Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Spelare till 3D TV

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 30 juni 2012 - 21:13

dareknowak
  • dareknowak
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Hej hej! Jag har en 3D TV med Passiv 3D där jag har en laptop kopplad till tvn, laptopen har inget 3D stöd utan är en helt vanlig laptop. Jag kan köra 3D filmer etc på den utan problem och kan se dessa på tvn utan problem.

Jag har dock istället tänkt att koppla en annan spelare till tvn då jag tycker att datorn tar lite väl mycket plats samt saknar blu-ray, jag har därför tänkt att införskaffa mig ett media center med blu-ray eller en blu-ray spelare som är som ett media center, alternativt kanske införskaffa mig ett ps3?

Tanken är att den nya spelaren ska kunna användas till att surfa lite, kolla stream på internet samt köra musik / video filer från extern disk samt huvudsakligen kunna köra blu-ray filmer.

Som jag förstått det så finns det blu-ray spelare med webbläsare och som kan göra det jag efterfrågar, men efter att ha sökt lite och läst runt har jag istället blivit mer förvirrad och fått ännu mer frågor än svar.

Så för att få lite bättre koll på det hela undrar jag därför en del saker, det kommer komma följd frågor :)

1. Vad är den stora skillnaden mellan ett Media Center med en Blu-ray spelare samt en Blu-ray spelare med webbläsare, stöd för extern disk och som fungerar som ett media center?

2. Måste spelaren i sig ha 3d-stöd, varför isåfall? (Eftersom laptopen jag har i nuläget inte har det och funkar bra ändå)

Tack på förhand.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Kurben
    2024-05-10 10:15:28
  • Kurben
    2024-05-10 10:09:13
  • Bion idag
    DPC
    2024-05-08 09:21:33
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.