Sony har släppt sitt till storleken minsta USB-minne hittills, nämligen MICRO VAULT Tiny med en kapacitet på mellan 256MB och 2GB.
.jpg)
Sony lanserar nya minnen med hög kapacitet
Startad av
Minhembio
, jul 10 2006 23:02
3 svar till detta ämne
Postad 10 juli 2006 - 23:02 Sony har släppt sitt till storleken minsta USB-minne hittills, nämligen MICRO VAULT Tiny med en kapacitet på mellan 256MB och 2GB. ![]() Postad 11 juli 2006 - 00:44 Bättre då att köpa Sandisks, ett st. Sandisk 4gb kommer hem till min PSP inom ett par dagar ![]() http://www.datorbuti...tId=SANMSPD-4GB Postad 11 juli 2006 - 21:01 Postad 12 juli 2006 - 22:56
Ja. Det är ju faktiskt ganska irriterande. Det känns som att minnena har blivit så små nu så att det borde räcka med att de ökade kapaciteten på dem (storleken) och hastigheten vid access. En sådan utveckling borde kunna fungera och samtidigt vara kompatibel med tidigare generationer minnen iom att det är samma formfaktor. Idag kom mitt Sandisk 4gb iaf, har tre gånger så mycket musik i min PSP nu och ändå en massa minne ledigt. Mys ![]() 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |