Postad 02 January 2007 - 18:38
Tjenare!
Angående din fråga om Audio Pro PS-175 i min gästbok:
Jag använder min 175:a till både film och musik, men jag bor i lägenhet så jag spelar aldrig högt. Jag tycker att den hänger med bra till musik också, även om det känns som om det är en filmbas i första hand. Den kan leverera en hel del muller...
//Daniel
Angående din fråga om Audio Pro PS-175 i min gästbok:
Jag använder min 175:a till både film och musik, men jag bor i lägenhet så jag spelar aldrig högt. Jag tycker att den hänger med bra till musik också, även om det känns som om det är en filmbas i första hand. Den kan leverera en hel del muller...
//Daniel
Postad 03 January 2007 - 12:10
Tjena. Okej. De låter ju bra. Va på OnOff igår och lyssnade på den. Den spela bra. Han hade basen på hälften och de lät bra. Mitt rum e på 12 kvadrat så den räcker nog. Har även kollat på en Proson blackbird 8.1 för ca 1500. i den hörde men typ blåsljud eller nåt när man spela högt. HAr du hört de i din någon gång ?
// Patrik
// Patrik
Postad 09 January 2007 - 23:00
Tjenare,
Kom på att du säkert hade svarat i din egen gästbok...
Nä, blåsljud har jag aldrig hört. Men som jag skrev förut, spelar jag aldrig högt av hänsyn till grannarna...
Ja, 175 W bör absolut räcka till ett rum på 12 m².
Så lutar det åt att skaffa en PS-175 nu då eller, om du var nöjd med provlyssningen?
//Daniel
Kom på att du säkert hade svarat i din egen gästbok...
Nä, blåsljud har jag aldrig hört. Men som jag skrev förut, spelar jag aldrig högt av hänsyn till grannarna...
Så lutar det åt att skaffa en PS-175 nu då eller, om du var nöjd med provlyssningen?
//Daniel
Postad 07 October 2007 - 08:31
Självklart Ikea för tillfället, har ju inga gigantiska inkomster just nu;)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
31 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?