruttnelsen av djur. Båda har också en relation med Alba, föraren av den kraschade bilen. Oj, oj, oj. Peter Greenaway är verkligen en riktigt speciell regissör. Vilken underbar man. En lysande film på många sätt. Bildkompositionerna är så fullständigt symmetriska och fantastiska. Det är snyggt som tusan med ljussättningen, färgerna och miljöerna. På den sidan kan Greenaway lätt vara en av dagens bästa. Hans teatraliska och knasiga värld är så fascinerande. Jag älskar hur han exempelvis placerar kameran långt bak ibland och låter karaktärerna göra sitt under lite längre och statiska tagningar. När det gäller hans karaktärer kan man känna igen det om man har sett filmer av honom innan. Han är inte som många andra regissörer, utan här beter sig i princip alla onaturligt, manipulativt och som rövhål. Ingen fjuttig sentimentalitet eller sympati här. Det är istället mörkt och riktigt cyniskt. A Zed & Two Noughts är en film som arbetar med så många olika lager att det nästan är galet hur Greenaway får allt att funka så bra ihop och till och med göra en berättelse av det. Vi brottas ständigt med döden, vetenskap, zoologi, människor och mycket annat. Det är mycket intressant och det finns oändligt många saker att greppa här. Och Michael Nymans musik fastnade i mitt huvud efter filmen, så otroligt passande. Greenaway visar såklart även upp sin typiskt morbida och mörka humor. Detta är så tilltalande på många sätt och jag finner Greenaways syn på film oerhört intressant. Mycket bra skit. För att inte tala om slutet, magiskt! 4/5 Woody Allen: A Documentary (2012) En dokumentär om Woody Allen som följer honom från hans barndom och tidiga karriär som stand-up komiker i Brooklyn fram till han senaste filmer inspelade i London, Barcelona och Paris. Vi får höra hans skådespelare, familjemedlemmar och kollegor i filmbranchen berätta om honom och hans karriär. Mer eller mindre en intressant dokumentär. Jag och flickvännen såg TV-versionen som är lite över tre timmar lång, så den blev ändå rätt fyllig. Men den var inte så överraskande eller jättespeciell, men väldigt mysig. Man sitter mest och småler hela tiden. Det blir en del kött på benen om man är intresserad av Woody Allen. 3/5 The Cabin in the Woods (2011) Fem ungdomar drar till en stuga i skogen för att festa och umgås. Väl där blir saker och ting lite annorlunda än vad de tänkt sig. Ja, det låter ju som en vanlig och typisk skräckfilm. Nu kanske jag inte ska avslöja för mycket, men det är lätt att förstå att filmen ska flörta med klichéer och själva skräckfilmen i sig. Och samtidigt även hylla lite av skräckfilmen. Men det funkar inte alls. Allting blir så uppenbart och övertydligt. Det finns ingen finnes och i slutändan blir själva konceptet bara tamt. Premissen är något man kunde utveckla på så många fler sätt, men det blir så lamt när man redan förstår det mesta lite för snabbt. Referenserna är väl förvisso lite småkul, men även dessa är rätt tydliga och inte så oväntade. The Cabin in the Woods utnyttjar absolut inte sin premiss till fullo, det finns som sagt ingen direkt finess. Det finns ingen lekfullhet, varken visuellt eller på det bakomliggande planet. Det känns så fullständigt platt, oinspirerat, förutsägbart, generiskt och ointressant. Inte ens roligt. Den är även rätt så ful. Jag kände mig snäll och gav en tvåa. Men den är mycket, mycket svag. På sätt och vis gillar jag ju idéen och skulle gärna vilja tycka om filmen lika mycket som jag delvis gillar konceptet, men jag tycker inte att det funkar riktigt. 2/5 Postad 25 August 2012 - 00:20
O Brother, Where Art Thou på blu-ray
Riktigt underhållande film av Coen bröderna. Soggy Bottom Boys framförande av den gamla låten "man of constant sorrow" är ju klockren! Blu-ray utgåvan är en klar förbättring från DVDn med riktigt bra bild. Även ljudet imponerar. Betyg 8/10 Rekommenderas! Postad 25 August 2012 - 10:23
Såg om "The Expendables" för att ladda lite inför tvåan som ska ses på söndag. Långt ifrån en perfekt film, men väldigt underhållande. Man får ju ta det för vad det är värt, och som uppväxt med gubbarnas filmer på 80-talet var det precis vad jag hade förväntat mig.
Postad 25 August 2012 - 18:32
Triss i "zombiefilm fast ändå inte" de senaste dagarna.
Först ut var ockulta nazi(zombie)rullen Blood Creek (även kallad Town Creek). Synopsis: nazisterna använde nordiska runor för att frigöra ockulta krafter och försöka skapa supersoldater under andra världskriget. En av dessa soldater finns idag kvar på en gård i USA där det finns en nordisk runsten efter besökande vikingar. Denna soldat hålls inspärrad av en familj och har förmågan att återuppväcka döda varelser till något som kan liknas vid ett zombie-tillstånd. Självklart blir han utsläppt av intet ont anande människor... Man får ju bedöma nazizombiefilmer utefter varandra och inte jämföra så mycket med andra filmer och genrer. Den får 6 zombiehästar av 10 möjliga,bortser man från nazixombieskalan halkar den nog ner på 4/10. Trots allt sevärd men inte så jättespännande, det görs dock alldeles för lite ockult nazizombiefilm! Andra nazi(zombie)film till rakning var Outpost. Ett gäng legosoldater hyrs in för att följa med en man till en byggnad i ett oidentifierat land (jag tolkar det som någon öststat i inbördeskrig). På plats upptäcker man att byggnaden är en gammal nazibunker innehållandes nazisternas utrustning för att skapa supersoldater, och att det dessutom finns kvar sådana där som gör allt för att ta död på inkräktarna. Tidvis rätt spännande och man hoppar till ibland. Effekterna får också klart godkänt och skådespeleriet är helt ok. Överlag en bättre film än Blood Creek. Rekommenderas (om man gillar nazister och "zombies")! Tredje film ut var Stake Land. Här handlar det snarare om en mix av vampyrer och zombies. Det är postapokalyps då dessa varelser spridit sig över i stort sett hela världen. En "antihjälte" och zombiedödare tar sig an en tonåring och försöker hjälpa honom till en fristad som sägs ska finnas i Canada. Jag gick in med förutsättningen att detta var en lågbudgetfilm men blev positivt överraskad av i princip allt, både skådespeleri, budget (?) och allmän kvalitet på filmen. Som vanligt i denna typ av film är de levande farligare än de (levande) döda. Hur som helst bra och rekommenderas alla zombiefans! 8/10 (på zombieskalan)! Postad 25 August 2012 - 22:58
"The Hunger Games" (BD, DTS-HD 7.1)
Var lite kluven inför denna film eftersom bokseriens respektive slut är ganska abrupta där den ena delens slut är början på nästa. Att sedan recensionerna bekräftade detta ville jag nog helst se hela sviten i ett svep. Detta sagt, så var det ingen dålig film i min mening. Tämligen sann mot boken. Dock hade jag förväntat mig ett högre tempo; mer action kan man säga. Fick lite vibbar mot "Twillight" som, även den, var ganska långsam i berättandet. Gillade den bleka, lite urvattnade, färgskalan dock, vilken jag fann passande till historien. Bilden var grym och alla detaljerna mejslades ut till max: varenda litet förlupet hårstrå och varenda tår och blodsdroppe syntes med tydlig klarhet. Kudos för detta. Ljudet, däremot, var något av en let-down. Det var absolut inga fel på klarheten, men mixen låg väldigt lågt och, trots min referensvolym, hade jag nog kunnat höjt ytterligare. Nu blev det lite lätt tillbakalutat. Utgåvan innehåller en hel extra skiva med extramaterial. Jag har inte - i skrivande stund - hunnit se denna, men det lovar gott för en behind-the-scenes-buff som jag! Filmen: 3,5/5 Bilden: 5/5 Ljudet: 3/5 Extra: ?/5 //Stefan ☕ Postad 26 August 2012 - 10:04
Raising arizona.
