Jag kör Win7 och har i enhetshanteraren ställt om från snabbborttagning till "bättre prestanda" på usb-minnet, men problemet kvarstår.
Någon lösning?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 07 September 2010 - 12:26
Jag har ett Kingston Travelmaster 64gb usb-minne som jag tänkte formatera till NTFS, men tyvär fungerar det inte.
Jag kör Win7 och har i enhetshanteraren ställt om från snabbborttagning till "bättre prestanda" på usb-minnet, men problemet kvarstår. Någon lösning? Postad 07 September 2010 - 20:41
Det låter lovande!
Jag tankade ner programmet men när jag ska starta det klagar datorn på att det kräver admin-rättigheter, det konstiga är att det enda kontot som jag har på datorn och använder är admin. What to do? Postad 07 September 2010 - 22:31
Tack för era svar, jag fick igång programmet.
Dessvärre så funkar det inte nu heller, jag misstänker att det beror på att usb-minnet är en kass kopia då det köptes billigt på ebay, fat32 fungerar utmärkt men det är filer större än 4gig som jag vill kunna använda. Men om någon skulle ha något mer förslag på vad man kan testa så shoot. Postad 08 September 2010 - 01:31 Varför ska han göra det - det har han ju redan gjort, som tydligt framgår i hans första inlägg: "Jag kör Win7 och har i enhetshanteraren ställt om från snabbborttagning till "bättre prestanda" på usb-minnet". LÄS först - Kommentera SEN. Redigerat av anderswillhelmsson, 08 September 2010 - 01:33. Postad 08 September 2010 - 10:37
Högerklicka på "Dator" på start-menyn och välj "Hantera", under diskhantering kan du göra något med minnet där?
Postad 08 September 2010 - 21:30
movieman, jag har testat men det fungerade inte för mig.
mr_empa, jag kan välja att formatera minnet även där med samma resultat som tidigare, fail. "could not complete the format". Tack för att ni fortsätter komma med förslag.. verkar dock kört! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |