Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hittar ingen film-info

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 25 mars 2010 - 13:35

Lilak
  • Lilak
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Hallå!

Har helt plötsligt fått ett problem med XBMC på Windows Vista. Använder Filmdelta som scraper. Fram till igår har allt fungerat perfekt, men inte nu längre. Jag har inte ändrat några inställningar, vad jag vet.

Jag har alla filmer i samma mapp, som heter "FILM". Jag har döpt källan till "Film".

När jag scannar efter nya filmer hittas filmen, men namnet som hittas och söks på är, "Film (1965)". När jag sen kollar info är filmtiteln, "FILM".

Jag söker då manuellt istället, och då fungerar allt som det ska.

Någon som vet vad som kan ha hänt och hur jag åtgärdar problemet?

MVH

/Jonas

#2

Postad 25 mars 2010 - 19:49

par-joha
  • par-joha
  • Forumräv

  • 780 inlägg
  • 0

Hallå!

Har helt plötsligt fått ett problem med XBMC på Windows Vista. Använder Filmdelta som scraper. Fram till igår har allt fungerat perfekt, men inte nu längre. Jag har inte ändrat några inställningar, vad jag vet.

Jag har alla filmer i samma mapp, som heter "FILM". Jag har döpt källan till "Film".

När jag scannar efter nya filmer hittas filmen, men namnet som hittas och söks på är, "Film (1965)". När jag sen kollar info är filmtiteln, "FILM".

Jag söker då manuellt istället, och då fungerar allt som det ska.

Någon som vet vad som kan ha hänt och hur jag åtgärdar problemet?

MVH

/Jonas

Jag har samma problem, men jag tror mig veta vad problemet är. Prova att skapa en videokälla som pekar på "Film"-katalogen istället, då borde det funkga bättre. Om du har flera olika kataloger med media kan du ju skapa flera videokällor.

/ Pär

#3

Postad 25 mars 2010 - 20:53

Lilak
  • Lilak
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Jag har ingen katalog som heter "Film", katalogen med mina filmer heter "FILM". Har du också precis upptäckt att det inte fungerar? För mig fungerade det igår kväll, men helt plötsligt några timmar senare blev det såhär.

MVH

/Jonas



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Kurben
    2024-05-10 10:15:28
  • Kurben
    2024-05-10 10:09:13
  • Bion idag
    DPC
    2024-05-08 09:21:33
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.