Värdelös semikomedi om ett barnlöst par (nicholas cage bla.) som istället för att vänta på att adoptera, kidnappar ett barn. kid-nappar. så passande! Muahahaha! Ja, filmen är inte bättre än min lysande ordvits. 1/5 Redigerat av Zartok, 26 August 2012 - 10:05. Postad 26 August 2012 - 14:47
Skumt. Jag tycker att den är årets hittills bästa mix (tillsammans med Battleship och Avengers) och skulle lätt ge den en femma utan att blinka. Kanonskotten är brutala och scenerna med luftskeppen (särskit precis i slutet när hunger games är över) har otroligt cool pulserande LFE-effekt. / j Postad 26 August 2012 - 20:09
Ja, du kanske har rätt. Visst skakar det om ordentligt, men jag upplevde ljudet som lite mindre buttshaking än en del andra filmer. Kan ju iofs ha att göra med att filmen inte är non-stop muller... //Stefan Postad 26 August 2012 - 20:12
True Romance: En helt underbar film med många kändare ansikten. 8/10
The Expendables: Missade första 10 min och det kanske va det som gjorde att den aldrig riktigt fattade mitt intresse och blev att jag bara orkade se med ett öga och orkade helt ärligt inte ens bry mig om vad som hände. Baserat på det 2/10. Postad 27 August 2012 - 07:53
The Avengers
Tycker IMDB betyget stämmer korrekt! Underbar bild och ljud! 9/10 Hjältar Sen om någon vet så skulle jag gärna vilja ha reda på vilka filmer i serien som hör ihop? Läst att de har en liten film sekvens efter sluttexterna.. Postad 27 August 2012 - 13:59
Tyckte först det lät som The Keep med Scott Glenn, Jürgen Prochnow och Ian McKellen, men icke... Får väl kolla upp den där. Postad 27 August 2012 - 15:42
Jag blir sällan imponerad av filmer som bara mullrar. Det som gör Hunger Games så bra enligt mina öron är att den är otroligt verklighetstrogen och innehåller många fantastiska subtila surroundeffekter. Det finns ett antal scener där det på allvar känns som att det flyger förbi en pil vid huvudet på en. Och när man rycker till av realismen, och inte av ljudtrycket, så blir jag extra imponerad. / j Postad 27 August 2012 - 16:07 Det är följande filmer som bygger upp till The Avengers: Iron Man The Incredible Hulk Iron Man 2 Thor Captain America Alla filmerna har en bonusscen efter eftertexterna, ja. Postad 27 August 2012 - 18:07
Tack Postad 28 August 2012 - 12:16 ![]() The Big Picture (Originaltitel: L'homme qui voulait vivre sa vie) I Sverige heter den: IDENTITY OF A KILLER Hur många titlar kan en film ha egentligen..? Grymt bra och spännande fransk dramathriller! Rekommenderas! 8 av 10 i betyg. Redigerat av Unregistered7f802c91, 28 August 2012 - 12:17. Postad 28 August 2012 - 12:35 Tycker själv att filmen är fantastiskt rolig. Vad var det du inte gillade med den? Postad 28 August 2012 - 17:40
Håller med!! Arizona junior är en riktig höjdare! Kommer ihåg hur klippt den va när den kom på VHS i Sverige ! Postad 29 August 2012 - 12:31
Zappade runt lite på dumburken igår och då körde de Pay it forward. Sett den ett flertal gången men är fortfarande en av mina absoluta favoriter någonsin. Betyg 5/5
Postad 29 August 2012 - 20:38 jag fann ingen scen som var riktigt underhållande. småbitar i vissa scener var ok, men i övrigt var allt lätt att se i förväg, inget djup alls i filmen och allmänt... dålig. enda smilbandsdragningen var väl egentligen prisjägarens introscen som var rätt klockren på hur man presenterar en skurk i en film, efter konstens alla regler Postad 03 September 2012 - 08:42
Det har blivit mycket plast från Hollywood på sistone. Antar att jag är för trött och seg efter jobbet för att orka bry mig om kvalitetsfilm.
Avengers Underhållande actionrulle med fullt ös från början till slut (om man gillar serietidningsfilmer med ett manus som är precis så töntigt som det ska vara!). Bild och ljud i referensklass. Dock drar 1.85:1-aspekten ner betyget lite eftersom det ger en mindre storslagen känsla till bildkompositionen. Det går dock helt ok att titta på filmen croppad till 2.35:1 om man tar med lite mer från toppen av bilden än botten. Film: 8/10 Ljud: 10/10 Bild: 8/10 (teknisk kvalitet: 10/10) Snow white and the huntsman Snygg film med varierande skådespelarinsatser vilket drar ner betyget en del. Storyn är också väldigt förutsägbar, men vem hade förväntat sig något annat? Härlig fantasykänsla. Referensklass på ljudet. Film: 6.5/10 Ljud: 10/10 Bild: 9/10 Postad 05 September 2012 - 03:56
Night and the City (1950)
Harry Fabian är en småskurk som vill komma upp sig i världen. En natt kommer han på en plan för att ta kontroll över den professionella brottningen. Åh, det var ett tag sedan jag såg en riktigt bra film noir. Och här hade vi något! Jules Dassin står för regin, av honom har jag bara sett hans franska Du rififi chez les hommes. Night and the City är på en nästan lika bra nivå. Vi befinner oss i ett mörkt, sjaskigt och dimmigt London, vilket bidrar till en otroligt tät stämning tillsammans med miljöerna och fotot. Ett riktigt snyggt hantverk. Det bästa är den cyniska tonen, den ligger faktiskt och puttrar från början till slut. De flesta karaktärerna är som gjorda för att vara svåra att sympatisera med, vilket jag tycker passar bra. Det är ständigt en massa vändningar, falskspel och girighet som bidrar till att alla är med i samma stora cirkel. Och vad som står på spel är både liv och pengar. Jag ser lite extra fram emot att se Dassins andra noir-filmer som jag har kvar nu! 4/5 Postad 05 September 2012 - 09:51 "Rififi" ska ju vara ett mästerverk enligt recensionerna på Lovefilm. Postad 05 September 2012 - 10:15
Det är en riktigt bra rulle. Antagligen den bästa rånfilmen någonsin. Den långa och kända rånscenen utan dialog är genial. Och om man vill räkna den till film noir, då är den också en av de bästa i den ligan. Postad 05 September 2012 - 11:58
Jackass 3
Lika bra som tvåan, roande film. 6/10 Crazy, Stupid, Love Helt okej komedi, lite för sentimental och halvklyschig bara. 6/10 Postad 08 September 2012 - 15:50
för att vara exakt har den två extra scener i eftertexterna (: Postad 08 September 2012 - 15:52
50/50 - drama med favoritskådisen Joseph Gordon-Levitt, som grep mig något fruktansvärt. Tårarna var inte långt borta denna gång. Seth Rogan agerar dock comic-relief-guy med en (som vanligt) enkelspårig, fulordad karaktär. Pga den dras betyget ner.
Betyg: 8 av 10 marijuanakakor Snow White and the Huntsman - en rejält annorlunda Snövit jämfört med den sockersöta Disney-historian vi är vana vid. Chris Hemsworth spelar stereotyp macho och vi får se den sämsta och fulaste Snövit någonsin i form av Kristen Stewart. Hur hon kan anses vara vackrare än Charlize Theron (som briljerar som ond drottning och lyfter filmen enormt mycket) är ett mysterium för mig. Tur att filmen har så mycket annat bra att gotta sig åt, så som gorillatroll, köttätande fjärillar, magiska skogar, hallucinationer, dvärgar i bajs, psykopatalbino och de coolaste sju små dvärgarna på länge. Betyg: 6 av 10 underbett och gigantiska framtänder Postad 08 September 2012 - 23:44 Håller med om att Seth Rogen spelar samma karaktär som han alltid gör, men
Spoiler
Mycket bra film Redigerat av Unregisteredddb310e6, 08 September 2012 - 23:45. Postad 09 September 2012 - 09:19 Absolut,
Spoiler
, men det märks dock inte alls på karaktären.
Postad 09 September 2012 - 11:10
"In Time"
En snar framtid, tid har ersatt pengar -din tid.. En film jag rekommenderar Stark 3 av 5 möjliga. Postad 09 September 2012 - 15:56
Jaså? Jag såg nog bara en..?
Spoiler
Postad 09 September 2012 - 19:44 Nä, det har du rätt i. Rogen gör sin grej och manuset gör att man läser in nya saker i hans karaktär. Den första bonusscenen, som kommer efter dom "animerade" eftertexterna är:
Spoiler
Den andra bonusscenen är den du har sett, den kommer efter dom "rullande" eftertexterna. Redigerat av Unregisteredddb310e6, 09 September 2012 - 19:48. Postad 10 September 2012 - 00:10
.hack Sekai no mukoui ni
En Anime/datoranimation långfilm, om en skolflicka i en nära framtid som till skillnad från sina klasskompisar inte gillar datorspel. Faktum är att både barn och vuxna i hela världen är beroende av ett onlinespel som fått datavirus. Viruset påverkar både människor och samhället. Huvudpersonen måste mot sin vilja ge sig in i spelet, för att rädda sina kamrater och världen. Filmen kan ses utan att först ha sett TV-serierna, Lite långsam mellan actionklippen kanske men med skoj humor och älskvärd. Postad 10 September 2012 - 09:01
The Hunger Games, BD
Jag har läst boken och då känns ju filmen förstås väldigt komprimerad och hastig. De har ändå lyckat riktigt bra även om känslad av utmattning och psykisk stress inte riktigt kommer fram. Ett par CGI-effekter på slutet är dåliga. Sammantaget dock underhållande. Ljud och bild är riktigt bra. Jobbig handhållen kamera i några scener. 7/10
Postad 10 September 2012 - 09:11
127 Hours, C+HD
Fascinerande historia men jag gillar inte vad Danny Boyle har gjort med regin. Hysteriskt klippt och stökig vilket inte passar alls. Sevärd ändå. 5,5/10
Postad 12 September 2012 - 09:59
Blev Men In Black III igår.
Tyckte denna filmen var helt klart sämst i serien... kan inte riktigt sätta fingret på vad som gjorde det.. Men det var ingen film jag gillade. 2/5 Rymdpistoler Postad 12 September 2012 - 10:02
Tyckte om den! Igår såg jag Battleship. Vet inte om den behöver kommenteras egentligen Postad 12 September 2012 - 10:25
Blacula - riktigt härlig blaxploitation-rulle. Titeln låter riktigt ostig, men filmen visar upp ett överraskande smart och bra upplägg med snygg historia. Suveränt härligt soul-funk-soundtrack att njuta av också, så som det sig bör i dessa filmer. Det enda negativa är make-up:en, men det kan man stå ut med.
Betyg: 7 av 10 buskiga ögonbryn Immortals - svärdsvingade saga som är riktigt, riktigt snygg (om man nu gillar väldigt mörka scener och en del slowmotion-köttande action) - man skulle nästan kunna tro att det är Snyder som regisserat. Men även om nu storyn är rätt korkad (löst baserad på grekisk mytologi) så toppas det av att sätta in Mickey Rourke i en av huduvrollerna. Jag har inget emot honom, men i den här filmen passar han inte alls. Skulle hellre sett Brock Lesnar eller annan wrestlare i den rollen. Den börjar segt och knappt en fjärdedel av filmen lever upp till förväntningarna, men det är nästan värt det. Betyg: 6 av 10 magrutor Postad 12 September 2012 - 11:47
Bourne legacy.
Effter att sett dom första filmerna så förväntar man sig lite mer av denna film. Filmen va bara lång och allting hände i slutet. 5/10 Mvh Jimmy Postad 12 September 2012 - 14:59
MiB 3 på Blu-Ray..
Sicket skit, betyget 7.1ish på imdb är en gåta!! 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |