Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hur får jag HDTV i Vista Media Center?

43 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 23 september 2008 - 14:15

3DBlaster
  • 3DBlaster
  • Användare

  • 237 inlägg
  • 0
Steg för stegbeskrivning för TV pack (fiji) och HDTV-fix. Observera att det händer saker nästan dagligen just nu så det kan bli ändringar och uppdateringar på vissa detaljer. Just idag finns ingen HD-fix för 64bitars Vista t.ex.

Nedanstående fungerar just idag för marksänt, dvs SVT HD som sänds över mellansverige bland annat och satellit. För Comhem/kabel så dyker inte HD-kanalerna upp i scanningen med nedanstående lösning, det finns en omständig workaround för det som du kan hitta info om här men det ska hoppeligen dyka upp en betydligt enklare lösning för Comhem inom kort.

1.
Installera Vista Home Premium eller Ultimate från scratch på en nyformaterad hårddisk.

2.
Installera drivrutiner för ditt grafikkort och även moderkort och nätverkskort om det behövs.

OBS! Om du har ett Nvidiabaserat grafikkort så måste du köra med denna speciadrivrutin från Nvidia:
http://thegreenbutto...ead.aspx#295408 (annars kommer MCE att kracha)
Nyare drivrutiner 180 plus kan fungera prova gärna!

3.
Installera Vista SP1 och alla hotfixar från windowsupdate

4.
Installera dessa två hotfixar:
http://support.microsoft.com/kb/951685
http://support.microsoft.com/kb/950754

5.
Installera PlayReady PC Runtime v1.2:
32bitars:
64bitars:

6.
Installera TV pack:

Sök efter TVPack
Eller
TV Pack 32bitars:
(finns ingen officiell nedladdningsplats av denna än)

7.
Installera drivrutiner för din FireDTV/FloppyDTV.
Tystpc.nu updates

8.
Scanna efter kanaler

9.
För HD-stöd lägg in denna inofficella fix:
http://thegreenbutto...ead/288601.aspx

10.
Spara nu hela din installation som en image/backup med hjälp av tex Acronis innan du fortsätter med att installera sånt som du vill ha på datorn, PowerDVD för Bluray, brännarprogram o annat.

----------------------------------------------------------------------------
Här finns lite läsning om TV Pack:
http://thegreenbutto...ead/283511.aspx
Och lite åsikter om problem med TV Pack som lär lösas framöver men som ställer till det just nu:
http://thegreenbutto...ead/284056.aspx

MVH
Magnus & Janne

Redigerat av 3DBlaster, 05 december 2008 - 00:11.


#2

Postad 23 september 2008 - 18:39

bjogul
  • bjogul
  • Forumräv

  • 731 inlägg
  • 0
Strålande bra sammanställning.
Fast det krävs ju inte en ren installation av Vista. Jag har kört in TV-pack och dll-filen på ett system som är konfigurerat och använt ett tag. Funkade det med. Risken man löper med att installera på en maskin som inte är ren-installerad är väl endast att inställningarna för TV-mottagaren försvinner, dvs. kanalsortering, inspelningar etc.

#3

Postad 24 september 2008 - 06:39

PiZZaMaN
  • PiZZaMaN
  • Forumräv

  • 614 inlägg
  • 0
installerade vista igår och även tvpack då och nu petade jag in dll filen utan problem. ja iaf när jag ändrade rättigheterna på filen i system32 och inte den nedtankade hehe. stötte dock på ett annat problem...missade att kolla om jag äns hade svthd vilket jag givetvis inte har. kan tänka mig att det underlättar lite. gjorde ny kanalsökning och den hittade inte den kanalen. 47 grejer tot hittades. 3 radiokanaler och 2st tv4 öst (norrköping+linköping) sänder svthd bara på vissa ställen i landet? tycker att jag minns att jag läst det nånstans men kan ju a fel. Bor i Åtvidaberg (3 mil från Linköping)
Dags att sova några timmar så man kan pilla lite mera med sin nya HTPC =)

#4

Postad 29 september 2008 - 11:27

Unregistered44f7d5ec
  • Unregistered44f7d5ec
  • Lärjunge

  • 347 inlägg
  • 0
Rekommendation om man skall välja 32 eller 64 bitars Vista ? med tanke på HD fixen etc....
Vad tycker ni

#5

Postad 30 september 2008 - 20:49

Unregistered7fb84d09
  • Unregistered7fb84d09
  • Veteran

  • 1 770 inlägg
  • 0
Har följt guiden nu men jag har problemet att MCE inte hittar någon av HD-kanalerna. Varken SVTHD eller TV4HD eller någon annan. Alla "vanliga" kanaler dyker upp dock. Någon med samma problem? Har ComHem. I DVBviewer hittas HD-kanalerna.

#6

Postad 01 oktober 2008 - 14:58

Unregistered44f7d5ec
  • Unregistered44f7d5ec
  • Lärjunge

  • 347 inlägg
  • 0

Har följt guiden nu men jag har problemet att MCE inte hittar någon av HD-kanalerna. Varken SVTHD eller TV4HD eller någon annan. Alla "vanliga" kanaler dyker upp dock. Någon med samma problem? Har ComHem. I DVBviewer hittas HD-kanalerna.


Har du kollat i intro texten där finns en länk till comhem lösning. Jag har också comhem får inte heller in HD kanalerna i VMC. Om jag söker i Dvbviewer så hittas alla men kan inte kolla på någon kanal får ingen bild.

#7

Postad 03 oktober 2008 - 19:14

Magnus Thome
  • Magnus Thome
  • Beroende

  • 1 064 inlägg
  • 0
För er med Comhem, lösning på G. Screenshot från testburken med ny betadrivare (släpps snart jag lovar, Digital Everywhere satt inloggade fjärrledes på testmaskinen en stor bit av dagen idag )

Nat Geo HD:

http://www.tystpc.nu...-2008-10-03.jpg

Sen vet man inte vad som händer med parning från Comhems sida, men SVT HD lär de inte ta bort iaf, den har alltid funkat även när de parat alla andra kanaler tidigare.

#8

Postad 03 oktober 2008 - 19:45

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0

För er med Comhem, lösning på G.


Sweeeet!

;)

#9

Postad 05 oktober 2008 - 08:25

Unregistered44f7d5ec
  • Unregistered44f7d5ec
  • Lärjunge

  • 347 inlägg
  • 0
Fan va bra !

#10

Postad 06 oktober 2008 - 18:46

Unregistered7fb84d09
  • Unregistered7fb84d09
  • Veteran

  • 1 770 inlägg
  • 0

För er med Comhem, lösning på G. snart jag lovar, Digital

väntar med spänning :blush:

#11

Postad 07 oktober 2008 - 17:07

Trusted
  • Trusted
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
Tackar för denna underbara guiden, funkar klockrent! synd bara att Microsoft inte fattar HDTV är något som folk vill ha 2008...

#12

Postad 11 oktober 2008 - 18:13

Unregistered015a20cf
  • Unregistered015a20cf
  • Användare

  • 171 inlägg
  • 0
Fungerar Textningen med den här lösningen?

#13

Postad 15 oktober 2008 - 20:33

thomasengdahl
  • thomasengdahl
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Hej alla, och stort tack till 3DBlaster..

Jag har just installerat enligt 3DBlasters beskrivning. Det fungerar faktiskt. Jag har nu HD TV i Vista Media Center + några andra godsaker som TextTV, valfri textning, Favoritkanaler mm. :)

Här är några tips:
Jag har absolut inte en "ren" HTPC, men allt har gått bra. Jag har alltid varit nogran med Microsoft Update, och det är väl inte helt fel med att börja updatera allt som går denna väg innan man börjar. Se till att starta om när update etc ber dig. Gennerellt bör du inte ha igång MediaCenter när du kör uppdateringar.

Jag har ett Nvidia kort, och jag laddade ner senaste uppdaten på Microsoft Update. (53Mb!?) Jag behövde inte installera fixen enligt punkt 2 i 3DBlasters beskrivning. Verkar funka ändå.

Jag lyckades inte installera kb951685, men jag hittar inget fel, och nån krash har jag inte fått (än)

Jag har FireDTV för marksänt, min drivrutiner jag haft i flera månader nu ( Ver 4.5N) funkar bra.

När jag installerat allt var jag tvungen att göra en ny kanalsökning, och här märkte man första förbättringen, då alla kanaler nu var aktiva direkt.

Det enda lite "obehagliga" var att "byta ut" MSDTVVDEC.DLL en (i Windows\system32) mot den hackade DLL:en (med samma namn som du laddar ner enligt instruktionen oven). Ta en kopia på orginalfilen så är du safe. Men det funkar! Helt fantastiskt!

OBS!
Jag är rätt säker på att du bör ha en H.264 (MPEG-4 part 10) decoder i din dator. Kanske funkar det utan!
Jag har dock CoreAVC i min dator, och det ger grym bild. se: www.coreavc.com kostar 8 dollar !!


Så nu kan jag bli av med all skitmjukvara för HDTV (typ FireDTV Viewver) och annat junk. Hoppas jag är lika positiv om en vecka...eller månad.

Lycka till!

#14

Postad 20 oktober 2008 - 12:29

Gunnar2
  • Gunnar2
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Funkar textning via TeleText , t.ex. Canal Digital, med TV Pack?

Nån som vet varför MS inte supportar uppgradering?
Kommersiella skäl, man tvingas till Windows 7 eller man vill inte hantera suuport av uppgradering?


/Gurra

#15

Postad 21 oktober 2008 - 19:42

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0

För er med Comhem, lösning på G.


Nu har den kommit :)

Länk

Har inte hunnit testa själv ännu - men det känns ju lite surt att det kommer samtidigt som ComHem dragit igång pairing igen...

#16

Postad 21 oktober 2008 - 20:56

dajle
  • dajle
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Stort tack till 3DBlaster & thomasengdahl för att tagit er tid att förklara!

Dock lyckas jag inte med att byta ut MSDTVVDEC.DLL. Datorn säger att jag ej har behörighet fast jag är inloggad som ägare. Sen tyckte jag det var konstigt att jag två stycken MSDTVVDEC.DLL i System32? Ska jag tabort båda den dagen jag lyckas?

Mvh..

#17

Postad 21 oktober 2008 - 21:06

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0
dajle - gör detta:

1. Take ownership of the file (File -> Properties -> Security -> Advanced -> Owner -> Edit then select yourself.
2. Give yourself full control over the file (File -> Properties -> Security -> Edit then select Users and check the box for Full Control.
3. Run Command Prompt as administrator. Then type "regsvr32 -u msdtvvdec.dll" and hit Enter.
4. Rename MSDTVVDEC.DLL to MSDTVVDEC.DLL.BAK
5. Copy Beta DLL to the system32 folder and type "regsvr32 msdtvvdec.dll" in Command Prompt and hit Enter.


Det är väldigt omständigt i Vista - men det går.

Det är inte 2 likadana filer i system32 - den andra heter typ MSDTVADEC.DLL eller liknande (A istället för V mitt i filnamnet)

#18

Postad 21 oktober 2008 - 21:38

dajle
  • dajle
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Tack Pulver!

Äntligen lyckades jag!

Nu har den kommit :)

Länk

Har inte hunnit testa själv ännu - men det känns ju lite surt att det kommer samtidigt som ComHem dragit igång pairing igen...


Har du testat ännu? Har också comhem men jag undrar vad du menar med "ComHem dragit igång pairing igen..."?

#19

Postad 21 oktober 2008 - 21:49

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0
Ja, nu äntligen har jag fått igång SVT-HD med ComHem i Media Center - tack för det digital everywhere och Magnus :)

Det jag menar med pairing är att ComHem spärrar alla andra HD-kanaler än just SVT-HD så att de endast fungerar med ComHems egna HDTV-box.

Nyligen stängde de av spärrarna så att man fick in HD-kanalerna (man betalade för) med andra mottagare - exempelvis FireFloppyDTV.

Men igår satte de igång pairing igen så nu är det endast SVT-HD som fungerar :(

#20

Postad 21 oktober 2008 - 22:00

dajle
  • dajle
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Perfekt, då ska jag ge mig på att installera det också!

Väldigt irriterande med pairing kommer just nu eftersom jag har alla HD-kanalern från comhem men inte deras box...
Aja, tror jag överlever ändå!

Tack för hjälpen iaf!

#21

Postad 21 oktober 2008 - 22:06

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0

Tack för hjälpen iaf!

Nehmas Problemas.

Fungerar Textningen med den här lösningen?

Jepp.

Funkar textning via TeleText , t.ex. Canal Digital, med TV Pack?

Japp.

#22

Postad 21 oktober 2008 - 22:49

dajle
  • dajle
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Nu har det hänt något galet!

Står att jag inte får in någon TV signal på alla mina kanaler? Vad har jag då gjort för fel efter att jag laddat ner BETA för HD-TV till comhem?

Hade varit väldigt tacksam för info!!!!

Verkar som jag löst den nu; fattar inte hur bara! Stod att Kanalen var krypterad massa annat sk*t men nu funkar det igen (tillfälligt kanske)!

Redigerat av dajle, 21 oktober 2008 - 22:53.


#23

Postad 22 oktober 2008 - 18:15

Unregistered7fb84d09
  • Unregistered7fb84d09
  • Veteran

  • 1 770 inlägg
  • 0

Nu har det hänt något galet!

Står att jag inte får in någon TV signal på alla mina kanaler? Vad har jag då gjort för fel efter att jag laddat ner BETA för HD-TV till comhem?

Hade varit väldigt tacksam för info!!!!

Verkar som jag löst den nu; fattar inte hur bara! Stod att Kanalen var krypterad massa annat sk*t men nu funkar det igen (tillfälligt kanske)!

Har exakt samma problem typ varje gång jag startar MCE men det löser sig oftast genom att starta om det.

#24

Postad 23 oktober 2008 - 21:02

Unregistered31523d77
  • Unregistered31523d77
  • Användare

  • 126 inlägg
  • 0
Vad använder ni för codecs till floppy dtv med vista 64 bitars mediacenter? Har grymt suddig/grynig bild med comhem, och hur lägger man in dom nya codecsen

#25

Postad 24 oktober 2008 - 09:30

mrmonk
  • mrmonk
  • Användare

  • 107 inlägg
  • 0
Det verkar ja kommit en ny Beta-drivrutin för FloppyDTV-användare (20 okt) på http://digital-every...?sid=1191676151

Står b.la. - Added HDTV channels detection for several german, danish and swedish providers for FireDTV / FloppyDTV C/CI in Windows Media Center TV Pack 2008 (MCE drivers required!!!) .

#26

Postad 24 oktober 2008 - 09:57

figges
  • figges
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Hej på er
Jag undrar vad dom två hot-fixarna gör för något, för jag kan inte installera dessa två.
http://support.microsoft.com/kb/951685
http://support.microsoft.com/kb/950754
MVH Fredrik

#27

Postad 24 oktober 2008 - 17:30

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

  • 705 inlägg
  • 0
Det står ju om du besöker länkarna?

#28

Postad 24 oktober 2008 - 21:15

figges
  • figges
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Hej på er
Jag undrar vad dom två hot-fixarna gör för något, för jag kan inte installera dessa två.
http://support.microsoft.com/kb/951685
http://support.microsoft.com/kb/950754
MVH Fredrik
Jag läste nu vad det var för några :( , men kan inte installera dom i datorn.
För bara svar att det inte gäller den här datorn.
Vet ej vad det är för fel.

#29

Postad 25 oktober 2008 - 11:41

Unregistered7fb84d09
  • Unregistered7fb84d09
  • Veteran

  • 1 770 inlägg
  • 0

Det verkar ja kommit en ny Beta-drivrutin för FloppyDTV-användare (20 okt) på http://digital-every...?sid=1191676151

Står b.la. - Added HDTV channels detection for several german, danish and swedish providers for FireDTV / FloppyDTV C/CI in Windows Media Center TV Pack 2008 (MCE drivers required!!!) .


Tackar för tipset! Har installerat beta-drivisarn nu och äntligen får jag in HD från ComHem i Vista Media Center TV Pack.

#30

Postad 28 oktober 2008 - 18:29

dajle
  • dajle
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
När jag gör en kanalsökning så hittar den inte Canal+Sport HD, Canal+Film HD, Tv4 HD?

Hur kommer det sig?

#31

Postad 29 oktober 2008 - 16:21

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0

När jag gör en kanalsökning så hittar den inte Canal+Sport HD, Canal+Film HD, Tv4 HD?

Hur kommer det sig?

Jo, jag har samma problem med ComHem.

Första gången jag scannande efter nya kanaler hittade jag endast SVT-HD, gången därpå hittade jag TV1000HD, Viasat Sport HD, NG HD samt Eurosport HD - sedan har jag inte hittat fler.

Men eftersom de inte fungerar i allafall (trots att jag betalar för Canal+ och TV1000) har jag inte undersökt det närmare.

#32

Postad 03 november 2008 - 08:06

Unregistered1a25347f
  • Unregistered1a25347f
  • Användare

  • 151 inlägg
  • 0
Har gått tillbaka till VMCE utan TV-Pack på grund av att jag fick inspelningar som avbröts, ibland efter 2 min ibland efter längre tid samt så förlorade jag schemalagda inspelningar, dom startade helt enkelt inte.

Jag har läst endel om folk med liknande problem men inte hittat någon fix för detta, eller ens om det är en konfirmerad bugg från Microsofts sida.

Om någon vet ett sätt att fixa detta så skriv det gärna här, tyckte TV-Pack var skitbra ända tills detta hände (efter 3-4 veckor), skulle gärna installera det igen men man måste ju kunna lita på att inspelningar fungerar. (Frun blev riktigt sur när vissa av hennes inspelningar avbröts mitt i. :-[ )

#33

Postad 12 november 2008 - 12:25

Unregistered15075a6f
  • Unregistered15075a6f
  • Lärjunge

  • 366 inlägg
  • 0

Installera play ready:
32bitars: http://www.microsoft...;displaylang=en
64bitars: http://www.microsoft...;displaylang=en

Länken fungerar inte - var kan man finna detta numera??

#34

Postad 13 november 2008 - 15:37

Unregistered15075a6f
  • Unregistered15075a6f
  • Lärjunge

  • 366 inlägg
  • 0
Jag hittade svaret, här är URL

https://www.microsof...;displaylang=en

MODERATOR--------> Lägg in denna länken i guiden istället eftersom den förra är ogiltig

Redigerat av Unregistered15075a6f, 13 november 2008 - 15:39.


#35

Postad 05 december 2008 - 00:15

3DBlaster
  • 3DBlaster
  • Användare

  • 237 inlägg
  • 0
Uppdaterade guiden idag, provade alla länkar 2 ggr... är något tokigt PMá mig så uppdaterar jag igen.
MVH
/3DBlaster

#36

Postad 06 december 2008 - 15:32

jonathane
  • jonathane
  • Användare

  • 146 inlägg
  • 0
SVT HD har fungerat bra för mig i en vecka. Idag så fungerar det inte längre... Bilden är väldigt blurrig och det hackar lite. Ljudet fungerar bra. Alla andra kanaler fungerar som de skall. Jag har testat att byta tillbaka till orginal dll och sedan till hd dll. Ingen skillnad.

Jag kör med FireDTV-T

Spelar det någon roll vilka övriga codecs jag har? Jag kör FFDshow och PowerDVD 7.3.

Någon som har något tips?

#37

Postad 08 december 2008 - 14:32

jonathane
  • jonathane
  • Användare

  • 146 inlägg
  • 0

SVT HD har fungerat bra för mig i en vecka. Idag så fungerar det inte längre... Bilden är väldigt blurrig och det hackar lite. Ljudet fungerar bra. Alla andra kanaler fungerar som de skall. Jag har testat att byta tillbaka till orginal dll och sedan till hd dll. Ingen skillnad.

Jag kör med FireDTV-T

Spelar det någon roll vilka övriga codecs jag har? Jag kör FFDshow och PowerDVD 7.3.

Någon som har något tips?


Nu fungerar det igen... Felet var inte relaterat till Media Center. Samma fel uppstod i FireDTV Viewer. Det spelade ingen roll vilken codec jag använde... Det kanske var fel på utsändningen. Hursomhelst det löste sig själv.

#38

Postad 30 december 2008 - 12:54

Tobbeswim
  • Tobbeswim
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0
Hej,

Jag har nu inte floppyDTV kort utan technotrend 2300 DVB-S med kortläsare (2st) Mediacenter hittar korten men jag hittar inga signaler när jag söker på Thor 2,3. Inga alls!!(har installerat >Fiji helt enligt guiden me var tvungen att testa med media portal eftersom jag inte hittáde några kanaler) Men när jag söker med Mediapotal så hittar jag 450kanaler direkt utan problem? Vad kan detta bero på?

Tacksam för all hjälp

#39

Postad 07 januari 2009 - 15:33

Gunnar2
  • Gunnar2
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Har kört TV Pack i cirka 2 månader och det har funkat ganska bra, bortsett från några saker.

Det allvarligaste är att inspelningar missas ibland och att det kommer upp felmeddelande om att det saknas Tv Signal eller att Codec saknas. En insplening kan innehålla ett sånt felmeddelande. Detta verkar uppträda slumpvis. Inga problem normalt att titta direkt på kanalerna. Har också observerat att det ibalnd har samband med att markeringen i rutan för FIreDTV drivern har försvunnit helt plötsligt.

Någon som känner till om det finns någon fix för detta problem eller att det är på gång?

/Gunnar

#40

Postad 07 januari 2009 - 23:06

Unregisteredd1140893
  • Unregisteredd1140893
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Fråga !

Finns det någon lösning för att kunna se SVTHD med Vista MCE 64 bit nu eller är det fortfarande kört ?
Har installerat senaste betadrivaren fårn DE och SVTHD hittas i MCE...
Ljud funkar men ingen bild....

Någon annan 64 bitare som lyckats lösa detta eller ?

#41

Postad 08 januari 2009 - 09:44

Unregistered015a20cf
  • Unregistered015a20cf
  • Användare

  • 171 inlägg
  • 0

Hej,

Jag har nu inte floppyDTV kort utan technotrend 2300 DVB-S med kortläsare (2st) Mediacenter hittar korten men jag hittar inga signaler när jag söker på Thor 2,3. Inga alls!!(har installerat >Fiji helt enligt guiden me var tvungen att testa med media portal eftersom jag inte hittáde några kanaler) Men när jag söker med Mediapotal så hittar jag 450kanaler direkt utan problem? Vad kan detta bero på?

Tacksam för all hjälp


Technotrend har inte gjort nya drivrutiner som stödjer vista tv-pack
Det låter på andra forum som om dom lagt ner den delen av sina prudukter :)
Men vi kan ju hoppas dom ändrar sig nu då Windows 7 släpps om 1 år med fullt HD stöd

#42

Postad 10 januari 2009 - 13:03

attefall
  • attefall
  • Användare

  • 161 inlägg
  • 0
Hmmm... Får in alla kanaler i sökningen MEN det står att mina kanaler är krypterade... :-(

FireDTV-C
ComHem

TV Pack 2008 + MS uppdatering
Vista MediaCenter

Vad göra?

#43

Postad 09 maj 2009 - 16:03

Unregistered3f0bfff6
  • Unregistered3f0bfff6
  • Användare

  • 100 inlägg
  • 0
Tack för denna info!!

Funkade för mig på en Vista Ultimate OEM som jag kört ett år. Installerade bara:

1. TV Pack
2. Vista SP1
3. MSDTVVDEC.DLL

Sedan funkade SVT HD via DVB-T (kör Nova-T 500 TV-kort).

Även inspelning i HD fungerar!

Redigerat av Unregistered3f0bfff6, 09 maj 2009 - 20:15.


#44

Postad 28 juni 2009 - 19:25

yamaha_acer
  • yamaha_acer
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0
Länkarna till PlayReady PC fungerar inte längre! Utan detta program kan jag inte spela in kodade kanaler?

EDIT: Länkarna fungerar inte pga att det finns en PlayReady PC 1.3 ute.

Redigerat av yamaha_acer, 28 juni 2009 - 20:26.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.