Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Höstuppdatering

263 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 22 augusti 2007 - 21:19

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0
Om ryktet stämmer får vi:

* Compatibility with 3rd party wireless controllers
* Compatibility with messenger pad
* Xbox Live Vision firmware upgrade, sharper image filtering
* Many more Vision Cam settings
* New screensaver settings - when away from Xbox 360, screensaver will play for optional time, before screen goes dark
* New Xbox Live Arcade blade - where you can download, play and learn about Xbox Live Arcade
* Brand new "web based adver-games" flash games which aren’t downloaded, but are playable bite sized games, accessed via new Xbox Live Arcade Blade
* New Screensaver option in Themes and Gamer Pics option in Marketplace blade
* New functionality with Messenger, works with chatpad
* New XNA Game Launcher for those that have the program, new options
* New language, time and date settings
* New "advertising opportunities" in gameplay
* Xvid support
* New "favourites" option via Xbox Live Arcade, can rate according to preference
* IPTV Functionality - support for TiVo like PVR options. Will be able to record TV direct. Options include source by channel, director, actor and distributor
* Filter friends list, will be able to filter friends via games
* New clan support - will be able to launch clan games direct from dashboard, can "fold" friends into new clan category in friends list
* Better translations in settings and other options for Japanese, German and Spanish languages
* New quick option to delete via X Button in memory viewer.
* Option for having downloadable In-game content not inform when completed download
* Option for having video content not inform when completed download
* Faster settings for viewing unfinished video content downloads
* New option in Games tab - beta and others, will be launcher for MMO and multiplayer betas
* New option in Marketplace Games tab, search by letter, can be inputted via text pad or console
* Smarter game settings - you can be messaged via publishers about new in-game content for your games
* Picture in picture functionality for DVD Drive and some other updated settings
* Improved USB Keyboard settings
* Improved voice chat settings in game and from dashboard
* Faster response times to Redeem Code settings
* Option to play a Redeemed Code game straight after redeeming code
* Console will now recognise low Hard Drive space, will inform you immediately if can’t download current item, will automatically download next available that is able.
* Increased space size for gamerpics and dashboard themes
* Themes can now be animated
* Themes may now have sound effects
* Better slideshow capabilities, new options added. New sound effects and integration with Hard Drive/ PC music capable.
* New estimated timer for downloads, informing how long downloads will expect to take

#2

Postad 22 augusti 2007 - 21:25

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

* Xvid support


Haha. Knappast va.

#3

Postad 22 augusti 2007 - 21:38

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0

* Xvid support


Haha. Knappast va.

<{POST_SNAPBACK}>


När ****t frusit över kanske... :lol:

#4

Postad 22 augusti 2007 - 21:39

Corteus
  • Corteus
  • Amatör

  • 79 inlägg
  • 0
Hoppas, hoppas, hoppas på Xvid! :lol:

#5

Postad 22 augusti 2007 - 21:45

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Eftersom MS inte säljer verken filmer eller filmspelare och för att ytterligare förbättre sig genemot (o)konkurenterna så är det väl inte helt omöjligt får man väl hoppas.

#6

Postad 22 augusti 2007 - 22:23

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0
Jag skiter i det andra. Jag vill ha större friendslist.

#7

Postad 22 augusti 2007 - 23:00

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0
Xvid Support ? Jag hörde att uppdateringen även skulle göra det möjligt att emulera PS3. Yeah ... då kan man utöka sitt spelbibliotek !!! (med de 3-4 spelen som finns :lol: )

Enligt Wiki så har tydligen Xvid fortfarande bekymmer med att det "bryter" mot en del patent i vissa länder. Tror inte MS tar risken att släppa nåt sånt till sin 360. Dessutom är det ju hela det där tjafset om DivX och MS MPEG-4 codec ... bidrar nog en del till MS inställning mot happy hacker software. Sen skall man ju inte glömma MS allmänna inställning till allt som är open source (the devil).

-lk

#8

Postad 22 augusti 2007 - 23:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jag vill inte ha xvid ändå. Det är last gen. Ge mig x.264 istället isf.

#9

Postad 22 augusti 2007 - 23:36

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0

Jag vill inte ha xvid ändå. Det är last gen. Ge mig x.264 istället isf.

<{POST_SNAPBACK}>

I'll drink to that!!! :lol: :lol: :lol: :lol: B)

#10

Postad 23 augusti 2007 - 15:09

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0

Eftersom MS inte säljer verken filmer eller filmspelare och för att ytterligare förbättre sig genemot (o)konkurenterna så är det väl inte helt omöjligt får man väl hoppas.

<{POST_SNAPBACK}>


Microsoft är ju distributör av filmer i USA genom Video Marketplace. Snart även i Europa. Förmodligen vill de dels tjäna pengar på digital distribution av bla video, samt inte stöta sig med de filmbolag som väljer att ha sina filmer uppe för försäljning via Marketplace.

Troligast att det inte blir några stöd för Xvid eller liknande format. Det hade dock varit grymt om vi faktiskt hade fått xvid-stöd.

Redigerat av iohan, 23 augusti 2007 - 15:09.


#11

Postad 23 augusti 2007 - 21:30

Viz
  • Viz
  • Lärjunge

  • 484 inlägg
  • 0
Jo det är sant, finns på det officialla Xbox forumet =)

http://login.live.co...790399&id=66262

#12

Postad 23 augusti 2007 - 21:46

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
vart då? hittar det inte...

och om nu stödet för xvid skulle komma? Vilket sätt kommer man kunna utnyttja det på?
Jag personligen har en superkass dator, men går det att tex koppla in en extern hårddisk till xboxen och på så vis kolla på film? :D

#13

Postad 23 augusti 2007 - 22:00

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0

Jo det är sant, finns på det officialla Xbox forumet =)

http://login.live.co...790399&id=66262

<{POST_SNAPBACK}>


Den där länken verkar inte fungera. Kan du uppdatera med en som fungerar, är rätt nyfiken nämligen. Har dock fortfarande väldigt svårt att tro det förrän jag ser det på en officiell sida, på Major Nelsons blog eller liknande.

#14

Postad 24 augusti 2007 - 08:52

Viz
  • Viz
  • Lärjunge

  • 484 inlägg
  • 0
Hmm jag märkte det skumt, men när jag försöker länka till foruminlägget kommer man bara till login sidan. Ska se om jag kan hitta nyheten någonstans.

Kolla här, dock verkar det som att det är "läckt" missade visst den biten xD

http://www.konsolkol...tuppdateringen/

Redigerat av Viz, 24 augusti 2007 - 08:58.


#15

Postad 24 augusti 2007 - 09:20

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0

Xvid Support ? Jag hörde att uppdateringen även skulle göra det möjligt att emulera PS3. Yeah ... då kan man utöka sitt spelbibliotek !!! (med de 3-4 spelen som finns wink.gif )


Hahaha.

Men allvarligt talat. Xvid ser inte jag som en omöjlighet. Ett exempel är ju konkurrenten Sony som tillslut fick krypa till korset och släppa DVD- spelare som stödjer xvid. edit: p.g.a. att konsumenterna "krävde" det

Redigerat av Donmeta, 24 augusti 2007 - 09:20.


#16

Postad 24 augusti 2007 - 10:52

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0

Men allvarligt talat. Xvid ser inte jag som en omöjlighet. Ett exempel är ju konkurrenten Sony som tillslut fick krypa till korset och släppa DVD- spelare som stödjer xvid. edit: p.g.a. att konsumenterna "krävde" det

<{POST_SNAPBACK}>


Men det finns ju inget alternativ till Xbox 360 som har stöd för Xvid, vad jag vet i alla fall. Känns lite som en sådan där grej som man inte lägger med förrän konkurrenten gör det. Både Microsoft & Sony har ju intresse av att konsumenterna hyr/köper film av dem istället för att tanka ner gratis från Internet.

Hur som helst håller jag tummarna för stöd för Xvid & undertexter (.srt m.m.)

#17

Postad 24 augusti 2007 - 12:47

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

  • 865 inlägg
  • 0
Det jag vill ha allra mest är stöd för ALC (Apple Lossless) Codec.... Fat chanse....

#18

Postad 24 augusti 2007 - 21:12

Unregistered92d7e447
  • Unregistered92d7e447
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0
Saker jag hade velat se är:

Ordentligt stöd för transports streams (både mpeg2 och mpeg4).
"Förbättrad" randomfunktion när man streamar audio (den jäkeln spelar typ bara upp mina reggaeskivor och mina rhcp album, sjukt).
Stöd för att streama DVDs (yeah right :))
Stöd för DivX/XviD (ser inte varför de inte skulle ha stöd för det, verkar sjukt barnsligt med tanke på att typ alla CE devices sedan flera år tillbaka har stöd för det).

Och här kommer en riktigt het grej: stöd för att länka upp skiten med mer än en dator i taget. Funkar assmidigt på PS3an ju. (Skulle även vara fint om detta kunde fixas för MCE extenderdelen)

I listan som postades ovan tycker jag allt ser väldigt rimligt ut, det enda som fick mig att tveka, precis som en del andra, är väl att XviD står med. Tror inte att MS skulle skriva ut det, de skulle snarare skriva typ MPEG4 profile bla bla.

#19

Postad 27 augusti 2007 - 23:45

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

  • 906 inlägg
  • 0

Saker jag hade velat se är:

Ordentligt stöd för transports streams (både mpeg2 och mpeg4).
"Förbättrad" randomfunktion när man streamar audio (den jäkeln spelar typ bara upp mina reggaeskivor och mina rhcp album, sjukt).
Stöd för att streama DVDs (yeah right :))
Stöd för DivX/XviD (ser inte varför de inte skulle ha stöd för det, verkar sjukt barnsligt med tanke på att typ alla CE devices sedan flera år tillbaka har stöd för det).

Och här kommer en riktigt het grej: stöd för att länka upp skiten med mer än en dator i taget. Funkar assmidigt på PS3an ju. (Skulle även vara fint om detta kunde fixas för MCE extenderdelen)

I listan som postades ovan tycker jag allt ser väldigt rimligt ut, det enda som fick mig att tveka, precis som en del andra, är väl att XviD står med. Tror inte att MS skulle skriva ut det, de skulle snarare skriva typ MPEG4 profile bla bla.

<{POST_SNAPBACK}>


Seconded. x264-stöd, och ett riktigt musikspelarinterface med IMDB-stöd, wikipedia osv a la Amarok, och hur svårt ska det vara att kunna spela ett live arcade-spel typ geometry wars medans man laddar ner något?! Dashboarden är ju ändå alltid igång mer eller mindre (xbox-knappen på kontrollen..).

#20

Postad 28 augusti 2007 - 14:43

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Finns det något datum før høstuppdateringen ? Eller får man gissa sig till 15 oktober cirka !?

#21

Postad 28 augusti 2007 - 17:45

AriaGiovanni
  • AriaGiovanni
  • Lärjunge

  • 378 inlägg
  • 0

Finns det något datum før høstuppdateringen ? Eller får man gissa sig till 15 oktober cirka !?

<{POST_SNAPBACK}>


På E3 hade det sagts oktober med någon ny stor överraskning :D

#22

Postad 28 augusti 2007 - 21:34

Samplehead
  • Samplehead
  • Forumräv

  • 577 inlägg
  • 0

Finns det något datum før høstuppdateringen ? Eller får man gissa sig till 15 oktober cirka !?

<{POST_SNAPBACK}>


På E3 hade det sagts oktober med någon ny stor överraskning :D

<{POST_SNAPBACK}>


En webläsare skulle inte sitta fel i väntan på att man orkar ta tag i htpc bygget.

#23

Postad 04 oktober 2007 - 15:22

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

  • 931 inlägg
  • 0
Finns det någon mer info om det här? Någon som hört/sett ngt?

#24

Postad 04 oktober 2007 - 18:24

Phosphor
  • Phosphor
  • Användare

  • 197 inlägg
  • 0
Dom kommer snart kunna köra osignad kod på 360n, Hello XBMC! Hello Xvid! Hello x.264! Hello IMDB!

<_<

#25

Postad 04 oktober 2007 - 20:29

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

Dom kommer snart kunna köra osignad kod på 360n, Hello XBMC! Hello Xvid! Hello x.264! Hello IMDB!

<_<

<{POST_SNAPBACK}>


För oss vanliga dödliga så lär nog dock inte "snart" bli förräns ngn gång nästa år till sommaren med lite tur...

Men viss sitter man på nålar och bevakar framstegen dagligen...

#26

Postad 21 oktober 2007 - 22:33

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

  • 1 930 inlägg
  • 0
När kommer hösten uppdateringar? Många pratar om 31 oktober?

#27

Postad 21 oktober 2007 - 23:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Dom kommer snart kunna köra osignad kod på 360n, Hello XBMC! Hello Xvid! Hello x.264! Hello IMDB!

:)

<{POST_SNAPBACK}>


Hahaha. Eller hur. Faktum är att de inte kommit nånstans med att komma runt krypteringen.

#28

Postad 13 november 2007 - 22:35

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0
4:e december är det som gäller, fint att de kommer gå å ladda ner gamla xboxlir också :blink:

Med Ps3 som nu snart kommer stödja divx hoppas jag verkligen att ms gör likadant me 360'n, då blir ju all inköp av framtiden mediaspelare helt onödiga.. :lol:

The Fall Xbox 360 dashboard update has now been officially revealed, and it's looks awesome with Xbox Classics and films on demand.

