Postad 29 December 2006 - 00:22
Tackar för det trevliga omdömet! Ska försöka hålla utkik på när bilder kommer upp hos dig, så jag kan ge ett betyg. Jobba på bara så blir det säkert kanon.
Mvh //th_om_as
Mvh //th_om_as
Postad 25 July 2007 - 16:22
Tackar!
Det är nog inte så udda om man maniskt följer alla heminredningsprogram! Hahaha. Idén finns ju redan på plasmor då man har extraskivor som man fäster plasman på och kan dra kablar bakom, det gällde bara att realisera den på något vettigt sätt i "mosaikrummet". Haha.
Jag gillar din setup och även det du skrivit högst upp. Min ekonomi är inte heller så att jag avvarar några tusenlappar i månaden för ljud, så därför har jag inte "vågat" lägga upp bilder på "hemmabion", för jag vet att jag kommer bli sågad av en massa lyxlirare...
Dina högtalare ser iaf bra ut, men ett namn på högtalare säger mig inte så mycket, är lite för ny (eller månne inte tillräckligt intresserad?)
Keep it up, fyndigt med persiennen in till sovrummet.
Det är nog inte så udda om man maniskt följer alla heminredningsprogram! Hahaha. Idén finns ju redan på plasmor då man har extraskivor som man fäster plasman på och kan dra kablar bakom, det gällde bara att realisera den på något vettigt sätt i "mosaikrummet". Haha.
Jag gillar din setup och även det du skrivit högst upp. Min ekonomi är inte heller så att jag avvarar några tusenlappar i månaden för ljud, så därför har jag inte "vågat" lägga upp bilder på "hemmabion", för jag vet att jag kommer bli sågad av en massa lyxlirare...
Dina högtalare ser iaf bra ut, men ett namn på högtalare säger mig inte så mycket, är lite för ny (eller månne inte tillräckligt intresserad?)
Keep it up, fyndigt med persiennen in till sovrummet.
Postad 25 July 2007 - 20:54
Skiva och färg kostade väl ca 600:- sen kostade ramen 700:- men jag fick ordentligt bra rabatt av min moster som äger en rambutik.
Tack för omdömet
Tack för omdömet
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
24 bilder
85 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?