Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Halo 5: Guardians

149 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara
Halo 5: Guardians (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 2 6,82 (16) 149:-
Halo 5: Guardians - Limited Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 9 (0) Inga priser

#101

Postad 29 oktober 2015 - 14:38

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 239 inlĂ€gg
  • 0

Gillar inte att sprint Àr pÄ vÀnstra spaken. FÄr aldrig till dash attacken. FÄr nog byta till granatknappen.

 

Tja det Ă€r viktigt att sĂ€tta headshot i det hĂ€r spelet eftersom det rĂ€cker med ett headshot för att döda nĂ„gon utan shield (headshots pĂ„verkar inte shield). Fyra skott med Battle Rifle för att döda nĂ„gon eller sex utan headshot. Lightrifle tar tre headshots. Pistolen Ă€r ocksĂ„ rĂ€tt bra, kan döda pĂ„ sex skott, fast den Ă€r sĂ€mre Ă€n alla andra "siktvapen". Sedan sĂ„ Ă€r Assault Rifle som man startar med den bĂ€sta versionen hittills verkar det som och kan döda nĂ„gon pĂ„ ett halv magasin i nĂ€rstrid. Needler som Zoiler nĂ€mnde dödar assnabbt men funkar bara pĂ„ nĂ€ra hĂ„ll, och tror bara den finns pĂ„ en bana i slayer.



#102

Postad 29 oktober 2015 - 17:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Tips Àr att köra med pistolen istÀllet för assault nÀr man kör arena

NÀr man ska skjuta pÄ avstÄnd, men i nÀrstrid vinner man inte mot assaultgubbar sÀrskilt ofta. Har mött nÄgra som försökt dock.

 

Ett halvt mag för att döda med assault rifle, men det Àr om man trÀffar alla skott eller =P? De flesta ligger pÄ runt 30-40 i accuracy dock.



#103

Postad 29 oktober 2015 - 18:22

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlĂ€gg
  • 1
Jag tror jag har mest kills med granater eller knytnÀven. Haha. SÀger en hel del.

#104

Postad 29 oktober 2015 - 18:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Ja knytnÀven Àr bra, skön att sÀtta. Brukar försöka skjuta dem lite och sedan gÄ fram och avsluta, sparar tid :)

 

Men granater... ibland kÀnns det som de borde banna det. Alla fÄr ju nÀr de dör och det kastas granater hejvilt överallt som om det vore godis.



#105

Postad 30 oktober 2015 - 16:42

Andy1
  • Andy1
  • AnvĂ€ndare

  • 159 inlĂ€gg
  • 0

Är ute hela kvĂ€llen sĂ„ vill ni köra sĂ„ adda Andy1 SWE


Redigerat av Andy1, 30 oktober 2015 - 16:42.


#106

Postad 30 oktober 2015 - 16:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Jag visste att det var nÄgot som var off med siktet:

 

http://xboxdvr.com/g.../video/12468202

http://www.neogaf.co...d.php?t=1131998



#107

Postad 30 oktober 2015 - 16:46

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
Lira Swat! Det Àr som hardcore i cod :-)

Men det svÀr man nog mer i Àn pÄ vanlig slayer ;-)


Ang aimet och seg diagonal. Dom kan vÀl lÄta spelare vÀlja New eller Old sensitivity style?

Redigerat av SKIBBE, 30 oktober 2015 - 16:52.


#108

Postad 30 oktober 2015 - 16:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Äh dĂ„ kan man lika gĂ€rna köra CoD =S



#109

Postad 30 oktober 2015 - 16:53

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0

Äh dĂ„ kan man lika gĂ€rna köra CoD =S


Haha, jag spelade swat i halo 2 det kom vÀl innan cod? :-)

#110

Postad 30 oktober 2015 - 17:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Dunno, men jag menar att jag iaf spelar för att man överlever lÀngre. SWAT, dÄ blir det som alla andra twitchshooters kÀnns det som.



#111

Postad 30 oktober 2015 - 17:09

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0

Dunno, men jag menar att jag iaf spelar för att man överlever lÀngre. SWAT, dÄ blir det som alla andra twitchshooters kÀnns det som.

Jo, men jag upplever att jag Àr bÀttre pÄ swat Àn vanligt, sÄ lite roligare :-)

Sen gillar jag lÀgre time to kill, att man inte dör pÄ en knock gör mig apförbannad mest hela tiden :-P

Men hade ju varit najs att vara bra pÄ slayer ocksÄ :-)

Redigerat av SKIBBE, 30 oktober 2015 - 17:11.


#112

Postad 30 oktober 2015 - 17:40

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • LĂ€rjunge

  • 277 inlĂ€gg
  • 0

NÀr man ska skjuta pÄ avstÄnd, men i nÀrstrid vinner man inte mot assaultgubbar sÀrskilt ofta. Har mött nÄgra som försökt dock.
 
Ett halvt mag för att döda med assault rifle, men det Àr om man trÀffar alla skott eller =P? De flesta ligger pÄ runt 30-40 i accuracy dock.


Ja de gÀller o trÀffa, kör till 90% med pistol, 4-5 skott i huvet sÄ. Tycker rifeln Àr för inconsistent sÄ gillar inte den alls. Men man försöker fÄr br hela tiden, sÄ go den e

#113

Postad 30 oktober 2015 - 22:04

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • MĂ€stare

  • 3 103 inlĂ€gg
  • 0

Tyckte vÀl att det var nÄ galet med sensen. Man fÄr vÀl hoppas pÄ en snabb fix.



#114

Postad 02 november 2015 - 10:40

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlĂ€gg
  • 0

SWAT Àr najs, tycker jag Àr bÀttre pÄ det ocksÄ Àn vanlig Arena. Vi körde lite kampanj igÄr och det kÀndes rÀtt kul det med. Ljudet har det fÄtt till vÀldigt bra mÄste jag sÀga :).

 

Warzone mÄste utforskas lite mer...


Redigerat av genstruktur, 02 november 2015 - 10:40.


#115

Postad 05 november 2015 - 17:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

MHB:s recension



#116

Postad 13 november 2015 - 10:04

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlĂ€gg
  • 0

Warzone var ju grymt skoj!



#117

Postad 04 december 2015 - 11:30

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • AnvĂ€ndare

  • 196 inlĂ€gg
  • 0
Hur Àr Halo 5 jÀmfört med black ops 3 ni som spelat bÄda ? Börjar bli lite trött pÄ BO 3 lagget.

#118

Postad 04 december 2015 - 14:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Roligare =P

 

Förutom dedicerade servrar och gratis kartor + annat i framtiden sÄ gillar jag att man överlever lite lÀngre sÄ att man inte bara dör pÄ ett skott i benet som i CoD + att det Àr lite mer teamplay kanske (det Àr lÀttare att teamspela iaf).


Redigerat av Zoiler, 04 december 2015 - 14:17.


#119

Postad 06 december 2015 - 15:48

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 765 inlĂ€gg
  • 0
Jag förstÄr verkligen inte vad som Àr bra med multiplayern? KÀnslan Àr ju skitdÄlig tycker jag jÀmfört med t.ex BF och COD. Nu har jag aldrig varit nÄgot Halo-fan men det Àr ju otroligt svÄrspelat och kÀnns utdaterat pÄ alla punkter.

#120

Postad 06 december 2015 - 15:54

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
SvÄrspelat, För lite autoaim?

#121

Postad 06 december 2015 - 16:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Jag förstÄr verkligen inte vad som Àr bra med multiplayern? KÀnslan Àr ju skitdÄlig tycker jag jÀmfört med t.ex BF och COD. Nu har jag aldrig varit nÄgot Halo-fan men det Àr ju otroligt svÄrspelat och kÀnns utdaterat pÄ alla punkter.

Different strokes.



#122

Postad 06 december 2015 - 16:15

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlĂ€gg
  • 0

SvÄrspelat, För lite autoaim?


Skulle tro att han menar att det krĂ€vs mer eller mindre ett halvt mag för att fĂ„ ner nĂ„gon🙈

#123

Postad 06 december 2015 - 16:18

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
Det Àr ju lika för alla, sÄ same same :-) jag Àr bÀttre pÄ HC cod dÄ reflexer/tur vÀger tyngre Àn aim/skill. Halo krÀver att man siktar som en kung och sÀtter alla skott, eller iaf fler Àn motstÄndaren :-P tillfredstÀllande att fÄ kills i Halo, ska bli najs att gejma igen nÀr Fallout Àr klart, om jag nÄnsin blir klar :-P

#124

Postad 06 december 2015 - 16:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Skulle tro att han menar att det krÀvs mer eller mindre ett halvt mag för att fÄ ner nÄgon

4-5 skott med pistolen Ă€r dock inte sĂ„ farligt om man kan sikta  :)

 

Man behöver inte sikta sÀrskilt bra egentligen iom att en normal spelare sÀtter runt 30 % av sina skott (statistiken stÄr efter matchen).



#125

Postad 06 december 2015 - 16:25

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlĂ€gg
  • 0

Det Àr ju lika för alla, sÄ same same :-) jag Àr bÀttre pÄ HC cod dÄ reflexer/tur vÀger tyngre Àn aim/skill. Halo krÀver att man siktar som en kung och sÀtter alla skott, eller iaf fler Àn motstÄndaren :-P tillfredstÀllande att fÄ kills i Halo, ska bli najs att gejma igen nÀr Fallout Àr klart, om jag nÄnsin blir klar :-P


DĂ„ Ă€r det ju inte lika för alla 😂Om det ska avgöras pĂ„ vem som Ă€r skickligast 🙈 BĂ€ttre det laggar o man ser pĂ„ killcam att det man tror man gör har man inte gjort.

SĂ„ vad ska du spela efter Fallout ?

#126

Postad 06 december 2015 - 16:28

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlĂ€gg
  • 0

4-5 skott med pistolen Àr dock inte sÄ farligt om man kan sikta :)

Man behöver inte sikta sÀrskilt bra egentligen iom att en normal spelare sÀtter runt 30 % av sina skott (statistiken stÄr efter matchen).


Som sagt, det beror ju vad man Ă€r van att spela för spel. Är inte sĂ„ lĂ€tt för hjĂ€rnan att stĂ€lla om sig pĂ„ att den Ă€r tvungen att skjuta flera gĂ„nger Ă€n vad den Ă€r van vid.
Halo fĂ„r ju Bf , COD , Battlefront att framstĂ„ som Hardcore lĂ€ges spel 😀

#127

Postad 06 december 2015 - 16:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

DÄ Àr det ju inte lika för alla Om det ska avgöras pÄ vem som Àr skickligast

Haha, ja, orĂ€ttvist egentligen  ;)

 

Är inte sĂ„ lĂ€tt för hjĂ€rnan att stĂ€lla om sig pĂ„ att den Ă€r tvungen att skjuta flera gĂ„nger Ă€n vad den Ă€r van vid. 

 

Eller att man helt plötsligt överlever lĂ€ngre Ă€n man ska  :P



#128

Postad 06 december 2015 - 16:39

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlĂ€gg
  • 0

Haha, ja, orÀttvist egentligen ;)

Eller att man helt plötsligt överlever lÀngre Àn man ska :P



Mm, du fattar vad jag menar ser jag 😂😂😂

#129

Postad 06 december 2015 - 17:30

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
Halo sp/mp, i vÄr blir det Dying light dlc.
Har Halo MCC inhandlat ocksÄ pÄ rean.
Tomb Raider vill jag spela.

