Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Project Gotham Racing 3

134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betyg där 1 är lägst och 5 är högst. (107 medlem(mar) har röstat)

Betyg där 1 är lägst och 5 är högst.

  1. 1 (14 röster [13.08%])

    Procent av omröstning: 13.08%

  2. 2 (1 röster [0.93%])

    Procent av omröstning: 0.93%

  3. 3 (13 röster [12.15%])

    Procent av omröstning: 12.15%

  4. 4 (47 röster [43.93%])

    Procent av omröstning: 43.93%

  5. 5 (32 röster [29.91%])

    Procent av omröstning: 29.91%

Rösta Gäster kan inte rösta
Project Gotham Racing 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 7,67 (17) Inga priser
1 relaterade trådar

#1

Postad 05 december 2005 - 15:45

Fnk
  • Fnk
  • Beroende

  • 1 098 inlägg
  • 0
Project Gotham Racing 3

Bifogad fil  BOXPGR3.jpg   30,06K   1 Antal nerladdningar

Project Gotham Racing® 3 har det bästa startfältet av alla racingspel, plus högupplöst HD-grafik med en helt ny spelvärld där finess och stil är det som verkligen räknas.

Redigerat av Zoiler, 05 december 2005 - 16:40.


#2

Postad 12 december 2005 - 13:18

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
PGR3 var lite av en mycket glad överraskning, trots alla bra recensioner det fått och hur snyggt det såg ut på bilder o.s.v. Köpte faktiskt PGR som första spel till min xbox 1 så lite kul att PGR3 blev det första jag köpte till xbox360. Varför blev jag förvånad då? Jo , xbox live och achivments (stavning ?).

Xbox live var mer integrerat i spelen än jag vågat hoppas på. Ta bara en sån enkel detalj att man efter varje race i solo karriären får se hur bra man lyckades jämfört med alla de som kört samma race innan via en leaderboard som automatiskt laddas efter varje race som klarat. Sedan möjligheterna att bjuda in folk till spel man skapar samt förstås de alla olika "vanliga" onlinespel man kan köra gör inte saken sämre. Klockrent!

Achivments är en annan enkel detalj som jag fallit pladask för. Kul som attans att få en belöning i form av gamescore när man traglat och traglat för att lyckas med något i ett spel. Genialt och samtidigt får det en att förundras över hur lättroad man egentligen är. Kommer garanterat spela alla spel jag köper lite extra mycket bara för att låsa upp de sista achivements som brukar kunna dröja sig kvar även efter man klarat det egentliga spelet. Mer valuta för pengarna i och med att man "luras" att spela lite mer. Spelglädje poäng så det ryker om det!

Spelet är sannslöst beroende framkallande alá "ska bara köra ett race till, ska bara klara alla race igen men på guld denna gång. Vadå varför, jo då får man ju ytterligare 75 poäng till sin gamescore..." o.s.v. AIn i spelet fungerar utmärkt och jag uppskattar att spelet anpassar motståndet efter vilken bil man väljer att köra. Dels får man köra sin favvobil och dels möjliggör detta att man kan "låsa upp" alla bilar snabbt i spelet utan att spelet förstörs för det. Och det behöver inte ta länge innan man kan köpa den fetaste bilen i hela spelet, skulle tippa på en 45 minuters spelande eller liknande. Dock tar det aningen längre att köpa alla bilar i spelet eftersom de är 80 stycken totalt.

Gav det en femma. Kommer bli många många timmar med detta spel... kanske t.o.m. efter att Oblivion släppts :)

#3

Postad 12 december 2005 - 15:42

Thorre2000
  • Thorre2000
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Väldigt bra spel, ger det en stark 4:a.

En sak som skulle göra det ännu roligare är om det vore smidigare att köra single player läget med flera GT / profiler laddade samtidigt, t.ex. sitter jag och kompis och tävlar mot varandra i tidsläget och man måste signa ut / in för få tiderna på rätt person.

#4

Postad 12 december 2005 - 16:22

Unregistered610ae6fc
  • Unregistered610ae6fc
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0
Jag ger PGR 3 en stark 3:a, mestadels för att det kändes kort efter alla timmar med GT 4 och lite för mycket arkadkänsla. Men som jag sa i en annan tråd, PGR 3 har det som GT 4 saknade, men saknar allt det GT4 hade. Det ultimata vore GT4:s detaljnivå i banorna, mängden bilar och inställningar och realismen, PGR3:s känsla och fina bilar och Need for speeds customfunktioner. Blev rätt tråkigt att bara fara runt i stadsmiljö och den kassa nürnbergringvarianten, vill ha mer riktiga banor.

PGR tjänar in lite poäng hos mig för den fina live möjligheten, men skrikande fransmän som kör in i en hela tiden förstör lite.

Längtar rejält efter Forza eller om man får drömma ett nytt GT spel till 360:n och en riktigt fet ratt med koppling :).

#5

Postad 12 december 2005 - 21:23

Unregistered13971276
  • Unregistered13971276
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0
Gav det en femma, men kände efteråt att en fyra kanske hade varit bättre.

GRYM känsla! Fruktansvärt välgjort.

#6

Postad 13 december 2005 - 00:14

Unregistered92d7e447
  • Unregistered92d7e447
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0
Bra grafik, bra ljud men ändå lite stelt estitiskt intryck. Grym känsla dock men förlorar i längden på att vara lite tjatigt. En trea.

#7

Postad 13 december 2005 - 07:35

NightRabbit
  • NightRabbit
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
De fick en 5'a av mej. Tycker att PGR bara växer och växer.

#8

Postad 13 december 2005 - 09:53

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Om man ger ett spel 1 i betyg kanske man skulle ta sig den lilla tid det tar och förklara varför :D

Man kan ju i och för sig själv bortse från omotiverade betyg.

edit: såg att det ju inte fanns en etta här... men en tvåa som inte är motiverad... jaja. Menade väl generellt då :)

Redigerat av Donmeta, 13 december 2005 - 09:54.


#9

Postad 13 december 2005 - 14:56

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 604 inlägg
  • 0
Spelet får en 4a i betyg av mig, har kört igenom det på silver champion och det tog ungefär 10 timmar. Har börjat på guld och ska iaf försöka ta mig till rank 1 så småningom, spelet har massor av replay value även när man klarat det. Synd bara att alla "fuskar" online, inte många som kör ett seriöst race utan man försöker hela tiden preja varandra av banan. Känns som det inte riktigt som det är meningen med spelet och jag förstår ärligt inte varför folk tycker det är roligt att sabba för
andra som vill spela riktigt. Dem som prejar försöker inte heller att vinna loppet utan gör det av ren djävulskap. Annars är spelet ett mycket skönt bilspel och det har en härlig arkadracingkänsla blandat med lite simulation med mycket hyfsad grafik. Dock hade jag förväntat mig lite mer av next gen och att det bara körs i 30 fps gör inte saken bättre, det verkar iaf gå i 60 fps när man kör in car view. Hur som helst är det ett givet release-köp :blink:

#10

Postad 13 december 2005 - 15:11

Unregisteredf051601a
  • Unregisteredf051601a
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Har väldigt liten erfarenhet av bilspel, vilket märks när jag har har fullt upp med att greja silver...

PGR3 är i alla fall väldigt vanebildande och förhoppningsvis blir man väl bättre med tiden. Spelet är onekligen väldigt snyggt - lätt att man klantar till det bara för att man tittar på omgivningarna och jämför med verkligheten.

Kör rätt mycket split screen, vilket är kul. Bytte till horizontal split då jag irriterade mig på att man skymdes av tidsdifferenserna - hopplöst när en knepig kurva är på ingång. Likaså ploppar musikonfon upp på den nedre halvan och stör.

Live är ju också kul, även om jag inte har så mycket att hämta där än... Tycker dock det strular rätt mycket. Många spel har jag blivit ensam på startlinjen då spelet laddat klart. Tycker också bilarna hoppar runt lite väl mycket, men det kanske är mina nätverksproblem (separat inlägg) som spökar?

Bara det att det är så svårt att sluta spela gör att det blir en klar 4a.

/J

#11

Postad 13 december 2005 - 16:26

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Det får en fyra av mig pga avsaknaden av anti-alising! Men jag mer jag spelat detta dessto mer positiv. Kan ju bara bli bättre från här :blink:

#12

Postad 13 december 2005 - 18:41

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0
Kan inte göra annat än att hålla med Jocke Bennet om det han sa i Kontroll förra veckan:

Han sa något liknande det här " PGR3 är en stark 4, varför det inte får en 5:a vet jag inte, det är det där som man inte kan sätta fingret på som sänker betyget en millimeter."

Okej, det var mest egna ord, men han sa det som jag och många andra tänker! :wub:

GO JOCKE BENNET ! :blink:

#13

Postad 14 december 2005 - 03:51

OnlyFritz
  • OnlyFritz
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Trevligt bilspel som man inte riktigt kan slita sej ifrån :blink:
Senast ja kollade på statistiken så hade ja spelat PGR3 i 24 timmar haha

Hänt 2 lustiga grejer när jag har spelat tänkte om någon annan vart med om det.
På dom där konbanorna är det någon som gått i mål och fått medalj utan att köra igenom alla koner?
Jag har lyckats med det 2 ggr och en av gångerna så var ja seriös i början sen råkade ja köra över en sen drog jag på gärnet över banan körde över koner och in i mål och fick medalj =)

Och Horseguards Championship så klarar jag inte av första konbanan på även fast jag kör igenom alla koner. Så man har ju inte kunnat köra den tävlingen :S

är de buggar eller varför blir det så?

Redigerat av OnlyFritz, 14 december 2005 - 03:57.


#14

Postad 14 december 2005 - 04:43

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Det räcker ju att man kör igenom koner så man får tillräckligt med poäng, sen är det bara att gasa.
Har inte kört igenom hela spelet men jag har kört många konbanor, tror jag inte kört något race utan att skita i ett antal koner :blink:

#15

Postad 14 december 2005 - 04:58

OnlyFritz
  • OnlyFritz
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Hmm okej kanske är så, men jag fattar endå inte varför jag inte klarar av en konbana även fast ja åker igenom alla koner och kommer in i mål innan tiden har gått ut.

Jag tror inte jag lyckats komma igenom en enda konbana när ja kört in i någon kon förutom den gången som ja snacka om där ja typ sket i 15 koner eller nåt o ja
aja what ever :blink:

Redigerat av OnlyFritz, 14 december 2005 - 05:14.


#16

Postad 14 december 2005 - 08:43

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 604 inlägg
  • 0
Du får mer poäng om du klarar alla koner, skulle tro att det är ett måste för att få platinum medalj. Annars behöver man väl inte ens köra igenom konerna för att klara på steel medal, det är bara att sladda lite i svängarna så man kommer upp i tillräckligt med kudos.

#17

Postad 14 december 2005 - 09:35

nimus
  • nimus
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Jag avskyr realistiska bilspel, är mer av en burnout/NFS-kille, men av någon anledning tröttnar jag inte på PGR3 - därför får den en fyra! :blink:

#18

Postad 14 december 2005 - 09:43

Thorre2000
  • Thorre2000
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Blev förvånad av skillnaden i svårighet mellan silver och guld på konbanorna. Tror jag klararde silver på de flesta på första försöket, men nu när jag kör om alla på guld har jag problem. DEt krävs 3-4 ggr så många kudos på guld (för att inte tala om platinum).

Man kanske skulle ta och försöka med en snällare bil än F50 GT :blink:

#19

Postad 14 december 2005 - 15:31

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 604 inlägg
  • 0
Någon som vet om det går att skapa privata spelsesioner över Live i PGR3 ?
Man vill gärna slippa personer som kör in i en hela tiden.

Någon som är med på Live kl 21.00 ikväll i såna fall?

Redigerat av BioBerra, 14 december 2005 - 15:32.


#20

Postad 14 december 2005 - 15:47

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0
Jag är gärna på för lite Live PGR ikväll. Jag har dig addad som "kompis" så vi kan väl höras!

/LillKille

#21

Postad 14 december 2005 - 16:30

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Kan tyvärr inte vara med ikväll, jobbar, men bra initiativ. Bara att nån av er startar ett spel och sedan bjuder kör invite to game (under meddelanden i friends listen... typ inte så pedagogisk känner jag plötsligt). Nåväl det går att köra egna spel iallfall. Tröttsamt med de som bara försöker krocka en helatiden men händer ju ofrivilligt ibland så, spelar på för de race som då och då dyker upp med vettigt folk.

#22

Postad 14 december 2005 - 16:38

Unregisteredf051601a
  • Unregisteredf051601a
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Ska förska vara på kl 21, så ni får någon att varva...
/J

#23

Postad 15 december 2005 - 05:52

Unregistered8e2ab484
  • Unregistered8e2ab484
  • Forumräv

  • 589 inlägg
  • 0
Spelet är en helt ok realese titel och enligt mig den roligaste, mycket tack vare online läget och dess underbara integrering med övriga spelet, som många sagt, tar nog ett tag innan man tröttnar på det här liret...
Dock så undrar jag om möjligheten att skapa ett spel själv finns....? vore rätt kul

Redigerat av Unregistered8e2ab484, 15 december 2005 - 05:52.


#24

Postad 15 december 2005 - 07:36

OnlyFritz
  • OnlyFritz
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0

Spelet är en helt ok realese titel och enligt mig den roligaste, mycket tack vare online läget och dess underbara integrering med övriga spelet, som många sagt, tar nog ett tag innan man tröttnar på det här liret...
Dock så undrar jag om möjligheten att skapa ett spel själv finns....? vore rätt kul

<{POST_SNAPBACK}>



Skapa?

Man kan göra egna banor i PGR3.
Du kan starta egna "Race" online som andra online spelare kan ansluta till :)

Hoppas de va något av de du menade.

#25

Postad 15 december 2005 - 07:41

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0
Fick en femma av mig, varför?? Jo för att det är det bästa Racing liret hitils, ja bättre än GT4

#26

Postad 15 december 2005 - 07:57

hifiidiot
  • hifiidiot
  • Lärjunge

  • 332 inlägg
  • 0
Fick en 4'a av mig. Att 5'an uteblev ä rmest pga att jag inte tycker 'live' delen funkar så himla bra. Kanske beror en del av det på att jag har något problem med min 'lina', blir bortkopplad ifrån live ibland (händer det ändara också), speciellt i helgen då det varkade vara många inloggade.

Sedan tycker jag laddtiderna är för långa. Man borde kunna löst det bättre.

#27

Postad 17 december 2005 - 12:44

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 604 inlägg
  • 0
Ja laddtiderna blir man riktigt less på, speciellt när man försöker ta guld på vissa cuper där man får prova samma bana flera gånger i rad. Det beror väl på att utvecklarna inte får använda hårddisken som cache minne, spel på Xbox laddar därmed snabbare :rolleyes:
Dessutom är det sjukt jobbigt med collision on på online career, alla försöker preja en hela tiden.

#28

Postad 17 december 2005 - 12:54

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0

Ja laddtiderna blir man riktigt less på, speciellt när man försöker ta guld på vissa cuper där man får prova samma bana flera gånger i rad. Det beror väl på att utvecklarna inte får använda hårddisken som cache minne, spel på Xbox laddar därmed snabbare  :rolleyes:
Dessutom är det sjukt jobbigt med collision on på online career, alla försöker preja en hela tiden.

<{POST_SNAPBACK}>


nja jag har för mig att 2 gig av hårddisken är avsatta till just detta endamål.
sedan måste jag säga att inget spel sedan wipeout 1 till playstation har haft så här långa laddningstider. dock är jag inte så störd av den konstigt nog.

#29

Postad 17 december 2005 - 13:19

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 604 inlägg
  • 0
Själv har jag svurit många gånger under mina PGR3 sessoiner just på grund av laddningstiderna, men det går att leva med. Man kan hoppas att det är en engångsföretelse på Xbox360 och att det beror på att spelet är en releasetitel.

#30

Postad 18 december 2005 - 20:36

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlägg
  • 0
Nu är guldläget nära för mig PGR3, jag har tagit 18 av 23 guld och har bara kone challenge grejer kvar som jag är sämst på :( har även platinum på 3 st. Jag har köpt alla bilar utom 9st och har 8 garage, gissar på att de finns 1 eller kanske 2 garage kvar att fixa, jag liggar på ranking 3 totalt och jag har låst upp 40% av spelet, 1-2 veckor till och jag har fixat guld på allt, de jag tycke var lättast att få guld på är alla lopp man kör mot cpu motståndare, de jag har svårast för att cudos biten men de kommer väl till slut.

Inlägg flyttat till PGR3-tråden.
//Fnk

Redigerat av Unregistered94c28536, 18 december 2005 - 21:18.


#31

Postad 20 december 2005 - 18:37

NightRabbit
  • NightRabbit
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
Ja jag har oxå klarat PGR3 ;) , har tyvärr lika många platinum som guld :( , men men, de flesta guld är just konkörning... Men efter att jag har kommit på hur F** man skall göra för att få typ 16000-22500 kudos, så är det busenkelt numera, så det lär inte dröja länge till...
Har alla bilarna förutom Porschen's koncept bil, Rankad 2 och behöver bara 22000k till rank 1 :wub:

Online så har jag precis börjat o plocka poäng/kudos...
Tyvärr så har man väl snart ingen o spela med, de flesta som jag har möt tror fan de e Destruction Derby eller Stockcar dom kör, och sådant förstör ju spelets charm, därför får dom för unsporting, alltså ett minus i sin statestik...

Ha de gött ute på banorna...

#32

Postad 21 december 2005 - 01:10

nurfen
  • nurfen
  • Veteran

  • 2 031 inlägg
  • 0
NightRabbit: Det går att stänga av kollisioner om man själv skapar en server.

#33

Postad 21 december 2005 - 06:35

NightRabbit
  • NightRabbit
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

NightRabbit: Det går att stänga av kollisioner om man själv skapar en server.

<{POST_SNAPBACK}>


Jo jag vet, men nu snackar vi om Solo Career & Online Career...

#34

Postad 21 december 2005 - 07:56

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Tyvärr så har man väl snart ingen o spela med, de flesta som jag har möt tror fan de e Destruction Derby eller Stockcar dom kör, och sådant förstör ju spelets charm, därför får dom för unsporting, alltså ett minus i sin statestik...

<{POST_SNAPBACK}>


Hur fungerar Online moden? Slipper du dessa 'bråkstakar' sen?

Hur fungerar det med de grupper man skulle välja vid Xbox Live spelandet? Om du är med i Underground, väljer den då bara spelare från Underground? Hur är det med friends som inte är Underground? Kan du fortfarande spela med dem?

Kanske mer en Live fråga än just PGR, men intressant att veta hur Live fungerar i praktiken.

#35

Postad 22 december 2005 - 09:32

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
För en stackars sate som är bosatt precis utanför teknikens rand :wacko: och ej har möjlighet att skaffa någon form av snabbare uppkoppling än modem.
Min fråga är denna, hur mycket av glädjen i detta spel ligger i det faktum att man har möjlighet att med ett par knapptryck kunna ta sig an motståndare från hela vår glob?
Är Live funktionen i många fall tungan på vågen i fråga om en 3:a eller 4:a (1:a el. 2:a osv..)
Jag kommer säkert att under 2006 bli begåva med någon form av bredband, men tills dess får det bli solo ;)

#36

Postad 22 december 2005 - 10:20

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Men efter att jag har kommit på hur F** man skall göra för att få typ 16000-22500 kudos, så är det busenkelt numera, så det lär inte dröja länge till...


Du får gärna berätta.

#37

Postad 22 december 2005 - 10:24

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 604 inlägg
  • 0
Jag tycker Live delen helt klart är en stark bidragande orsak till att spelet får en 4a av mig i betyg, utan Live så hade PGR3 nog bara fått 3 i betyg, just på grund av att det inte finns något att göra efter det att man klarat ut alla tävlingar. Utan Live kan du inte låsa upp dina achievments och du kan inte spela mot andra vilket är roligt så länge man spelar mot dom som inte "fuskar".

#38

Postad 22 december 2005 - 11:16

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0

Jag tycker Live delen helt klart är en stark bidragande orsak till att spelet får en 4a av mig i betyg, utan Live så hade PGR3 nog bara fått 3 i betyg, just på grund av att det inte finns något att göra efter det att man klarat ut alla tävlingar. Utan Live kan du inte låsa upp dina achievments och du kan inte spela mot andra vilket är roligt så länge man spelar mot dom som inte "fuskar".

<{POST_SNAPBACK}>


Ok.
"achievments" vad innebär det och varför är det dedikerat livetjänsten?
Hur "fuskar" folk? Teamar man upp med en kompis vars enda uppgift blir att göra livet surt för de andra deltagarna :wacko:

#39

Postad 23 december 2005 - 14:00

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Kan man "bara" få 900 poäng i gamerscore av PGR3 ? Har 665 nu har kvar gold, platinum och online racer (75+100+60). Hur jag än räknar blir det bara 900. Är det inte 1000 på alla spel ?

#40

Postad 25 december 2005 - 00:58

Unregistered92d7e447
  • Unregistered92d7e447
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0
Efter att ha spelat lite mer GT2, NFSMW, Colin osv. nyligen så måste jag säga att en trea nog var att ta i från min sida. En stark tvåa är nog allt jag kan ge det här spelet.

Kontrollen, körkänslan, fartkänslan och den totalt frånvarande fysiken är helt enkelt kasst.

Att dunka in i ett stängsel i 300 KM/H borde resultera i mer än att det låter som om man slagit två järnrör mot varandra och att man sedan ändå hamnar i rätt färdriktning (inte för att det där med färdriktningen alltid händer men det händer ofta nog för att det ska kännas tramsigt).

#41

Postad 25 december 2005 - 20:32

autoconfig
  • autoconfig
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Någon som fått "Could not communicate with all the players" när ni försökt ansluta till ett spel via xboxlive? Händer mig ganska ofta. Verkar nästan som något är snett.

#42

Postad 31 december 2005 - 14:58

jummen
  • jummen
  • Lärjunge

  • 361 inlägg
  • 0
Har nu lirat detta underbara spel litegrann. Är en sak jag funderar över. När man klarar varje bana så kommer det upp en "League" där man jämförs med andra hur mycke Kudos man fick. Ibland är det League 13 å ibland 23 osv. Och det är ju inte relativt med vilken plats man blir på listan. Sen är det lite tråkigt att man bara kan se de tjugo "runt omkring" en. Hur många är det på listan ungefär? Sen verkar det lite knepigt för man gör ett lopp som man tyckte gick skit bra och så blir man 350th och sen gör man ett annat halvdant och blir 100th iställe.

Edit: Ja gav det en stark 4:a. Är en underbar feeling och kontroll när man drar de sköna sladdarna i kurvorna.

Redigerat av jummen, 31 december 2005 - 14:59.


#43

Postad 01 januari 2006 - 14:38

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0

ar nu lirat detta underbara spel litegrann. Är en sak jag funderar över. När man klarar varje bana så kommer det upp en "League" där man jämförs med andra hur mycke Kudos man fick. Ibland är det League 13 å ibland 23 osv. Och det är ju inte relativt med vilken plats man blir på listan. Sen är det lite tråkigt att man bara kan se de tjugo "runt omkring" en. Hur många är det på listan ungefär? Sen verkar det lite knepigt för man gör ett lopp som man tyckte gick skit bra och så blir man 350th och sen gör man ett annat halvdant och blir 100th iställe.


Det är 1000 personer i varje league. Alltså 100th i league 18 = 18100 plats i världen.

#44

Postad 01 januari 2006 - 17:29

mope
  • mope
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Näe, 17 100 plats blir det.

#45

Postad 02 januari 2006 - 05:44

jummen
  • jummen
  • Lärjunge

  • 361 inlägg
  • 0
Ahhh.. ok.. Men kan man se på något sätt av hur många totalt. Så man har lite koll på vart i fältet man ligger.

#46

Postad 08 januari 2006 - 15:31

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0
Någon som känner till någon online-guide till PGR3 ? Skulle va trevligt att få lite tips om körning i bland annat konbanorna ? :) tackar tackar till den som hittar :)

//mackan

#47

Postad 09 januari 2006 - 09:53

Unregisteredc81788c7
  • Unregisteredc81788c7
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Satt och klarade av en turnering på platinum, när jag skulle få min bonus så fick jag -5 000 000 Cr. :P
så nu måste jag köra en ###### massa race för att kunna köpa en bil igen. Har detta hänt för någon mer än mig????

#48

Postad 09 januari 2006 - 13:13

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0

Satt och klarade av en turnering på platinum, när jag skulle få min bonus så fick jag -5 000 000 Cr. :P
så nu måste jag köra en ###### massa race för att kunna köpa en bil igen. Har detta hänt för någon mer än mig????

<{POST_SNAPBACK}>


Haha , det låter skitskumt ;) . Hur kunde du gå minus efter att du vunnit ett race :) ?!

#49

Postad 13 januari 2006 - 15:31

Unregistered938088eb
  • Unregistered938088eb
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0

Men efter att jag har kommit på hur F** man skall göra för att få typ 16000-22500 kudos, så är det busenkelt numera, så det lär inte dröja länge till...


Du får gärna berätta.

<{POST_SNAPBACK}>



Kör ultiman bara så får man upp mot 45-50.000 kudos på konbanorna.
Tiden hinner man lätt, kör lungt men brett hela tiden.

#50

Postad 13 januari 2006 - 15:32

Unregistered938088eb
  • Unregistered938088eb
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0

Satt och klarade av en turnering på platinum, när jag skulle få min bonus så fick jag -5 000 000 Cr. :P
så nu måste jag köra en ###### massa race för att kunna köpa en bil igen. Har detta hänt för någon mer än mig????

<{POST_SNAPBACK}>


Haha , det låter skitskumt :D . Hur kunde du gå minus efter att du vunnit ett race ;) ?!

<{POST_SNAPBACK}>



Det är en bugg, många har råkat ut för den. Men det går ju så fort att tjäna pengar att det kvittar.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.