Tänkte komplettera mitt "media center" i köket (se galleriet) med några 2.1 högtalare för lite skvalmusik, mp3, radio o.s.v. Valet föll på Logitech Z-4i. Någon som har erfarenhet av dessa? Tester och omdömmen är mycket positiva. Nu är risken att högtalarna komer en bit ifrån resten av anläggningen för att passa med möblering, lyssning m.m. (kanske 10-15 m kabellängd). Hur långt kan man dra signalkabeln utan att förlora allt för mycket? Tips på typ av kablar eller andra lösningar (som inte är allt för dyra) emottages tacksamt.
Logitech Z-4
(Datorhögtalare)
|
6
|
(151)
|
Inga priser |
2 relaterade trådar
Kommer detta att fungera? (8 inlägg)
|
14 år sedan |
Datorhögtalare ~1000 kr (5 inlägg)
|
17 år sedan |
Postad 05 December 2007 - 13:32
Hur löste du kabelförlägnigen?, jag var igår och höpte detta systemet med 10 m RCA kabel, som jag kollar ihop med en dubbelkopplig RCA hona-hona. Jag förlrar typ 95% av klinget i sateliterna. Hur upplervet du det?, har du provat att koppla in systemet utan förlängning och jämfört det med efter, ska bli interessant att höra din lösning.
MVH
MVH
Postad 20 December 2007 - 11:44
Intressant... Jag har samma planer och funderar också på en Z-4. Tänkte koppla ihop den med en Airport Express, så har man lite musik i köket också. Snakey, har du kommit fram till något nytt sedan din senaste postning?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
Kommer detta att fungera?
2 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?