Har nu fått testa den nya bärbara riggen ordentligt och kan inte säga mycket annat än att jag är riktigt nöjd.
Zen Vn är välidigt smidig att ha att göra med och med mycket bra och jämt ljud i.
Den klarar av att leverera detaljer som ofta försvinner i MP3or.
Satt första kvällen och lekte med Zen:en och sambons Ipod. (Ipoden är såld nu eftersom iTunes nog är det sämta program jag stött på och att den enbart kan spela upp .mp4 & .mov filmer)
Nackdelen med spelare som jag stött på än är fortfarande att den kan se lite plastig ut samt att man inte verkar till att kunna ställa in klockan på 24hs visning..
Vad det gäller lurarna så får jag faktiskt säg att jag är imponerad över de små rackarna.
De levererar ett väldigt fylligt ljud. Testade dom mot ett par Sennheiser PX200 och Sennheisern lät väldigt platt i ljudet i jämförelse.
Förövrigt är det en väldigt smidig lur som jag samtidigt kan tycka ser väldigt trevlig ut samt sitter bekvämt och stabilt mot öronen.
Nackdelen med lurarna som jag stött på är att man inte kan ställa in dom på samma storlek utan att de drar ihopa sig så fort man tar av dom. Iof gör detta dom smidiga att väckla ihop men innan man fått riktig teknik på det där så rycktes ett par hårstrån på huvudet.. (detta erkänner jg kan vara ett handhavande fel)
Slut summering av den här kombinationen är att de funkar väldigt bra tillsammans.
Det komms som att luren får den kraft den behöver för att verkligen kunna spela ut tillsammans med en bärbar spelare.
Den släpper genom lagom med ljud utifrån på lagom volym och känner man för att höja så hör man inte mycket av omgivningen alls.
Har ni några frågor ang någon av produkterna så bara fråga, så ska jag försöka svara.
P.S. Damen där hemma som inte är speciellt ljud kräsen tyckte att det lät bra. Hon byter nu sin Ipod mot en Creative Zen Vision M. (ska bli kul att testa den när hon får hem den)