Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dom bästa 32 tummarna

15 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 03 januari 2006 - 17:54

Unregistered7da3224d
  • Unregistered7da3224d
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Min budget sträcker sig egentligen enbart till 15-16000 kr för en ny 32" LCD TV. Men om jag lyckas övertala hon som bestämmer hemma så kanske man får krypa något lite högre. Jag har nu sållat i TV träsket och hittat 3-4 TVar som jag tycker verkar mycket kompetenta, men just det där sista för att även övertyga mig själva saknas. Därför skulle jag gärna ha era utlåtande/jämförande mellan dessa TVar.

Och innan ni hoppar på mig med att jag borde läsa trådarna om dessa apparater... så har jag gjort det ... omtrent vartenda ord. Men jag skulle ändå vilja ha era utlåtande, då jag inte hittat nåt exakt svar på mina funderingar... undrar om dom ens finns...

De 4 sista på min lista är:
Sony KLV-V32A10E
LG LX2
Samsung LE-32M61B
Samsung LE-32M51B

Alla ovan TVar tycker jag är snygga, och jag tror bestämt att övrigheten hemma samtycker. Priset för Sonyn och Samsung 61an är omtrent den samma, jag vet jag kan få Samsung 61an för 19000 och Sonyn för 500 mera. LG och Samsung 51an är rimligara.

Så är prisskillnaden 3-4000 kr mellan dom 2 Samsungapparaterna värdt det? Subjektiv bedömning, men ändå... jag har ju enbart vanligt ComHem nät, och kan jag verkligen njuta mera av den dyrare Samsungen? :P

Vad med Sony V och Samsung 61an ? Är Sony bilden lika bra, bättre, eller är det märket man får betala lite mera för? Vilken är att föredra? :P

Har sett Sony S serien, och var inte övertygat... är verkligen V serien synbart bättre? :D

Några här inne säger att LG LX2 har den allra bästa bilden, men är det den allmänna uppfattningen eller skall jag låta bli denna och titta på Sony eller Samsung istället? :rolleyes: Specmässigt så använder både LG LX2 och Samsung apparaterna 10 bitars signalbehandling, men vem har lyckats bäst?

Som ni ser... valets kvaler har nått mig... skall jag spränga budgeten lite, eller duger Samsung 51an ? :P

Alla kommentarer som kan hjälpa mig att väga en av dessa TVar tyngst är jag tacksam för !

TVn kommer mestadels användas för dom vanliga ComHem sändningarna för SVT1, SVT2, TV4, osv. Någon DVD blir det naturligtvis oxå. Sitter väl sånn ca 5 meter från TVn, medan ungarna är svåra att placera längre undan än 3 meter. Vill ha så bra TV upplösning som möjligt då TVn oxå kommer att användas som ett "dårligt" alternativ för DIA duk.

Mvh

Postad 03 januari 2006 - 23:53

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

• 11 229 inlägg
  • 0
Alla de du har listat är säkert bra, Sony V har dock ingen VGA ingång och den garanterar inte PC via HDMI.

Tycker att du också kan ta en titt på Pansonic 32LX52 eller 500 om du vill ha en mer naturlig bild än vad Samsung'arna ger.

Har själv en Samsung 32R41 som jag är väldigt nöjd med. Det enda jag har emot Samsung är att bilden ibland kan bli lite plastig särskilt i ansikten (detta gäller även de dyrare M61 modellerna). LG modellerna tycker jag har en för blåaktig svärta tycker mig se detta på alla (LZ50, LZ55, LP1, X1 och X2).

Men jag tror du är rätt ute om du vill ligga i den prisklassen. Men jag tycker att även klassen under inte är så tokig dvs 13-15' av Sony/Samsung

Såg att du sitter 5m från TV'n, vilket kanske är lite långt. Ev skulle du se om du kan få en 37" istället, med ett avståndet på 5m så blir ju avtåndet lite förlåtande. tex Sharps 37" av 6.an modellen är prisvärd. Det finns ju en 37" av Samsungen också men det är ju inte så många som säljer den, deras 40" kostar ju 23.000:-

Redigerat av Unregistered124686ac, 03 januari 2006 - 23:59.

