VART HAR DU FÅTT TAG PÅ DEN BILDEN PÅ MIG!!!???Jag är på din sida för du är en stor och stark gymbiff och de andra är säkert små klena sillmjölkar.
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
872:- |
Postad 02 November 2012 - 11:28
Postad 02 November 2012 - 11:52
Postad 02 November 2012 - 17:18
Postad 02 November 2012 - 17:28
Postad 02 November 2012 - 17:42
Dagens fråga. Vem var detta?
Postad 02 November 2012 - 17:57
Dödskroken?
DING DING DING!!
We have a winner. Du vinner en vinterweekend med dubbel XP.
Postad 02 November 2012 - 18:41
Va säger ni, ska jag kicka nån ur klanen lr?
Tell me what happened plzzz!
Nja kicka e väl lite väl hårt
Efter att en viss person skrytit i en lobby att vederbörande hade fått en ny killstreak o basunerat ut att den följts av en MOAB, så bad jag om filmbevis då jag inte trodde på han
När jag då ska titta på detta bevis så visar det sig ganska snart att alla i denna FFA match va med på noterna då det börjar med att alla samlas på en punkt och WaffenSS
DING DING DING!!
We have a winner. Du vinner en vinterweekend med dubbel XP.
Förbannat trodde de va Kimvas.......attans....
Postad 02 November 2012 - 18:50
Nja kicka e väl lite väl hårt
, får räcka med strumptvål och gliringar som den första och ända varningen tycker jag...
Efter att en viss person skrytit i en lobby att vederbörande hade fått en ny killstreak o basunerat ut att den följts av en MOAB, så bad jag om filmbevis då jag inte trodde på han.
När jag då ska titta på detta bevis så visar det sig ganska snart att alla i denna FFA match va med på noterna då det börjar med att alla samlas på en punkt och WaffenSSbörjar med att boosta dubbelkills med sin claymore. Efter ett antal ggr så har han uppnåt sitt "mål" och klarat challen för detta, då kliver huvudpersonen in i handlingen och helt sonika boostar sig till en MOAB mot ett gäng klappträn......
KICK BAN!!
Postad 02 November 2012 - 19:02
så jag är halvt oskyldig i det hela. jag förstod inte heller varför vi skulle springa in i waffens clayor eftersom det inte skulle ge hans emblem. men tydligen så var det då en lobby som gav xp och sånt. jag hade för mig att han missuppfattat det här med att spela privata lobbys. för när man spelar det så finns det väl ändå ingen anledning för boosters att spela public, om man lika gärna kan starta en vanlig lobby och sen få alla emblem.
så, nu när vi ska vara som vi brukar...
NÄÄÄJJJJJ, inte kicka mig ur claaaaneeeen! HENDRIK! sluta nooba dig, går ju inte att spela med! jävla noobtube! lagg! lagg! han är så jävla mycket före! ja, osv =)
Postad 02 November 2012 - 19:12
Det där var nog det dummaste jag hört. Jag tror inte du har fattat hur kul sniperlobby äri vilket fall som helst, jag brukar ju inte spela sniplobbys eftersom man inte får xp och därmed inte kan levla.
Postad 02 November 2012 - 19:14
Det där var nog det dummaste jag hört. Jag tror inte du har fattat hur kul sniperlobby är
ORD!
Postad 02 November 2012 - 19:15
Men fuskar man så får man sig nog en känga. Eller två. Iofs så tycker jag quickscope är att glitcha.. Men det är bara lilla jag.
17: Jag är Gustaf.
/G
Postad 02 November 2012 - 19:16
Postad 02 November 2012 - 19:17
Postad 02 November 2012 - 19:17
Zartok - The pooper of partiesay! jag har varit med i två-tre lobbys och tyckte att det var askul, men jag har varje gång sagt att vi ska spela vanliga saker eftersom man inte får xp i lobbysarna.
Postad 02 November 2012 - 19:18
Att lira Snajperlobby är som att köra fickpingis. Man gör det för nöjet.ay! jag har varit med i två-tre lobbys och tyckte att det var askul, men jag har varje gång sagt att vi ska spela vanliga saker eftersom man inte får xp i lobbysarna.
/G
Postad 02 November 2012 - 19:23
om vi ska vara lite seriösa så trodde jag ju inte att det spelade någon roll när man spelade i en privat lobby. när vi spelade det där ekaa fulade med, typ när vi skulle snurra runt med magnum och roulettskjuta personer gav ju ingen xp eller någonting sånt. så jag trodde med andra ord inte att det spelade någon roll då det var en privat lobby. sen så var det tydligen inte det. eller något. i vilket fall som helst, jag brukar ju inte spela sniplobbys eftersom man inte får xp och därmed inte kan levla.
så jag är halvt oskyldig i det hela. jag förstod inte heller varför vi skulle springa in i waffens clayor eftersom det inte skulle ge hans emblem. men tydligen så var det då en lobby som gav xp och sånt. jag hade för mig att han missuppfattat det här med att spela privata lobbys. för när man spelar det så finns det väl ändå ingen anledning för boosters att spela public, om man lika gärna kan starta en vanlig lobby och sen få alla emblem.
så, nu när vi ska vara som vi brukar...
NÄÄÄJJJJJ, inte kicka mig ur claaaaneeeen! HENDRIK! sluta nooba dig, går ju inte att spela med! jävla noobtube! lagg! lagg! han är så jävla mycket före! ja, osv =)
heard it all before...... ursäkter,ursäkter..........
????? vad har jag missat????Fast Deathook var ju hatad på så många fler plan
Nog var fuskdelen ett dåligt argument som följdes nazilikt bara för att kicka honom.
Men fuskar man så får man sig nog en känga. Eller två. Iofs så tycker jag quickscope är att glitcha.. Men det är bara lilla jag.
17: Jag är Gustaf.
/G
Postad 02 November 2012 - 19:25
Postad 02 November 2012 - 19:35
Att jag är Gustaf eller att vi kickade Deathook (<-Felstavat)?????? vad har jag missat????
Postad 02 November 2012 - 19:38
så egentligen så har jag fått kritik för något som jag är hemskt oskyldig till.
... jag blir så upprörd så att jag kan sätta mig framför ps3'an nu!
... hoppas bara tanten inte kommer hem snart.
Postad 02 November 2012 - 19:58
Att jag är Gustaf eller att vi kickade Deathook (<-Felstavat)?
eeeee båda
Postad 02 November 2012 - 20:13
Vad fan hände med Kimvas? Hur kan man gå från 90dagars speltid till noll?
Kan inte vara något annat än en kvinna som gör att man går från 90 dagar speltid till noll
Men hööööörni, jag har alltid funderat på vad som hände med Deathook...
Postad 02 November 2012 - 20:20
Vi var nog lite hårda mot ostkroken, men han var ju så förbannat dryg. Var jag partyleader så kickade jag honom. Spelade vi hardcore så sköt jag honom i ryggen etc.Kan inte vara något annat än en kvinna som gör att man går från 90 dagar speltid till noll
Till slut orkade han inte vara kvar längre.
/G
Edit: vill minnas att han var född -98
Edit 2: Han fuskade friskt ska väl tilläggas, trots att vi sa åt honom.
Redigerat av Unregistered1331, 02 November 2012 - 20:22.
Postad 02 November 2012 - 20:24
Kan inte vara något annat än en kvinna som gör att man går från 90 dagar speltid till noll
Det senaste jag hörde om Deathhook var att han köpte BO till dator istället.
Lättare att skaffa hacks...
Postad 03 November 2012 - 01:03
Postad 03 November 2012 - 09:52
Postad 03 November 2012 - 10:26
Postad 03 November 2012 - 14:51
Postad 03 November 2012 - 15:33
Redigerat av Johnsson1975, 03 November 2012 - 15:33.
Postad 03 November 2012 - 15:45
eller ännu bättre, att inte vara det alls.
vart är alla bra mhb-are som jag vill spela med?
Postad 03 November 2012 - 16:33
FFA så kan han väl inte hamna på ditt lag?? Elller??? Ber om ursäkt för att ja inte e inne idag men måste prova på livet ute i stora vida världen iblandom han bara inte hade kommit i samma lag två matcher i rad... fan vad jag rq'ade, och efter det så kastade en bekant bort mig från vänlistan pga att jag råkade quitta hela partyt. dock så var det bara en väldigt ytlig bekant som jag sällan spelar med, så det är väl lite skit samma egentligen. det jag lär mig mest av detta är att KOMMA IHÅG NÄR MAN ÄR PARTY LEADER! *asg*
eller ännu bättre, att inte vara det alls.
vart är alla bra mhb-are som jag vill spela med?
Glömde att berömma Quengen, han kom före mig nästan hela tiden igår!! Iofs kanske dä inte ää nån större bragd
Redigerat av FederalMano, 03 November 2012 - 16:35.
Postad 03 November 2012 - 17:12
Postad 04 November 2012 - 20:36
Nu ska ja hålla mig hemma ett bra tag framöver blev lite smått berusad kan man säga ute i stora stygga världenDu landar säkert i tryggheten framför mw3 med oss när du har blivit skrämd av stora stygga världen! :-)
OFF-TOPIC
Nu till en liten fråga angående trådlöst headset, funderar på att skaffa ett för att slippa reda ut sladdtrassel varenda gång man ska lira! så om ni vill länka några tips så varsågoda
Postad 04 November 2012 - 20:43
Sony Official PS3 Wireless Stereo Headset 7.1Nu ska ja hålla mig hemma ett bra tag framöver blev lite smått berusad kan man säga ute i stora stygga världen
OFF-TOPIC
Nu till en liten fråga angående trådlöst headset, funderar på att skaffa ett för att slippa reda ut sladdtrassel varenda gång man ska lira! så om ni vill länka några tips så varsågoda
Finns även en nyare variant, men denna funkar bra.
Postad 04 November 2012 - 20:54
Hör man röster från sju håll då och spelljudet ur högtalarna?Sony Official PS3 Wireless Stereo Headset 7.1
Finns även en nyare variant, men denna funkar bra.
Postad 04 November 2012 - 21:53
Dock fick jag blodad tand. Fan vad kul det var!
/G
Postad 04 November 2012 - 21:56
Men min sambo kom nyduschad och villig.
Dock fick jag blodad tand.
/G
Postad 04 November 2012 - 22:24
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock