Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Halo Infinite (Xbox, PC)

34 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara
Halo: Infinite (Xbox One | Series X/S) (Xbox One-spel) 1 5,57 (6) 249:-
Halo Infinite (PC) (PC-spel) 1 (0) Inga priser

#1

Postad 06 december 2021 - 18:33

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 449 inlĂ€gg
  • 0

Noll hype för nya Halo pÄ forumet? :D

SjÀlv hÄller jag förvÀntningarna lÄga, dÄ Halo inte har varit svinbra, sen ettan och tvÄan.

 

HÀr Àr iaf DF analys av kampanjen:

https://youtu.be/ojNFvNcMPsE

 

Och ett par recensioner, frÄn kanaler jag litar pÄ.

 

ACG: (Positiv)

https://youtu.be/6yO1s5uT8XE

 

Gmanlives: (Mindre positivt)

https://youtu.be/9ocuRFlf8iA

 

Metacritic:

https://www.metacrit...c/halo-infinite

https://www.metacrit...x/halo-infinite


Redigerat av Svante Skoog, 06 december 2021 - 18:35.


#2

Postad 06 december 2021 - 20:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlĂ€gg
  • 0

Noll hype för nya Halo pÄ forumet? :D

Coop och vÀdereffekter med mera skulle vÀl slÀppas om ett halvÄr ungefÀr sÄ lÀr ta ett tag innan jag kör det.



#3

Postad 06 december 2021 - 21:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 924 inlĂ€gg
  • 0
Verkar ju kul. Coop skiter jag i Àven om de Àr bÀttre Àn Ica men vÀdereffekter ska komma som dlc?

LĂ„ter som ett early accesslir

#4

Postad 07 december 2021 - 09:40

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 779 inlĂ€gg
  • 0
Har kört ett par rundor enkel MP hittills och gillar det. Tycker det Àr kul med lite variation och att spela 4 vs 4 pÄ smÄ banor Àr riktigt nice! Har inte testat nÄgot spellÀge med fler players Àn men Àr osÀker pÄ om det Àr min grej.

#5

Postad 15 december 2021 - 19:31

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
Har lirat nÄgra matcher ocksÄ, 15 kanske, varav 5 ranked (pÄ vÀg mot rank)
Saknar Dubble Team dock.
KÀnns som alla andra Halo MP, skönt att man tog bort "thrusters" som fanns i det förra, lite som CoDs dubble Jump som sabba serien för mig.

Kampanjen Ă€r jag lite besviken pĂ„, har gillat det "öppna" linjĂ€ra och mĂ€ktiga designen i föregĂ„ngarna, detta kĂ€nns (hittils) som att de 2 första nivĂ„rna var najs, sen Ă€r det som Far Cry skinnat som Halo 🙁

Redigerat av SKIBBE, 15 december 2021 - 19:32.


#6

Postad 15 december 2021 - 21:38

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlĂ€gg
  • 0
BÀsta halot pÄ lÀnge för mig, mycket bÀttre Àn 5an som jag inte upplevde speciellt bra, har inte haft sÄ hÀr roligt i ett halo sen 2an, spelet har fÄtt vÀldigt bra omdöme pÄ flera sajter och det Àr inte svÄrt att förstÄ varför

Redigerat av Andreas3200, 15 december 2021 - 21:40.


#7

Postad 15 december 2021 - 22:33

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlĂ€gg
  • 0

Har lirat nÄgra matcher ocksÄ, 15 kanske, varav 5 ranked (pÄ vÀg mot rank)
Saknar Dubble Team dock.
KÀnns som alla andra Halo MP, skönt att man tog bort "thrusters" som fanns i det förra, lite som CoDs dubble Jump som sabba serien för mig.

Kampanjen Ă€r jag lite besviken pĂ„, har gillat det "öppna" linjĂ€ra och mĂ€ktiga designen i föregĂ„ngarna, detta kĂ€nns (hittils) som att de 2 första nivĂ„rna var najs, sen Ă€r det som Far Cry skinnat som Halo 🙁


Jag fÄr bitvis kÀnslan frÄn första Far Cry, men för mig Àr det en positiv sak :)

Men fordonskontrollerna..? KÀnns som att de Àr gjorda för att man ska styra med en mus och svÀnga dit man tittar, men jag tycker det kÀnns vÀldigt ointuitivt.

#8

Postad 15 december 2021 - 22:39

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 603 inlĂ€gg
  • 0

Jag fÄr bitvis kÀnslan frÄn första Far Cry, men för mig Àr det en positiv sak :)

Men fordonskontrollerna..? KÀnns som att de Àr gjorda för att man ska styra med en mus och svÀnga dit man tittar, men jag tycker det kÀnns vÀldigt ointuitivt.


KÀnns som Destiny efter dom första 2 banorna tycker jag.

Redigerat av BioBerra, 15 december 2021 - 22:40.


#9

Postad 15 december 2021 - 22:53

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
Ja, det Àr ju sÄ ovarierad design, man tar ett fordon och Äker till olika punkter och dödar för Valor points. FOB, sen rÀddar marines, sen nÄn större bas med torn typ,sen letar proppaganda torn.
(har iofs bara gjort ett story mission hittils, utan levlar och letar cores.

Spelet kanske ser annorlunda ut sen, ny ring, annar vÀrld?

#10

Postad 16 december 2021 - 07:13

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlĂ€gg
  • 0

Ja, det Àr ju sÄ ovarierad design, man tar ett fordon och Äker till olika punkter och dödar för Valor points. FOB, sen rÀddar marines, sen nÄn större bas med torn typ,sen letar proppaganda torn.
(har iofs bara gjort ett story mission hittils, utan levlar och letar cores.

Spelet kanske ser annorlunda ut sen, ny ring, annar vÀrld?

Inte kommit jÀttemycket lÀngre, men Àn sÄ lÀnge mer av samma. Och tyvÀrr Àr det vÀl sÄ nÀstan alla open world ser ut. Finns nÄgra intressanta undantag, tex Subnautica.

Sen Àr jag nog i den lilla minoritet som tycker att open world delarna av Halo Àr bÀttre Àn de linjÀra kampanjdelarn, som jag verkligen tycker Àr repetitiva.

Ett klassiskt 8/10 spel. Det revolutionerar absolut ingenting, man har sett allt förut, men gör det bra.

Redigerat av jaQoB, 16 december 2021 - 07:19.


#11

Postad 16 december 2021 - 07:47

appel_
  • appel_
  • ForumrĂ€v

  • 501 inlĂ€gg
  • 1
Eller spelar man det för storyn och tar annat bara pĂ„ vĂ€gen, kanske med lite avstickare. Annars blir det för mycket transportstrĂ€cka fram och tillbaka och det Ă€r trĂ„kigt. 🙂

#12

Postad 16 december 2021 - 08:06

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0

Eller spelar man det för storyn och tar annat bara pĂ„ vĂ€gen, kanske med lite avstickare. Annars blir det för mycket transportstrĂ€cka fram och tillbaka och det Ă€r trĂ„kigt. 🙂


Jo men Ă€r ju achivements för att samla/maxa saker 😁 Men ja du har rĂ€tt, men vissa saker mpste man ju nöta speciellt om man ska ge sig pĂ„ högre Ă€n normal. T.ex maxa skölden, sen iaf nĂ„gra steg pĂ„ grapling hook.

Kan inte sĂ€ga jag har super trist, var bara inte vad jag förvĂ€ntade mig, hade sparat denna typ av repetativt spelande för Far Cry 6 nĂ€r set kommer pĂ„ rea 😋

FOBs verkar vara samma 3D modul överallt, samma med de "rosa" striderna, garage av samma 3D modell placerade pÄ olika sÀtt bara.