Sen kanske man fÄr kolla backloggen lite. Alien, metro, Det nya Wolfenstein Àr nog mysigt (ej köpt Àn dock) Fallout 3... :-P Red dead redemtion (började med detta och fatta inte sÄ mycket, nu har jag en stor bounty pÄ mig...)

#130

Postad 06 december 2015 - 18:56

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 765 inlĂ€gg
  • 0
Det kanske Ă€r mindre autoaim Ă€n cod och BF men det Ă€r knappast det som gör att kĂ€nslan i hela gameplayen kĂ€nns allmĂ€nt uselt och utdaterad. Att jag skulle vara vĂ€rdelös visste jag redan innan dĂ„ jag inte gillar "den typen" av fps. Även den banan jag spelade kĂ€ndes otroligt fantasilös, en lĂ„da med gĂ„ngar pĂ„ kanterna.
Nu var det iofs första och sista MP matchen jag kommer spela sÄ det spelar vÀl mindre roll men har sjukt svÄrt att se vad folk gillar i spelet online.

#131

Postad 06 december 2015 - 19:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Det kanske Àr mindre autoaim Àn cod och BF men det Àr knappast det som gör att kÀnslan i hela gameplayen kÀnns allmÀnt uselt och utdaterad.

Vad Ă€r det som gör att det kĂ€nns uselt och utdaterat dĂ„?  :)

 

Jag gillar inte CoD lÀngre, men dÀremot förstÄr jag varför andra gillar det. KrÀvs ingen större fantasi.



#132

Postad 07 december 2015 - 12:22

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 765 inlĂ€gg
  • 0

Vad Àr det som gör att det kÀnns uselt och utdaterat dÄ? :)

Jag gillar inte CoD lÀngre, men dÀremot förstÄr jag varför andra gillar det. KrÀvs ingen större fantasi.


Först och frÀmst Àr det inte direkt nÄn fröjd för ögat. Animationer ser taskiga ut och den banan jag spelade pÄ sÄg ut som skit.
Singleplayern ser dock riktigt bra ut pÄ sina stÀllen.
Sen ogillar jag styrningen skarpt, hoppa runt och dasha i luften fick jag direkt nog av i det Ànnu mer vÀrdelösa cod aw. I t.ex Titanfall var det ju Ätminstone vÀlgjort.

#133

Postad 07 december 2015 - 13:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Du kanske fick spela pÄ en viss bana som de har plockat bort efterÄt, den ser ut som skit nÀmligen. Annars ser det bra nog ut imo, det Àr helt laggfritt och 60 FPS, det tar jag framför flashig grafik.

 

Sedan om du spelar mer Àn 10 minuter sÄ lÀr du dig styrningen ;) . Luftspelandet Àr exempelvis vÀlgjort hÀr ocksÄ, men man mÄste ju i sÄ fall lÀgga ner tiden att lÀra sig sakerna. Sen om du inte vill det sÄ visst, men det sÀger ju sig sjÀlvt att man inte blir bra utan trÀning.

 

Vad skulle du sÀga till nÄgon som spelar en match i Gears of War och sÀger att det Àr uselt och utdaterat? Antagligen att de inte har nÄgon koll pÄ vad spelet handlar om?



#134

Postad 07 december 2015 - 13:22

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • LĂ€rjunge

  • 277 inlĂ€gg
  • 0

Tycker faktiskt detta e riktigt roligt online, om man spelar med sÄdana spelar som förstÄr hur man spelar. Att sitta sjÀlv o spela Àr sÄ jÀkla frustrerande. Bara bli teamad hela tiden, allt handlar om lagspela pÄ halo. Cod Àr mer individuellt. Cod Àr mycket lÀttare Àn halo..



#135

Postad 07 december 2015 - 13:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Ja det hÄller jag med om, ofta man möter 1 mot 2 eller 1 mot 3. MÄste hÄlla sig till laget, men man kan spela mer sjÀlv i CoD och lyckas bra.



#136

Postad 07 december 2015 - 14:59

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • LĂ€rjunge

  • 277 inlĂ€gg
  • 0

Ja det hÄller jag med om, ofta man möter 1 mot 2 eller 1 mot 3. MÄste hÄlla sig till laget, men man kan spela mer sjÀlv i CoD och lyckas bra.

hehe ja sÄ e de. Har ju spelat mycket mer cod Àn halo sÄ e van att kunna vinna matchen pÄ egen hand... Men funkar inte i halo, oftast iaf.



#137

Postad 07 december 2015 - 15:51

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlĂ€gg
  • 0

hehe ja sÄ e de. Har ju spelat mycket mer cod Àn halo sÄ e van att kunna vinna matchen pÄ egen hand... Men funkar inte i halo, oftast iaf.


Jag har tyvÀrr samma uppfattning. Har man inte sÄ mkt vÀnner sol spelar Halo blir det ganska sÄ trÄkigt om man ska lira MP, COD Àr ju mer lÀtthanterligt.

#138

Postad 09 december 2015 - 09:12

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 765 inlĂ€gg
  • 0
Ska ta och ge det en Àrlig chans. Satt igÄr och testade lite free for all i brist pÄ annat. Just luftspelet Àr sjukt svÄrt stt lÀra sig hyfsat kÀnns det som plus att det kÀnns omöjligt att döda pÄ lÄngt hÄll om man inte lyckats fÄ snipern eller nÄt.

FrÄga, vad Àr det för "kort" man lÄser upp i dom dÀr paketen? XP boost förstÄr jag men vapengrejerna och fordonen? Hur anvÀnder man? Kan man lÄsa upp andra startvapen?

#139

Postad 09 december 2015 - 09:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Vapen/fordon-korten och annat som ger en fördel i gameplay gÄr bara att anvÀnda i Warzone, dvs det MOBA-liknande lÀget. Kosmetiska saker och exp boosts kan anvÀndas i arenan.

 

PÄ lÄngt hÄll Àr det bÀst att anvÀnda pistolen eller försöka hitta DRM eller Sniper.



#140

Postad 09 december 2015 - 12:38

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 765 inlĂ€gg
  • 0

Vapen/fordon-korten och annat som ger en fördel i gameplay gÄr bara att anvÀnda i Warzone, dvs det MOBA-liknande lÀget. Kosmetiska saker och exp boosts kan anvÀndas i arenan.

PÄ lÄngt hÄll Àr det bÀst att anvÀnda pistolen eller försöka hitta DRM eller Sniper.


Ok sÄ man kan inte lÄsa upp andra vapen att vÀlja pÄ vid start dÄ i t.ex free for all?

#141

Postad 09 december 2015 - 12:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Nej, inte ens i Warzone tror jag inte. Man mÄste döda lite i Warzone sÄ att man gÄr upp i lvl och kan lÄsa upp sina saker. Detta för att alla inte bara ska börja med tanks t.ex.

 

Men i arenalÀget Àr det lika förutsÀttningar för alla sÄ dÀr gÄr det inte.



#142

Postad 09 december 2015 - 12:44

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0

Ok sÄ man kan inte lÄsa upp andra vapen att vÀlja pÄ vid start dÄ i t.ex free for all?


F4A Àr rankade matcher precis som alla typer av arena matcher, dÀr slÄss man pÄ lika vilkor. Som tidigare nÀmts Àr det i warzone man kan spawna fordons kort. DÀremot sÄ Àr alla kosmetiska förÀndringar tillÄtna i rankade matcher, vapenskin, armor osv.

Arena xp boostkort gÄr sÄklart nyttja utan att det pÄverkar matchen.

#143

Postad 23 december 2015 - 09:45

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 765 inlĂ€gg
  • 0
Ok, efter att nu ha lagt ett gÀng timmar online dÀr frÀmst slayer varit spelsÀttet fÄr jag nu Àta upp mina ord och tidiga diss :P

Skillnaden pĂ„ att spela iaf 3 st i ett lag gjorde spelet bra mycket roligare. Även om jag inte Ă€r helt kompis med styrningen i alla lĂ€gen och Ă€r vĂ€rdelös pĂ„ luftspelet sĂ„ Ă€r det Ă€ndĂ„ riktigt kul.

Warzone-lÀget Àr iaf inte min grej, alldeles för rörigt och trÄkigt med power ups osv. Förstod det dessutom som att ju bÀttre det gÄr för ett lag ju bÀttre saker power ups kan man anvÀnda. Eller har jag fel?
Oavsett sÄ skiter jag i warzone och leker pÄ arenan istÀllet.
Årets överraskning för min del :D haha

#144

Postad 23 december 2015 - 09:53

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
Ju bÀttre det gÄr för DIG ju fetare saker kan du spawna pga din personliga level. Men klart lagets insatts pÄverkar dina resultat i lÀngden.

HÄller med, warzone var inget för mig heller. Tog upp lite Halo i veckan efter fallout dimman. Var som ett nytt spel, gick inge vidare alls... :-\

#145

Postad 23 december 2015 - 10:05

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 765 inlĂ€gg
  • 0
Jaha det var sÄ det fungerade. DÄ blir det ju iaf indirekt lÀttare om man har bÀttre lagkompisar.

Man behöver ju en hel del speltimmar för att fÄ in flytet. Allt melee'ande gÄr mig pÄ nerverna emellanÄt dÄ jag Àr för usel för att försvara mig pÄ ett bra sÀtt. Behöver bli smartare pÄ att dasha antar jag :)

#146

Postad 23 december 2015 - 10:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

Ok, efter att nu ha lagt ett gÀng timmar online dÀr frÀmst slayer varit spelsÀttet fÄr jag nu Àta upp mina ord och tidiga diss :P
Årets överraskning för min del :D haha

Respekt :)

 

Ja jag hÄller med, slayer Àr where itŽs at.



#147

Postad 04 mars 2016 - 11:20

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlĂ€gg
  • 0
149:- pÄ elgiganten, blev ett köp.

#148

Postad 04 mars 2016 - 20:09

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlĂ€gg
  • 0

Vet inte hur bra multiplayer fungerar nu för tiden men det var dÀrför jag la ner Halo 5. MP laggade nÄgot enormt dÄ man fick möta USA spelare hela tiden, tydligen har man iaf lÄst det nu sÄ att EU spelare möter EU spelare, hur bra det fungerar vet jag ej.

Jag har en .com adress och det kÀnns som jag ibland hamnar pÄ USA servern ÀndÄ.



#149

Postad 23 juni 2016 - 19:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 993 inlĂ€gg
  • 0

To celebrate the release of Warzone Firefight next week, the full game of Halo 5: Guardians will be available to download and play FOR FREE to all Xbox Live Gold members from June 29 to July 5 as part of Xbox Live’s “Free Play Days” program. Additionally, Halo 5: Guardians will be on sale for 50 percent off during this same time. There’s no better time to join the Spartan ranks!

 

http://www.neogaf.co...d.php?t=1238331



#150

Postad 16 oktober 2016 - 15:28

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 907 inlĂ€gg
  • 0

Kört första 4 uppdragen börjar riktigt bra. Det hÀr blir jag sugen pÄ att lira klart till skillnad frÄn Doom 4. Har redan hÄllt lÀngre Àn Halo 4 :)





0 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • darkages
    2024-05-05 19:55:49
  • darkages
    2024-05-05 19:54:24
  • Provmontering nya duken
    DPC
    2024-05-05 12:34:08
  • Fästen på ny position och med offset
    DPC
    2024-05-05 10:03:39
  • Certifiering
    DPC
    2024-05-05 10:01:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.