Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd om CD-WOW / cdwow.se / wowhd.se

313 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#201

Postad 21 april 2009 - 21:52

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0

Du vet att det inte är svensk text på den?

Du hinner avbeställa den om du skyndar dig :)


Hur vet du detta?

Och nej jag hinner väl inte avbeställa om den är skickad :)

Redigerat av belzebubb, 21 april 2009 - 21:54.


#202

Postad 21 april 2009 - 22:21

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0

Hur vet du detta?

förmodligen för att det bara är at world's end som har svensk text av UK-utgåvorna av pirat-trilogin.

#203

Postad 22 april 2009 - 10:22

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Sarah Connor borta med nu.

Vi skriver till dig angående din order #XXXXX produkt: Terminator - The Sarah Connor Chronicles - Series 1 (Produktkod: 3807903).

Unfortunately despite our very best efforts we are unable to get further stock of this item from our supplier.
...



#204

Postad 22 april 2009 - 13:22

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

Sarah Connor borta med nu.



Billigt pris på bättre sida
http://www.amazon.co...C...2890&sr=8-2

#205

Postad 22 april 2009 - 14:43

Prauter
  • Prauter
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0

men eftersom de har en .se sida och säljer till sverige så borde de väl behöva följa svensk lag?


Att de har svensk sida säger ingenting. Det handlar om vart företaget är registrerat. Alla som handlar från cdwow handlar från ett företag i Hong Kong. Då gäller ju knappast svensk konsumentköplag eller distansköplag. Däremot gäller internationell köplag och där är jag inte tillräckligt kunnig för att svara på vad som gäller. Men att de skall betala ränta på betalningen de tagit emot är självklart. Det kommer ju däremot inte ske, det förstår vi ju alla =)

Någon refererade till discshop-fallet. Där gäller ju svensk lag. Så om betalning har skett och bekräftelse skickats ut är köpet fullbordat och näringsidkaren betalningsskyldig. Men lycka till att försöka stämma dem inför domstol när det handlar om 99kr. ARN tar dessutom inte upp fall under 500kr.

#206

Postad 22 april 2009 - 19:52

BleeNr1
  • BleeNr1
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Svinigt! Här förhandsbokade man Resident Evil 5: Limited Edition drygt en månad innan release, ett bra tag innan de tog bort möjligheten att beställa den mer, men nog sjutton ska de idioterna annulera min order =( Jag fick inte ens ett mail om det, utan såg bara helt plötsligt i kontoutdraget att jag fick tillbaka pengarna. Kom hit i hopp att sätta dit dem, men ack så besviken man blev. Nåja, förhandsboka ingenting från dem!

Edit: Spelet släpptes 13 mars, så det tog dem sin lilla tid.

Redigerat av BleeNr1, 22 april 2009 - 19:54.


#207

Postad 23 april 2009 - 15:24

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Nu har det gått 4 arbetsdagar sedan min order enligt hemsidan blev skickad. Borde ju komma snart eftersom andra verkar ha fått sina beställningar redan..

#208

Postad 23 april 2009 - 15:35

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag fick fem till idag.

#209

Postad 24 april 2009 - 13:45

ds_punkt
  • ds_punkt
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0
någon som fått tillbaks sina pengar?

#210

Postad 28 april 2009 - 07:46

Ghorun
  • Ghorun
  • Forumräv

  • 686 inlägg
  • 0
Ja, fick tillbaka mina pengar igår.

#211

Postad 28 april 2009 - 17:00

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Nu har det gått 7 arbetsdagar sedan min order enligt hemsidan blev "skickad". Verkar ju inte komma. Eller finns det möjlighet att det kan ta sådan här lång tid när dom skickar från utlandet?

#212

Postad 29 april 2009 - 10:09

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0

Nu har det gått 7 arbetsdagar sedan min order enligt hemsidan blev "skickad". Verkar ju inte komma. Eller finns det möjlighet att det kan ta sådan här lång tid när dom skickar från utlandet?


