Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3

899 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Omröstning BF3 (79 medlem(mar) har röstat)

Hur är SP?

  1. Uselt (4 röster [5.06%])

    Procent av omröstning: 5.06%

  2. Kass (6 röster [7.59%])

    Procent av omröstning: 7.59%

  3. Meh... (28 röster [35.44%])

    Procent av omröstning: 35.44%

  4. Bra (36 röster [45.57%])

    Procent av omröstning: 45.57%

  5. Världsklass! (5 röster [6.33%])

    Procent av omröstning: 6.33%

Hur är MP?

  1. Uselt (2 röster [2.53%])

    Procent av omröstning: 2.53%

  2. Kass (1 röster [1.27%])

    Procent av omröstning: 1.27%

  3. Meh... (7 röster [8.86%])

    Procent av omröstning: 8.86%

  4. Bra (17 röster [21.52%])

    Procent av omröstning: 21.52%

  5. Världsklass! (52 röster [65.82%])

    Procent av omröstning: 65.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7,8 (9) 19:-
Battlefield 3 - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) Rapporterad 1 7,5 (1) Inga priser
Battlefield 3 - Limited Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9,12 (7) 19:-

#851

Postad 08 april 2012 - 09:17

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Ja det här med servrarna är ingen hit känns det som. Dessutom fattar jag inte varför man numera kan hamna på servrar som växlar spellägen om man väljer t.ex. Rush i quickmatch? Helt värdelöst ju. Plus alla servrar där man kör flera hundra tickets. Seeeegt....

#852

Postad 08 april 2012 - 15:12

Unregistered91a58c3b
  • Unregistered91a58c3b
  • Användare

  • 145 inlägg
  • 0

Ja det här med servrarna är ingen hit känns det som. Dessutom fattar jag inte varför man numera kan hamna på servrar som växlar spellägen om man väljer t.ex. Rush i quickmatch? Helt värdelöst ju. Plus alla servrar där man kör flera hundra tickets. Seeeegt....


riktigt kass, finns några få som man får köra enbart CQ på, men då är det enbart stora banor istället. Varför skulle dom ändra det som var bra för?

#853

Postad 08 april 2012 - 15:24

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

En annan grej som förmodligen bara jag stör mig på är att om man dödar någon med en MAV och sedan plockar upp en ny MAV att döda med så räknas bara första killen, alltså dödar man 3 st med MAVen så räknas bara en..


Ja för det är ju jävligt verkligt att bli dödad av en MAV!

#854

Postad 08 april 2012 - 17:48

p1er
  • p1er
  • Lärjunge

  • 484 inlägg
  • 1

Ja för det är ju jävligt verkligt att bli dödad av en MAV!

Vem sa något om verkligt, hur verkligt är det att en helikopter eller flygplan kör över en sniper på ett berg.. Oavsett så borde en MAV-kill (roadkill) räknas som det ska, vilket det ofta inte gör numer.

#855

Postad 09 april 2012 - 14:00

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
det andra har jag aldrig sett eller råkat ut för!
Men dom där jävla MAV idioterna blir jag rosen rasande på.
Äntligen så går det ju inte skicka upp folk med dom i alla fall.

#856

Postad 10 april 2012 - 11:24

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Ramlade in på en server där de körde Rush på Metro med 500 tickets... Helt sjukt. Är det så att de sabbat quickmatch med flit för att försöka få fler att betala för att hyra en egen server? Server browser är ju inte heller tokbra...

#857

Postad 10 april 2012 - 11:53

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 1
Enda jag har att klaga på nu efter den senaste uppdateringen är oförmågan att filtrera officiella servrar mot de som man kan hyra.
Det jag gjort nu är att jag sökt på "dice" när man söker server för att sedan leta efter en officiell som jag sedan sparar som favorit.

Annars tycker jag rent a server upplägget är bra, att man kan konfigurera mer än man kunnat tidigare.
Numera så kan man göra något som jag saknat tidigare, kombinera Rush och Conquest på en och samma server. Tidigare var man tvungen att hoppa ur ett spel för att börja om.
Men man måste kunna filtrera bättre för att det skall fungera fullt ut.

Själva spelet tycker jag fått en bra uppdatering. Bl a är det bra mycket enklare att få ned flygfän från marken vilket uppskattas.

#858

Postad 10 april 2012 - 12:04

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Själv tycker jag spelet har blivit mer obalanserat sedan patchen, helikoptrarna är tex mer överlägsna nu eftersom det är svårare att spotta dom och det går inte ta ut dom med markvapen lika enkelt, det gör helikoptern än mer överlägsen än tidigare.


Själva spelet tycker jag fått en bra uppdatering. Bl a är det bra mycket enklare att få ned flygfän från marken vilket uppskattas.


Så vad är slutsatsen - lättare eller svårare? :)
Har inte provat själv, ska köra nån match ikväll tänkte jag.

#859

Postad 10 april 2012 - 12:12

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Tycker inte alls helikoptrarna är för överlägsna. Kräver bara sin man att ta ned dem precis som innan! :)
Räckvidden för att få träff på dem från marken har blivit kortare, men det krävs nu bara en träff för att ta ned dem. Ett skott så skjuter de förmodligen flare, avvakta en stund till och sen är det bara bye bye!

#860

Postad 10 april 2012 - 12:49

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Apropå helikoptrar så körde jag Rush på Sharqi Peninsula och reagerade på att det var en helikopter där, det har det väl aldrig varit förut?

#861

Postad 11 april 2012 - 06:48

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • Forumräv

  • 569 inlägg
  • 0
Servarna funkar sådär men det kan vara att man är ovan att hitta bra matcher och filtrera servrar.
Kom på en CQ match med 1500 tickets den blev lååååång. Hittade sedan en TDM med bara pumphagelbössor och 500 kills, funkade inte så bra då hälften sprang runt med assault rifle, SMG eller LMG.....att inte folk kan läsa vad servern är till för eller så kanske felade han som hade servern och inte lyckats filtrera vapnen, om det nu går.

Annars tycker jag spelet är mer balanserat, förutom den gången jag tömde två pistol mag i en kille och fick hitmarkers på nästan varje skott men han bara vände sig om och sköt mig med sin famas.
Va f.n kan jag inte sikta i mitten för? Hoppas det kommer i nästa patch.....

#862

Postad 20 april 2012 - 16:29

janan2
  • janan2
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
@kungoliver

Är inte ägaren eller admin inne så rullar servern på ändå. Då kan folk göra som dom vill....

#863

Postad 26 april 2012 - 09:42

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Man bör vara minst 2st om man ska ta ut en helikopter numera, helst 3st. Ett bra tips är att en sätter sig i en tank och lockar helin, detta kräver att man låst upp den möjligheten, sen drar dom andra 2 iväg en javelin och helikoptern blir mos. Men det krävs squad teamwork för detta, vilket iofs är bra. Våran squad har inga större bekymmer längre med havos, det gäller bara att få tag i en tank.

#864

Postad 29 april 2012 - 07:35

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0
Kan man spela 1 vs 1 över xbox live i BF?

#865

Postad 30 april 2012 - 13:31

Unregistered1552
  • Unregistered1552
  • Beroende

  • 1 156 inlägg
  • 0

Kan man spela 1 vs 1 över xbox live i BF?


Ja, om du får tag på server :)

Hör av dig till mig på live så kan du låna våran om vi inte anvöänder den.

GT Iskraaa

Redigerat av Unregistered1552, 30 april 2012 - 13:32.


#866

Postad 13 juni 2012 - 07:38

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Någon som hunnit prova Close Quarters än?

Jag körde nog alla banorna igår i olika spelsätt och jag måste säga att jag tycker om dem riktigt mycket.
Gunmaster spelsättet som påminner väldigt mycket om liknande spelsätt i Black Ops var riktigt kul att spela.

Har inte hunnit låsa upp något nytt vapen än, men har ändå fått spela med dem i Gunmaster och jag gillar ACW-R:en riktigt mycket. Stabilare bössa får man nog leta efter.

#867

Postad 13 juni 2012 - 10:46

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0

Någon som hunnit prova Close Quarters än?

Jag körde nog alla banorna igår i olika spelsätt och jag måste säga att jag tycker om dem riktigt mycket.
Gunmaster spelsättet som påminner väldigt mycket om liknande spelsätt i Black Ops var riktigt kul att spela.

Har inte hunnit låsa upp något nytt vapen än, men har ändå fått spela med dem i Gunmaster och jag gillar ACW-R:en riktigt mycket. Stabilare bössa får man nog leta efter.


håller med, gillar banorna och ser fram emot att låsa upp dom nya vapnen. Att man fått prova dom lite i gun master är trevligt.
Banorna är himla snygga också, framför allt stålverket och arabiska huset.


#868

Postad 13 juni 2012 - 16:59

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • Forumräv

  • 569 inlägg
  • 0
Får nog packa upp detta igen efter mycket cod och trädgårdsarbete. Nu när close quaters har gjort entré.

#869

Postad 14 juni 2012 - 06:57

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0
Jag provade också Close Quarters igår men jädrans vad jag suger på gun master! Tröskeln med pistolerna ibörjan tycker jag är svår att komma över, där ligger jag nog lite under snittet.

Skoj med nya vapen, jag har inte heller låst upp något ännu men det borde gå rätt snabbt!
Kartorna tycker jag är lite för mycket CoD MW3, lite väl öppna labyrinter där man aldrig har ryggen fri. Jag tycker då mycket bättre om t.ex. tunnelbanekartan (kommer inte på namnet nu) som är lite mer linjär. Det känns mer som BF på något sätt.

#870

Postad 14 juni 2012 - 16:18

p1er
  • p1er
  • Lärjunge

  • 484 inlägg
  • 0
Någon som kan berätta, ta en bild eller länka till vilka mål man måste uppnå för att låsa upp alla de nya vapnena?

#871

Postad 19 juni 2012 - 07:18

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 1

Någon som kan berätta, ta en bild eller länka till vilka mål man måste uppnå för att låsa upp alla de nya vapnena?


Det är bara att gå in under "my soldier" i menyn och sedan "assignments". Där ser du alla vapen och badges osv du kan låsa upp och om du markerar dom så ser du vad du ska göra för att få dom.
Det där med att döda någon med eod-bot verkar lite buggigt. jag fick göra det 3 ggr i 3 olika spel för att det skulle registreras.

#872

Postad 19 juni 2012 - 09:34

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
EOD-boten hade jag ruskig tur med på banan Metro i Rush.
Körde ivägn den lilla roboten rätt långt på banan för att sedan flanka fienden och komma upp bakifrån och ta död på dem.
Fungerade riktigt bra och jag behövde inte många försök på mig.

#873

Postad 18 juli 2012 - 14:56

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Battlefield 4 utannonserat...http://www.aftonblad...icle15134082.ab

#874

Postad 01 augusti 2012 - 09:33

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0
Nån som vet vad premuim kostar och är det värt pengarna?
jag såg på sweclockers att de lyckats ändra sina datorers position och på så sätt lyckats betala brasiliansk eller indisk avgift som ska vara på halva priset? Nåt man kan göra på boxen?

Edit: Stavfel

Redigerat av Unregistered35582, 01 augusti 2012 - 09:34.


#875

Postad 12 september 2012 - 06:36

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0
Så vad tycker ni om Armored Kill? Jag lirade som snabbast på "nattkartan" igår och provade lite artillerilastbilen, tank destroyer och AC130. Jag tycker det verkar himla kul och det var en stor bra öppen bana! Kul också att se att scout helikoptern är med i "mixen", den har fått för lite utrymme på dom andra kartorna imo! Det blir till att testa övriga kartor ikväll!

#876

Postad 13 september 2012 - 11:57

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Har tyvärr inte hunnit prova det än, tänkte jag ska göra det senare ikväll. Jobb och allt annat har kommit i vägen.
Men jag har sett en del klipp från Youtube och jag är bra sugen på att spela!

#877

Postad 14 september 2012 - 14:00

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0
Jag gillar expansionen, klart större kartor upplever jag. Sedan är det ju kul med lite nya fordon. Skoj också att dom blandar Scout helis och attack helis på samma kartor, det är lite nytt!
AC130:n är inte alls imba heller, den blir ofta nerskjuten rätt snabbt. Det enda som jag har väldigt svårt för är just rush, iom att du kan välja att spawna på den. Omöjligt att hålla någon försvarslinje för försvararna då.

#878

Postad 14 september 2012 - 18:05

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • Forumräv

  • 569 inlägg
  • 0
Har börjat spela bf3 igen efter ett låååångt uppehåll.
Fick börja med att ladda ner ca 4 gb uppdateringar!!!!! Men det verkar ha hänt en del. Tycker det flyter mycket bättre nu och att gå från stående till prone går mycket snabbare, går till o med att dropshotta.
Hur många banor har kommit? Är lite sugen på premium om det finns mycket nya banor.

#879

Postad 17 september 2012 - 10:49

lifter
  • lifter
  • Veteran

  • 1 542 inlägg
  • 0
Jag har också haft ett uppehåll av kosmiska proportioner. När jag för några månader sedan fick sugen så tyckte jag det verkade ospelbart då alla servrar var hyrservers och hade en enorm hög mängd tickets och bara en massa flams.

Går det att spela BF3 någorlunda normalt (alltså, på servers som liknar de som fanns vid release med vanliga spellägen, vanliga matchlängder osv)? Isf dyker jag nog upp igen snart.

#880

Postad 17 september 2012 - 17:43

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • Forumräv

  • 569 inlägg
  • 0
Tyckte också servrarna var mystiska. Jag har hittat DICE servrar som är som orginalet och lagt dem som favoriter. Vem orkar TDM i en timme med miljoner tickets??????

#881

Postad 17 september 2012 - 18:32

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Du kan hitta officiella Dice servrar om du manuellt går in och söker efter ordet "dice".
Du får givetvis träffar på andra servrar med, men Dice brukar döpa sina speciellt, typ: -DICE- Normal Server 223875 eller liknande.
Har dock hittat ett par som kör normala regler som är rätt schyssta med.

#882

Postad 21 september 2012 - 11:24

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0
Jag gör också som ni och söker efter "DICE" i servernamnet. Jag tipsade DICE över twitter om att dom borde lägga in ett serverfilter så man kan filtrera ut servrar efter "dice official rules". Det är det nog många som önskar. Hur kul är det t.ex. att hamna som försvarare i rush med 300 tickets? Smått obalanserat!

#883

Postad 22 september 2012 - 20:53

lifter
  • lifter
  • Veteran

  • 1 542 inlägg
  • 0
Det slutar nog med att man får betala en månadskostnad för sådana sökord.

Jag installerade och uppdaterade i säkert en timme bara för att kunna konstatera att spelet är ospelbart.

Det är fan mer krångel än ett PC-spel.

#884

Postad 23 september 2012 - 07:40

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

  • 3 066 inlägg
  • 0
Stora problemet med Bf är ju alla småpojkar som hyr servar överallt. Var en kväll som jag blev utkastad från 3 servar i rad och bannad från den 4:e efter ca 5min spelande på varje.

En annan server stod det att man skulle få Vip om man tog admins dogtag. Pojken spelade som gillar att knivas, tog en admins dogtag 3ggr och hoppade på han efter varje gång som extra förolämpning, gissa vad BAN!
Lånad från Ps sida men är ju klockren

http://www.youtube.c...player_embedded

// Sat

#885

Postad 30 november 2012 - 11:52

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Intervju med Ben på Dice om ljudet i bla Battelfield. Från Monitor.

#886

Postad 15 mars 2013 - 10:01

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Någon som börjat spela BF3 igen nu i och med End game?
Det kom även en stor multiplayer patch igår.

#887

Postad 17 mars 2013 - 20:40

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Någon som börjat spela BF3 igen nu i och med End game?
Det kom även en stor multiplayer patch igår.

Har väl kört det mer eller mindre konstant sen det släpptes men har inte kört End Game än

#888

Postad 18 mars 2013 - 00:00

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Någon som börjat spela BF3 igen nu i och med End game?
Det kom även en stor multiplayer patch igår.


Har haft ett långt uppehåll.....

