Microsoft går över din tröskel om du brutit mot reglerna och ändrar i din konsoll (handikappar funktioner). Hade de bara bannat från live så är det ok, men de gör betydligt mer...
Och såvitt jag vet - i alla sammanhang så jämförs spel och musik som konstart gällande upphovsrätt? Rätta mig gärna?
Håller fullständigt med om att man ska ha rätt att skydda sin produkt - och att man faktiskt har råd att köpa de spel det handlar om. Dock är det ju ingen producent eller arstist som snor din MP3:a eller tar bort ljud/ändrar funktioner på din förstärkare i Ditt hem som faktiskt M$ gör...
($oft med Dollartecken, eller hur?)
Vad gör de som är mer än o banna folk från live? De har full rätt att stänga av dig från vissa tjänster, varför skulle de inte ha det? Nej skivbolagen tar inte bort dina mp3or, istället försöker de få igenom lagar där de själva får hitta personer som laddat ner musik och skickar omotiverat höga skadeståndskrav. På vilket sätt är detta bättre än microsofts agerande?
MS gör helt rätt, annat hade det varit om de krävt dig på pengar istället!
Att klaga på någon som bannar folk för att de försöker spela kopierade spel är ju ganska.... befängt. Jag förstår skivbolagens agerande också, men tyvärr så står inte deras agerande i proportion till det begådda "brottet", till skillnad mot detta fall!
Redigerat av Unregistered7790dfc3, 20 November 2009 - 16:10.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?