Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock

974 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7,1 (19) 283:-
1 relaterade trådar

#101

Postad 19 december 2011 - 20:21

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

  • 1 141 inlägg
  • 0

Jag tycker man kör dom "klassiska" killstreaksen, dvs UAV, Predator och helikoptern vid 7. Och jag vet att dom är näst intill effektlösa om man använder Assassin :)


Du menar: UAV, Airstrike, Attack helicopter. ;)

#102

Postad 19 december 2011 - 20:32

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

  • 1 166 inlägg
  • 0

Du menar: UAV, Airstrike, Attack helicopter. ;)

Nej inte det jag menade. Inte klassiska då, utan Assault default?! :)

#103

Postad 20 december 2011 - 08:20

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Det hade varit roligare att köra 6 mot 6 men det kanske är för svårt att organisera?

#104

Postad 20 december 2011 - 08:21

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Det hade varit roligare att köra 6 mot 6 men det kanske är för svårt att organisera?


Jo, tyvärr har vi dåliga erfarenheter av det.
Det blir mycket, mycket svårare att få till tillfällen när 12 pers kan jämfört med 4 pers.

#105

Postad 20 december 2011 - 11:09

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
jäkligt tråkigt om man ska behöva bli kallad för både det ena och det andra bara för man använder ett visst vapen.
och inte förtjänar en eventuell match bara för att man springer omkring med tex en ump.

skillnad är det ju med quickscope för det är ju inte mening att det ska användas på det sättet, men umpen däremot är ju meingen att man ska springa omkring och kötta.

så är det så att en del stör sig på det så är det nog mer den personen som har problem och inte tvärt om..

ser fram emot och springa omkring med min pp90 och fmg9 akimbo som andravapen och förhoppningsvis döda dom som stör sig på det några extra gånger ;)

#106

Postad 20 december 2011 - 11:29

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

jäkligt tråkigt om man ska behöva bli kallad för både det ena och det andra bara för man använder ett visst vapen.
och inte förtjänar en eventuell match bara för att man springer omkring med tex en ump.

skillnad är det ju med quickscope för det är ju inte mening att det ska användas på det sättet, men umpen däremot är ju meingen att man ska springa omkring och kötta.

så är det så att en del stör sig på det så är det nog mer den personen som har problem och inte tvärt om..

ser fram emot och springa omkring med min pp90 och fmg9 akimbo som andravapen och förhoppningsvis döda dom som stör sig på det några extra gånger ;)


Jag håller med dig. Man får spela som man vill. En vinnande taktik är en bra taktik och det viktigaste är att ha kul. Gillar man att sitta i ett hörn med en blast shield eller springa runt med en kanstkniv så får man göra det så klart. Det är väl inget fel med att quick-scopea heller anser jag.

Redigerat av hassesolo, 20 december 2011 - 11:30.


#107

Postad 20 december 2011 - 12:26

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Jag tycker inte man ska ta så allvarligt på interna kommentarer från gamla rävar....vi har väl känt varandra så länge nu så att det ska väl inte behöva vara ett problem med gliringar längre va..... :rolleyes:

Sen får väl alla spela med det de själva vill. Det jag tycker är lite trist är just att det är sådan obalans mellan vapnen. Ok att smg är bättre i närstrid, men då ska den ju inte samtidigt funka som sniper.

#108

Postad 20 december 2011 - 14:55

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

Jag tycker inte man ska ta så allvarligt på interna kommentarer från gamla rävar....vi har väl känt varandra så länge nu så att det ska väl inte behöva vara ett problem med gliringar längre va..... :rolleyes:

Sen får väl alla spela med det de själva vill. Det jag tycker är lite trist är just att det är sådan obalans mellan vapnen. Ok att smg är bättre i närstrid, men då ska den ju inte samtidigt funka som sniper.


Fast i detta spelet tycker jag faktiskt inte att de är så värst bra på håll. Men sättet som kartorna är utformade så har man i princip alltid överhanden med en smg. Såvida man inte är så dum att man springer ut på de långa öppna områdena.

#109

Postad 20 december 2011 - 16:31

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0
SMG är itne alls lika bra på håll som i MW2 och BO. jag kör nästan bara SMG och känner mig lite handikappad när jag försöker snajpra med dem ; )

ps: får man vara med i turneringen även om man inte har mikrofon?