Tidigare spel har man flygit runt i nÄn stad i himlen, kört tanks i isgrottor. kört bil pÄ nÄgon tropisk ö, sen enorma innomhus kartor. Allt detta förvÀntade jag mig av det nya Halo, fast i 4k, detaljerade texturer och najs ljussÀttning.
Inte berg/trĂ€d och lite sporadiska byggnader. Ja det Ă€r hexagoner överallt, det Ă€r coolt, men ja dom Ă€r ocksĂ„ överallt 😁

#13

Postad 16 december 2021 - 08:15

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlĂ€gg
  • 0
Intressant framförallt för de som spelar Halo pÄ en LG OLED.
 
TLDW; Dolby Vision-implementationen verkar vara trasig, och man fÄr bÀttre resultat om man stÀnger av Dolby Vision och kör HDR10.

Redigerat av jaQoB, 16 december 2021 - 08:15.


#14

Postad 16 december 2021 - 09:02

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlĂ€gg
  • 0
Klart det bÀsta halot sen 2an enligt mig, 5an var rÀtt kass, detta gÄr tillbaka till det gamla vilket jag föredrar, kanske lite synd att dÀr inte finns lika mycket utemiljöer, men sen andra sidan pÄ allt annat sÄ Àr det i topp,

#15

Postad 16 december 2021 - 22:18

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 603 inlĂ€gg
  • 0

AlltsÄ bara jag som upplever det buggit, man respawnar lite hur som helst kÀnns det som.

Dog nÀr jag skulle ta mig in i en fob, fick spawna pÄ nÄgot helt annat stÀlle och det kom upp en massa feta gubbar som började jaga mig.

KĂ€ndes helt klart som en bugg.



#16

Postad 16 december 2021 - 22:42

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0

AlltsÄ bara jag som upplever det buggit, man respawnar lite hur som helst kÀnns det som.
Dog nÀr jag skulle ta mig in i en fob, fick spawna pÄ nÄgot helt annat stÀlle och det kom upp en massa feta gubbar som började jaga mig.
KĂ€ndes helt klart som en bugg.


Du spawnar vid senaste autosaven vad jag vet, sÄ du hade nog otur att det sparades just i en tidigare fight du hade?

#17

Postad 17 december 2021 - 08:29

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlĂ€gg
  • 0

Är det bara jag som upplever svĂ„righeten som extremt varierande? Spelar pĂ„ normal, och oftast tycker jag nog egentligen att det Ă€r för enkelt för att vara riktigt roligt, men sen helt plötsligt kastas man in i en strid eller boss som Ă€r riktigt jĂ€kla svĂ„r. SĂ„ pass svĂ„r att jag nog inte hade rett ut det om jag höjde svĂ„righetsgraden. 

 

Sen, kanske fem timmar in i storyn, börjar jag störa mig lite pĂ„ att variationen Ă€r sĂ„ extremt lĂ„g. Det Ă€r samma baser, samma containrar, samma rum, samma fiender och sĂ„ vidare. Det Ă€r roligt och vĂ€lpolerat, men kĂ€nns kanske inte hela tiden AAA. 


Redigerat av jaQoB, 17 december 2021 - 08:32.


#18

Postad 17 december 2021 - 08:37

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
Dom svÄra boss fighterna kan man göra lÀttare genom att planera sitt anfall/vapen. typ snipa alla vanliga gubbar först, ta med sig en bil full med marines (gÀrna kittade med feta vapen)

sjÀlv brukar jag ta en Ghost (pÄ normal dÄ) sen sÄ skjuter man alla grunts frÄn lÄngt hÄll, strejfar runt med ghosten, sen kan man oftast hitta vinklar dÀr dom ej kan trÀffa en och bara nöta med oÀndlig ammo med ghosten, men man mÄste byta position hela tiden för att inte bli skjuten.

#19

Postad 17 december 2021 - 08:47

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlĂ€gg
  • 0

Dom svÄra boss fighterna kan man göra lÀttare genom att planera sitt anfall/vapen. typ snipa alla vanliga gubbar först, ta med sig en bil full med marines (gÀrna kittade med feta vapen)

sjÀlv brukar jag ta en Ghost (pÄ normal dÄ) sen sÄ skjuter man alla grunts frÄn lÄngt hÄll, strejfar runt med ghosten, sen kan man oftast hitta vinklar dÀr dom ej kan trÀffa en och bara nöta med oÀndlig ammo med ghosten, men man mÄste byta position hela tiden för att inte bli skjuten.

Jo, gör nÄgot liknande nÀr det openworld-delarna, och det Àr vÀl framförallt de delarna som jag ofta uppfattar som för enkla.

Spoiler

 

Kan jag pÄ nÄgot sÀtt styra vilka vapen Marines har, och vilka Marines jag fÄr med i fordonet?

 

Det Ă€r ett mĂ€rkligt spel, det finns mycket att kritisera och mĂ„nga saker som borde gjorts bĂ€ttre, men samtidigt Ă€r det ganska lĂ€ngesedan jag hade sĂ„ pass roligt i ett spel. 


Redigerat av jaQoB, 17 december 2021 - 08:51.


#20

Postad 17 december 2021 - 09:02

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
Ja, plasmavapen nöter sköldar, alltid bra att ha till hands för att fÄ ner sköld och sen switcha till annat vapen.

Just den bossen var lite seg Àven pÄ normal.
Jag var helt felkittad, jag kör nĂ€stan jĂ€mt Comando/pistol för att jag gillar kĂ€nslan i dom. Men ofta en dĂ„lig kombo 😋 Men att stunna/melee med grapling hook Ă€r en viktig komponent i fighterna. Att lyckas trĂ€ffa med plasma granater osv Ă€r ocksĂ„ avgörande om Ă€n svĂ„rt nĂ€r man inte ser fienden (just den fighten ska man ju anvĂ€nda sin tracker granat för att mötas pĂ„ mer lika villkor)

#21

Postad 17 december 2021 - 09:14

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlĂ€gg
  • 0

Är det bara jag som upplever svĂ„righeten som extremt varierande? Spelar pĂ„ normal, och oftast tycker jag nog egentligen att det Ă€r för enkelt för att vara riktigt roligt, men sen helt plötsligt kastas man in i en strid eller boss som Ă€r riktigt jĂ€kla svĂ„r. SĂ„ pass svĂ„r att jag nog inte hade rett ut det om jag höjde svĂ„righetsgraden.

Sen, kanske fem timmar in i storyn, börjar jag störa mig lite pÄ att variationen Àr sÄ extremt lÄg. Det Àr samma baser, samma containrar, samma rum, samma fiender och sÄ vidare. Det Àr roligt och vÀlpolerat, men kÀnns kanske inte hela tiden AAA.

Jag kör heroic, tycker det Àr perfekt, blir vÀldigt utmanande vid bossfights och tuffare fiender, men inte för tufft med normala grunts och brutes, tycker det Àr trÄkigt om fienderna Àr för lÀtta, jag har hellre lite utmaning, Àven om jag lÀr dö nÄgra gÄnger

Redigerat av Andreas3200, 17 december 2021 - 09:16.


#22

Postad 19 januari 2022 - 08:41

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlĂ€gg
  • 0
(Crosspost frÄn Fz, för er som hÀnger Àven dÀr, men kÀndes som att den hÀr trÄden behövde livas upp lite :) )

Nu Àr jag igenom kampanjen. Den bestÄende kÀnslan Àr att det Àr ett bra spel som hade kunnat vara Ànnu bÀttre.
Det Àr en vÀldigt bra kÀnsla i strider, bra vapen, bra ljud och bitvis vÀldigt snyggt, vilket fÄr mig att vilja spela vidare. Och i motsats till vad mÄnga andra verkar tycka sÄ gillar jag verkligen den öppna vÀrlden, klart mer Àn vad jag uppskattar de repetitiva korridorerna i kampanjuppdragen.
 
Jag har inte spelat Halo sedan första spelet pÄ Xbox1, men storyn lÀmnade en del att önska. Den var vÀl inte direkt dÄlig, men i mitt tycke vÀldigt ointressant.
 
Men, spelets stora brist Àr att det Àr sÄ vansinnigt repetitivt. Det finns bokstavligt talat en biom/utomhus-miljö, och en eller möjligtvis tvÄ sorters inomhusmiljö.
Det finns en sorts FOB, en sorts outposts (med missilsilos...) och rummen och korridorerna i kampanjen Ă„teranvĂ€nds in absurdum. Jag fĂ„r verkligen kĂ€nslan av att man haft en liten del av spelet fĂ€rdigt, fĂ„tt tidsbrist, och sen tvingats skala upp den delen till ett fullt spel. Även uppdragen i sig Ă€r ofta mer repetitiva Ă€n vad de skulle behöva vara, sprĂ€ng tre kanoner, hĂ€mta information i fyra olika byggnader, hitta x antal powercells för att öppna en dörr, och sĂ„ vidare.
 
Dessutom kom jag aldrig överens med fordonskontroll/fysik, den gÄr att leva med nÀr man vÀl inser hur den fungerar, men jag tycker aldrig den blev intuitiv. Jag tycker Àven att motstÄndarna generellt sÀtt tÄl lite för mycket, jag hade föredragit att de var lite enklare att döda, men i gengÀld gjorde mer skada. Nu handlar det mest om att fÄ in tillrÀckligt mÄnga trÀffar.
 
Trots allt, det Àr ett spel klart vÀrt att spela, framförallt om man har Game Pass. Jag hoppas verkligen att nÀsta Halo bygger vidare pÄ den öppna vÀrlden, gör den större, och tar bort alla mÀrkliga artificiella begrÀnsningar mellan omrÄden.

Redigerat av jaQoB, 19 januari 2022 - 09:14.


#23

Postad 19 januari 2022 - 09:11

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
Jag nöter sakta kampanjen, hÄller med i typ allt du upplever.
Jag har Àven sen jag lÄst up Wasp enkelt köttat alla uppdrag med unika minibossar frÄn luften och knappt haft nÄn utmaning i dessa fighter, kanske inte funkar över normal, men en designmiss imo.

Storyn bygger nog mycket pÄ att man spelat spelen innan och förstÄr hur viktig Cortana Àr.

#24

Postad 19 januari 2022 - 09:13

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlĂ€gg
  • 0

Jag nöter sakta kampanjen, hÄller med i typ allt du upplever.
Jag har Àven sen jag lÄst up Wasp enkelt köttat alla uppdrag med unika minibossar frÄn luften och knappt haft nÄn utmaning i dessa fighter, kanske inte funkar över normal, men en designmiss imo.

Storyn bygger nog mycket pÄ att man spelat spelen innan och förstÄr hur viktig Cortana Àr.

 

Samma sak med Scorpion, i princip alla utomhusdelar handlar mest om huruivda man kan baxa en sĂ„dan tillrĂ€ckligt nĂ€ra... I bland misstĂ€nker jag att den dĂ„liga fordonskontrollen Ă€r som den Ă€r för att det blivit alldeles för enkelt annars. 



#25

Postad 19 januari 2022 - 09:16

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
nja kontrollen Àr typ exakt som frÄn tidigare spel. Har du aktiverat StyrhjÀlp för fordon i settings? den Àr ett mÄste.


alla spelen innan har haft kamera relativ styrning, dvs snurrar man kameran nÀr man svÀnger, svÀnger man helt plötsligt Ät andra hÄllet.

Redigerat av SKIBBE, 19 januari 2022 - 09:18.


#26

Postad 19 januari 2022 - 09:19

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlĂ€gg
  • 0

nja kontrollen Àr typ exakt som frÄn tidigare spel. Har du aktiverat StyrhjÀlp för fordon i settings? den Àr ett mÄste.


alla spelen innan har haft kamera relativ styrning, dvs snurrar man kameran nÀr man svÀnger, svÀnger man helt plötsligt Ät andra hÄllet.

Nej, den instĂ€llningen har jag missat. Kör nog med standardinstĂ€llningar, förutom att jag skruvat ner kĂ€nsligheten ett steg. 



#27

Postad 19 januari 2022 - 10:47

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • MĂ€stare

  • 3 103 inlĂ€gg
  • 0

Fighten med slutbossen Àr nog fan det lataste jag varit med om designmÀssigt.



#28

Postad 19 januari 2022 - 11:01

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlĂ€gg
  • 0

Fighten med slutbossen Àr nog fan det lataste jag varit med om designmÀssigt.

 

Är beredd att hĂ„lla med. Dessutom bygger den ganska mycket pĂ„ att man förstĂ„tt vilka vapen som funkar mot vad, vilket spelet inte lagt sĂ€rskilt mycket energi pĂ„ att förklara. 

 

Spoiler

 

En annan allmĂ€n kommentar Ă€r att spelet kanske Ă€r vĂ€l generöst med sparpunkter mitt inne i strider, vilket gör nĂ€stan alla strider enkla. Det passar mig som inte riktigt har tid att nöta och nöta, men kan tĂ€nka mig att andra stör sig pĂ„ det. 


Redigerat av jaQoB, 19 januari 2022 - 11:04.


#29

Postad 31 januari 2022 - 10:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 449 inlĂ€gg
  • 0

Haha, va pinsamt dÄlig TV serien verkar bli :D

https://www.youtube....h?v=ROhH8yBVrns

 

Vissa scener i trailern, ser nÀstan ut som ett fanprojekt.

Inte ens Halo musiken, anvÀnde dom.



#30

Postad 31 januari 2022 - 12:03

appel_
  • appel_
  • ForumrĂ€v

  • 501 inlĂ€gg
  • 0

Är beredd att hĂ„lla med. Dessutom bygger den ganska mycket pĂ„ att man förstĂ„tt vilka vapen som funkar mot vad, vilket spelet inte lagt sĂ€rskilt mycket energi pĂ„ att förklara.

 
Man fick vĂ€l rĂ€tt gott om tid pĂ„ sig innan att pröva alla olika vapen och se vad som fungerade mot vad? Och att plasma Ă€r bra mot sköldar osv Ă€r vĂ€l inte nytt i Halo direkt. 
 
Hade gÀrna sett fler boss fighter, för de var riktigt roliga och krÀvde att man faktiskt utnyttjade utrustning som shield wall och threat detector.

Spoiler

 



#31

Postad 31 januari 2022 - 16:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlĂ€gg
  • 0

Haha, va pinsamt dÄlig TV serien verkar bli :D

https://www.youtube....h?v=ROhH8yBVrns

 

Vissa scener i trailern, ser nÀstan ut som ett fanprojekt.

Inte ens Halo musiken, anvÀnde dom.

Jag kan inte komma över MC:s röst =/



#32

Postad 31 januari 2022 - 19:31

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 449 inlĂ€gg
  • 0

Jag kan inte komma över MC:s röst =/

Nej, dom kunde vÀl ha anvÀnt Steve Downes röst.



#33

Postad 31 januari 2022 - 20:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlĂ€gg
  • 1

Nej, dom kunde vÀl ha anvÀnt Steve Downes röst.

Jag menar han kanske inte bör rÀknas in i planer alltför lÄngt i framtiden, men man tycker det borde gÄ att fixa digitalt annars. MC Àr sÄ förknippad med rösten eftersom man inte ser hans utseende.



#34

Postad 10 mars 2022 - 12:49

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlĂ€gg
  • 0

Verkar ju kul. Coop skiter jag i Àven om de Àr bÀttre Àn Ica men vÀdereffekter ska komma som dlc?

 

Sjukt repetitivt och enformigt, men dĂ„ den lilla bit som repeteras Ă€r sĂ„ pass bra som den Ă€r sĂ„ Ă€r det trots allt ett roligt spel. Typ. 



#35

Postad 10 mars 2022 - 15:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlĂ€gg
  • 0

Sjukt repetitivt och enformigt, men dĂ„ den lilla bit som repeteras Ă€r sĂ„ pass bra som den Ă€r sĂ„ Ă€r det trots allt ett roligt spel. Typ. 

https://www.minhembi...13#entry4642912

 

KĂ€nns lite bottigt ;)





0 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.