Det kan ta allt ifrån 1v till 5v.
För mig brukar dom flesta beställningar landa inom 2v.
Så du behöver nog inte börja oroa dig än.
Cd-wow är väldigt bra att ha att göra med om nån vara skulle försvinna med posten också, har hänt ett par gånger och dom har alltid skickat en ny på en gång.

Hade köpt Mummy Trilogyn på blu-ray och 6v efter dom hade skickat den så hade den inte dykt upp så jag skickade ett mail och sa att den verkar försvunnen. Så dom skickade en ny och dagarna efter så dök den försvunna boxen upp. Slutade alltså med att jag fick två boxar till priset av en. Kändes lite för jobbigt att skicka tillbaka den. Jag tror dom flesta skulle tacka ja till lite gratis film.

#213

Postad 11 maj 2009 - 22:40

Unregisteredc84bf290
  • Unregisteredc84bf290
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
jag beställde Planet Earth hos CD-WOW igår och just nu står statusen på "Backorder", när jag läser FAQ så säger dom då att dom måste beställa den från leverantören, hur ska jag göra ? hur länge vågar jag vänta? :-O

Priset var kriminellt bra förresten, 287 kr...

#214

Postad 16 juni 2009 - 13:48

ljudpuff
  • ljudpuff
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0
beställde 3 skivor därifrån nu, får väl hoppas dom dycker upp, priserna var ju nästan lite för bra!!

#215

Postad 17 juni 2009 - 08:02

Unregistered4a259640
  • Unregistered4a259640
  • Lärjunge

  • 413 inlägg
  • 0
Nu verkar ni mest prata film i denna tråd... men angående cdskivor från cdwow (och även bangcd.com, som är på uppåtgående och kör samma koncept som cdwow) så vill jag säga att jag inte tycker det är så upphetsande med skivor tillverkade i Thailand och på Fillipinerna... 100 spänn för en sådan cd är inte heller särskilt billigt...

#216

Postad 17 juni 2009 - 13:59

Unregisteredffae06bb
  • Unregisteredffae06bb
  • Forumräv

  • 564 inlägg
  • 0

Nu verkar ni mest prata film i denna tråd... men angående cdskivor från cdwow (och även bangcd.com, som är på uppåtgående och kör samma koncept som cdwow) så vill jag säga att jag inte tycker det är så upphetsande med skivor tillverkade i Thailand och på Fillipinerna... 100 spänn för en sådan cd är inte heller särskilt billigt...


Så du menar att de inte säljer samma CD-skivor som tex. CDON eller Ginza?

#217

Postad 17 juni 2009 - 17:42

ljudpuff
  • ljudpuff
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0

Så du menar att de inte säljer samma CD-skivor som tex. CDON eller Ginza?


Undrar jag också?
Enligt dom har allafall 2 av 3 skivor blivit skickade idag.

#218

Postad 18 juni 2009 - 06:12

Unregistered4a259640
  • Unregistered4a259640
  • Lärjunge

  • 413 inlägg
  • 0
En hel del av de skivor jag beställt senaste tiden från cdwow och bang har som sagt varit Thailand- och Fillipinerna-pressar. Vet inte vad reglerna säger i alla dessa länder men på Thailandspressarna (senast Impellitteri - Wicked Maiden) står det klart och tydligt att skivan inte får exporteras. Ryssarna och en del andra länder vet jag har liknande dealar med de stora skivbolagen, där landet får tillstånd att pressa upp egna skivor under "icke officiella" "dotterbolag" till de internationella bolagen (med lägre avgifter till det stora bolaget... för att minska piratkopieringen som är och varit stora problem i dessa länder) och i gengäld så är som sagt dealen att dessa skivor absolut inte får exporteras.

Dock så har inte alla skivor jag beställt varit sådana. Ibland är det även helt legala europa eller usa-pressar.

#219

Postad 18 juni 2009 - 08:28

tollsjo
  • tollsjo
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

jag beställde Planet Earth hos CD-WOW igår och just nu står statusen på "Backorder", när jag läser FAQ så säger dom då att dom måste beställa den från leverantören, hur ska jag göra ? hur länge vågar jag vänta? :-O

Priset var kriminellt bra förresten, 287 kr...


Har samma problem med en film jag har beställt. Har väntat i 2 veckor snart.
Hade faktiskt samma problem när jag beställde en Wii kontroll för ett halv år sedan, tror att det tog en månad innan jag fick kontrollen

#220

Postad 18 juni 2009 - 10:30

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

En hel del av de skivor jag beställt senaste tiden från cdwow och bang har som sagt varit Thailand- och Fillipinerna-pressar. Vet inte vad reglerna säger i alla dessa länder men på Thailandspressarna (senast Impellitteri - Wicked Maiden) står det klart och tydligt att skivan inte får exporteras. Ryssarna och en del andra länder vet jag har liknande dealar med de stora skivbolagen, där landet får tillstånd att pressa upp egna skivor under "icke officiella" "dotterbolag" till de internationella bolagen (med lägre avgifter till det stora bolaget... för att minska piratkopieringen som är och varit stora problem i dessa länder) och i gengäld så är som sagt dealen att dessa skivor absolut inte får exporteras.

Dock så har inte alla skivor jag beställt varit sådana. Ibland är det även helt legala europa eller usa-pressar.



Japp, hade en kompis som ocksp fick skivor från sydamerika tror jag det var, stod "får ej exporteras " på. Inget roligt.....

#221

Postad 18 juni 2009 - 11:17

Unregisteredffae06bb
  • Unregisteredffae06bb
  • Forumräv

  • 564 inlägg
  • 0
Jag har bara beställt 10-20 skivor ifrån CD-WOW, alla de senaste 1-2 månaderna, men kollade igenom de flesta av dessa igår och de var inga konstigheter med dom.

Ni som fått skivor från Thailand, Mexico o allt vad det var, har de inte stått något extra i informationstexten? Tex. så skriver de ju "Japanese import" väldigt tydligt på vissa skivor.

#222

Postad 18 juni 2009 - 20:25

Unregistered4a259640
  • Unregistered4a259640
  • Lärjunge

  • 413 inlägg
  • 0

Jag har bara beställt 10-20 skivor ifrån CD-WOW, alla de senaste 1-2 månaderna, men kollade igenom de flesta av dessa igår och de var inga konstigheter med dom.

Ni som fått skivor från Thailand, Mexico o allt vad det var, har de inte stått något extra i informationstexten? Tex. så skriver de ju "Japanese import" väldigt tydligt på vissa skivor.


Nope, ingen sådan info på hemsidan. Japanpress räknas ju som högklassigt så det skyltar de ju sjävlklart med. Japanpressar FÅR ju även exporteras, vilket inte de pressar jag nämnde får.

#223

Postad 15 juli 2009 - 06:07

bobby tex
  • bobby tex
  • Användare

  • 107 inlägg
  • 0
jag har beställt en vara där den 17 juni som det blev "delay" på, sen fick jag mail att den var skickad den 3 juli och leveranstiden uppgavs vara 7-10 dagar. Idag är det den 15 juli. Tror ni jag bör vänta nån vecka till innan jag börjar gapa på kundtjänst?

#224

Postad 15 juli 2009 - 20:43

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

  • 2 573 inlägg
  • 0

Cd-wow är väldigt bra att ha att göra med om nån vara skulle försvinna med posten också, har hänt ett par gånger och dom har alltid skickat en ny på en gång.

Fast numera (kanske sedan länge?) har de någon mysko leveransförsäkring som de föreslår att man skall betala. Iofs bara 5 kr men vilket märkligt tilltag. Jag räknar fakiskt med att företaget jag beställer av skall lyckas skicka varorna till mig och att de, om de misslyckas, ersätter eller skickar om. :blink:

#225

Postad 20 juli 2009 - 17:05

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

  • 2 573 inlägg
  • 0
Drog mot bättre vetande iväg några beställningar i förra veckan. Beställde först Aliens (andra filmen) och jag borde väl inte bli förvånad när jag nu håller Alien (första filmen) i min hand. För mig har det historiskt varit nästan 50 / 50 om cdwow kan lyckas att leverera rätt produkt. De är helt otroligt dåliga på den biten helt enkelt. Såg att Aliens var slut nu och kan väl misstänka att den var det redan när jag la ordern och att de skickade Alien på chans...

Det var ju därför jag slutade köpa från dem... att minnet är så kort. :ph34r:

#226

Postad 30 juli 2009 - 12:07

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

  • 667 inlägg
  • 0
kort info om beställning som gjordes 17:e juli (totalt 2600kr, dom hade utförsäljning). 21:a juli mailade jag dom eftersom jag inte hade fått någon leveransbekräftelse (kompisar jag tipsade, efter jag själv betalt(såklart)) beställde och fick leveransbekräftelse samma dag.

när dom svarat på mitt mail fick jag leveransbekräftelser, hela 9st per spel, så min inbox hade runt 100 leveransbekräftelser. Idag 30:e kom 1 spel, inget annat har anlänt.... jäkligt illa. Dessutom betalade man 5usd extra för insurance, pissig hantering.

#227

Postad 30 juli 2009 - 12:16

Goyt
  • Goyt
  • Användare

  • 237 inlägg
  • 0
För mig tar det alltid 3-4 veckor innan jag får det jag beställde av dom. Så vänta lite så ramlar det nog ner i lådan din.

#228

Postad 30 juli 2009 - 14:15

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Även jag har fått vänta rätt länge. Ibland upp mot 3-4 som Goyt säger.
Annars brukar det ta runt 16 dagar innan jag fått det jag beställt.

#229

Postad 30 juli 2009 - 23:55

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
sen när började priserna hamna här på BD filmer?

#230

Postad 01 augusti 2009 - 12:04

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Var inne och kollade på Cdwow igpr faktiskt, ja de har ******** dyra priser på bluray.

#231

Postad 05 augusti 2009 - 12:11

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

  • 667 inlägg
  • 0

För mig tar det alltid 3-4 veckor innan jag får det jag beställde av dom. Så vänta lite så ramlar det nog ner i lådan din.


Så brutalt dåligt så man blir förbannad. står paketering och skicka inom 48h på hemsidan, tog för mig 96 efter att jag mailat dom. NU inne på 17:E dagen utan leverans. man blir så jä**a förbannad på såna skitleverantörer, bättre då att skriva på sidan att deras leveranser är värdelösa och att man ska vänta 4veckor.

Sen kan man fundera vad vitsen var med separat försäkring på leveransen och varför jag tog den om dom nu ändå inte kan spåra paketet.

#232

Postad 05 augusti 2009 - 14:16

Unregisteredba341f94
  • Unregisteredba341f94
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
Är också som flera andra förbannad på cdwow, beställde ett gäng spel därifrån, bionic commando och star ocean 4 skickades för 15 dagar sedan inte sett röken av dem än. Står det 7-10 dagar så ska det för f*n inte ta mer än så... Det som stör mig ännu mer är att de bara avbeställde street fighter 4 collectors edition och en wifi-adapter till 360:n... Fine, jag kan ta om street fighter tar slut och de inte kan få in fler ex av det, men wifi-adaptern finns i skrivandets stund att beställa på siten... Absolut sista chansen jag gav dem, rekommenderar alla att hålla sig undan från dem...

#233

Postad 12 augusti 2009 - 20:50

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

  • 2 573 inlägg
  • 0

Drog mot bättre vetande iväg några beställningar i förra veckan. Beställde först Aliens (andra filmen) och jag borde väl inte bli förvånad när jag nu håller Alien (första filmen) i min hand. För mig har det historiskt varit nästan 50 / 50 om cdwow kan lyckas att leverera rätt produkt. De är helt otroligt dåliga på den biten helt enkelt. Såg att Aliens var slut nu och kan väl misstänka att den var det redan när jag la ordern och att de skickade Alien på chans...

Det var ju därför jag slutade köpa från dem... att minnet är så kort. :)

Idag, tre veckor efter att jag returnerat den felaktiga leveransen till England dök det upp en voucher från CDWOW. Fick som sig bör värdet för film och returfrakt. De har åtminstone skött ärdendet snyggt med snabba svar via mail men man får vara minst sagt tålmodig om man skall ha med CDWOW att göra och deras lagerplockning är under all kritik.

Investerade vouchern i en musikdvd (Jeff Beck - Performing This Week) som faktiskt var 30 kr billigare än på Cdon, så lite positivt ändå. Med då har jag ju inte fått rätt item ännu förstås... Valde även denna gång bort den märkliga leveransförsäkringen på fem kronor.

#234

Postad 13 augusti 2009 - 11:18

Edvuld
  • Edvuld
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0
Jag beställde 9 filmer under rean den 7e Augusti (fredag), och jag fick alla filmerna i dag torsdag den 13e Augusti. Kan inte klaga, perfekt. Dessutom låg de på ca 110-120:-/st också =)


Edit: Fick fel film. Jag hade dock tur, jag beställde Transporter1, och Transporter 2. Jag fick Transporter 2, och Transporter 1+2 Dual Pack. (129:- VS sjuka överpriset 499:- )

Redigerat av Edvuld, 13 augusti 2009 - 11:45.


#235

Postad 21 augusti 2009 - 22:53

madoftrix
  • madoftrix
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Jag har under den senaste månaden vid två tillfällen beställt en CD-skiva från CDWOW.
Tog dem nästan ett dygn att packa, men efter sju dagar respektive sex dök skivan upp.
Funkade helt perfekt för min del, så jag kommer nog pröva dem igen (om jag hittar något intressant)

Redigerat av madoftrix, 21 augusti 2009 - 22:55.


#236

Postad 26 augusti 2009 - 19:21

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

  • 2 573 inlägg
  • 0

Investerade vouchern i en musikdvd (Jeff Beck - Performing This Week) som faktiskt var 30 kr billigare än på Cdon, så lite positivt ändå. Med då har jag ju inte fått rätt item ännu förstås... Valde även denna gång bort den märkliga leveransförsäkringen på fem kronor.

Idag, drygt en månad efter att jag returnerade den felaktiga leveransen och två veckor efter att jag beställt Jeff Beck, dök den då upp. Tålamod var det...

Men... Så lyssnar man på låten nedan och allt är nästan förlåtet. ^_^
http://www.youtube.c...h?v=6IMhejTbIGM

#237

Postad 04 september 2009 - 21:10

Unregistered1593
  • Unregistered1593
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0
Vågar jag beställa Beatles stereo-boxen hos cd-wow för 1749 kr? Cdon tar 2399 och megastore 2189 kr. Vilj gärna ha boxen snabbt och smidigt.

Mvh/ Anders

#238

Postad 30 september 2009 - 22:05

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0
Beställde två dvd:s den 29 september. Den enna stod det att det var ont om artiklar på lagert och det fanns inte på lagert men var beställt från leverantör och på ingående. 3 timmar senare damp det ner ett mail om att den dvd:n var på väg och skulle komma inom 7 dagar. Den andra dvd:n stod det att den var på lager och att den skulle skickas inom 48h. Fick ett mail samtidigt som det andra och där stod det att det var backorder på den den dvd:n. Går in på sidan och där står det IN STOCK. :)

#239

Postad 01 oktober 2009 - 16:51

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
vilken skillnad gör det om man väljer leveransförsäkringen?

#240

Postad 10 oktober 2009 - 16:33

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

  • 524 inlägg
  • 0
Vågar jag beställa 2 st DualShock 3 controllers från CDWow?

NÅN som fått felfria leveranser därifrån?


/Jocce

#241

Postad 10 oktober 2009 - 16:57

Edvuld
  • Edvuld
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

Vågar jag beställa 2 st DualShock 3 controllers från CDWow?

NÅN som fått felfria leveranser därifrån?


/Jocce


Troligtvis väldigt många som fått felfria leveranser därifrån. Det är i princip alltid bara de negativa rösterna som hörs på forum...

#242

Postad 13 oktober 2009 - 21:29

Edvuld
  • Edvuld
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0
Köpte Reservoir Dogs Petrol Can Collectors. Tog på dagen 2 veckor från leveransbesked till leverans från Hong Kong. Den skickades väl inpackad i skumplast och kartong, så min plåtburk var oskadd.

Tycker det var värt väntetiden för 100:-

#243

Postad 13 oktober 2009 - 22:12

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

  • 2 573 inlägg
  • 0

Troligtvis väldigt många som fått felfria leveranser därifrån. Det är i princip alltid bara de negativa rösterna som hörs på forum...

Det där stämmer inte in på mig. Har bara haft postivt att skriva om CDON t.ex. Har beställt mycket mer från dem än från CDWOW ändå har de sistnämnda många fler felleveranser. Visst är de flesta sändningarna från CDWOW korrekta och ett och annat fynd har det varit men det blir fel alldeles för ofta. När det blir fel så tar det dessutom minst ett par veckor innan de tycks notera returen och ytterligare minst 10 dagar innan rätt (eller annan) produkt dykt upp. Har man som jag haft 3-4 sådan fall så blir man rätt trött...

Kollade historiken. Av 20 items har jag fått 3 felaktiga från CDWOW. Från CDON har jag sedan 2005 köpt uppskattningsvis ca 300 items och har inte fått fel produkt en enda gång.

Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 13 oktober 2009 - 22:30.


#244

Postad 27 oktober 2009 - 09:13

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
15 kr rabatt på allting i dag

#245

Postad 27 oktober 2009 - 16:09

jollan
  • jollan
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0
Ja funderar starkt på att beställa Day After Tomorrow från CD-WOW. Men är det samma utgåva som den som finns att köpa här i sverige? Det står ju nämligen ingenting om HD-ljud format på den på deras sida. Men det är väl antagligen samma bara att dom missat skriva det.. Eller va tror ni?

Ska man välja till leveransförsäkringen? Värt det eller?

#246

Postad 27 oktober 2009 - 16:15

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Dom har oftast engelska utgåvor och jag sitter på den engelska. Den har DTS HD master 5.1 och svensk text

#247

Postad 27 oktober 2009 - 16:31

jollan
  • jollan
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0
Okej. Ja men det låter ju bra iaf. Då får det nog bli en sång:)
De hade den för 94kr vilket inte är så farligt tycker jag.

#248

Postad 27 oktober 2009 - 21:59

Unregistered068316fc
  • Unregistered068316fc
  • Användare

  • 224 inlägg
  • 0

15 kr rabatt på allting i dag


Tack för tipset. Blev CD med Melody Gardot och kommande skivor med Norah Jones och Joss Stone. Alla för 74 kr st.

#249

Postad 28 oktober 2009 - 16:33

PhMan
  • PhMan
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Finns det giltiga vouchers eller discount codes som nån känner till?!?

Kan förresten säga att min sista beställning tog 5 dagar att komma (en BD) inkl. helg! Väntar nu på 2 BD som skickades i söndags(!).. Få se när de kommer fram... Men fler beställningar lär det bli! Känns som att CD-Wow har börjat leverera igen!

#250

Postad 29 oktober 2009 - 10:41

Unregisteredaa73c0e8
  • Unregisteredaa73c0e8
  • Forumräv

  • 911 inlägg
  • 0
Kan man bara använda 1 st rabattkod per köp eller går det att använda flera?


Mvh



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.