Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Batman Arkham City

120 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Batman: Arkham City (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,14 (6) 298:-
Batman: Arkham City - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
Batman: Arkham City - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 (0) Inga priser

#51

Postad 29 oktober 2011 - 16:03

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
Mainstoryn är nu avklarad Har en del sidouppdrag att njuta av nu innan uncharted3 kommer. Batman är ett ruggigt bra spel.

#52

Postad 30 oktober 2011 - 16:35

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0
Skulle behöva hjälp med en Riddler Trophy:

Spoiler


#53

Postad 04 november 2011 - 07:27

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 0
Fick hem Batman Arkham city igår. Ruggigt bra spel.
Jag har ett litet problem dock som jag inte vet vad det beror på.
Jag fick felmeddelande 2 gånger igår medan jag spelade att min speldata var korrupt och att jag var tvungen att radera den för att kunna spela spelet. Någon annan som har haft detta fenomen. Beror detta på felaktig skiva, eller att hårddisken i PS3 inte är som den ska?
Har aldrig råkat ut för detta tidigare

#54

Postad 19 november 2011 - 16:13

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0
Hur/med vad är det tänkt att man ska spränga sönder väggar som sitter en bit upp? För det går ju inte att sikta nämnvärt med 'explosive gel' :wacko:

#55

Postad 19 november 2011 - 16:37

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0

Hur/med vad är det tänkt att man ska spränga sönder väggar som sitter en bit upp? För det går ju inte att sikta nämnvärt med 'explosive gel' :wacko:

Om jag inte minns fel från 1:an så var det med batclaw man drog sönder väggar?
Har inte hunnit spela så mycket i 2:an nu så man fått fräschat upp minnet :)

#56

Postad 20 november 2011 - 01:06

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Om jag inte minns fel från 1:an så var det med batclaw man drog sönder väggar?
Har inte hunnit spela så mycket i 2:an nu så man fått fräschat upp minnet :)


Såvida inte jag gör något enkelt fel så nej, inte vad jag kan se/upptäcka :(

#57

Postad 20 november 2011 - 14:02

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

  • 2 396 inlägg
  • 0
Är det bara Plywoodskivor så kan du slå sönder, eller glidflyga igenom dem.

#58

Postad 08 december 2011 - 14:59

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Ännu mer och jobbigare challenges i detta spel än i det första.
Combat- och predatorchallenges är iallafall fixade nu och precis börjat lite smått på campaign challenges, dom känns helt klart jobbigast. Se om man lyckas klara alla dom också till slut :)

#59

Postad 14 december 2011 - 06:29

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
Nån annan som har denna bugg? När jag är utomhus i staden, ej när jag går in nån stans, så har jag instruktionerna hur man använder GrapleBoost, en textrad upptill och två rader nertill med bild på X X knapparna, den försvinner inte, har startat om spelet men den kommer tillbaka hela tiden, kan försvinna om det kommer upp annan tillfällig text men buggen kommer direkt tillbaka.

#60

Postad 14 december 2011 - 12:02

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Nån annan som har denna bugg? När jag är utomhus i staden, ej när jag går in nån stans, så har jag instruktionerna hur man använder GrapleBoost, en textrad upptill och två rader nertill med bild på X X knapparna, den försvinner inte, har startat om spelet men den kommer tillbaka hela tiden, kan försvinna om det kommer upp annan tillfällig text men buggen kommer direkt tillbaka.

Du har inte "tutorial enabled" för just den rörelsen? Går att aktivera avaktivera tutorials i wayne tech-menyn.

#61

Postad 15 december 2011 - 22:08

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Du har inte "tutorial enabled" för just den rörelsen? Går att aktivera avaktivera tutorials i wayne tech-menyn.

Vart aktiverar/avaktiverar man det? Gått igenom hela menyn utan att hitta.

#62

Postad 15 december 2011 - 22:53

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Vart aktiverar/avaktiverar man det? Gått igenom hela menyn utan att hitta.

I uppgraderingsmenyn, den heter "wayne tech", den kommer upp varje gång du går upp i level, tror man trycker på select. Går även att få upp om man trycker på select för att få upp kartan. Där alla moves, gadgets och catwomans moves/gadgets finns. Går du in på tex graple boost där kan du välja enable/disable tutorial.

#63

Postad 16 december 2011 - 05:57

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

I uppgraderingsmenyn, den heter "wayne tech", den kommer upp varje gång du går upp i level, tror man trycker på select. Går även att få upp om man trycker på select för att få upp kartan. Där alla moves, gadgets och catwomans moves/gadgets finns. Går du in på tex graple boost där kan du välja enable/disable tutorial.

Ja jag vet hur man kommer till wayne-tech men när jag jag tryckt på graple boost så kommer den stora bilden och beskrivning sen kan man bara trycka på O för att återgå, ingen möjlighet att välja tutorial.

#64

Postad 16 december 2011 - 06:56

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Ja jag vet hur man kommer till wayne-tech men när jag jag tryckt på graple boost så kommer den stora bilden och beskrivning sen kan man bara trycka på O för att återgå, ingen möjlighet att välja tutorial.

Gick tydligen bara att aktivera tutorial för vissa moves. Hade missat det, inte spelat det på någon vecka.

Andra som har ditt problem här: http://community.bat...nnoying-message!

Redigerat av zxcv, 16 december 2011 - 06:58.


#65

Postad 16 december 2011 - 07:24

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
Hitta denna:

"I read on the official forums that this happens with at least several of the tutorials until you perform them at least once successfully."

Ska prova ikväll.

#66

Postad 09 februari 2012 - 08:26

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Kunde inte hålla mig utan var tvungen att köpa spelet igår.....399 kan man väl leva med när det förmodligen är ett så pass bra spel..... :D

#67

Postad 09 februari 2012 - 10:16

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Kunde inte hålla mig utan var tvungen att köpa spelet igår.....399 kan man väl leva med när det förmodligen är ett så pass bra spel..... :D

Det är värt mer än 399kr. Fick du med Catwomen då? Det är värt att betala extra för henne, det är nästan roligare att spela Catwoman än Batman :)

#68

Postad 09 februari 2012 - 12:52

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Japp den koden var med i fodralet. Jo det är nog värt sina pengar i sig......man blir så snål när man tänker att mw2 har roat mig i säkert 40-50 effektiva speldygn så känns 600 för ett sp på 10 timmar inte lika mycket värt det bara.... :rolleyes:

#69

Postad 09 februari 2012 - 13:41

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Japp den koden var med i fodralet. Jo det är nog värt sina pengar i sig......man blir så snål när man tänker att mw2 har roat mig i säkert 40-50 effektiva speldygn så känns 600 för ett sp på 10 timmar inte lika mycket värt det bara.... :rolleyes:

Ja allt är ju relativt men nog håller det betydligt längre än 10 timmar. Kanske fixar man en speedrun genom main story på 10 timmar det vet jag inte. Det skulle inte falla mig in att spela på det viset. Jag lägger mer än 10 timmar på challenges... :)

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 09 februari 2012 - 13:46.


#70

Postad 09 februari 2012 - 21:06

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Nej jag antar att det tar mer än 10 timmar eftersom det skulle vara mycket större än 1:an. Menade bara att jämfört med speltiden på ett multiplayer så blir ju kostnaden per speltimme rätt mycket högre. Får väl se till att köra alla challenges o dylikt men jag brukar ha rätt svårt för att motivera mig för sånt när jag väl har klarat spelet.....;-)

#71

Postad 10 februari 2012 - 16:10

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Det viktiga är väl HUR underhållande timmarna är? ;)
Jag pinade mig igenom Final Fantasy 4 i brist på bättre och det tog ca 70 timmar. Dark Souls tog också 70 timmar att ta sig igenom och då hade jag roligt precis hela tiden.

Skulle hellre ha mycket roligt i 10 timmar än ganska roligt i 30 timmar.

Fast det är klart, 50 effektiva speldygn känns som en annan division ...

#72

Postad 10 februari 2012 - 17:07

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Du har ju helt rätt i det du säger....sen har jag iofs haft skitkul i stort sett hela tiden med mw2 så jämförelsen är relevant för mig. Tycker absolut spelet är värt 399.....är väl kanske snarare så att man blir snål när man fick ur så mycket kul ur Mw2

#73

Postad 10 februari 2012 - 18:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 996 inlägg
  • 0
Vänta lite nu förresten. Lite sent påkommet kanske men nu klickade det till i min hjärna att du ju frågade om du skulle spela Castlevania eller Vanquish. Och det blev.. Batman? :P

Du tar mina nior en efter en ;)

#74

Postad 10 februari 2012 - 18:35

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Bara provade lite......var tvungen att köpa det....;-) ska fortfarande spela klart enslaved sen blir det castlevania och efter det arkham city.....;-)

#75

Postad 14 februari 2012 - 17:11

Wilgot
  • Wilgot
  • Lärjunge

  • 475 inlägg
  • 0

Det är värt mer än 399kr. Fick du med Catwomen då? Det är värt att betala extra för henne, det är nästan roligare att spela Catwoman än Batman :)

Hade hoppats på att catwoman va tråkigt.
Köpte Mitt Arkham i USA så jag fick en kod som givetvis gått ut.

/W

#76

Postad 19 februari 2012 - 18:17

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Kort intryck efter några timmars spel är att hg tycket asylum var skönare grafik och mer exakt styrning. Själva miljön i city är dock mycket bättre. Soft att ha hela stadsdelen att röra sig i fritt.

#77

Postad 19 februari 2012 - 22:53

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Hade hoppats på att catwoman va tråkigt.
Köpte Mitt Arkham i USA så jag fick en kod som givetvis gått ut.

/W

Gått ut? Koden lär ju inte funka i europeiska PSN, testat i US?

#78

Postad 20 februari 2012 - 14:23

Unregisteredcb3b3aed
  • Unregisteredcb3b3aed
  • Användare

  • 165 inlägg
  • 0
Hade problem med Catwoman-koden, den fungerade inte. Fick ta bilder på kvittot, lappen med koden, skivan i det öppnade fodralet och nåt mer och skicka till [email protected]...

#79

Postad 26 februari 2012 - 14:45

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Är 57% in på storyn nu och fan vad bra spelet är :) Spelade aldrig klart det första eftersom jag fastnade på ett ställe och aldrig orkade ta mig vidare. Därför hade jag väldigt svårt att motivera mig själv att sätta igång detta, men nu vill jag inte sluta spela.

Tycker att den öppna världen passar spelet bra och man får många bra - och intressanta - sidouppdrag. För en gångs skull är jag också intresserad av att läsa all trivia som finns, vilket i mitt fall beror på att av dom serieuniversum som jag känner till så är Batmans överlägset mest intressant.

#80

Postad 26 februari 2012 - 15:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 996 inlägg
  • 0

vilket i mitt fall beror på att av dom serieuniversum som jag känner till så är Batmans överlägset mest intressant.

Hehe, tvärtom för min del även om man såklart känner till karaktärerna. Men gillade ju spelet ändå. Men Marvel är mycket bättre än DC imo.

#81

Postad 26 februari 2012 - 17:40

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Hehe, tvärtom för min del även om man såklart känner till karaktärerna. Men gillade ju spelet ändå. Men Marvel är mycket bättre än DC imo.

Men DC har ju Seaman (Aquaman)! ^_^

#82

Postad 26 februari 2012 - 19:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 996 inlägg
  • 0
Versus King Namor =P. Stålmannen är förstås epic dock.

#83

Postad 26 februari 2012 - 21:24

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Hehe, tvärtom för min del även om man såklart känner till karaktärerna. Men gillade ju spelet ändå. Men Marvel är mycket bättre än DC imo.

Versus King Namor =P. Stålmannen är förstås epic dock.

Jag har egentligen bara kolla på dom allra största serierna och då är det, som sagt, Batman som är favoriten. Dock skulle jag inte säga att DC är bättre än Marvel, utan går hellre efter individuella serieuniversum. Stålmannen tycker jag t.ex. är svintråkig, då håller jag Spiderman betydligt högre :)

#84

Postad 26 februari 2012 - 23:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 996 inlägg
  • 0
Jag antar att Batman förstördes för mig i och med TV-serien jag växte upp med. Den med den röda telefonen, fjant-Robin och da-da-da-da-da-da-batmaaaan. De blev alltid fångade, skurkarna tillverkade någon dödlig fälla istället för att bara sätta ett skott i pannloben och sen gick de därifrån så fick man se hur de flydde från fällan och fångade skurken. Slut.

Sen hjälpte inte de efterföljande helt värdelösa filmerna =P. Omöjligt att reparera sådana skärrande barndomsminnen tyvärr =/.

Stålmannen tycker jag t.ex. är svintråkig, då håller jag Spiderman betydligt högre

Ja, som serie gillar jag inte Stålmannen, men han är ju den mäktigaste karaktären i DC :P . Och Smallville var bra de första 3-4 säsongerna. Och Lois & Clark, dvs när den gick.

#85

Postad 27 februari 2012 - 00:04

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Jag har inte mycket kunskap om DCs karaktärer. Jag läste Spindelmannen och senare Spawn. Spawn påminner lite om Batman, borde gå att göra ett bra spel där. Spawn tillhör dock varken Marvel eller DC utan Image och de är vad jag vet bara stora i Amerika så det blir kanske aldrig aktuellt?

#86

Postad 27 februari 2012 - 00:07

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Jag antar att Batman förstördes för mig i och med TV-serien jag växte upp med. Den med den röda telefonen, fjant-Robin och da-da-da-da-da-da-batmaaaan. De blev alltid fångade, skurkarna tillverkade någon dödlig fälla istället för att bara sätta ett skott i pannloben och sen gick de därifrån så fick man se hur de flydde från fällan och fångade skurken. Slut.

Menar du den när det stod "POW, SMOCK" på skärmen när de slogs? I hope not. De var ju asbra. De var så härligt odramatiska och humoristiska. :)

#87

Postad 27 februari 2012 - 00:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 996 inlägg
  • 0

Jag har inte mycket kunskap om DCs karaktärer. Jag läste Spindelmannen och senare Spawn. Spawn påminner lite om Batman, borde gå att göra ett bra spel där. Spawn tillhör dock varken Marvel eller DC utan Image och de är vad jag vet bara stora i Amerika så det blir kanske aldrig aktuellt?

Det finns ett Spawn-spel redan (Xbox tror jag), jag har spelat det. Och det sög pung :P . Tror aldrig det kommer bli aktuellt som spel igen dock, för liten fanbase imo.

Menar du den när det stod "POW, SMOCK" på skärmen när de slogs? I hope not. De var ju asbra. De var så härligt odramatiska och humoristiska.

Ja.. men jag menar jag kollade ju och tyckte det var roligt.. som barnprogram. Men det har påverkat min bild av Batman som en humorfigur, även om jag vet att han inte är sån egentligen.

#88

Postad 27 februari 2012 - 02:52

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Jag antar att Batman förstördes för mig i och med TV-serien jag växte upp med. Den med den röda telefonen, fjant-Robin och da-da-da-da-da-da-batmaaaan. De blev alltid fångade, skurkarna tillverkade någon dödlig fälla istället för att bara sätta ett skott i pannloben och sen gick de därifrån så fick man se hur de flydde från fällan och fångade skurken. Slut.

Sen hjälpte inte de efterföljande helt värdelösa filmerna =P. Omöjligt att reparera sådana skärrande barndomsminnen tyvärr =/.

Med Adam West, borgmästaren i Family Guy.
http://www.youtube.com/watch?v=k_B_n-Rbros
Alltid praktiskt att ha en "Shark Repellent Spray" redo vid nödsituationer. :lol:

#89

Postad 27 februari 2012 - 10:50

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
:lol: :lol: han var inte snabb nerför stegen Robin :lol: :lol:

Så bra alltså, jag hade älskat om de körde den här serien i repris. Eller finns den att köpa tro?

Omöjligt att reparera sådana skärrande barndomsminnen tyvärr =/.

Annars är väl den vanligaste angivna barndomsförstörande TV-produktionen clownen Manne. Att han inte gjorde fler till psykopater är väl tur ;)
Tyvärr innehåller inte nedan klipp nåt av hans paradnummer av att äta banan och cykla stationär cykel med passerande kuliss.
http://www.youtube.com/watch?v=w_u0poaSK8g"]http://www.youtube.com/watch?v=w_u0poaSK8g

Även Lillstrumpa och Syster Yster brukar omnämnas i dessa sammanhang men dom var ganska hopplöst lågbudgetsöta ändå tycker jag.

Aaah var det inte bättre förr ändå? :)

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 27 februari 2012 - 11:20.


#90

Postad 27 februari 2012 - 13:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 996 inlägg
  • 0
Syster yster... brrrrr....

Borde inte Batmans ben behöva amputeras efter det där? Fy fan :lol:

#91

Postad 27 februari 2012 - 17:25

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

:lol: :lol: han var inte snabb nerför stegen Robin :lol: :lol:

Så bra alltså, jag hade älskat om de körde den här serien i repris. Eller finns den att köpa tro?

Annars är väl den vanligaste angivna barndomsförstörande TV-produktionen clownen Manne. Att han inte gjorde fler till psykopater är väl tur ;)
Tyvärr innehåller inte nedan klipp nåt av hans paradnummer av att äta banan och cykla stationär cykel med passerande kuliss.

Även Lillstrumpa och Syster Yster brukar omnämnas i dessa sammanhang men dom var ganska hopplöst lågbudgetsöta ändå tycker jag.

Aaah var det inte bättre förr ändå? :)

Varför är han klädd som en Vietcong-soldat? Anar politiska undertoner ;)

#92

Postad 27 februari 2012 - 17:53

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Det är lite jobbigare motståndare i 2:an......att hoppa undan svärdsnubbar eller anfalla sköldpaddor funkar ju inte helt sömlöst.....

#93

Postad 27 februari 2012 - 19:15

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Det är lite jobbigare motståndare i 2:an......att hoppa undan svärdsnubbar eller anfalla sköldpaddor funkar ju inte helt sömlöst.....

Tycker det enbart var positivt, gillar att det det ger mer variationer i striderna.

#94

Postad 27 februari 2012 - 19:52

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Det är besvärligare men fortfarande sömlöst om man trycker på rätt knappar är det korrekta svaret.

#95

Postad 27 februari 2012 - 22:26

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Den freeflow combom med alla batmans moves i samma combo var bra mycket svårare sätta i 2an än i 1an...

Redigerat av JSan, 27 februari 2012 - 22:29.


#96

Postad 27 februari 2012 - 23:31

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Hmm, Batman AC, Castlevania eller Portal 2?

#97

Postad 27 februari 2012 - 23:34

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Portal 2!!!

#98

Postad 27 februari 2012 - 23:44

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Jadu, alla tre är jäkligt bra. Men också väldigt olika. Vad du än väljer så väljer du rätt, så länge du väljer att spela ;)

#99

Postad 27 februari 2012 - 23:45

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
"Nej men titta, en banan". Det är eventuellt det uttrycket som fått mig att aldrig äta bananer i mitt vuxna liv. Att man stod ut med det här barnprogramet är för mig numer en gåta. Men ni som inte var med när det begav sig, det fanns tyvärr ännu sämre barnprogram.

Vilse i pannkakan och Tårtan måste höra till det värsta SVT någonsin har producerat och då snackar vi program som är riktade till barn. Undrar hur de styrande tänkte där???

Syster yster och lillstrumpa har nämnts. Staffan Westerberg måste vara en av de mest avskydda personerna någonsin bland oss 70-talister...

G

#100

Postad 28 februari 2012 - 00:05

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Btw, spelade precis det uppdraget där Catwoman ska
Spoiler
från
Spoiler
Otroligt snyggt gjort :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Kurben
    2024-05-10 10:15:28
  • Kurben
    2024-05-10 10:09:13
  • Bion idag
    DPC
    2024-05-08 09:21:33
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.