Postad 04 januari 2006 - 20:15

Unregistered7da3224d
  • Unregistered7da3224d
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Nu gjorde du mig osäker ... 37" vs 32" ... ångest

Just nu ligger LG RZ-32LX2 höst upp på min lista, verkar inte mycket (om än något) efter dom andra i bildkvalitet, den har et underbart menysystem och så är den något billigare. NetOnNets pris på ca 15 papp lockar!

Tittade på den Pana 52:an som du tipsade om, men lockades inte mera av den jämfört mot LGn... LGn hade dessutom mycket tjusigare menyhantering... om man nu vill titta på menyerna hela kvällarna då ... B) Menyerna på Panan såg ut som på min lilla 12"are från tidigt åttital ... lite lätt överdrivet.

Dock ... 37" eller 32" ... :)

Postad 04 januari 2006 - 20:46

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

• 11 229 inlägg
  • 0
Ställ dig i affären 5m ifrån och titta, kan du läsa text bra etc. Jag har en 32" och har avstånd 2,5-3m (vilket känns Ok, jag hade dock önskat mig en 37" om jag hade hittat en till rätt pris).

Måste du sitta 5m ifrån kan du tänka dig att möblera om? du sparar runt 5000:- på detta. Jag tror faktiskt att även en 37" känns inte så stor på 5m, egentligen skulle du köpa en Samsung 40" 40R51 för 23-24000:-. Gillar du LG så är ett alternativ en LG 37LZ55 som jag hade på min "köplista" ganska länge, dock var den svårt att få tag i. Vad jag har läst på de senaste inslagen så verkar det även vara vissa problem med dessa. Kanske kan du tänka dig en Panasonic Plasma 42PA50, den kan du få för dina pengar och gör sig bra på 5m, dock har du inte få de digitala ingångarna på denna, men du har en bra tv dock lågupplöst.

Troligen blev du inte klokare på detta.

Postad 04 januari 2006 - 21:00

Unregistered7da3224d
  • Unregistered7da3224d
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Tackar! Sätter pris på all info du ger.

Om det blir 37+ så lär sannolikt bilden bli sämre än 32" aren från LG, då min budget inte växer nämnvärt. Dvs det skulle i så fall bli en större TV men till samma pris eller något lite högre kanske. Skulle visserligen kunne vänta ett par månader, men det känns inte bra heller.

Mätte avståndet från dagens TV till min favorit spot... det är ca 3.5-4 meter. Barna sitter 1,5 -2 m ifrån TVn. Verkar som jag är ett gränsfall. B)

Någon som har synpunkt på LG RZ-32LX2 vs. Sony KLV-S32A10E (obs S-serien). :) Jag var ju själv inte övertygad av Sony S-serien, men mina amatörögon kanske inte är helt kalibrerade... dessutom så har jag ju sätt LGn och Sony S i 2 olika butiker.

Postad 04 januari 2006 - 23:09

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

• 11 229 inlägg
  • 0
Ta du en 32" och sätt dig vid barnen :)

Jag kan ju säga hur jag kom till målet:

Hade med följande 32", valde bland de kända, även om de mindre kända har köpt panelerna från de stora drakarna så gör bildkretsarn väldigt mycket för bilden. Valde därför enbart bland de större.

- Sony S32A10 (tyckte den i vitt gav en något gulaktig nyans samt att ljusstyrkan inte var så hög som för andra apparater. Läste också om att det var visst problem med PC via HDMI. Den gav dock alltid en god svärta och en naturtrogen bild. Kan vara så enkelt att Sony har en annan inställlning än tex Samsung som standard (tex min Samung hade kontrast 100% inställt, ställer då inte affärerna in detta rätt så blir det ju inte en rättvis bedömning). Hade den till 13990:-

- Samsung 32R41/51 (köpte till slut denna. Tycker den ger en väldigt klar bild, med fin svärta, enda nackdelen en något konstlade i ansikten (ibland). Har fått bra betyg i de flesta tester). Fick den till 13750:-

- Sharp GA6E (var svår att hitta till ett vettigt pris (blev oftast dyrare än Sony/Samsung, som man hittade överallt), har i tester inte fått så bra betyg som övriga listade men tycks om av sina köpare). Hittade den inte under 14.900:- utan att gå via internet med post

- JVC 32S60 (har alltid givet en naturtrogen bild samt ljusstark. Har inte i tester fått full pott. Priset sänktes nyligen av netonnet och blev med det prisvärd). Finns för 13990:-

- Pansonic 32LX52 samt LX500 (har fått väldigt bra betyg i alla tester. Har vad jag sett givet en bra svärta och en naturtrogen bild, kanske lite mer brus än Samsungen). Hade LX52 på Expert för ung 15990:-, LX500 låg utanför mitt ekonomiska mål

- LG 32LZ55 (föll på att den inte hade samma goda specifikation som 37LZ55 (mycket i 32" var från den gamla 32LZ50)). Denna föll bort dock, men man kunde få den för runt de 12.000:-

-LG 32LX1 och LX2 (bra bild har fått ett ok pris på netonnet, dock är den lite för svart (i höljet för min smak), samt att jag tycker att svärtan går mot blått i tittande snett mot skärm). Netonnet för 14990:-

-LG 32LP1 (något dyrare, tycker att svärtan också går mot blått, en fin bild dock och många funktioner och ingångar). Tror det var 16500:- för denna

LCD 37"

- 37LZ55 (väldigt snygg, och har bra spec. vart länge på min köplista ville dock ha ner priset något. Såg nu att Ullared Digital säljer den för 18', kanske hade köpt den om inte några användare nu har klagat om att den hänger sig).

- 37GA6E (samma synpunkt som för 32",an) runt 21.000:- på HiFiKlubben

Större än 37" LCD låg inte i min budget. Tyckte att TV-bilden inte var 100% (på någon) och ville då inte betala så mycket, utan att det var bättre att köpa en 32" nu och kanske om 5år sätta den i sovrummet och hänga upp en 42" eller liknade som har utvecklats och priset har sänkts

Tittade dock på några plasma (för större bild till mindre peng än LCD), fick för mig att bilden i en lågupplöst inte var så tokig pga att det antagligen var enklare för bildkretsarna att skala ner än att skala upp

Jag tittade då på LG 42PX3RVA som netonnet säljer till ett bra pris samt Panasonic 37PA50 och 42PA50 dessa låg i min budget och gav en större bild, dock lågupplöst. Dessa låg väl på mellan 15-17.000:- tror jag det var.

Baserat på att jag troligen vill flytta denna TV till sovrummet senare så var det bätte nu att satsa på en något mindre men ändå högupplöst. Valet blev Samsungen men alla som jag har listat har sina fördelar så det är inte något självklart val. det tog nog också en 100-200timmar i undersökningar innan det föll på Samsungen, men som sagt inte något självklart val....

Edit tog bort några stavfel

Redigerat av Unregistered124686ac, 05 januari 2006 - 11:12.

Postad 05 januari 2006 - 09:49

Unregistered3452e0a7
  • Unregistered3452e0a7
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Bra inlägg "que".
Det verkar som om du har fört samma resonemang som jag.
Jag har suttit och vägt fördelar och nackdelar fram och tillbaka mellan de olika modellerna och kommit fram till att vad gäller de "större" märkena så preseterar deras 32" hyfsat lika.

Det mesta som ser skit ut i affärerna beror ju oftast på att de har taskiga signaler eller kör med fabriksinställningarna för bilden.

Mitt slutval stod mellan Samsung och Sharp.....och jag kommer att köpa en Sharp.
I det här fallet så beror det inte på att bilden är bättre utan att jag gillar designen bättre.

Sen tänkte jag som du flytta in den här TV'n i ett mindre rum och köpa något större/bättre när HDTV tekniken fått mogna lite. :)

Postad 05 januari 2006 - 09:52

stth10
  • stth10
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

TVn kommer mestadels användas för dom vanliga ComHem sändningarna för SVT1, SVT2, TV4, osv. Någon DVD blir det naturligtvis oxå. Sitter väl sånn ca 5 meter från TVn, medan ungarna är svåra att placera längre undan än 3 meter. Vill ha så bra TV upplösning som möjligt då TVn oxå kommer att användas som ett "dårligt" alternativ för DIA duk.

<{POST_SNAPBACK}>

Kommer du att se mest på "vanlig" TV (4:3) eller film?

Om vanlig TV skulle jag köpa en vanlig CRT 29" för en spottstyver o spara pengarna...men jag antar att det är ny möblering med i potten i förhandlingen med frugan...

