Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Erfarenheter av www.gemm.com

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 February 2006 - 14:01

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4120 inlägg
  • 0
Hej!
Jag är personligen på jakt efter tre skivor från Nils Lofgren. Jag mailade cdbaby, men dem hade inte dem skivorna hemma och gav ett tips om www.gemm.com

Det verkar vara en "ebay-liknande" sida fast enbart för musik.

Jag måste säga att utbudet verkar vara något i hästväg!

Denna tråden är dels tänkt som att fråga ifall någon har erfarenhet av sidan, och samla framtida eventuella erfarenheter från den.

//Loofy

Postad 22 February 2006 - 19:14

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4120 inlägg
  • 0
Ok, jag har nu lagt min första beställning med hjälp av www.gemm.com .
Det blev en Nils Lofgrenskiva som heter "Crooked Line", hehe säljaren skulle ha 37 sek för den och frakten kommer gå på det dubbla. så hehe ungef en 100ing för en ny skiva från USA och hem.
Hursomhelst. Jag rapporterar mer om vad som händer.

Efter att surfat runt på den där sidan har jag hittat mängder med MYCKET välsorterade skivbutiker på andra sidan.
Om ni inte hittar en skiva, kolla på gemm - tror du kommer hitta det du söker!
EDIT:
Måste rapportera:
Direkt efter lagd order får man ett mail som berättar att man lagt ordern, som bla berättar att säljaren kommer skicka ett nytt mail när han lagt ordern på lådan.
Detta mail får jag 18:55.

19.15 går jag in och kollar igen, 19.03 ankom ett mail om att skivan nu var på väg.
Service. :)
Under tiden så kan jag berätta att säljaren från sidan jag anlitat är denna:PARETOMUSIC som har ytterligare 11 000 skivor i sin katalog. Kolla i den om ni hittar nått ni letar efter, han verkar åtminstånne pålitlig.

EDIT 2:
I fredags nu så fick jag min skiva. Allt gick bra förutom att piggarna i centrum ringen hade lossnat. Det tog som sagt 8 minuter för snubben att få skivan på lådan, och ytterligare 6 arbetsdagar för mig att få skivan. Helt ok.

//Loofy

Redigerat av Unregistered42611, 05 March 2006 - 20:27.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.