December 4 is the date you'll need to watch out for; that's the day you'll be able to download and play Halo. Yes, Halo as in the Xbox game, through Marketplace, on your Xbox 360. Isn't technology great!

Microsoft is introducing games it has published for the original Xbox on XBL Marketplace, with the eventual plan to bring as much of the back catalogue across as possible. Third party games will also be available to 'demand'.

Games cost about 1200 Microsoft points (about ten quid), which according to us puts them a little over what you'd pay for them second hand.

Advertisement:
The initial list of downloads includes Halo, Fable, Fahrenheit, Crimson Skies: High Road To Revenge, Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex and Burnout 3. All good then, apart from maybe Crash.

The official blurb reads: "Starting on Dec. 4, all Xbox Live members will receive a free system update with a host of new features and enhancements. Included in this update will be the launch of Xbox Originals, which, for the first time, will enable consumers to download and own full Xbox games, such as Halo, Psychonauts, Crimson Skies: High Road to Revenge and Fable, among others, directly to their Xbox 360. This new service will launch with an array of blockbuster titles spanning the most popular genres from action-adventure to classic role-playing games."

And if that wasn't enough, films on demand, though not confirmed for the December 4 date, aren't far away either.

Studios such as Warner Bros are potentially lined up for the service, so we can look forward to films such as The Dark Knight, The Assassination of Jesse James and I Am Legend appearing eventually.

Films will cost less than a fiver and come in 720p resolution. You have 14 days to start watching a film once it has downloaded. Once you started watching a film, you have 24 hours to finish it.

After that, the film deletes itself from your hard drive. It's basically an online rental service then, like the US Video Marketplace that's been going for a few months now.

"In just five short years, Xbox Live has revolutionized the way friends and family have fun in the living room," said John Schappert, corporate vice president of Live, software and services at Microsoft. "On its fifth birthday, Xbox Live truly is the place for hanging out with friends and enjoying downloadable TV shows, movies, videos, game add-ons and now downloadable Xbox games on demand."

What do these new additions mean for the future of Xbox Live Arcade? Does the PS3's PSOne download service now look horribly dated? It's going to be an exciting 2008 in the download space, for sure.


Source: http://www.computera...e.php?id=175527

#29

Postad 13 november 2007 - 22:39

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

  • 1 930 inlägg
  • 0
Skulle inte kalla det Fall Update iaf... Winter Update är nog mer rätt... Sist jag kollade så är December en vintermånad iaf...

#30

Postad 14 november 2007 - 10:07

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0
Står inget alls om DivX stöd :blink: Det var ju hemskt trist eftersom det är det jag vill ha mest av allt. Törs man hoppas på att det ligger med i uppdateringen som en del i satsningen på Films on demand!?

Trots en riktigt maffig uppdatering känner jag mig lite besviken.

#31

Postad 14 november 2007 - 10:19

robber
  • robber
  • Forumräv

  • 521 inlägg
  • 0
Hoppas det finns lite sanning i detta> http://spel.feber.se.../se_divx_i_ps3/

/R

#32

Postad 14 november 2007 - 10:50

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Hoppas det finns lite sanning i detta> http://spel.feber.se.../se_divx_i_ps3/

/R


Lite fel forumdel för att diskutera Ps3 dock :blink:

#33

Postad 14 november 2007 - 12:07

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

Hoppas det finns lite sanning i detta> http://spel.feber.se.../se_divx_i_ps3/

/R


Lite fel forumdel för att diskutera Ps3 dock :blink:

det står att det troligtvis kommer till 360n också på den länken :lol:.
Microsoft är väl så illa tvungna att följa SONYs spår nu.

#34

Postad 14 november 2007 - 12:57

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0

Hoppas det finns lite sanning i detta> http://spel.feber.se.../se_divx_i_ps3/

/R


Lite fel forumdel för att diskutera Ps3 dock :blink:

det står att det troligtvis kommer till 360n också på den länken :lol:.
Microsoft är väl så illa tvungna att följa SONYs spår nu.


Om vi pratar rykten och kvalificerade gissningar så är nog länken nedan rätt intressant. Problemet är dock att Microsoft inte nämnt det ännu.

http://www.xbox360fa...a-fall-feature/

JP Morgan analyst Paul Coster asked Hell about DivX support that was added to Microsoft's Media Extender and if that foreshadowed a release to the Xbox 360. Hell's response was an enthusiastic "Yes!" followed by a semi-awkward, backpedaling clarification that went something like ...

