Alltså dags att ersättas med en modernare manick..
Jag har en (enligt många och mig själv) bra digitalbox (Dilog DT-550PVR), och en DVD-spelare som klarar DivX tillräckligt bra (Pioneer DV-585A).
Jag är beredd på att ersätta DVD-spelaren (+ videon) med nåt roligare. Det jag letar är en ..
DVD-spelare med DivX uppspelning (minst lika bra som DV-585A) och inbyggd VHS-spelare
Med eller utan hårddisk spelar mindre roll, då DVD-inspelarn ska klara av att bränna i åtminstone realtid utan problem. Jag vill kunna transportera inspelningar från digitalboxen till DVD (scart borde fungera).. Två scartkontakter som funkar som ingångar (behöver en ledig och vill slippa slita i kontakten mot digitalboxen) är ett krav. Den kan gärna få kunna spela in/upp Dual Layer..
Har kikat på specarna för Samsung DVD VR-325 och VR-330, men kan inte bara av det avgöra vilken som verkar bättre, speciellt inte vad gäller kompatibilitet med DivX.
Vad för andra alternativ finns ? Märket spelar mindre roll, men helst ska det inte vara Philips eller LG eller järnbutiksmärken som Denver och andra konstigheter..
/PeO