Men så för några dagar sedan börja jag och en kompis spel lite. Har inte betalt för något men laddat ner allt nytt annars. Tyckte det var kul att spela igen! :-)

#889

Postad 18 mars 2013 - 12:29

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Vill gärna köra lite, men med en tillökning i familjen ganska nyligen så blir det svårt att finna tiden bland allt annat som måste göras. Men jag blev bra sugen när jag såg att End Game hade släppts!

#890

Postad 18 mars 2013 - 16:45

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

  • 561 inlägg
  • 0
Och jag lever tror det var ett årsedan jag körde BF3

#891

Postad 18 mars 2013 - 22:28

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Kör lite inatt om någon är på, sen är jag bortrest en vecka.

(grr den här tråden får jag heller inte mail om att ni svarat, satana minhembio)

#892

Postad 18 mars 2013 - 22:34

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 634 inlägg
  • 0

Vill gärna köra lite, men med en tillökning i familjen ganska nyligen så blir det svårt att finna tiden bland allt annat som måste göras. Men jag blev bra sugen när jag såg att End Game hade släppts!


Samma för mig, eller ja dottern är 2 nu. Har bara blivit totalt 158 h. Aldrig haft något uppehåll utan det är bara bf3 som körs i de luckor man har

#893

Postad 07 april 2013 - 20:34

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Har kört nu sista 2 veckorna och även köpt alla downloads. Tycker spelet känns bättre än det gjorde i början, bättre flyt på något sätt?
Hojta till om ni vill spela!

#894

Postad 22 april 2013 - 13:35

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Jag brukar fortfarande spela på kvällarna, är uppe i närmare 170 timmar nu på BF3, har dock bara level 56. Tog upp spelet för ca 1 månad sedan.
Gamertag: BerraSWE om ni vill gajma, är oftast online mellan 19-22
Använder dock inte använda micken då jag vill fokusera på spelandet, ogillar när folk ska prata allmänt snack i spelandet.

#895

Postad 22 april 2013 - 13:39

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jag brukar fortfarande spela på kvällarna, är uppe i närmare 170 timmar nu på BF3, har dock bara level 56. Tog upp spelet för ca 1 månad sedan.
Gamertag: BerraSWE om ni vill gajma, är oftast online mellan 19-22
Använder dock inte använda micken då jag vill fokusera på spelandet, ogillar när folk ska prata allmänt snack i spelandet.


Jo det kan jag förstå iofs. Dock kan det vara bra att snacka lite taktik? Men visst det blir en hel del annat snack när jag spelar, i alla fall när jag spelar med en vän irl så det är klart då kanske det är bäst att köra utan mic om man vill slippa det.

#896

Postad 25 april 2013 - 15:07

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • Forumräv

  • 569 inlägg
  • 0

Det var lääänge sen jag köre BF3, har fastnat i CoD igen och nöter mot prestige master men är ganska less på det.
Hur många DLC har kommit till BF3 och vad kostar de? Kanske börjar lira detta istället ett tag.

#897

Postad 25 april 2013 - 15:35

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Det var lääänge sen jag köre BF3, har fastnat i CoD igen och nöter mot prestige master men är ganska less på det.
Hur många DLC har kommit till BF3 och vad kostar de? Kanske börjar lira detta istället ett tag.


Vi köpte detta där alla ingår: http://marketplace.x...b7-e3f07ef45ec0

#898

Postad 29 april 2013 - 15:29

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

  • 561 inlägg
  • 0

Jag brukar fortfarande spela på kvällarna, är uppe i närmare 170 timmar nu på BF3, har dock bara level 56. Tog upp spelet för ca 1 månad sedan.
Gamertag: BerraSWE om ni vill gajma, är oftast online mellan 19-22
Använder dock inte använda micken då jag vill fokusera på spelandet, ogillar när folk ska prata allmänt snack i spelandet.


När man har spelat med genstruktur och grabbarna så är det inget kallprat sådan sköts i lobbyn.
Jag lägger nog inga pengar på detta mer.Väntar tills BF4 till vintern.

#899

Postad 29 april 2013 - 16:37

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jag lägger nog inga pengar på detta mer.Väntar tills BF4 till vintern.


Tråkigt! :(

Hade varit kul att lira lite med dig!

#900

Postad 07 maj 2013 - 06:12

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

  • 561 inlägg
  • 1
Men man kanske ändrar sig :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.