Om film är nog en större skärm att föredra på det avståndet alt. köp en billigare 32" LCD då avståndet kommer att förlåta bilden ngt.

Postad 05 januari 2006 - 10:28

B BUS
  • B BUS
  • Forumräv

• 607 inlägg
  • 0
Köp du LGn, innan jag köpte min LG LX1a var jag lite nervös för den här omtalade "blåa bilden".
Men nu när jag har hafft den en månad kan jag konstatera att jag enbart är nöjd och ångersten var helt obefogad. Den blåa bilden uppstår endast när man tittar på bilden från sidan snett uppifrån eller snett nerifrån, har man den i rätt höjd (ögonhöjd) kan man i stort sett sitta och titta rakt från sidan (funkar inte sämre än på någon annan LCD iallafall), det går även bra att ligga på golvet och titta. "Blåbild" är ett överdrivet problem som jag tror uppstått tackvare att i butikerna står apparaterna ofta nästan på golvet, och när kunderna komer gående från sidan och ser billden snett uppifrån i lysrörs belysning ser det inte så kul ut.
Jag tror att alla som köpt LP1,LX1 eller LX2 kan hålla med om detta då det aldrig är dom som tjatar om detta, nä dom sitter hemma och njuter av bilden :)

Jag har svårt att hitta något negativt om min LCD, det ända är att ljudet är lite tråkigt, men det tycker jag det är på alla LCD.

Däremot är jag positivt överaskad av bildinställningsläget det "interligenta ögat", som är den bildinställning som jag avänder till 80% vid TV tittande, När det är taskig bildkvalitet på programmen använder jag bildinställning "mild" och vid kvalitets DVD filmer funkar "Dynamisk" rätt bra.

LYCKA TILL!

Postad 05 januari 2006 - 10:31

kaptenkidd71
  • kaptenkidd71
  • Användare

• 191 inlägg
  • 0
Bra tråd! Hoppar in med några liknande funderingar!

Vad är det för skillnad mellan LG LX1 och LX2? Är det att LX2 har dubbla tuners och jag måste få fråga vad det innebär för skillnad förutom Bild i bild? (är ej så kunnig på sånt)

Nån som vet hur LG´s LX1 och LP1 modeller fungerar med analog sändning? Väntar på att kabelvision ska få tummer ur och ändra till digitalt men det dröjer nog några månader :)

Har även sneglat en hel del på plasma i prisklassen 18 000 kr men då är de lågupplösta och jag vill nog gärna kunna koppla dator till tv:n lite längre fram för spelande och filmtittande. Problemet är att jag har 6-7 meter från datorn och HDMI-DVI kabel till datorn som är så lång kanske inte är bra för bilden +att de är svindyra. Jaja det får bli ett senare problem men min fråga är om lågupplöst plasma har andra nackdelar förutom att bilden från datorn blir sämre?

Jag sitter cirka 2,5 meter ifrån TV:n i det rummet som jag vill köpa ny tv i och det ultimata hade varit en 37 tums LCD men dom är ju så d###### dyra och med tanke på alla problem man läser om här på forumet så vill jag inte köpa en tv för 25 000 kr utan köper hellre en bra 32 tums för cirka 14-16 000 kr. Väljer väl just nu mellan LG och Samsung känns det som och sen ska det kompletteras med DVD och hemmabio också *pust*

Postad 05 januari 2006 - 10:33

kaptenkidd71
  • kaptenkidd71
  • Användare

• 191 inlägg
  • 0
En sista fråga. Nån som använder sin 32" som dataskärm och har datorn några meter ifrån? Vad använder ni? DVI, vga, s-video?

Redigerat av kaptenkidd71, 05 januari 2006 - 10:35.

Postad 05 januari 2006 - 10:59

Unregisteredb1bc3531
  • Unregisteredb1bc3531
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0
För några veckor sedan var jag inne på Elgiganten och tittade på lcd-apparater. Där hade de bla en Panasonic (den lite äldre LX50 med något sämre kontrastvärde än LX52 och utan digital bildingång) och en LG (LX2 tror jag det var). Jag stod där en ganska lång stund och kunde konstatera att Panasonic-apparaten hade bättre bild än LG. Givetvis kan apparaterna vara inställda lite konstigt så skillnader i färgmättnad och dylikt kan man ju inte lägga så stor vikt vid. Det som gjorde att jag helt och hållet tog bort LG från min favoritlista (från att ha varit i toppen) var dels att svärtan var klart sämre än på Panasonic:en (som jag tyckte hade riktigt bra svärta) och dels att bilden (framförallt det mörka i bilden) förvrängdes mycket tydligt så snart man rörde sig bara någon meter från "mitt framför". Jag blev gruvligt besviken på LG-apparaten. Den kan mycket väl ha väldigt bra bild, bra inställningar, möjlighet att koppla den till dator etc men så länge svärtan och betraktningsvinkeln är så mycket sämre än sina konkurrenter (Panasonic, Sony, Samsung är de jag jämför med) så är den helt ointressant för mig. Eftersom jag oftast tittar på TV/film i ett halvdunkelt rum så funkar det inte med en TV som inte kan visa mörkare nyanser än mellangrå.

Sony:n har jag tittat på en hel del också. Jag tycker att den har en mycket trevlig bild. Den har lite lätt blåton i svärtan men svärtan är i alla fall bra. Det som jag tycker talar emot Sonyn är designen (som jag inte tycker är speciellt snygg på S-modellen, V-modellen är bättre) och att HDMI-uttaget sitter tokigt till (på S-apparaten i alla fall där den sitter på sidan högst uppe till vänster istället för tillsammans med övriga kontakter på baksidan). Å andra sidan har den två RGB-scart.

Samsung R51 har jag också tittat på en hel del (i olika butiker). Den verkar inte riktigt ha samma skarpa bild som Sonyn men skillnaden är inte jättestor. Svärtan har inte heller den lilla blåtonen som Sonyn har. Samsung har något bättre tryck i färgerna men dels kan detta vara en inställningsfråga och dels kan det bli lite väl mycket ibland. Svärtan blir bra om man har den dynamiska kontrasten aktiverad men då blir bilden ofta lite för mörk och många detaljer i mörka områden försvinner (som syns väl på Sonyn). Samsung är också en, enligt min mening, riktigt snygg apparat, kanske den snyggaste på marknaden. Den nya R61 tycker jag faktiskt är ett designmässigt steg åt fel håll.

Panasonic (jag har bara sett LX50 i ett par butiker) har riktigt bra svärta och naturliga färger som är något varmare än Sony (som har en ganska kall bild) men har också en något mjukare och mindre skarp bild. Detta kan dock vara inställningsrelaterat.

Sharp GA6 har jag också sett i någon butik men jag tycker att den har haft sämre bild än Sony/Panasonic/Samsung men även här kan det vara fråga om inställningar. Svärtan har jag också upplevt som något sämre men den har bättre hantering av svärta och bektraktningsvinkel än LG.

På Elgiganten var Panasonic- och LG-apparaterna inkopplade via S-video vilket naturligtvis kan påverka en hel del. I de andra butikerna har inkopplingarna skiftat en hel del.

Redigerat av Unregisteredb1bc3531, 05 januari 2006 - 11:01.

Postad 05 januari 2006 - 11:05

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

• 11 229 inlägg
  • 0

Vad är det för skillnad mellan LG LX1 och LX2?

Det är endast design, samma som för Samsung 32R41 mot 32R51

Om film är nog en större skärm att föredra på det avståndet alt. köp en billigare 32" LCD då avståndet kommer att förlåta bilden ngt.

Eller så kan man ta en lågupplöst plasma (om man kommer över skräcken mot inbränning)

Tror att ocl och jag har kommit till samma slutsats i våra vandringar genom stan

Redigerat av Unregistered124686ac, 05 januari 2006 - 11:22.