Hell är DivX CEO Kevin Hell B)

Redigerat av iohan, 14 november 2007 - 13:00.


#35

Postad 14 november 2007 - 13:24

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

det står att det troligtvis kommer till 360n också på den länken :blink:.
Microsoft är väl så illa tvungna att följa SONYs spår nu.


Jaha, sitter på jobbet och den sidan var blockad tydligen så jag tog bara för givet att det gällde bara ps3 när jag läste vad länken hette och jag hade läst ryktet ang Ps3 tidigare idag.

#36

Postad 14 november 2007 - 14:51

robber
  • robber
  • Forumräv

  • 521 inlägg
  • 0

det står att det troligtvis kommer till 360n också på den länken :blink:.
Microsoft är väl så illa tvungna att följa SONYs spår nu.


Jaha, sitter på jobbet och den sidan var blockad tydligen så jag tog bara för givet att det gällde bara ps3 när jag läste vad länken hette och jag hade läst ryktet ang Ps3 tidigare idag.


Du är förlåten! :lol:
Hoppas det blir lite ordning nu så man kan använda den som en riktig filmmaskin!

/R

#37

Postad 14 november 2007 - 17:21

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0
alla profiler på x264 samt mkv container också.. sen e jag sjukt nöjd me 360n :blink:

#38

Postad 14 november 2007 - 17:52

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 242 inlägg
  • 0
Skulle vara rätt smutt - håller tummarna!

#39

Postad 14 november 2007 - 18:32

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0

alla profiler på x264 samt mkv container också.. sen e jag sjukt nöjd me 360n :blink:

I'd drink to that :lol:

#40

Postad 27 november 2007 - 08:14

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Den 4 december kommer 2007 års höstuppdatering. Ska bli väldigt intressant att se vad som kommer inkluderas i den!

http://www.majornels...ek-dec-4th.aspx

#41

Postad 28 november 2007 - 10:22

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Såg att "The Guy Game" nu var bakåtkompatibelt, så undrar om det blir ett av de spelen man kan tanka hem över marketplace? :)

#42

Postad 28 november 2007 - 10:46

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0

Såg att "The Guy Game" nu var bakåtkompatibelt, så undrar om det blir ett av de spelen man kan tanka hem över marketplace? ;)


hahaha.. ja d vore nåt du :)

#43

Postad 28 november 2007 - 12:40

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Här verkar ju vara några(alla?) Xbox Originals som man ska kunna ladda ner.
http://www.xbox.com/.../xboxoriginals/

#44

Postad 28 november 2007 - 12:55

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Japanerna kunde inte hålla sig längre...

Dom presenterade lite info om höstuppdatringen:

One of the newly discovered changes will be the ability to reorganize the Game Blade, which will feature the Game Library, instead of Xbox Live Arcade, Achievements, and Played Games sections. The new update will allow for easier sorting by having everything break down with filters. Items will be added into sections like, All Games, Arcade, Demos, and Recent Downloads.

Marketplace will be reorganized and reduced to four categories. The new categories will be "Recommended Content," "What's New," "Game Store," "and Video Store."

Personal Profile added into Gamer Profile. This will allow you to add a brief introduction about yourself, your name, nationality, and country of origin.


Sist men absolut inte minst :)

XBLA demos will also be deleted from Played Games and Gamercard listings.



#45

Postad 28 november 2007 - 13:37

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0

Sist men absolut inte minst :)

XBLA demos will also be deleted from Played Games and Gamercard listings.


inte en dag försent! ;)

#46

Postad 28 november 2007 - 14:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Praise the lord :)

#47

Postad 28 november 2007 - 14:56

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0

Sist men absolut inte minst :)

XBLA demos will also be deleted from Played Games and Gamercard listings.

Håller med. Det var på tiden!

#48

Postad 28 november 2007 - 16:32

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Bästa nyheten nånsin (liten överdrift, men inte så rejäl ändå). Då kan man börja testa Arcade-spel igen.

#49

Postad 28 november 2007 - 17:07

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Ska de ta bort bästa funktionen?! :wub: ;)

#50

Postad 29 november 2007 - 12:31

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Bah.

Givetvis kommer video marketplace bara att fungera i vissa, väl valda, delar av europa när den väl kommer...

Sverige är INTE ett av dessa länder.

Som sagt var, att de skulle komma överens med alla distributörer var väl lite väl mycket att hoppas på...

J-a skit.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-06-17 11:52:05
  • Ny fåtölj
    Kurben
    2024-06-17 11:48:52
  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.