Postad 22 April 2006 - 02:15
Racket ligger på runt 4000kr eller mer, beror på hur man vill ha delarna 
Jag kör med ett M-Audio Audiophile med bortkopplad volympott. Ska byta till ett
ESI Juli@ kort då dacen i kortet jag har nu är lite föråldrat, men det låter fint sålänge
Jag kör med ett M-Audio Audiophile med bortkopplad volympott. Ska byta till ett
ESI Juli@ kort då dacen i kortet jag har nu är lite föråldrat, men det låter fint sålänge
Postad 22 April 2006 - 02:20
blev ett meddelande för mycket!
Redigerat av radiuz, 22 April 2006 - 02:21.
Postad 11 July 2006 - 18:35
Ok, tack för gästboksinlägget och betyget....får kolla upp lite mer om spelaren. Har nämnligen ingen manual :-P
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
101 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?