Vilken är den ultimata uppställningen?
Rösta vilken/vilka konsoler har du om 2 år?
Startad av
hassesolo
, Nov 18 2006 09:45
9 svar till detta ämne
Postad 18 November 2006 - 09:45
Jag vet att zoiler skapade en liknande omröstning för något år sedan men nu har det hänt grejer och många kommer säkert att skaffa mer än en konsol. Jag har beställt wii men kan inte bestämma mig för vilken av grafikmonstren jag skall komplettera med.
Postad 18 November 2006 - 09:53
Jag sitter med en 360 idag, blev en sån iväntan på PS3, så det kommer att bli en PS3 också, en Wii kommer det nog också att bli så man får testa den ordenligt
verkar ju riktigt rolig.
Röstade: alla tre.
Röstade: alla tre.
Postad 18 November 2006 - 15:10
Har en xbox360 nu men funderar på att kränga den i samband med ps3 lanseringen här hemma i sverige, har en bokad sen första dagen man kunde boka den på discshop :s får se
Postad 18 November 2006 - 15:22
Röstade PS3+Wii. Jag vill testa hur Wii's handkontroll funkar i praktiken och uppleva Zelda, Mario och de andra Nintendoexklusiva. Sen hoppas jag mars kommer fort som attans
Postad 18 November 2006 - 18:03
Kommer ha alla 3 innan sommaren under förutsättning att PS3 släpps innan sommaren i Europa.
Börjar bli problem med plats i hyllan då jag också har ps2 och gamecube hemma.
Börjar bli problem med plats i hyllan då jag också har ps2 och gamecube hemma.
Postad 18 November 2006 - 19:08
Kan inte riktigt bestämma mig. Funderar på Wii, men vill se hur den fungerar i praktiken först, eftersom den enda fördel Wii har är kontrollen, så som jag ser det. Grafiken lär ju inte konkurrera med de två andra, tycker det är trist att de satsar så lite på den rena prestandan.
PS3? Nja, jag har ju en 360 redan och är mest intresserad av shooters, bilspel och sportspel. Känns som om det räcker med en av 360/PS3 och eftersom 360:n kom först så tror jag att den blir kvar.
PS3? Nja, jag har ju en 360 redan och är mest intresserad av shooters, bilspel och sportspel. Känns som om det räcker med en av 360/PS3 och eftersom 360:n kom först så tror jag att den blir kvar.
Postad 21 November 2006 - 11:23
Hmm...
Det lutar nog åt en ps3 för mig trots allt. Främst pga detta.
1. ps3 är tyst, 360 är bullrig (har jag hört)
2. Eftersom jag har en högupplöst stor skärm vill jag ha HDDVD eller Blueray och det finns ju inbyggd bluerayspelare i ps3. Visserligen kan man köpa till HDDVD till 360 men det blir en lite konstig lösning tycker jag med en extra burk. Dessutom blir det sammanlagda priset i nivå med ps3.
3. Jag har hört att 360 är lite instabil med "DEN RÖDA RINGEN" som lyser när man minst önskar det. Nu kanske det visar sig att ps3 också är instabil och då får vi se. På så sätt är det kanske tur att japaner och amerikaner blir testpiloter.
Det som avgör blir mitt tålamod (orkar jag vänta på ps3??) och utbudet av spel och filmer till ps3 vid lanseringen. Om allt ser bra ut för ps3 till våren blir det nog en sån.
Jag har inga känslomässiga bindningar till någon av produkterna. Jag vill bara ha det som är bäst!
Det lutar nog åt en ps3 för mig trots allt. Främst pga detta.
1. ps3 är tyst, 360 är bullrig (har jag hört)
2. Eftersom jag har en högupplöst stor skärm vill jag ha HDDVD eller Blueray och det finns ju inbyggd bluerayspelare i ps3. Visserligen kan man köpa till HDDVD till 360 men det blir en lite konstig lösning tycker jag med en extra burk. Dessutom blir det sammanlagda priset i nivå med ps3.
3. Jag har hört att 360 är lite instabil med "DEN RÖDA RINGEN" som lyser när man minst önskar det. Nu kanske det visar sig att ps3 också är instabil och då får vi se. På så sätt är det kanske tur att japaner och amerikaner blir testpiloter.
Det som avgör blir mitt tålamod (orkar jag vänta på ps3??) och utbudet av spel och filmer till ps3 vid lanseringen. Om allt ser bra ut för ps3 till våren blir det nog en sån.
Jag har inga känslomässiga bindningar till någon av produkterna. Jag vill bara ha det som är bäst!
Postad 21 March 2007 - 07:52
Xboxen för spelens skull ps3an för filmernas skull och lite spel och sedan ett wii till tjejen
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
86 bilder
1544 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?