Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HT-C6930W problem

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 22 februari 2011 - 09:10

fredriksson1616
  • fredriksson1616
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Hejsan!

Far min köpte ett hembiosystem igår http://www.expert.se...aspx?id=5213951 och ingen av oss har kopplat ett sådant system någon gång men vi har försökt.

Jag tog ett antal bilder (tagen med Iphone) på det vi har kopplat och vi har följt manualen. enligt manualen ska det automatisk komma upp en meny för systemet men det får inte vi.
Kör med hmdi för bästa kvalité. En sak som gjorde mig lite kluven var att man i stort sätt bara kommer åt "hdmi 3 in" i tv:n då den är uppsatt på väggen och att det bara finns "hdmi 1 in" och "hdmi 2 in" som valmöjlighet i blue-rayspelaren. Vart ligger felet?

Mitt huvud snurrar runt en hel del nu och vänder mig därför till er som kan detta mycket bättre!

Postad bild
Följt enligt manualen
Postad bild
HDMI-kabeln från hdmi out till hdmi in på tv:n
Postad bild
Högtalare, subwoofer kopplat enligt manual
Postad bild
Fm-antenna, wireless reciever (TX-kortet) och ipod-dock
Postad bild
HDMI kabel istället för "component video, composite video" etc.
Postad bild
Detta är jag osäker på, ska båda scartkablarna vara där? visserligen har inte boxern något att göra med att hembiosystemmenyn inte uppkommer, eller?


Tacksam för svar // Andreas



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-06-17 11:52:05
  • Ny fåtölj
    Kurben
    2024-06-17 11:48:52
  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.