När jag raderar mina mail från inkorgen då hamnar de i All Mail istället för Papperskorgen. Då måste jag gå in i All Mail och radera där för att de ska hamna i papperskorgen, jevla process!Om man raderar mailet och därefter tömmer papperskorgen, dvs väljer "Radera Permanent" så finns inte mailet kvar i "alla mail" - har precis testat för att vara säker på min sak.
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
9 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
Postad 23 april 2010 - 17:52
Postad 24 april 2010 - 03:26

Jag var kanske lite missvisande, grejen med Gmail är precis som Zinned87 säger att man aldrig raderar något, utan man bara sorterar det.
EDIT, nu läste jag vad du skrev en gång till, och förstår nu vad du menar

Redigerat av shapic, 24 april 2010 - 03:32.
Postad 24 april 2010 - 09:32
Fungerar som det ska.Hur blir det om du i webbläsar-Gmail raderar ett mail då?
Gmail blev skit när push-funktionen kom, innan dess allt fungerade precis som i webbläsare.
Postad 24 april 2010 - 10:51
Gmail fungerar precis som det är tänkt. Dvs inte som andra mailklienter. Deleteknappen i webbinterfacet tillkom ganska sent.Fungerar som det ska.
Gmail blev skit när push-funktionen kom, innan dess allt fungerade precis som i webbläsare.
Note: If you're using an iPhone with software update 1.1.3 or later and you automatically configured IMAP by tapping the large Gmail icon in Mail, messages trashed from your iPhone will be moved to the [Gmail]/Trash folder rather than the [Gmail]/All Mail folder, where these messages are set to be permanently deleted after 30 days. For more information, please see our article on deleting and archiving on iPhones or visit Apple Support.
Från samma länk som jag skrev om nyss.
Postad 24 april 2010 - 14:24
Fungerar som det ska.
Ta bort push-kontot och lägg till det som ett vanligt IMAP-konto då om du tycker det var bättre innan?
Postad 24 april 2010 - 19:55
Ja men då kan jag inte synca kalender och mina kontakter.Ta bort push-kontot och lägg till det som ett vanligt IMAP-konto då om du tycker det var bättre innan?

Postad 24 april 2010 - 23:47
Gå till:
Inställningar/Epost, kontakter, kalendrar/_DITTEXCHANGEKONTO_
Där kan du kan välja vilka tjänster du vill ska ingå i Exchange kontot; E-post, Kontakter och Kalendrar, där varje har sitt På/Av-reglage. Slå av "E-post".
Sen är det bara att konfa Gmail-kontot som en vanlig IMAP-mail i mailappen.
= Gmail -IMAP, hämtar varje x minut
= Kontakter och Kalendrar körs över Exchange kontot.
Så har jag det, och så kommer jag ha det ända till Push-problemen för gmail är lösta.
Postad 26 april 2010 - 06:33
Tack för hjälpen, nu fungerar allting som det skaJo det kan du.
Gå till:
text..

Postad 27 april 2010 - 07:12
Bara att leva med?
Postad 19 maj 2010 - 08:18
Körde bredbandskollen på iphonen (imini abb) fick ungefär 0,3 upp 1,7 ner. En kollega, med samma operatör och abb., körde sin och fick 0,3 / 2,5. Ja vi körde flertal gånger med liknande resultat på samma ställe. Om jag däremot drar upp min ljusstyrka på skärmen till max, får jag runt 0,4 / 2,5-3,0. Mycket märkligt. Och det var detta som skiljde min och kollegas iphone åt att han hade sin ljusstyrka på högre nivå än vad jag hade. Jag hade typ min på 30% och han sin på 60% kanske.
Någon som upplevt samma?
Kontentan iaf verkar vara att jag får något högre hastighet om jag drar upp min ljusstyrka något mot att ha 30% som jag hade tidigare. Skall testa lite mera över dagen och se om det bli skillnad. Verkar vara skillnad när man just ligger på 30% (max och min verkar inte vara skillnad).
Postad 19 maj 2010 - 09:51
Postad 19 maj 2010 - 10:36
Postad 09 juni 2010 - 16:27
Hr fått ett återkommande problem när jag ska synka telefonen med itunes.
Följande felmedelande kommer upp "itunes kunde inte läsa in dataklassinformation från synkroniseringstjänsten" kan bara trycka OK och då slutar telefonen synka sig mot itunes.
Någon som vet vad det beror på och hur man löser det?
Mvh Danne
Postad 22 juni 2010 - 01:30
Postad 22 juni 2010 - 07:12
Postad 22 juni 2010 - 10:31
Postad 22 juni 2010 - 18:11
Jag installerade uppdateringen och nu fungerar inte min iphone. Står sätt i sim kort utan kod för aktivering. Vart ju inte så när man installerade uppdatering förra gången så varför blev det så nu?
Många som har fått problem,kolla här
http://www.mobil.se/...4-1.363249.html
Postad 22 juni 2010 - 20:12
Postad 22 juni 2010 - 20:29
Redigerat av Unregisteredb7bdb1f7, 22 juni 2010 - 20:30.
Postad 22 juni 2010 - 21:32
OK så inte ens homescreen background på 3g. Hatar fan Apple, ser inget nytt alls. Känns som samma gamla telefon man är less på. Antar att det är för systemkrävande med någon bakgrund. Känns bra att få lägga in all musik igen iaf. =/
Allt detta visste du ju innan om du hade brytt dig om att läsa på. Att bara förutsätta massa saker och sedan skylla på någon annan när det inte stämmer är ju lite snett...
Postad 22 juni 2010 - 22:18
Postad 22 juni 2010 - 23:41
Vem ska man skylla på om man inte ska skylla på Apple då? Såg att det var många som var upprörd över det på nätet som trodde det skulle ingå.
Tro är att icke veta.
Du får skylla dig själv så klart. Apple har ju gjort klart från början vad som kommer att gå att göra och inte göra på de olika enheterna, sedan kan ju inte Apple beskyllas för att användare FÖRUTSÄTTER att vissa saker ska funka...det är ju användarens fel och misstag.
Det kan låta hårt men så är det

Redigerat av zinned78, 22 juni 2010 - 23:42.
Postad 30 juni 2010 - 07:14
Edit: Märkte nu att även många bilder är borta och vissa bilder står bara IFTHUMB och ett frågetecken på.
Någon annan som fått samma problem?
Redigerat av Termos, 30 juni 2010 - 07:21.
Postad 30 juni 2010 - 23:01
Uppdaterade min 3G till ios4 igår men alla mina app:ar är borta, förutom default apparna då. Allt annat vart återställ såsom kontakter, mailkonton m.m. men inte apparna.
Edit: Märkte nu att även många bilder är borta och vissa bilder står bara IFTHUMB och ett frågetecken på.
Någon annan som fått samma problem?
Men du har ju allt i din backup i iTunes. Bara att synca tillbaka den backupen.
Postad 01 juli 2010 - 07:02
Det var väl den backupen som hade kajkat ur eftersom delar av den hade kommit med. I alla fall, gjorde 2 återställningar till igår och nu ligger allt med, phew. Däremot får jag inte backupen på min ipod touch att fungera efter uppdatering till ios4.Men du har ju allt i din backup i iTunes. Bara att synca tillbaka den backupen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar