Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Canton till klipsch

2 svar till detta Àmne Canton Klipsch
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 30 september 2023 - 12:14

kizzy
  • kizzy
  • Wannabe

  • 39 inlĂ€gg
  • 0
Äger ett par canton chrono 509.2 dĂ€r det övre elementet i ena högtalaren har börjat ”skorra”. Skruvar jag ut elementet och sedan tillbaka blir det lite bĂ€ttre men försĂ€mras snabbt. UpptĂ€ckte igĂ„r att samma genom upptrĂ€der i Centern som Ă€r en chrono 505.2. Har under enris funderat pĂ„ att jag ska byta ut RCL i min grotta. Rummet Ă€r pĂ„ 20kvm. Jag har lĂ€nge haft ögonen pĂ„ Klipsch och vill ha nĂ„got ”kraftigare” Ă€n det jag har nu. Eftersom plĂ„nboken inte Ă€r sĂ„ fett nu med barn och lĂ„n sĂ„ letar jag begagnat. Vilka modeller i klipsch arsenal skulle ni dĂ„ föreslĂ„? Har för tillfĂ€llet en Pioneer vsx-lx55 som driver det hela.

#2

Postad 23 oktober 2023 - 10:35

PML73
  • PML73
  • MĂ€stare

  • 3 965 inlĂ€gg
  • 0
Hej Kizzy,

Det dÀr kan bli bra. Du beskriver det du har idag. Jag har en frÄga gÀllande val av Klipsch. Har du hunnit lyssna pÄ sÄdana konstruktioner?

De har en helt annan ljudklang och attack i ljudet som kan framstÄ som rent aggressivt i jÀmförelse med just Canton. Vilka ocksÄ, framförallt inom 2-3 meter kan lÄta skarpa. Men just Klipsch Àr rejÀlt rappa och attackvilliga.

VĂ€nligen

#3

Postad 23 oktober 2023 - 17:34

kizzy
  • kizzy
  • Wannabe

  • 39 inlĂ€gg
  • 0
Har tyvÀrr inga möjligheter att lyssna pÄ dessa dÀr jag bor. Har egentligen bara hifiklubben hÀr som har hemmabio uppsÀttningar uppstÀllda. Hade sÄ klart Àlskar att handlat dÀr men har inte den ekonomin just nu.
Vill ha lite mer power i bion och har dÄ förstÄtt att klipsch ska vara ett bra val plus att jag tycker att det alltid finns klipsch system pÄ begagnat marknaden. Men har dÄligt koll pÄ dom och vet inte riktigt vilka modeller man ska titta efter.




Även taggad med Canton, Klipsch

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Kurben
    2024-05-10 10:15:28
  • Kurben
    2024-05-10 10:09:13
  • Bion idag
    DPC
    2024-05-08 09:21:33
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.