Postad 05 januari 2006 - 11:23

B BUS
  • B BUS
  • Forumräv

• 607 inlägg
  • 0

För några veckor sedan var jag inne på Elgiganten och tittade på lcd-apparater. Där hade de bla en Panasonic (den lite äldre LX50 med något sämre kontrastvärde än LX52 och utan digital bildingång) och en LG (LX2 tror jag det var). Jag stod där en ganska lång stund och kunde konstatera att Panasonic-apparaten hade bättre bild än LG. Givetvis kan apparaterna vara inställda lite konstigt så skillnader i färgmättnad och dylikt kan man ju inte lägga så stor vikt vid. Det som gjorde att jag helt och hållet tog bort LG från min favoritlista (från att ha varit i toppen) var dels att svärtan var klart sämre än på Panasonic:en (som jag tyckte hade riktigt bra svärta) och dels att bilden (framförallt det mörka i bilden) förvrängdes mycket tydligt så snart man rörde sig bara någon meter från "mitt framför". Jag blev gruvligt besviken på LG-apparaten. Den kan mycket väl ha väldigt bra bild, bra inställningar, möjlighet att koppla den till dator etc men så länge svärtan och betraktningsvinkeln är så mycket sämre än sina konkurrenter (Panasonic, Sony, Samsung är de jag jämför med) så är den helt ointressant för mig. Eftersom jag oftast tittar på TV/film i ett halvdunkelt rum så funkar det inte med en TV som inte kan visa mörkare nyanser än mellangrå.

Sony:n har jag tittat på en hel del också. Jag tycker att den har en mycket trevlig bild. Den har lite lätt blåton i svärtan men svärtan är i alla fall bra. Det som jag tycker talar emot Sonyn är designen (som jag inte tycker är speciellt snygg på S-modellen, V-modellen är bättre) och att HDMI-uttaget sitter tokigt till (på S-apparaten i alla fall där den sitter på sidan högst uppe till vänster istället för tillsammans med övriga kontakter på baksidan). Å andra sidan har den två RGB-scart.

Samsung R51 har jag också tittat på en hel del (i olika butiker). Den verkar inte riktigt ha samma skarpa bild som Sonyn men skillnaden är inte jättestor. Svärtan har inte heller den lilla blåtonen som Sonyn har. Samsung har något bättre tryck i färgerna men dels kan detta vara en inställningsfråga och dels kan det bli lite väl mycket ibland. Svärtan blir bra om man har den dynamiska kontrasten aktiverad men då blir bilden ofta lite för mörk och många detaljer i mörka områden försvinner (som syns väl på Sonyn). Samsung är också en, enligt min mening, riktigt snygg apparat, kanske den snyggaste på marknaden. Den nya R61 tycker jag faktiskt är ett designmässigt steg åt fel håll.

Panasonic (jag har bara sett LX50 i ett par butiker) har riktigt bra svärta och naturliga färger som är något varmare än Sony (som har en ganska kall bild) men har också en något mjukare och mindre skarp bild. Detta kan dock vara inställningsrelaterat.

Sharp GA6 har jag också sett i någon butik men jag tycker att den har haft sämre bild än Sony/Panasonic/Samsung men även här kan det vara fråga om inställningar. Svärtan har jag också upplevt som något sämre men den har bättre hantering av svärta och bektraktningsvinkel än LG.

På Elgiganten var Panasonic- och LG-apparaterna inkopplade via S-video vilket naturligtvis kan påverka en hel del. I de andra butikerna har inkopplingarna skiftat en hel del.

<{POST_SNAPBACK}>

He,He ja det var bla, ditt inlägg om din besvikelse på LG i LP1 tråden som fick mig att tveka några veckor. Jag har också sett LG maskiner i butiker som levererar både bra och dålig bild. Men nu när jag har apparaten hemma ångrar jag inte en minut mitt köp.

Postad 05 januari 2006 - 11:26

Unregisteredb1bc3531
  • Unregisteredb1bc3531
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0

He,He ja det var bla, ditt inlägg om din besvikelse på LG i LP1 tråden som fick mig att tveka några veckor. Jag har också sett LG maskiner i butiker som levererar både bra och dålig bild. Men nu när jag har apparaten hemma ångrar jag inte en minut mitt köp.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, huvudsaken är ju att man själv är nöjd. Så länge man är det så spelar det ju ingen roll vad alla andra tycker. Bara att gratulera till ett lyckat köp. :)

Postad 05 januari 2006 - 21:06

Unregistered7da3224d
  • Unregistered7da3224d
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Tackers till alla som gett svar! Mycket nyttig för en novis som mig. :(

Just nu verkar det bli 32" iallafall, LG LX2:an verkar vara ett vettigt val för pengarna. Så om inget nytt händer på TV fronten inom dom närmaste dagarna så lär LG få sälje en apparat till.

Mvh

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.