Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony lanserar nya minnen med hög kapacitet

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 juli 2006 - 23:02

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

• 34 inlägg
  • 0

Sony har släppt sitt till storleken minsta USB-minne hittills, nämligen MICRO VAULT Tiny med en kapacitet på mellan 256MB och 2GB.

Postad 11 juli 2006 - 00:44

khaan
  • khaan
  • Forumräv

• 928 inlägg
  • 0
Sonys memorysticks brukar ju kosta skjortan.
Bättre då att köpa Sandisks, ett st. Sandisk 4gb kommer hem till min PSP inom ett par dagar :rolleyes:
http://www.datorbuti...tId=SANMSPD-4GB

Postad 11 juli 2006 - 21:01

sebrock
  • sebrock
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
det är ju jättebra att utveckling går framåt och att allt blir mindre och smidigare men... seriöst... är det någon här som t ex kunnat "flytta med" ett minneskort från sin gamla mobil till sin nya? Det är ju i princip standard att man får köpa nya minnen stup i kvarten för att de nya mobilerna har mindre och fiffigare minnen... börjar gå mig på nerverna nu.

Postad 12 juli 2006 - 22:56

khaan
  • khaan
  • Forumräv

• 928 inlägg
  • 0

det är ju jättebra att utveckling går framåt och att allt blir mindre och smidigare men... seriöst... är det någon här som t ex kunnat "flytta med" ett minneskort från sin gamla mobil till sin nya? Det är ju i princip standard att man får köpa nya minnen stup i kvarten för att de nya mobilerna har mindre och fiffigare minnen... börjar gå mig på nerverna nu.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja. Det är ju faktiskt ganska irriterande.
Det känns som att minnena har blivit så små nu så att det borde räcka med att de ökade kapaciteten på dem (storleken) och hastigheten vid access.
En sådan utveckling borde kunna fungera och samtidigt vara kompatibel med tidigare generationer minnen iom att det är samma formfaktor.

Idag kom mitt Sandisk 4gb iaf, har tre gånger så mycket musik i min PSP nu och ändå en massa minne ledigt. Mys :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Baffelväggen
    Globe
    2025-04-28 19:31:57
  • 2st Slutsteg till köket
    Anton
    2025-04-27 22:56:09
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.