#110

Postad 20 december 2011 - 17:52

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

  • 5 782 inlägg
  • 0

jäkligt tråkigt om man ska behöva bli kallad för både det ena och det andra bara för man använder ett visst vapen.
och inte förtjänar en eventuell match bara för att man springer omkring med tex en ump.

skillnad är det ju med quickscope för det är ju inte mening att det ska användas på det sättet, men umpen däremot är ju meingen att man ska springa omkring och kötta.

så är det så att en del stör sig på det så är det nog mer den personen som har problem och inte tvärt om..

ser fram emot och springa omkring med min pp90 och fmg9 akimbo som andravapen och förhoppningsvis döda dom som stör sig på det några extra gånger ;)


+1

#111

Postad 20 december 2011 - 17:56

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

  • 5 782 inlägg
  • 0

Jag tycker inte man ska ta så allvarligt på interna kommentarer från gamla rävar....vi har väl känt varandra så länge nu så att det ska väl inte behöva vara ett problem med gliringar längre va..... :rolleyes:

Sen får väl alla spela med det de själva vill. Det jag tycker är lite trist är just att det är sådan obalans mellan vapnen. Ok att smg är bättre i närstrid, men då ska den ju inte samtidigt funka som sniper.


Klart den ska, eftersom sniper funkar utmärkt i närstrider! ;)

Nä, bort med QS så kan dom ev. sänka effekten i vissa vapen.

Tycker personligen att det ska vara samma förhållande som det faktistkt är i verkligheten när det gäller kraft osv.

#112

Postad 20 december 2011 - 20:46

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0

ps: får man vara med i turneringen även om man inte har mikrofon?

Klart man får, dock blir det svårare att vinna om man inte kan kommunicera.

#113

Postad 20 december 2011 - 23:50

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0

jäkligt tråkigt om man ska behöva bli kallad för både det ena och det andra bara för man använder ett visst vapen.
och inte förtjänar en eventuell match bara för att man springer omkring med tex en ump.

skillnad är det ju med quickscope för det är ju inte mening att det ska användas på det sättet, men umpen däremot är ju meingen att man ska springa omkring och kötta.

så är det så att en del stör sig på det så är det nog mer den personen som har problem och inte tvärt om..

ser fram emot och springa omkring med min pp90 och fmg9 akimbo som andravapen och förhoppningsvis döda dom som stör sig på det några extra gånger ;)

+1 på det!

Vissa kan bli väldigt sura! Undra vem jag menar nu :ph34r:

#114

Postad 21 december 2011 - 08:02

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Haha, jag tar åt mig Polly!

Självklart får man spela med vad man vill, men man får också tycka vad man vill om det. ;)
Om man är känslig och inte kan ta en och annan utskällning/gliring så ska man nog inte spela med t ex mig eller primören. :P
Håller med dig Birkan, tack och lov är SMG's inte alls lika bra på håll men banorna är ju så små så det spelar sällan någon roll tyvärr.

Nu känns det som att allt det här egentligen hör hemma i MW3-tråden så vi försöker hålla oss enbart till MW3-turnerings-snack i denna.

Redigerat av BrittBastard, 21 december 2011 - 08:02.


#115

Postad 21 december 2011 - 18:28

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0

Haha, jag tar åt mig Polly!

Självklart får man spela med vad man vill, men man får också tycka vad man vill om det. ;)
Om man är känslig och inte kan ta en och annan utskällning/gliring så ska man nog inte spela med t ex mig eller primören. :P
Håller med dig Birkan, tack och lov är SMG's inte alls lika bra på håll men banorna är ju så små så det spelar sällan någon roll tyvärr.

Nu känns det som att allt det här egentligen hör hemma i MW3-tråden så vi försöker hålla oss enbart till MW3-turnerings-snack i denna.

