Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nya PSP Slim - Tunnare, lättare ...

148 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 12 juli 2007 - 06:48

Faceplant
  • Faceplant
  • Beroende

  • 1 264 inlägg
  • 0
Specen för nya PSP-slim

Sony have announced that a new PlayStation Portable, dubbed the PSP Slim & Lite, will launch in Europe (plus the US and Japan) in September.

The PSP Slim & Lite features a video-out port and new streamlined dimensions - it’s 33 percent lighter and 19 percent slimmer than the original version, is approx 189g in weight (weight of current model is approx.280g) and approx 18.6mm in thickness (thickness of current model is approx.23.0 mm). It will come in three main colours - “Piano Black”, “Ceramic White” and “Ice Silver”, plus three ‘pearlised light’ colors - “Felicia Blue”, “Lavender Purple” and “Rose Pink” - in what’s being called the “Blume series”.


Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

http://threespeech.c...?p=473#more-473

Postad bild

#2

Postad 12 juli 2007 - 08:22

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Undrar om folk kommer att gnälla över den här som de gjorde över 360 Elite...

"För jävligt att jag måste köpa en ny PSP"

:P

Fast allvarligt talat, den behövde en uppdatering, och då de inte kunde röra hårdvaran så fick det väl bli storleken... Hoppas den fortfarande går att hålla i dock...

#3

Postad 12 juli 2007 - 08:42

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0
Jag välkommnar alltid nya versioner av hårdvara. I vissa fall är det riktigt stor skillnad som mellan DS och DS Lite. Tycker bara att dom borde försökt få ut denna tidigare. Men men, bättre sent än aldrig.

#4

Postad 12 juli 2007 - 09:03

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

  • 1 812 inlägg
  • 0
Är både glad och besviken över denna "nya" modell.

Känns som att de kunde ha gjort betydligt fler förändringar. Speciellt med analog-styrningen och layouten av övriga knappar.

Video-out verkar dock väldigt intressant. Frågan är om detta går att fixa även på gamla modellen (via USB-kontakten).

I övrigt så känns detta mer som ett desperat försök från Sony att få stopp på homebrew.

#5

Postad 12 juli 2007 - 11:12

Faceplant
  • Faceplant
  • Beroende

  • 1 264 inlägg
  • 0
Den bättre batterilivlängden och de bättre laddtiderna fås antagligen av att spelen cachas i flash-minnet.

The video-out port means the new PSP will allow users to experience UMD video, pictures and movies from Memory Stick Duo and game software titles on their TVs at home. It’s also equipped with an enhanced feature to temporarily store game data from UMDs, reducing load time during game play; plus the ability to charge the unit through a PlayStation 3 or PC via USB cable during data transfer.



#6

Postad 09 augusti 2007 - 23:01

Spiken
  • Spiken
  • Forumräv

  • 543 inlägg
  • 0
Är väldigt sugen på en PSP då man ju kan byta firmware och få maskinen att göra så mycket mera än vad den egentligen kan.

Dock är frågan om man ska vänta på en Slim och hålla tummarna att det antingen går fort för "grabbarna" att modda firmwaren eller att någon av de gamla firmwaren fungerar även på den nya maskinen, eller ska man köpa en tung gamling och köra på den?

#7

Postad 09 augusti 2007 - 23:05

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Är nog dags att skaffa en sån här nu. Den börjar få väldigt mycket interaktion med PS3. :huh:

#8

Postad 10 augusti 2007 - 15:09

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
Jag väntar också på denna lilla skönhet. Är det nån som vet när den kommer? min gamla psp pajade och den gamla feta verkar vara slut överallt ;)

#9

Postad 18 augusti 2007 - 11:26

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Väntar också ivrigt på denna, kom igen Sony lansera den NU! Eller snart i alla fall! :)

#10

Postad 18 augusti 2007 - 13:12

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

  • 585 inlägg
  • 0
Tror jag behåller min gamla med custom firmware. :)

#11

Postad 25 augusti 2007 - 11:44

brainrup
  • brainrup
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
5 sep. verkar den komma

http://www.aftonblad...rticle610612.ab

Aldrig varit sugen på en innan, men nu blev man faktiskt :)

#12

Postad 25 augusti 2007 - 22:38

iqbefriad
  • iqbefriad
  • Användare

  • 241 inlägg
  • 0
Har PSPar någon hårddisk? Eller har de någon typ av kort man sticker i bara?
Någon uppgift i så fall på hur mycket plats för filer man har på en sån här ny modell?

Ruskigt sugen på att skaffa mig en PSP.

#13

Postad 26 augusti 2007 - 10:57

brainrup
  • brainrup
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0

Har PSPar någon hårddisk? Eller har de någon typ av kort man sticker i bara?
Någon uppgift i så fall på hur mycket plats för filer man har på en sån här ny modell?

Ruskigt sugen på att skaffa mig en PSP.

<{POST_SNAPBACK}>


Den använder ju sig av någon form utav memory sticks, som även finns i sony mobiler och digital kameror.

#14

Postad 26 augusti 2007 - 18:58

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Har PSPar någon hårddisk? Eller har de någon typ av kort man sticker i bara?
Någon uppgift i så fall på hur mycket plats för filer man har på en sån här ny modell?

Ruskigt sugen på att skaffa mig en PSP.

<{POST_SNAPBACK}>


Den använder ju sig av någon form utav memory sticks, som även finns i sony mobiler och digital kameror.

<{POST_SNAPBACK}>

Memory Stick DUO. Finns upp till 8GB idag och med en bortre gräns på 32GB.

#15

Postad 02 september 2007 - 21:34

brainrup
  • brainrup
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
Release nu på onsdag då, någon som tänker köpa?
Sitter här och har beslutsångest. Rätt sugen på en slim och killzone för 1900.

Men är rädd för att det kommer bli liggandes mest efter det spelet..... :)

#16

Postad 03 september 2007 - 12:12

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0

Tycker bara att dom borde försökt få ut denna tidigare. Men men, bättre sent än aldrig.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag gissar att det beror på att de har varit tvugna att vänta tills de fått ordentlig snurr på chip-tillverkning under 65 nm process...

#17

Postad 05 september 2007 - 22:29

Unregisteredf0b96276
  • Unregisteredf0b96276
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0

Release nu på onsdag då, någon som tänker köpa?
Sitter här och har beslutsångest. Rätt sugen på en slim och killzone för 1900.

Men är rädd för att det kommer bli liggandes mest efter det spelet.....  :(

<{POST_SNAPBACK}>


Beställde en idag, räknar med att den kommer i mitten på nästa vecka. Har dock aldrig provat, eller ens sett första versionen av psp så kan inte direkt göra något som helst uttalande om den kommer va bättre eller nåt. Men jag tror den blir grym :P

#18

Postad 11 september 2007 - 14:58

Chickenkebab
  • Chickenkebab
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Vet någon när Tv-Kabeln kommer ut till PSP Slim, sitter här med ett PSP Slim som inte går att koppla till TV:en utan kabeln :) lite trist faktiskt.



EDIT: Jag har fått reda på att den släpps inom 2 veckor^^

Redigerat av Chickenkebab, 15 september 2007 - 10:28.


#19

Postad 15 september 2007 - 10:30

Chickenkebab
  • Chickenkebab
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Vad vill ni att sony ska fixa till PSP? Vad tycker ni dom nya uppdateringarna ska innehålla?

#20

Postad 15 september 2007 - 14:17

Gargantua
  • Gargantua
  • Användare

  • 237 inlägg
  • 0

Är nog dags att skaffa en sån här nu. Den börjar få väldigt mycket interaktion med PS3. :)

<{POST_SNAPBACK}>


Kan du utveckla det lite? ;)
Kan den användas t ex som fjärkontroll för PS3? Skulle vara coolt om den kunde fungera som en sådan med grafiskt gränsnitt, så att man inte behövde dra igång projektorn om man vill spela musik på SACD/DVD och även bläddra i spellistor etc.

Tror jag läste någonstans om framtida stöd för GPS för denna också, någon som hört något mer om detta?

/Gargantua

#21

Postad 16 september 2007 - 03:28

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Är nog dags att skaffa en sån här nu. Den börjar få väldigt mycket interaktion med PS3. :)

<{POST_SNAPBACK}>


Kan du utveckla det lite? ;)
Kan den användas t ex som fjärkontroll för PS3? Skulle vara coolt om den kunde fungera som en sådan med grafiskt gränsnitt, så att man inte behövde dra igång projektorn om man vill spela musik på SACD/DVD och även bläddra i spellistor etc.

Tror jag läste någonstans om framtida stöd för GPS för denna också, någon som hört något mer om detta?

/Gargantua

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan komma åt allt som finns på PS3an via PSP, bilder, musik, filmer, kompislista och en del spel. LAIR till exempel kan du spela på PSP via PS3 och det kommer säkert fler spel. Detta kan alltså ske över internet vilket innebär att du kommer åt detta överallt i världen. Nästa år släpps en TV-tuner till PS3an vilket innebär att du kan se på TV i PSP via W-LAN.

En GPS-modul finns redan och snart även i svedala.

#22

Postad 16 september 2007 - 13:50

Unregisteredd2c0b964
  • Unregisteredd2c0b964
  • Lärjunge

  • 340 inlägg
  • 0
En liten fråga. Det står ju att psp:n klarar MPEG4 film, innebär det att man kan köra vanliga divx, xvid filer från minneskort?

#23

Postad 16 september 2007 - 14:30

kribban
  • kribban
  • Mästare

  • 3 037 inlägg
  • 0
Jag blir lite sugen på en sådan här för att styra slimserver för Squeezebox ;)

MVH Kribban

Redigerat av kribban, 16 september 2007 - 14:31.


#24

Postad 16 september 2007 - 19:51

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Jömförelse av laddtider mellan gamla modellen och nya. Det extra RAM-minnet verkar göra stor skillnad.

http://www.gametrail...aylist=featured

#25

Postad 17 september 2007 - 22:25

bdot19
  • bdot19
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Det är ingen som har lust att slänga upp lite bilder på sin PSP Slim and Lite? Då den har sålt slut på webhallen känns det ju rimligtvis som om någon bör ha köpt en. Eller?

Mvh b.19

#26

Postad 17 september 2007 - 22:30

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

  • 1 134 inlägg
  • 0
Är det någon som har en PSP och en PS3:a som kan verifiera att det verkligen fungerar att spela upp film som finns på PS3, på sin PSP. Över WLAN t ex när man är på resande fot.

#27

Postad 19 september 2007 - 09:36

Krisch
  • Krisch
  • Användare

  • 170 inlägg
  • 0
Finns det några bra spel till denna? Är lite sugen men vilka spel ska man köpa till den?
Vad har ni köpt för spel?

#28

Postad 19 september 2007 - 10:39

Snarko
  • Snarko
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0
Ok, det jag är intresserad av är om man kan köra custom firmware på den nya PSP slim; är det någon som vet och kanske t.o.m. har provat? :)

EDIT: Svarar själv. Det kan man! Finns någon firmware som kallas 3.60 M33 som dock inte har stöd för v1.5 kernal (som krävs för några applikationer). Va gött!

Redigerat av Snarko, 19 september 2007 - 11:09.


#29

Postad 20 september 2007 - 09:58

Unregistered5118fd09
  • Unregistered5118fd09
  • Lärjunge

  • 332 inlägg
  • 0
Hur är PSPn som MP3 spelare??? Börjar bli riktigt sugen att inhandla då jag är mkt på resande fot längre tider. Funderar på en custom version.

mvh

Mattias

#30

Postad 21 september 2007 - 12:53

Chickenkebab
  • Chickenkebab
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

Hur är PSPn som MP3 spelare??? Börjar bli riktigt sugen att inhandla då jag är mkt på resande fot längre tider. Funderar på en custom version.

mvh

Mattias

<{POST_SNAPBACK}>




Jag använder psp slim som mp3 spelare^^, de e bra ljud och sådant så de är det inga problem med, det enda negativa är att psp är ganska långt, så man kan inte ha världens tajtaste byxor direkt.

#31

Postad 21 september 2007 - 12:58

Chickenkebab
  • Chickenkebab
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

Finns det några bra spel till denna? Är lite sugen men vilka spel ska man köpa till den?
Vad har ni köpt för spel?

<{POST_SNAPBACK}>



Det finns många grymma spel till konsolen^^, jag har Burn out Legends och det äger som bil spel.
Kärde Daxter förut och de var grymt kul det med, wipe out äger osså, och sen finns det jue en massa krigs spel som typ Call of duty och battelfield 2 och en massa sådanna, coded arms är ett grymt bra first shoter spel. Jag har bokat Silent hill origins som kommer ut i november^^, längtar som fan. jaja, det finns iallafall skit många spel till PSP. Allt för alla smaker^^

#32

Postad 21 september 2007 - 13:05

Chickenkebab
  • Chickenkebab
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

Det är ingen som har lust att slänga upp lite bilder på sin PSP Slim and Lite? Då den har sålt slut på webhallen känns det ju rimligtvis som om någon bör ha köpt en. Eller?

Mvh b.19

<{POST_SNAPBACK}>



Jag har försökt tagit bilder, men eftersom att den är gjord i plast som speglar sig så får jag inga bra bildeer på den. Men den ser typ ut som PSP, den e lite smalare bara och högtalarna sitter mitt på, bredvis skärmen istället för under.

#33

Postad 23 september 2007 - 19:05

Chickenkebab
  • Chickenkebab
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
FAN VAD NICE!!!

Beställde PSP TV Video kabel nu^^!!!!!!!!
vet ännu inte när den kommer, den har inte släppts ännu^^



EDIT: ###### skit sony.....man måste ha HDTV för att kunna spela spel via TV. om man inte har HDTV kan man "bara" visa bilder,video och lyssna på musik. Dåligt Sony...

Redigerat av Chickenkebab, 24 september 2007 - 19:05.


#34

Postad 24 september 2007 - 20:24

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

  • 1 134 inlägg
  • 0

EDIT: ###### skit sony.....man måste ha HDTV för att kunna spela spel via TV. om man inte har HDTV kan man "bara" visa bilder,video och lyssna på musik.  Dåligt Sony...

<{POST_SNAPBACK}>


Det där har jag svårt att tro på. Vad menar du?

#35

Postad 25 september 2007 - 13:28

bjarneh
  • bjarneh
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0

EDIT: ###### skit sony.....man måste ha HDTV för att kunna spela spel via TV. om man inte har HDTV kan man "bara" visa bilder,video och lyssna på musik.  Dåligt Sony...

<{POST_SNAPBACK}>



Nej, det stämmer faktiskt inte.
Alla HDTV apparater visserligen detta som standard (i alla fall alla jag sett), men det förekommer även på andra TV apparater.

Faktum är att vad som krävs är att din TV har komponentingång som klarar av att ta emot en progressiv signal.
Dock är det ju långt ifrån alla "tjock TV-apparater" eller äldre platt TV apparater som har detta som standard, men vissa har det (oftast då i det högre kvalitetssegmentet).

#36

Postad 25 september 2007 - 13:53

Chickenkebab
  • Chickenkebab
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

EDIT: ###### skit sony.....man måste ha HDTV för att kunna spela spel via TV. om man inte har HDTV kan man "bara" visa bilder,video och lyssna på musik.  Dåligt Sony...

<{POST_SNAPBACK}>



Nej, det stämmer faktiskt inte.
Alla HDTV apparater visserligen detta som standard (i alla fall alla jag sett), men det förekommer även på andra TV apparater.

Faktum är att vad som krävs är att din TV har komponentingång som klarar av att ta emot en progressiv signal.
Dock är det ju långt ifrån alla "tjock TV-apparater" eller äldre platt TV apparater som har detta som standard, men vissa har det (oftast då i det högre kvalitetssegmentet).

<{POST_SNAPBACK}>




AHA!, då hade jag förstått fel förut! men då fattar jag nu, så skit i inägget med "bara HDTV". Ber om ursäkt!

Men tycker fortfarande att dte är dåligt av sony att man måste ha en sådan TV med progressiv singnal motagning. Det är ju inte många som har det. Jag har iallafall inte det, och min flickvän har 55 tums LCD men den har inte heller det, och den är ganska nyköppt. Undrar om det var därför Sony väntade med TV-kabeln, för att så många som möjligt skulle kunna köpa PSP:ett för den nya TVut funktionen, innan man fick reda på att man måste ha super TV.

#37

Postad 25 september 2007 - 13:59

bjarneh
  • bjarneh
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Jo, det är ju märkligt att de inte kunde löst detta på ett bättre sätt för alla sina kunder.

#38

Postad 25 september 2007 - 14:04

Chickenkebab
  • Chickenkebab
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

Jo, det är ju märkligt att de inte kunde löst detta på ett bättre sätt för alla sina kunder.

<{POST_SNAPBACK}>



Hoppas det kommer en spelkabel för "vanliga" TV apparater.

#39

Postad 04 oktober 2007 - 10:54

Unregistered3992e2e8
  • Unregistered3992e2e8
  • Lärjunge

  • 376 inlägg
  • 0
Tycker det låter mycket vettigt att bara ha progressiv signal, det är ju det som är huvudsyftet med komponent för oss i Sverige, annars fungerar scart bättre.

#40

Postad 04 oktober 2007 - 14:30

Unregisterededfb6b6e
  • Unregisterededfb6b6e
  • Lärjunge

  • 351 inlägg
  • 0
Köpte en vit psp slim nyss i Tokyo.. Väger ju verkligen ingenting. Mycket snygg också.. Har inte fixat några spel ännu dock så har inte direkt provat den förutom att göra inställningar <_<
1100kr på Bic camera var för billigt för att motstå =)
I övrigt så kan man välja att den ska skicka ut Interlace signal istället för progressive under menyn för inställningar.

Redigerat av Unregisterededfb6b6e, 04 oktober 2007 - 14:31.


#41

Postad 14 oktober 2007 - 22:07

Gargantua
  • Gargantua
  • Användare

  • 237 inlägg
  • 0
Någon som känner till vilka tillbehör som funkar för PSP Slim och om det finns nya varianter? Är ute efter ett skyddsfodral modell hårdare samt en laddningsdocka.

#42

Postad 14 oktober 2007 - 22:29

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Mycket schysst. Fick min i torsdags. Kan rekommendera det här programmet starkt för att konvertera DVD mm till PSP

http://www.winnydows.com/xvid4psp.html

#43

Postad 17 oktober 2007 - 03:29

till_vidar
  • till_vidar
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Jag antar att man inte kan använda sina gamla batterier i denna modellen?
Har tre 3600 mAh batterier till min "tjock-psp" då den är igång 15-18 timmar
om dagen och man inte alltid hinner ladda den.
Jobbar i skift med flickvännen och så vill ju dottern på snart 3 år titta på lite
film när hon skall sova... Så min maskin får verkligen jobba hårt. Tja...
Har man tur kommer det väl batteriluckor som passar.

#44

Postad 17 oktober 2007 - 08:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jodå. De passar. Men de lär nog sticka ut en bit på baksidan om de är tjocka ;)

#45

Postad 18 oktober 2007 - 10:10

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

  • 1 194 inlägg
  • 0
Jag har själv långtgående funderingar på att springa ner och handla en PSP men vill gärna ha tips på bra spel - finns det?

#46

Postad 18 oktober 2007 - 10:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jag har själv långtgående funderingar på att springa ner och handla en PSP men vill gärna ha tips på bra spel - finns det?

<{POST_SNAPBACK}>


Finns några stycken. Syphon Filter spelen är schyssta. Ratchet & Clank är schysst. Metal Gear Solid Portable Ops, Lumines I och II, Afterburner är ganska skoj också, Burnout Legends, Final Fantasy Tactics. Sen släpps snart Final Fantasy VII Crisis Core och God of War till PSP.

Sen ska man inte glömma bort att PSP är en mycket bra enhet att spela upp film och musik på också.

Redigerat av Unregistereddc471864, 18 oktober 2007 - 13:32.


#47

Postad 18 oktober 2007 - 11:25

analog
  • analog
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

Jag har själv långtgående funderingar på att springa ner och handla en PSP men vill gärna ha tips på bra spel - finns det?

<{POST_SNAPBACK}>


Monster hunter freedom II är ett riktigt toppspel. Svårt som fabian, enorma monster/drakar att hacka på. Blivit XX antal timmar framför detta lir. Rekomenderas !

Trailer: http://www.youtube.c...h?v=R5WNOSZqQ_4

Annars är ju Tekken, Mortal combat, GTA (vice/andreas), SEGA classics, NFS bra lir.

Mvh,

Redigerat av Zoiler, 18 oktober 2007 - 13:31.


#48

Postad 18 oktober 2007 - 11:28

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Monster Hunter 2 klarar jag inte av. Styrningen är den sämsta ngnsin. Går ju inte att få monsterna i sikte då man flyttar kamera och spelare med samma hand. Förstår inte hur de har tänkt. Går inte att flytta spelaren samtidigt som man flyttar kameran. Otroligt frustrerande. Spelet verkar vara utvecklat för folk med 3 händer :wub:

#49

Postad 18 oktober 2007 - 11:41

analog
  • analog
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0
Klart att det går att flytta kameran och spelaren samtidigt. Måste bara vara lite elite :wub:

Tog säkert 1 månad innnan jag kom på rätt fightingteknik, krävs mkt tålamod.

Kan ju påpeka att psp'n var på väg ut genom fönstret ett par gånger då man hackat på ett monster i 15 minuter också gör man bort sig och dör.
Men samtidigt lite av njutningen, bossar ska vara lite att bita i.

Mvh,

#50

Postad 18 oktober 2007 - 11:53

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jo jag kan tänka mig att det tar lång tid innan man vänjer sig vid styrningen :wub:
Men det känns mer som det är ett designfel på PSPn. Man borde haft en liten kameraspak som man kan styra med högra handen också.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.