Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Upprop: Nya HD-kanaler via Comhem!

273 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Com Hem digitaltv Medium 8 favoriter (Övrigt) 0 (0) Inga priser

Postad 05 oktober 2008 - 12:56

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 874 inlägg
  • 0
Hej,

Eftersom Comhem numera verkar vara väldigt lata att plocka in nya kanaler så måste vi som kunder försöka påverka dem! Vad jag kan se bland deras "Nyheter" så har inte en enda ny kanal lanserats i deras utbud i år vilket jag tycker är otroligt passivt av dem. Det verkar som om programföretagen måste komma krypande på sina bara knän för att få sina kanaler distribuerade via Comhem.

Det kan då finnas en lösning på detta problem: alla som vill ha nya kanaler, skicka mail till Comhem och be dem ta in dem i sitt utbud.
http://www.comhem.se...service_kontakt

Tipsa gärna om kanaler som saknas hos Comhem (vi kan även ta med SD-kanaler) i denna tråd så skall jag försöka hålla en lista uppdaterad.

OBS! Tråden är ej till för att diskutera om kanaler är bra eller inte. Om du tycker en kanal är bra och vill ha in den i listan, tipsa oss här i forumet. Om du tycker att någon av kanalerna i listan är dålig, behåll det för dig själv.

-----------------
Luxe.tv HD
MTVNHD
Eurosport 2 HD
Disney Cinemagic HD
Kanal 5 HD

-----------------
Intressanta SD-kanaler:
Poker Channel
Boomerang
The History Channel
Disney Cinemagic
-----------------

Redigerat av hakanh65, 02 maj 2011 - 19:08.

Postad 05 oktober 2008 - 13:01

Unregistered2965a9a5
  • Unregistered2965a9a5
  • Lärjunge

• 315 inlägg
  • 0
Dom verkar ju ta bort fler kanaler än va dom tillsätter. Snart sitter vi med SVT1 och 2 bara =)

Postad 05 oktober 2008 - 14:26

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Ser gärna sport på HD :)

Postad 05 oktober 2008 - 19:22

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

• 1 000 inlägg
  • 0
Jag skulle föredra att programbolagen kom med HD-kanaler motsvarande ordinarie utbud. T ex: SVT1 HD, SVT2 HD, TV3 HD osv. som sänds parallellt med SD-kanalerna.

Postad 06 oktober 2008 - 12:05

sto65
  • sto65
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Jag skulle föredra att programbolagen kom med HD-kanaler motsvarande ordinarie utbud. T ex: SVT1 HD, SVT2 HD, TV3 HD osv. som sänds parallellt med SD-kanalerna.

Håller med !!

Postad 08 oktober 2008 - 19:23

Phunky
  • Phunky
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0
BBC HD: Yes!
Silver HD: Nja, mest uppskalat skit, samma som canal+
Rush HD: Ja kanske om det inte bara är uppskalat men ganska så smal kanal. comhem lär aldrig ta in den.
Luxe.tv HD: Varför? Fjamskanal precis som Voom.
The History Channel HD Yes!
MTVNHD Yes!
-----------------
Intressanta SD-kanaler:
TV4 Science Fiction: Tror comhem tycker den är för smal eller va de sagt tidigare...
Comedy Central: Yes!
Poker Channel: Sänds det inte nog med poker på 100 andra kanaler?
Boomerang: Verkar vara en skitkanal.
BBC Knowledge: Finns liknande kanaler hos comhem. Lär vara svårt att få dem intresserad av att ta in den.
The History Channel: Om inte HD så gärna.
Nat Geo Wild: Finns liknande kanaler hos comhem. Lär vara svårt att få dem intresserad av att ta in den.

Postad 08 oktober 2008 - 20:21

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 874 inlägg
  • 0

BBC HD: Yes!
Silver HD: Nja, mest uppskalat skit, samma som canal+
(etc)

Du har helt missat syftet med denna tråd. Alla har vi olika smak och syftet var att få fram en lista på kanaler som folk tycker är intressanta att be Comhem ta in i utbudet. Skicka gärna ett meddelande till Comhem om de kanaler du vill att de skall ta in, men det är knappast intressant för andra att läsa vad du tycker om alla kanaler jag har listat upp. Därför har jag inte heller värderat de jag har tagit med.

Postad 10 januari 2009 - 21:04

Unregisterede68df972
  • Unregisterede68df972
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Nat Geo Wild finns nu på kanalplats 39.
Rovdjur verkar vara det genomgående temat, eller i alla fall vilda djur.

Postad 11 januari 2009 - 08:33

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
TV4 Sci-Fi visar en massa bra...

Postad 11 januari 2009 - 08:58

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 874 inlägg
  • 0

TV4 Sci-Fi visar en massa bra...

Tycker samma och därför har jag tagit med den i listan. Jag har också förtydligat syftet med denna tråd (se första inlägget). Negativa kommentarer om kanaler hör inte hemma här.

Redigerat av hakanh65, 11 januari 2009 - 08:58.

Postad 15 januari 2009 - 13:56

Unregisteredc2e5ee9c
  • Unregisteredc2e5ee9c
  • Lärjunge

• 447 inlägg
  • 0

Precis, det är dom här kanalerna man saknar.

SVT HD är ju helskum. Den ersätter ju ingen kanal utan är bara en extra man har på sidan om och byter till en gång i månaden kanske. Hoppas verkligen att dom jobbar hårt för att starta upp SVT1 HD och SVT2 HD som kan ersätta de vanliga SD-kanalerna. Precis som TV4 har gjort.

Sen vore ju TV3 HD en dröm men det lär ju ligga långt fram i tiden.

Postad 16 januari 2009 - 18:15

Unregisterede68df972
  • Unregisterede68df972
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Precis, det är dom här kanalerna man saknar.

SVT HD är ju helskum. Den ersätter ju ingen kanal utan är bara en extra man har på sidan om och byter till en gång i månaden kanske. Hoppas verkligen att dom jobbar hårt för att starta upp SVT1 HD och SVT2 HD som kan ersätta de vanliga SD-kanalerna. Precis som TV4 har gjort.

Sen vore ju TV3 HD en dröm men det lär ju ligga långt fram i tiden.

SVT HD samsänder till nästan 100% med SVT1.

Postad 02 september 2009 - 15:31

demoniak
  • demoniak
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
I går försvann VOOM HD hos Comhem och ersattes av Silver HD. Inte alls samma profil på kanalerna så man kan ju knappast betrakta det det en ersättare.

Jag skulle gärna se att de börjar sända RUSH HD http://www.rushhd.com/ i stället vilket är precis vad Canal Digital gjort. Både dessa kanaler distibueras i Norden av NonStop Television AB. Det går att läsa om det här:
http://webfinanser.c...den-31-augusti/

Jag har varit i kontakt med Comhems informatör Samuel Garlöv <[email protected]> angående detta. Jag har även kontaktat kundtjänst via ovan nämnda formulär. Vore ju bra om det är fler som gillar actionsport som tjatar lite på dem också!

Postad 22 september 2009 - 10:58

Sceptic
  • Sceptic
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Jag skulle gärna se att de tog in Animal Planet i HD så man slipper 4:3 formatet. Skulle skaffa Viasat HD om det var möjligt att ta enbart Viasat Golf i HD och inte som nu där man är tvungen att ta flera Viasatkanaler i ett paket.

Postad 22 september 2009 - 16:41

Brando70
  • Brando70
  • Forumräv

• 651 inlägg
  • 0
Comhem bör leverera Animal planet HD och BBC HD!
Det är dags att utöka HD-utbudet!:)

Postad 22 september 2009 - 18:15

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

• 1 570 inlägg
  • 0
Animal Planet!

Postad 22 september 2009 - 19:45

greve12
  • greve12
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Ja varför händer det inget hos Comhem , vad är problemet mer hd kanaler ....

Postad 22 september 2009 - 20:31

gaffakungen
  • gaffakungen
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
BBC HD är ju givet nu när Top Gear ska börja sändas i HD

Postad 22 september 2009 - 22:59

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
Var glad att ni har dom HD kanaler ni har...
Tele2 t.ex har bara SVT HD, Eurosport HD och Discovery HD...
fast då har vi TV4 Sci-Fi istället :)

Redigerat av Leatherface, 22 september 2009 - 23:01.

Postad 23 september 2009 - 11:20

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

• 1 570 inlägg
  • 0

Var glad att ni har dom HD kanaler ni har...
Tele2 t.ex har bara SVT HD, Eurosport HD och Discovery HD...
fast då har vi TV4 Sci-Fi istället :rolleyes:

Jag är glad - men vill ha MER! ;)

Postad 23 september 2009 - 11:46

nobba
  • nobba
  • Lärjunge

• 498 inlägg
  • 0
Eurosport 2 HD visar fotboll från tyska bundesliga. Tyvärr lär väl Comhem höja priset på HD-paketet till 199/månad om de får in en eller två kanaler till...detta oavsett vilken dynga det blir.

TV4 kunde för övrigt använda sin HD-kanal lite bättre. La liga-matcher som de föser över till Canal plus HD hade varit perfekt i TV4 HD....30-40 spänn i månade n hade det varit värt...inte 200 som canal plus HD kostar.

Redigerat av nobba, 23 september 2009 - 11:50.

Postad 23 september 2009 - 12:32

Brando70
  • Brando70
  • Forumräv

• 651 inlägg
  • 0
Jag tycker att det är SKANDAL att La Liga matcher går på Canal+Sport 2 och Canal+Sport HD!!!
Ursprungligen är det TV4 Sport som har TV-rättigheter för La Liga och det vore helt naturligt att direktsända La Liga på TV4 HD om man vill visa La Liga i HD-kvalité. Men, TV4 väljer att direktsända dessa matcher på Canal+Sport HD för att kunna behålla sina abbonenter som pröjsar 269 kr per månad (från och med den 1 oktober) för paketet Canal+Total. Vill man bara se sport då pröjsar man 229 kr per månad för 4 kanaler, som är värda att titta på BARA på helger! (Canal+Sport1, Canal+Sport2, Canal+Sport Extra och Canal+SportHD) Är det värt 229 kr/månad???

När det gäller Comhems HD-utbud, då tycker jag att Comhem bör leverera Eurosport 2 HD!

Mina önskemål till Comhem är följande: Animal Planet HD, BBC HD och Eurosport2 HD! :rolleyes:

Postad 23 september 2009 - 14:01

nobba
  • nobba
  • Lärjunge

• 498 inlägg
  • 0

Jag tycker att det är SKANDAL att La Liga matcher går på Canal+Sport 2 och Canal+Sport HD!!!
Ursprungligen är det TV4 Sport som har TV-rättigheter för La Liga och det vore helt naturligt att direktsända La Liga på TV4 HD om man vill visa La Liga i HD-kvalité. Men, TV4 väljer att direktsända dessa matcher på Canal+Sport HD för att kunna behålla sina abbonenter som pröjsar 269 kr per månad (från och med den 1 oktober) för paketet Canal+Total. Vill man bara se sport då pröjsar man 229 kr per månad för 4 kanaler, som är värda att titta på BARA på helger! (Canal+Sport1, Canal+Sport2, Canal+Sport Extra och Canal+SportHD) Är det värt 229 kr/månad???

När det gäller Comhems HD-utbud, då tycker jag att Comhem bör leverera Eurosport 2 HD!

Mina önskemål till Comhem är följande: Animal Planet HD, BBC HD och Eurosport2 HD! :rolleyes:

Som du förstår av mitt tidigare inlägg håller jag med dig.

Problemet är att tv4 betalade så mycket för canal plus att man inte har råd att köpa/behålla rättigheter. Se bara på NHL som Viasat budade åt sig. Tv4 måste således lägga över så mycket som möjligt av det säljande materialet till premiumkanalerna. Jag är dessutom tämligen övertygad att La liga uteslutande ligger i canal plus fr.o.m nästa säsong. Kom ihåg var ni hörde det först :-)

Postad 23 september 2009 - 16:05

Brando70
  • Brando70
  • Forumräv

• 651 inlägg
  • 0
Canal+ kommer att ta över La Liga nästa säsong, det har du rätt i!
Allt handlar om pengar och TV4 vill dra in massor med pengar genom sina premiumkanaler, de vill locka så många som möjligt att abbonera på Canal+Total eller Canal+Sport.

Frågan är om det värt att betala 269 kr per månad för att se Premier League, La Liga och Elitserien???
Canal+ direktsänder inte NHL, NBA, NFL...
Det är världens populäraste sport!!!

Postad 23 september 2009 - 19:45

jls_
  • jls_
  • Lärjunge

• 488 inlägg
  • 0
Ser man till Sverige så antar jag att NHL, NBA och NFL ligger ganska långt efter i popularitet än vad Premier League, La Liga och Elitserien gör.
För mig själv är det ett givet val att ha C+Sport, annars får man inte se Liverpool :P

Postad 24 september 2009 - 00:02

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1 551 inlägg
  • 0
Personligen så betalar jag gärna 269kr i månaden för att se sport i Canal+ istället för tv4.
Sämre kanal finns inte.
Men till trådens ämne, Eurosport 2 HD vore riktigt nice med Bundesliga och Animal Planet HD vill jag se.

Postad 03 oktober 2009 - 12:20

Asprilla
  • Asprilla
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0
Animal Planet HD kan jag inte förstå att Comhem inte har.

Postad 04 oktober 2009 - 16:35

bigbadboogie
  • bigbadboogie
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

I går försvann VOOM HD hos Comhem och ersattes av Silver HD. Inte alls samma profil på kanalerna så man kan ju knappast betrakta det det en ersättare.

Jag har väntat o väntat på att beställa ComHem + HD-box.
Väntat på nya HD-kanalar alltså, så jag stöder VERKLIGEN denna tråden.

Såg precis som du demoniak att de tagit bort VOOM HD?
Och silver HD ligger inte ens under HD-kanaler när man väljer, utan under film.
Har inte ComHem fattat att HD är framtiden för jag vill minnas att när jag kikade på HD-kanaler för ca 6mån sedan fick jag ihop 7st o idag bara 5st (+svt24hd samt silver HD men jag undrar om det är HD då den ej ligger under HD kanaler?)

Kan det vara så att ComHem ser att deras stamnät inte klarar HD så bra?
Ni som har ComHem - är bilden så mkt bättre på deras sändningar och är det 720p, 1080i eller 1080p de sänder? (beror ju på kanalens sändning, men har de ett tak så de skalar ner om det kommer över tex 1080i?)

Just nu önskar jag att jag inte bodde i bostadsrätt med ComHem, så jag kommer troligtvis fortsätta driva föreningen att sätta upp en egen parabol så man får tillgång till det STORA hd utbudet som finns på satelit.

Tycker det är rätt sjukt att:
- Skall man köpa en TV idag, finns det i stort sett ENBART HD-apparater
- Tittar man på sändingsutbudet, finns det i stort sett ENBART SD-kanaler.
Sorgligt :P

Men ang kanaler - så många som möjligt med film, sport, musikvideos, teknik, natur...ja i stort sett allt utom "språka på serbokratiska" typ :D

VOOM HD får de ta tillbaka för den verka ändå rätt så intressant.
Då det har ett paket som heter 8 favoriter HD så är minimikravet att de har MINST 8 st HD-kanaler annars är det i stort sett falsk marknasföring.

ComHem valbar HD-kanaler i 8 favoriter HD är idag:
1. Discovery HD
2. Eurosport HD
3. History channel HD
4. National Geographic HD
5. TV4 HD
(6. Silver HD )
De saknas alltså MINST 2 om de inte skall döpa om paketet "5(6) favoriter HD"

Redigerat av bigbadboogie, 04 oktober 2009 - 16:38.

Postad 04 oktober 2009 - 16:45

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0

VOOM HD får de ta tillbaka för den verka ändå rätt så intressant.

Lite svårt då den inte finns längre i Sverige...

Postad 04 oktober 2009 - 16:52

Phunky
  • Phunky
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0
Voom HD slutade sända i norden eller i huvud taget så det får vi inte tillbaka, sändes dock bara skit där endå.

comhem's nät klarar lätt att skicka ut HD men beror på hur många frekvenser de vill upplåta åt tv respektive bredband osv.

Det är normalt sett 720p eller 1080i som sänds hos comhem och deras konkurrenter, boxen stödjer inte mer heller. Ingen konkurrents box stödjer mer heller då 1080i är standard på tv verkar det som.

Postad 04 oktober 2009 - 16:54

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0

Det är normalt sett 720p eller 1080i som sänds hos comhem och deras konkurrenter, boxen stödjer inte mer heller. Ingen konkurrents box stödjer mer heller då 1080i är standard på tv verkar det som.

dm800/dm8000 stöder 1080p
Visst det är ingen operatörs box iofs men tror inte det dröjer så länge innan man får se 1080p på VOD åtminstone...

Redigerat av Leatherface, 04 oktober 2009 - 17:08.

Postad 04 oktober 2009 - 19:43

Phunky
  • Phunky
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0

dm800/dm8000 stöder 1080p
Visst det är ingen operatörs box iofs men tror inte det dröjer så länge innan man får se 1080p på VOD åtminstone...

Nä det förståss, glömde VODn men den kommer ju inte fungera via comhem på nån dreambox tror jag.

Postad 04 oktober 2009 - 21:18

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
Nää det kan ju bli problem om dom nu inte backar och tillåter dom conax pairing cams som finns redan förstås...
Norska RiksTV tillåter dom och kör med pairing och det funkar i dm8000...
Men det är inte så troligt att comhem kommer tillåta dom...

Redigerat av Leatherface, 04 oktober 2009 - 21:19.

Postad 04 oktober 2009 - 21:22

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0
Men 1080i är väl ingen nackdel så länge som du har en skärm som sköter deinterlacingen på ett bra sätt? Fördelen är väl att man sparar bandbredd?

Rätta mig gärna om jag har fel :D

Postad 04 oktober 2009 - 21:36

Phunky
  • Phunky
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0

Nää det kan ju bli problem om dom nu inte backar och tillåter dom conax pairing cams som finns redan förstås...
Norska RiksTV tillåter dom och kör med pairing och det funkar i dm8000...
Men det är inte så troligt att comhem kommer tillåta dom...

Om du menar ang mitt inlägg så har det nog mer med att dreamboxarna inte lär få stöd för BOD (broadcast on demand) som comhem kör. Tekniken är inte helt vanlig. Deras VOD streamas ju inte i dess rätta bemärkelse utan bara beställningar går via modemet. Resten är ren broadcast.

Postad 13 oktober 2009 - 19:15

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Jag vet inte om detta hör till ämnet eftersom jag är ny kund hos comhem med Medium HD + Favoriter. Och mina favoriter är givetvis HD-kanaler men vilka tycker ni man ska välja? Finns det ens 8 stycken? Beställde mest för Discovery/History och sådana kanaler i HD - det är ju så himla grym bild :D

Postad 13 oktober 2009 - 19:24

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 874 inlägg
  • 0

Jag vet inte om detta hör till ämnet eftersom jag är ny kund hos comhem med Medium HD + Favoriter. Och mina favoriter är givetvis HD-kanaler men vilka tycker ni man ska välja? Finns det ens 8 stycken? Beställde mest för Discovery/History och sådana kanaler i HD - det är ju så himla grym bild :D

Om du läser första inlägget så förstår du har hamnat i fel tråd. Du är inte ensam...

Postad 16 oktober 2009 - 22:27

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

• 705 inlägg
  • 0
Nu måste ComHem ta sig i kragen och erbjuda oss kunder BBC HD. Man vill ju se den nya serien Life i högupplöst. Det är ju inte bara det att det är snyggt filmat, det är ju väldigt intressant oxå.

http://www.bbc.co.uk...rammes/b00lbpcy

Postad 17 oktober 2009 - 14:45

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Någon som har en sida med tablå för BBC HDs sändningar i Sverige? Inte samma som i Storbritannien.

Postad 17 oktober 2009 - 16:50

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 874 inlägg
  • 0

Någon som har en sida med tablå för BBC HDs sändningar i Sverige? Inte samma som i Storbritannien.

http://scandinavia.bbchd.com/

Postad 17 oktober 2009 - 18:38

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Tackar tackar. Hittar tyvärr inte Life där :D

En del serier dock som kan vara kul att se men å andra sidan brukar SVT ta russinen ur kakan.

Postad 17 oktober 2009 - 22:00

Brando70
  • Brando70
  • Forumräv

• 651 inlägg
  • 0
Jag vill att Comhem levererar ANIMAL PLANET HD, BBC HD och EUROSPORT2 HD!
Alla tre HD-kanaler är ju SUPERPOPULÄRA ute i Europa! :D

Postad 01 november 2009 - 19:03

Noobman
  • Noobman
  • Forumräv

• 635 inlägg
  • 0
Animal Planet HD är ett måste tycker jag, Efter denna kanal står nog Eurosport HD och BBC HD på tur

Mvh.
Mats

Postad 30 november 2009 - 18:24

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1 853 inlägg
  • 0
BBC HD kommer nu till Comhem

Postad 30 november 2009 - 18:52

Brando70
  • Brando70
  • Forumräv

• 651 inlägg
  • 0

BBC HD kommer nu till Comhem

@lindo

Var fick du det ifrån??? Är det bekräftat att Comhem ska leverera BBC HD??? När då?

Postad 30 november 2009 - 18:57

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Röst här med på Animal Planet HD, säkert en dyr kanal att köpa in (annars ser jag ingen anledning, eller?)
Och vad skickar British Broadcast Corporation på sin HD-kanal? Fjollserier eller riktigt bra reportage?

Postad 30 november 2009 - 18:59

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1 853 inlägg
  • 0

@lindo

Var fick du det ifrån??? Är det bekräftat att Comhem ska leverera BBC HD??? När då?

http://www.ekonominy...-i-sverige,8327

Postad 01 december 2009 - 14:33

Phunky
  • Phunky
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0
Även Rush HD kommer. www.prylportalen.se

Postad 01 december 2009 - 19:23

ruhe
  • ruhe
  • Forumräv

• 659 inlägg
  • 0
Japp, jag får in både BBC HD och Rush HD, tack för tipset.

Postad 01 december 2009 - 19:34

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 874 inlägg
  • 0
Första inlägget uppdaterat. Nu skulle det sitta fint med Animal Planet HD också. Skriv till Comhem och be dem ta in den!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.