Fast dig tänker jag inte så mycket på, bara lite. Utan en annan när jag använde min sköld :)

Aja, har inte lirat på 1månad om det räcker? :unsure:
Så om någon annan dålig vill lira i turneringen bara för att ha kul så är jag redo :)

#116

Postad 23 december 2011 - 14:40

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

  • 1 166 inlägg
  • 0

Så om någon annan dålig vill lira i turneringen bara för att ha kul så är jag redo :)

Är tyvärr upptagen redan :lol:

#117

Postad 23 december 2011 - 20:57

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0

Är tyvärr upptagen redan :lol:

Dålig? Du är väl ändå kass? Pffftt!


Hehe :wub:

#118

Postad 27 december 2011 - 12:14

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Jag kan nu bekräfta att vinnarna kommer få ett paket bestående av Minhembio- och Prisjaktsprylar.

#119

Postad 27 december 2011 - 12:44

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Gött bra jobbat!

#120

Postad 27 december 2011 - 14:50

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

  • 749 inlägg
  • 0

Jag kan nu bekräfta att vinnarna kommer få ett paket bestående av Minhembio- och Prisjaktsprylar.

Bra jobbat :D

#121

Postad 27 december 2011 - 18:53

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0

Jag kan nu bekräfta att vinnarna kommer få ett paket bestående av Minhembio- och Prisjaktsprylar.

Härligt att höra. Bra jobbat!

#122

Postad 27 december 2011 - 19:14

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
snyggt brittan

#123

Postad 02 januari 2012 - 10:14

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0
Jag tänkte dra igång den här turneringen/tävlingen på söndag. Några dagar innan kommer jag att gå ut med det exakta reglerna som gäller.

#124

Postad 02 januari 2012 - 11:05

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

  • 749 inlägg
  • 0

Jag tänkte dra igång den här turneringen/tävlingen på söndag. Några dagar innan kommer jag att gå ut med det exakta reglerna som gäller.

Kommer sitta som klistrad här tills ja vet va som gäller ;)

Birkas private session med mig gav frukt kallar mig själv numera The Federaldroppershooter :D

#125

Postad 02 januari 2012 - 11:13

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Fy för dropshotters. Såg en 1337 dropshotter på en final killcam igår som hann med inte mindre än 3st dropshot-kills, i en och samma repris!

Lame ;) STAND UP AND FIGHT FFS

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 januari 2012 - 11:13.


#126

Postad 02 januari 2012 - 12:57

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

  • 749 inlägg
  • 0

Fy för dropshotters. Såg en 1337 dropshotter på en final killcam igår som hann med inte mindre än 3st dropshot-kills, i en och samma repris!

Lame ;) STAND UP AND FIGHT FFS

Haha så ska de gå till :rolleyes:

#127

Postad 02 januari 2012 - 12:57

Unregistered695eaf86
  • Unregistered695eaf86
  • Användare

  • 144 inlägg
  • 0
Jag brukar alltid tycka det är skit att julen och ledigheten försvinner så fort varje år, men denna gång är det bara bra för det närmar sig turneringsdax!
Hoppas jag känner samma sak när turneringen är igång och några matcher avklarade...

#128

Postad 02 januari 2012 - 13:16

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0

Jag brukar alltid tycka det är skit att julen och ledigheten försvinner så fort varje år, men denna gång är det bara bra för det närmar sig turneringsdax!
Hoppas jag känner samma sak när turneringen är igång och några matcher avklarade...

Vad har du och Dallesol för PSN-namn?

Dessutom skulle jag behöva PNS-namn på beat_strandh, shaman och pangemange.

#129

Postad 02 januari 2012 - 15:24

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

  • 5 782 inlägg
  • 0

Kommer sitta som klistrad här tills ja vet va som gäller ;)

Birkas private session med mig gav frukt kallar mig själv numera The Federaldroppershooter :D


Men du och birka är ju bara Wannabe-dropshooters, inte äkta vara som jag som har det i blodet/benmärgen! ;) B)

#130

Postad 02 januari 2012 - 15:29

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

  • 749 inlägg
  • 0

Men du och birka är ju bara Wannabe-dropshooters, inte äkta vara som jag som har det i blodet/benmärgen! ;) B)

Haha nä de förstås men huvudsaken med de e ju att få eka ur balans :P

#131

Postad 06 januari 2012 - 23:59

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0
Jag har uppdaterat första inlägget med regler osv.

Johnson och polly; ska ni vara med?

#132

Postad 07 januari 2012 - 01:20

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Ser bra ut :)

Men

1. I slutspelet är det också Kill Confirmed, Domination och SnD som gäller, förutom i finalen där det är Kill Confirmed, Domination, SnD, Domination och SnD som gäller (alltså bäst av fem matcher).

Samma spelsätt 2 ggr? Inte roligare med 5 olika? Å andra sidan, tar man sig dit i den här konkurrensen så skiter man nog i vilket :P

#133

Postad 07 januari 2012 - 01:31

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
gör vi alltså upp själva mot vem och när vi ska spela eller missförstod jag när jag läste det?

#134

Postad 07 januari 2012 - 11:34

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0

Ser bra ut :)

Men
Samma spelsätt 2 ggr? Inte roligare med 5 olika? Å andra sidan, tar man sig dit i den här konkurrensen så skiter man nog i vilket :P

Jag förstår ditt tankesätt men eftersom man spelat de tre spelsätten genom hela turneringen vore det lite konstigt att spela något annat spelsätt när det verkligen gäller som allra mest.

gör vi alltså upp själva mot vem och när vi ska spela eller missförstod jag när jag läste det?

Det stämmer, du och din partner styr upp era egna matcher under grundspelet.

#135

Postad 07 januari 2012 - 11:43

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Fanns det inget av de nya spelsätten som kvalificerade sig istället för domination t.ex. Är lite tvek till hur kul domination är på 2v2. (Fungerade iofs bra på Team Tactical på COD4 där man var 3v3)

Team Defender skulle ju kunna fungera. :)

#136

Postad 07 januari 2012 - 12:35

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0

Fanns det inget av de nya spelsätten som kvalificerade sig istället för domination t.ex. Är lite tvek till hur kul domination är på 2v2. (Fungerade iofs bra på Team Tactical på COD4 där man var 3v3)

Team Defender skulle ju kunna fungera. :)

Nackdelen med Team Defender är att det kan vara campigt och att spawnen är värdelösa på det spelsättet. Jag har kollat runt lite bland andra turneringar och domination verkar vara det spelsättet att föredra, även för 2v2.

#137

Postad 07 januari 2012 - 18:45

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

  • 922 inlägg
  • 0

Jag har uppdaterat första inlägget med regler osv.

Johnson och polly; ska ni vara med?


Jag skulle vilja, men har så galet svårt att veta i förväg när jag kan spela så det är bättre att låta bli... Men önskar alla lycka till! :D

Spela in matcherna och posta på youtube så vi andra kan kolla...

#138

Postad 07 januari 2012 - 23:28

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0
Eftersom det enda var tre spelare som anmälde sig enskilt skulle en av dessa bli över efter lottningen och den spelaren är dessvärre beat_strandh. Om Polly vill spela kan du ju spela till honom eller om du försöker hitta någon annan att spela med så kan ni anmäla er som ett par.

Shaman och pangemange blev alltså ett par.

#139

Postad 08 januari 2012 - 10:20

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Om jag fattat reglerna rätt så kommer man alltså ha fördel av att spela så många matcher som möjligt?!? Blir inte det lite orättvist?

#140

Postad 08 januari 2012 - 10:25

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0

Om jag fattat reglerna rätt så kommer man alltså ha fördel av att spela så många matcher som möjligt?!? Blir inte det lite orättvist?

Kände lite likadant... finns ju de som har möjlighet att spela dygnet runt medans vissa har lite andra prioriteringar... Räcker väl att se till att alla möter alla en gång å sen slutspel.

#141

Postad 08 januari 2012 - 10:26

shaman958
  • shaman958
  • Användare

  • 166 inlägg
  • 0
har shaman958 som psnid, har äntligen lärt mig dropshotta....skäms lite men det funkar bra!

ser fram emot matchstart! hej pangemange:-)

#142

Postad 08 januari 2012 - 10:33

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0
Vad har hänt med MHBs spelheder? Alla pratar dropshot å annat skit som vi har avskytt i alla tider?

#143

Postad 08 januari 2012 - 11:10

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

har shaman958 som psnid, har äntligen lärt mig dropshotta....skäms lite men det funkar bra!

ser fram emot matchstart! hej pangemange:-)


som att det skulle vara något positivt :/

Redigerat av andreassofus, 08 januari 2012 - 11:11.


#144

Postad 08 januari 2012 - 11:18

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0

Om jag fattat reglerna rätt så kommer man alltså ha fördel av att spela så många matcher som möjligt?!? Blir inte det lite orättvist?

Kände lite likadant... finns ju de som har möjlighet att spela dygnet runt medans vissa har lite andra prioriteringar... Räcker väl att se till att alla möter alla en gång å sen slutspel.

Jag kan alltid ta bort det om tillräckligt många tycker att det är en dålig idé. Problemet som jag ser är ju att det då inte längre finns en morot (en anledning) att spela så många matcher som möjligt under grundspelet för man får inte riktigt något för det. Och jag/vi vill ju att det ska spelas så många matcher som möjligt för att det är roligt. Dessutom behöver det inte vara så att det laget som spelar mest får flest poäng, för ett lag som spelar 10 matcher och vinner 2 kommer fortfarande inte före ett lag som spelar 5 matcher och vinner 4.

#145

Postad 08 januari 2012 - 11:39

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
i en turnering ska alla spela lika många matcher tycker jag (grundspelet) alla möter alla en gång. det blir mest rätttvist

#146

Postad 08 januari 2012 - 13:03

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Jag tycker att det sätt som Zdaarlight har föreslagit känns ganska bra. Med anledning av hur det har sett ut tidigare, med deltagare som anmäler sig men sen glömmer av/inte har tid/skiter i det. På detta sätt behöver inte dom som har tid och vill spela sitta och vänta på en match som kanske aldrig blir av, vilket leder till att turneringen mer eller mindre dör.

Sen skulle man ju kunna sätta begränsningar, som t.ex. max 2 matcher/dygn för att hålla det någorlunda samlat.

#147

Postad 08 januari 2012 - 21:28

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0

Jag tycker att det sätt som Zdaarlight har föreslagit känns ganska bra. Med anledning av hur det har sett ut tidigare, med deltagare som anmäler sig men sen glömmer av/inte har tid/skiter i det. På detta sätt behöver inte dom som har tid och vill spela sitta och vänta på en match som kanske aldrig blir av, vilket leder till att turneringen mer eller mindre dör.

Sen skulle man ju kunna sätta begränsningar, som t.ex. max 2 matcher/dygn för att hålla det någorlunda samlat.

Tack Rangwald, det som du skriver är precis anledningen till att jag valt de upplägget som jag valt. Ang. begränsningar får vi väl se om det skulle behövas i framtiden (även om jag verkligen inte tror det).

Om man inte förstått det är det för övrigt fritt fram att spela matcher nu.

#148

Postad 09 januari 2012 - 07:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Men om man kollar på deltagarlistan så känns det som att 90-95% spelar mer eller mindre regelbundet så det är nog liten risk att det inte ska bli några matcher spelade. Men visst jag förstår tanken.
Sen tror jag i o f s inte att det är några som kommer "missbruka" detta och spela 5 matcher varje dag så det kanske funkar ändå. Vi får väl se.

#149

Postad 09 januari 2012 - 08:06

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Lag : solo-x-ray och SWE_ZOMBIE_ har bestämt sig för att avstå. Har lite för mycket annat att tänka på och vi skulle sannolikt ändå få rätt mycket stryk för det mesta. :P

#150

Postad 09 januari 2012 - 10:53

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

  • 5 782 inlägg
  • 0
Men... ska inte alla möta alla?! (eller iaf. så långt det är möjligt)

Gillar det mesta utom detta, hur konstigt blir det inte om man får möta vem man vill hur många gånger man vill?

Jag kanske har missuppfattat nånting, men som jag förstår det så kan man i praktiken spela mot samma lag 5-6 gånger
och får giltiga resultat medans man inte mött en bunt andra lag?

Tycker som sagt att alla ska möta alla så långt det går sen räkna ihop resultaten efter det utsatta datumet och sen vidare.



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Kurben
    2024-05-10 10:15:28
  • Kurben
    2024-05-10 10:09:13
  • Bion idag
    DPC
    2024-05-08 09:21:33
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.