Postad 23 September 2006 - 16:51
hejsan benk3 du undrade om mina högtalare till datorn.. jo dom är kopplade till datorn och den funnkar bara bra gött ljud med.
har ju ett mycket bra ljudkort i datorn med "creative x-fi" men måste ju ha bra kvalitet på låtarna på datorn med
har ju ett mycket bra ljudkort i datorn med "creative x-fi" men måste ju ha bra kvalitet på låtarna på datorn med
Postad 23 September 2006 - 19:18
Mmm, de högtalarna du har ser ut att låta ritigt fint!
Jag har också högtalare kopplat till datorn nu, men det är väldigt gamla grejer. Inte så jättebra ljud, men skapligt.
Vill köpa ny högtalare och förstärkare, men måste fixa andra saker med rummet innan
Jag har också högtalare kopplat till datorn nu, men det är väldigt gamla grejer. Inte så jättebra ljud, men skapligt.
Vill köpa ny högtalare och förstärkare, men måste fixa andra saker med rummet innan
Postad 29 September 2006 - 12:28
Jo, dem funkar. har inte testar 5.1 och THX än, men den kommer. kanske ikväll.
Postad 12 October 2006 - 20:19
Okaj!
Nu har jag målat om mitt rum, så ni är välkommna in och kika och skriva någonting. Vad kan man göra för att få det bättre, finare ni förstår
.
Jag tycker det blev stor skillnad än innan, det ser liksom fräshare ut nu. Ljusare och bättre helt enkelt.
Funderar på att köpa högtalare in till rummet, jag har ju mammas gamla men det är så korta sladdar... Så då man kan nästan köpa något annat?
Vi får se hur jag gör. Men Ni är Välkommna in till Galleriet och kolla
Nu har jag målat om mitt rum, så ni är välkommna in och kika och skriva någonting. Vad kan man göra för att få det bättre, finare ni förstår
Jag tycker det blev stor skillnad än innan, det ser liksom fräshare ut nu. Ljusare och bättre helt enkelt.
Funderar på att köpa högtalare in till rummet, jag har ju mammas gamla men det är så korta sladdar... Så då man kan nästan köpa något annat?
Vi får se hur jag gör. Men Ni är Välkommna in till Galleriet och kolla
Postad 25 October 2006 - 10:36
stolen kostade 1500 halva priset på jysk.
centern har jag på govet provisoriskt då den inte är ordentligt avskärmad.
centern har jag på govet provisoriskt då den inte är ordentligt avskärmad.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
17 bilder
15 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?